Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2010 10:19
Мнения: 63
В момента играе: HL2DM; CRYSIS2; QUAKE 4; TRACKMANIA; PORTAL
Заглавие: Дреболии обричат качествените иначе игри..
Публикувано на: 16 Фев 2011 12:05


Хората масово затъпяват. Гейм разработчиците се опитват да направят игра, която да казва "Двеста хиляди години еволюция, това сме ние - хомо сапиенсите", че и добри пари да вземат за това, обаче просто не се получава... Повтарят едни и същи грешки, тъй като основните идеи обикновенно са копирани от някъде другаде, и най лошото - не могат да се сетят, че за да се получи интересна игра, трябва да се допитат до тези хора, които се занимават най-сериозно с такива - Pro играчите (говоря за наистина pro, не просто играчи).... Но кой да мисли за това, или ако някои се реши на прослушване на играчи, то ще е абсолютно случаен подбор...
А само хората, които са отделили наистина много време играейки, могат да кажат от какво има нужда наистина една игра...
Просто, в тази тема не ства въпрос, за това, какво би било най-добро за производителите, как биха могли да печелят най-много пари, ами става въпрос, за нещо, което е единствено във вреда, и на производителите, и на потребителите. Тоест хем производителите не печелят, хем потребителите не са доволни. А начини за взаимно задоволство има. От тези дребни-дребни, вероятно по 5 килобаита грешчици...

Ето, примерно, всеки зарибен по ДМ ФПС-и (quake, unreal..) знае, че големия FOV(Field of View) е опция, която не само, че придава поне 2-3 пъти по-широко периферно зрение, а и позволява почти 2 пъти по-бързо и удобно прицелване, много по-реалистично и доближаващо се до истинския ъгъл на зрение на човека. Странно е, че още от първите екшъни, този fov не е бил променян, и на никoй не му е правило впечатление, че се едно гледаш през бинокъл, и че това драстично влошава ФПС битките, и че само една команда може да промени всичко към по-реалистично и виртуално. Ето, примерно новите игри - crysis(2), battlefield, абе която и да земеш, даже и състезателните с коли, всички до една са с ужасно нисък фов ( под 60), все едно гледаш през бинокъл, докато играеш. Това си е чиста грешка, чист пропуск на разработчиците, чиста загуба за тях, от глупост. Айде сега, някой да ми каже, от к'ъв зор ги прават нарочно с нисък фов игрите? Никoй не може да отговори, просто защото няма никаква логика в ниския фов (малък зрителен ъгъл)...
Друго, което се сещам, е адски-излишното бавене по менютата, по време на игра, и въобще като цяло. Това може да не е проблем за някой, който е-така просто решил да седне да погледа, да се изкефи как мигат и светкат лъщящите коли по екрана, и да пусне друга, нова игра после, но за някой, който иска изстинско предизвикателство, някои които е взел играта насериозно, тъй като очаква удобен и честен продукт, с които да премери сили с някои, или просто сам да развие малко рефлексите и мисленето си, това е адската загуба на време, а да не говорим за нервите.... Особено когато менютата нарочно са направени да се появяват бавно и бутоните да могат да се натискат само след изчакване по 1 секунда, просто заради естетиката , това със сигурност ще вбеси дори и най-спокойния, единствено въпрос на време е.
Този проблем с бавното натискане и зареждане на менютата също е много сериозен, особено при някои игри, в които често трябва да даваш рестарт, или пък се налага да ползваш някакъв вид HUD, които, поради естетически съображения, е направен да ти отнема по 5-6 секунди, докато ти свърши работа. Това е просто абсурдно, и само говори за непрофесионализма на играта, което пък кара pro-играчите да бягат, което обрича играта на по-скорошно изоставяне.
Към тази категория с бавните менюта, влизат и цели части от геймплей-а на някои игри, че даже и цели жанрове игри, но тъй като вече си има игров стил, който е синоним на "бавене" и "излишно", както и естетика, наречен "RPG" - там просто всичко е излишно, бавно, ненужно, и всичко това, за да се постигне така нужната "естетика" за да можеш да се филмираш, че верно си някъв герои там, което е така нужна на 16 годишните.
А да не говорим пък за видовте откати на оръжията в повечето игри, както и нещата, които могат да те убият, но не зависят от волята на противника. Тоест хвърляне на зарове, а не съревнование кой е по- .

И точно в това се крие проблема, че производителите смесват тези два типа игри, за типове хора - едните са просто игри - шарени, безсмислени, се едно филм гледаш, докато другите, "Спортните игри", са лишени от филми, и разни впечатляващи простоватите души ефекти, но пък са едно наистина добро средство за дълготрайно забавление, и развитие в тази посока. В категорията "Спрортни игри", или "Pro-игри" влизат само такива FPS-и, които обикновенно нямат сингълплеър, тоест, съсредоточени са върху стила, които наистина е по-интересен от това да се стреляш в сингълплеър с некви скриптове, а именно - мултиплеър, имащи възможност за финни настройки поне на мишката (Bioshock примерно не влиза в тази категория именно заради това - не може да се изключи mouse acceleration-а, няма смяна на дефолтния FOV 50, та даже и мулти да имаше, никoй нямаше да я играе, това е една истинска lame игра), възможност за поне 90 ФОВ за нормална игра (даже и racing), отката да не е случаен, по възможснот, и най-вече да няма излишни и неудобни пречки, като тегаво, нереалистично движение, а и графиката да е изчистена, за да може прицелването да зависи максимално от skill-а.
А пък да не говорим за наблягането върху сингълплеър-а, в игрите, които пък имат добри качества за мултиплаъер революция. Например Crysis, 1 и 2, много добри игри, графика, сичко. Първата част просто и до ден днешен е еталон за игра, която става и за ламерите, и за играчите (истинските). Ем шарена, ем игрална. Обаче втората, като гледам, са и сложили лошия фов 55, което ми говори, че това е поредната игра, правена най-вече за конзола, и самооо тази дреббна опцийка ще спомогне за обричането на играта сред pro-FPS-ите от сорта na quake, ut, hl2dm. Иначе нищо не и пречи да стане новата, най-добра арена deathmatch игра.

P.S. Също така невъзможността за фина настройка на клавиатурата в racing игрите, като например ужасно важната за pro играчи полу-автоматична скоростна кутия, и настойка на сенситивитито и линейността на стрелките, правят някои много добри иначе racing игри напълно осакатени за притежател на клавиатура. А клавиатурите, обратно на широкото възприятие, че НЕ стават за racing, всъшност са доста ефективни!

___________________________________
АКО ИМА КУЕЙКЪРИ ИЛИ ДРУГИ ЯКО ЗАРИБЕНИ ПО OLDSCHOOL ARENA FPS-ИТЕ - http://www.facebook.com/ohmy2


Профил WWW

Заглавие: Re: Дреболии обричат качествените иначе игри..
Публикувано на: 16 Фев 2011 12:21


Колкото по-реалистични и advanced стават игрите, толкова по-малко работи фантазията на геймъра и следователно толкова по-безинтересно и скучно му е това на екрана. Това ще ви каже всеки, който навремето е прекарвал безкрайни нощи пред Doom/Quake/Unreal/Duke3D и т.н. навремето и който респективно се отегчава и заебава поредната лъскава претенциозна мултимилионна бозица след половин час.

___________________________________
Трева в котенцата...


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 2315
Заглавие: Re: Дреболии обричат качествените иначе игри..
Публикувано на: 16 Фев 2011 12:45


Точно пък реалистичните игри карат фантазията да работи. Например, il-2. Това е една изключително реалистична игра, и докато летя с тези реалистично пресъздадени самолети, мога да се поставя на мястото на истински летец от ww2. Докато на пример при една аркадка като hawx или nfs, просто няма за какво да се хванеш че да се филмираш, просто натискаш бутони и гледаш холивудско зрелище. Затова не се кефя на такива игри. За съжаление повечето са такива. Игрите спадащи към графата "претенциозна мултимилионна бозица" не се и опитват да са реалистични, именно затова аз лично ги заебавам.
С OhMyGosh съм съгласен, само че е много краен, както внаги.


Профил

Аватар
Регистриран на:
25 Фев 2004 22:48
Мнения: 3549
Местоположение: Within emptiness unobstructed
В момента играе: Игрътъ
Заглавие: Re: Дреболии обричат качествените иначе игри..
Публикувано на: 16 Фев 2011 16:17


В Харвард ли ще кандидатстваш с това?


Профил

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2005 20:59
Мнения: 11346
Местоположение: Rousse
В момента играе: опаааааа
Заглавие: Re: Дреболии обричат качествените иначе игри..
Публикувано на: 16 Фев 2011 16:20


Пак ли тоз трол бе?!

___________________________________
Where The Eagles Fly I Will Soon Be There


Профил Skype

Заглавие: Re: Дреболии обричат качествените иначе игри..
Публикувано на: 16 Фев 2011 16:24


Butters написа:
Колкото по-реалистични и advanced стават игрите, толкова по-малко работи фантазията на геймъра и следователно толкова по-безинтересно и скучно му е това на екрана. Това ще ви каже всеки, който навремето е прекарвал безкрайни нощи пред Doom/Quake/Unreal/Duke3D и т.н. навремето и който респективно се отегчава и заебава поредната лъскава претенциозна мултимилионна бозица след половин час.


Kратко, ясно и точно. Точно тази тема сме засягали кажи-речи всяка една лекция по История и Анализ и след безкрайни теории винаги се стига до точно това заключение. Евала му правим на Бътърс и ако не пишеше на български, щях да си помисля, че е точно Том Бътърс от моя курс... :lol:

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2009 01:41
Мнения: 3442
В момента играе: COD: MW, HotS, Heroes 3, DooM 2, Diablo 2, Killing Floor 2
Заглавие: Re: Дреболии обричат качествените иначе игри..
Публикувано на: 16 Фев 2011 16:32


OhMyGosh написа:
А клавиатурите, обратно на широкото възприятие, че НЕ стават за racing, всъшност са доста ефективни!

Бъркаш тук ;) Клавиатурата праща само 1 или 0 като команда. Тоест или даваш газ до край или даваш спирачки до край. Няма среден вариант. Докато с тригъра на пада или педали - там можеш постепенно да си контролираш и газ и спирачка и всичко. Като излезе GRID, всичките ми приятели които играха на РС казваха че дрифта бил ужасен, излишно направен труден и тн. Аз не я бях играл на РС а само на бокса, чудех се защо така говорят, като при мен всичко беше много приятно - леко газчица, леки корекции на посоката с аналога, всичко 6. После я пробвах с клавиатура в един приятел - еми коренно различно беше - адски резки завои, от тях ако подадеш газ с клавиатурата има голяма вероятност да се завъртиш защото именно се подава 1-ца а.к.а пълна газ. Не е като с пада леко да натиснеш. И до ден днешен колкото съм превъртал Грида не смея с клавиатура. Просто не върви. НФС алабала аркадни рейсъри са ок, но по реални такива - с пада :wink:

___________________________________
a.k.a Frosty


Профил

Заглавие: Re: Дреболии обричат качествените иначе игри..
Публикувано на: 16 Фев 2011 23:19


Draksis написа:
Butters написа:
Колкото по-реалистични и advanced стават игрите, толкова по-малко работи фантазията на геймъра и следователно толкова по-безинтересно и скучно му е това на екрана. Това ще ви каже всеки, който навремето е прекарвал безкрайни нощи пред Doom/Quake/Unreal/Duke3D и т.н. навремето и който респективно се отегчава и заебава поредната лъскава претенциозна мултимилионна бозица след половин час.


Kратко, ясно и точно. Точно тази тема сме засягали кажи-речи всяка една лекция по История и Анализ и след безкрайни теории винаги се стига до точно това заключение. Евала му правим на Бътърс и ако не пишеше на български, щях да си помисля, че е точно Том Бътърс от моя курс... :lol:


За Leopold "Butters" Stotch става дума:


___________________________________
Трева в котенцата...


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2025 PC Mania | Реклама | Контакти Хостинг от Actiefhost