wiedzmin написа:ползвай стънове и не пести маната.
Освен да го фрийзна, с друго не мога да го стънна.
А това Telekenetic skill tree е невероятно безполезно.
@vasito То добре ама ако ме хване и набучи съм прецакан.
wiedzmin написа:ползвай стънове и не пести маната.
†Soul Hunter† написа:Така, първо теглите ето този файл.
После теглите ето този авторски туториъл.
И сега четете:
1. Отворете editor.exe с двоен клик.
2. Показва се прозорчето на едитора.
3. Кликнете на File > Open.
4. Показва се прозорчето за отваряне на запазена игра. По подразбиране сейфовете се намират в папката C:/Users/User/My Documents/BioWare/Dragon Age 2/Characters/Стиснигърло Ритниглезен/Quicksave (или Autosave, или който и да е сейф, който искате да моднете).
5. След като отворите сейфа си, се показва прозорчето с кода за този сейф. Кликнете на плюсчето до нулата, за да отворите падащия списък.
6. Кликнете на плюсчето до SAVEGAME_PARTYLIST, за да отворите падащия списък с опции.
7. След като сте отворили падащия списък, е време да кликнете на плюсчето до SAVEGAME_BACKPACK, за да отворите падащия списък с опции и възможността да можете да промените кода на някой предмет.
8. Това, което търсим, е предмет с иконично име. В нашия случай това е Staff of Parthalan, чието име е кодирано звучно с prm000im_parth_staff, ...
9. Сега е време да кодираме стойностите на жезъла. Кликнете на плюсчето му, за да отворите падащия списък на кода. След като сте го отворили, три стойности трябва веднага да ви се набият в очите, и за ваше улеснение съм ги маркирал с черна, червена и синя лента. Това са ITEM_PROPERTIES, ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID.
10. Първо ще засегнем стойността ITEM_PROPERTIES. Кликнете на плюсчето за падащия списък.
11. Вече засягаме истинския код. Виждате ли номерата 0, 1, 2 и така нататък, заедно с кореспондиращите им номерации? Е, това са свойствата на жезъла. 8000 например е стойността за слот за руна. Това, което се иска от вас, за да добавите ново свойство, е да кликнете на ITEM_PROPERTIES и след това да добавите нова стойност за кода с бутончето "Add", което се е появило долу. Отбелязал съм го с черна елипса.
12. Сега виждаме, че се е добавила нова празна стойност, обозначена с цифрата 8. Нулата означава, че новото свойство все още няма никакви качества. Ще променим това.
13. Когато кликнете на новата празна стойност, в прозорчето отдолу се появява текстова кутия, която позволява въвеждането на номерация. Тази номерация е именно кода на специфичното свойство. В случая въвеждаме 9115, което е кода за "вдигането на нива" на оръжието заедно с вас. Натиснете бутончето "Save", което ще запази стойността.
14. Дори и да сте въвели номерацията, тя няма да се запази, ако не натиснете бутончето "Save". Сега на снимка 14 виждаме, че след кликването кодът на стойността се е запазил.
15. Време е да моднем ITEM_PROPERTIES_POWERS. В случая това отговаря на това доколко новата стойност ще е ефективна, например дали ще получите +30 или +50 stamina.
16. Процедурата е същата. Отново кликнете на бутончето "Add", за да добавите нова стойност, която ще отговаря за ефективността на свойството, което въвеждаме в ITEM_PROPERTIES. Или в нашия случай, колко добре ще се scale-ва оръжието.
17. Копирайте номерацията от предишна стойност в дървото ITEM_PROPERTIES_POWERS. Това число, 1065353216, отговаря на единица, или по-точно, свойството ще получи нормални стойности.
18. Сега вече може да копирате стойността 1065353216 като номерация на новото свойство. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса.
19. Ред е на ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това дърво отговаря за "включването" на новото свойство. Процедурата е същата. Кликнете на дървото, и когато бутончето "Add" се появи, натиснете го, за да добавите нова стойност.
20. Виждаме новата стойност, все още празна и некодирана.
21. Въведете номерацията -1, за да включите новата стойност. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса.
22. Така, сега вече трябва да имаме новото свойство налице. В ITEM_PROPERTIES е описано действието му, или 9115 за "вдигане на ниво" на оръжието. В ITEM_PROPERTIES_POWERS е описана ефективността му, или колко добре ще вдига статистики то, чрез номера 1065353216. В ITEM_PROPERTIES_EFFECTID ние включваме това свойство чрез номера -1. Това е.
23. Работата обаче още не е свършена. Кликнете на File > Save As, за да може да запазите предмета с новото свойство.
24. Ще видите прозорчето със същия сейф, който модифицирате в момента. Презапишете го, така трябва да стане.
25. Когато ви пита за потвърждение, значи сте на правилния път. Кликнете на "Yes".
26. И готово. Жезълът на Парталан вече ще вдига нива с вас и ще можете да го използвате от началото до края.
Сега искам да кажа нещо. В туториъла има папка с името "Item Properties", вътре в нея текстов файл със същото име. В него ще намерите номерациите за всички свойства. Ако искате да добавите допълнителни свойства към което и да е оръжие, следвайте този модинг туториъл, само че вместо 9115, което отговаря за scale-ването на оръжието, напишете примерно 1111, или 1104, или там която стойност решите. Само не забравяйте да промените стойностите и в ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това е.

Capo написа:Rogue с две ножки и таланти на Assassin и Duelist е по-добър танк при босовете от Авелин, да му се не видиС 80 % Defense почти нищо не го лови, с изключение на специалните атаки. Пък като му се лепне малко Damage Resist и някое умение като Barrier, въобще не мре чудото. На трудност "Hard" големия Баш Дракон правеше само "Miss Miss Miss Miss". Ако има умението Goad, роугът си дърпа цялата омраза в района ("Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss").
Да не говорим, че при дуела с Аришока, "Assasinate" и "Twin Strike" буквално ядяха здравето му до към половината.
Още не съм пробвал Воин, а пък хората твърдят, че е по-голямо чудовище от Роуг