Автор |
Съобщение |
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 11:31
wiedzmin написа: ползвай стънове и не пести маната. Освен да го фрийзна, с друго не мога да го стънна. А това Telekenetic skill tree е невероятно безполезно. @vasito То добре ама ако ме хване и набучи съм прецакан.
|
|
|
|
|
Tiny
|
но с големо съ̀рце |
|
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847 Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 12:19
Точно не му даваш да те удря. Анимациите са му достатъчно бавни, за да се избегнат (както и на Огретата btw). Като те доближи бягаш, можеш да го бъгнеш покрай колоните, което ще го забави достатъчно да му пуснеш една магия. Когато можеш ползваш замразявания, парализи и т.н.
___________________________________ A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
|
|
|
|
|
Alaster
|
|
Регистриран на:
14 Юни 2010 22:14
Мнения: 619 Местоположение: Terra
В момента играе: PoE Dark Souls
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 12:55
Най-накрая успях да я завърша. Лично за мен играта е много добра и малко я разделя от нивото на Origins. Очакванията ми са Dragon Age 3 да бъде истински шедьовър. П.С: Парти с Изабела, Варик и Бетани може да ви разбие от смях.
___________________________________ If the only thing keeping a person decent is the expectation of divine reward, then that person is a piece of shit.
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 13:52
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 14:14
"Who Needs Rescuing" е бъгнат. Кътсцената не се задейства. BioWare работят над фикс. Очакваме бая пачове за играта... А като не ви харесват статовете на Premium предметите, модвайте, бе. Аз почти всички готини предмети, които ми трябват, си ги правя да scale-ват с моя левъл и нямам никакви проблеми. То това е и единствения начин да направиш Staff of Parthalan полезна до самия край, и да roleplay-ваш яко с маг.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
shub niggurat
|
|
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8412 Местоположение: Yuggoth
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 14:22
КАК да модваме ?
___________________________________ джумерки
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 16:56
Така, първо теглите ето този файл. После теглите ето този авторски туториъл. И сега четете: 1. Отворете editor.exe с двоен клик. 2. Показва се прозорчето на едитора. 3. Кликнете на File > Open. 4. Показва се прозорчето за отваряне на запазена игра. По подразбиране сейфовете се намират в папката C:/Users/User/My Documents/BioWare/Dragon Age 2/Characters/Стиснигърло Ритниглезен/Quicksave (или Autosave, или който и да е сейф, който искате да моднете). 5. След като отворите сейфа си, се показва прозорчето с кода за този сейф. Кликнете на плюсчето до нулата, за да отворите падащия списък. 6. Кликнете на плюсчето до SAVEGAME_PARTYLIST, за да отворите падащия списък с опции. 7. След като сте отворили падащия списък, е време да кликнете на плюсчето до SAVEGAME_BACKPACK, за да отворите падащия списък с опции и възможността да можете да промените кода на някой предмет. 8. Това, което търсим, е предмет с иконично име. В нашия случай това е Staff of Parthalan, чието име е кодирано звучно с prm000im_parth_staff, ... 9. Сега е време да кодираме стойностите на жезъла. Кликнете на плюсчето му, за да отворите падащия списък на кода. След като сте го отворили, три стойности трябва веднага да ви се набият в очите, и за ваше улеснение съм ги маркирал с черна, червена и синя лента. Това са ITEM_PROPERTIES, ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. 10. Първо ще засегнем стойността ITEM_PROPERTIES. Кликнете на плюсчето за падащия списък. 11. Вече засягаме истинския код. Виждате ли номерата 0, 1, 2 и така нататък, заедно с кореспондиращите им номерации? Е, това са свойствата на жезъла. 8000 например е стойността за слот за руна. Това, което се иска от вас, за да добавите ново свойство, е да кликнете на ITEM_PROPERTIES и след това да добавите нова стойност за кода с бутончето "Add", което се е появило долу. Отбелязал съм го с черна елипса. 12. Сега виждаме, че се е добавила нова празна стойност, обозначена с цифрата 8. Нулата означава, че новото свойство все още няма никакви качества. Ще променим това. 13. Когато кликнете на новата празна стойност, в прозорчето отдолу се появява текстова кутия, която позволява въвеждането на номерация. Тази номерация е именно кода на специфичното свойство. В случая въвеждаме 9115, което е кода за "вдигането на нива" на оръжието заедно с вас. Натиснете бутончето "Save", което ще запази стойността. 14. Дори и да сте въвели номерацията, тя няма да се запази, ако не натиснете бутончето "Save". Сега на снимка 14 виждаме, че след кликването кодът на стойността се е запазил. 15. Време е да моднем ITEM_PROPERTIES_POWERS. В случая това отговаря на това доколко новата стойност ще е ефективна, например дали ще получите +30 или +50 stamina. 16. Процедурата е същата. Отново кликнете на бутончето "Add", за да добавите нова стойност, която ще отговаря за ефективността на свойството, което въвеждаме в ITEM_PROPERTIES. Или в нашия случай, колко добре ще се scale-ва оръжието. 17. Копирайте номерацията от предишна стойност в дървото ITEM_PROPERTIES_POWERS. Това число, 1065353216, отговаря на единица, или по-точно, свойството ще получи нормални стойности. 18. Сега вече може да копирате стойността 1065353216 като номерация на новото свойство. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса. 19. Ред е на ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това дърво отговаря за "включването" на новото свойство. Процедурата е същата. Кликнете на дървото, и когато бутончето "Add" се появи, натиснете го, за да добавите нова стойност. 20. Виждаме новата стойност, все още празна и некодирана. 21. Въведете номерацията -1, за да включите новата стойност. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса. 22. Така, сега вече трябва да имаме новото свойство налице. В ITEM_PROPERTIES е описано действието му, или 9115 за "вдигане на ниво" на оръжието. В ITEM_PROPERTIES_POWERS е описана ефективността му, или колко добре ще вдига статистики то, чрез номера 1065353216. В ITEM_PROPERTIES_EFFECTID ние включваме това свойство чрез номера -1. Това е. 23. Работата обаче още не е свършена. Кликнете на File > Save As, за да може да запазите предмета с новото свойство. 24. Ще видите прозорчето със същия сейф, който модифицирате в момента. Презапишете го, така трябва да стане. 25. Когато ви пита за потвърждение, значи сте на правилния път. Кликнете на "Yes". 26. И готово. Жезълът на Парталан вече ще вдига нива с вас и ще можете да го използвате от началото до края. Сега искам да кажа нещо. В туториъла има папка с името "Item Properties", вътре в нея текстов файл със същото име. В него ще намерите номерациите за всички свойства. Ако искате да добавите допълнителни свойства към което и да е оръжие, следвайте този модинг туториъл, само че вместо 9115, което отговаря за scale-ването на оръжието, напишете примерно 1111, или 1104, или там която стойност решите. Само не забравяйте да промените стойностите и в ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това е.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 17:31
†Soul Hunter† написа: Така, първо теглите ето този файл. После теглите ето този авторски туториъл. И сега четете: 1. Отворете editor.exe с двоен клик. 2. Показва се прозорчето на едитора. 3. Кликнете на File > Open. 4. Показва се прозорчето за отваряне на запазена игра. По подразбиране сейфовете се намират в папката C:/Users/User/My Documents/BioWare/Dragon Age 2/Characters/Стиснигърло Ритниглезен/Quicksave (или Autosave, или който и да е сейф, който искате да моднете). 5. След като отворите сейфа си, се показва прозорчето с кода за този сейф. Кликнете на плюсчето до нулата, за да отворите падащия списък. 6. Кликнете на плюсчето до SAVEGAME_PARTYLIST, за да отворите падащия списък с опции. 7. След като сте отворили падащия списък, е време да кликнете на плюсчето до SAVEGAME_BACKPACK, за да отворите падащия списък с опции и възможността да можете да промените кода на някой предмет. 8. Това, което търсим, е предмет с иконично име. В нашия случай това е Staff of Parthalan, чието име е кодирано звучно с prm000im_parth_staff, ... 9. Сега е време да кодираме стойностите на жезъла. Кликнете на плюсчето му, за да отворите падащия списък на кода. След като сте го отворили, три стойности трябва веднага да ви се набият в очите, и за ваше улеснение съм ги маркирал с черна, червена и синя лента. Това са ITEM_PROPERTIES, ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. 10. Първо ще засегнем стойността ITEM_PROPERTIES. Кликнете на плюсчето за падащия списък. 11. Вече засягаме истинския код. Виждате ли номерата 0, 1, 2 и така нататък, заедно с кореспондиращите им номерации? Е, това са свойствата на жезъла. 8000 например е стойността за слот за руна. Това, което се иска от вас, за да добавите ново свойство, е да кликнете на ITEM_PROPERTIES и след това да добавите нова стойност за кода с бутончето "Add", което се е появило долу. Отбелязал съм го с черна елипса. 12. Сега виждаме, че се е добавила нова празна стойност, обозначена с цифрата 8. Нулата означава, че новото свойство все още няма никакви качества. Ще променим това. 13. Когато кликнете на новата празна стойност, в прозорчето отдолу се появява текстова кутия, която позволява въвеждането на номерация. Тази номерация е именно кода на специфичното свойство. В случая въвеждаме 9115, което е кода за "вдигането на нива" на оръжието заедно с вас. Натиснете бутончето "Save", което ще запази стойността. 14. Дори и да сте въвели номерацията, тя няма да се запази, ако не натиснете бутончето "Save". Сега на снимка 14 виждаме, че след кликването кодът на стойността се е запазил. 15. Време е да моднем ITEM_PROPERTIES_POWERS. В случая това отговаря на това доколко новата стойност ще е ефективна, например дали ще получите +30 или +50 stamina. 16. Процедурата е същата. Отново кликнете на бутончето "Add", за да добавите нова стойност, която ще отговаря за ефективността на свойството, което въвеждаме в ITEM_PROPERTIES. Или в нашия случай, колко добре ще се scale-ва оръжието. 17. Копирайте номерацията от предишна стойност в дървото ITEM_PROPERTIES_POWERS. Това число, 1065353216, отговаря на единица, или по-точно, свойството ще получи нормални стойности. 18. Сега вече може да копирате стойността 1065353216 като номерация на новото свойство. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса. 19. Ред е на ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това дърво отговаря за "включването" на новото свойство. Процедурата е същата. Кликнете на дървото, и когато бутончето "Add" се появи, натиснете го, за да добавите нова стойност. 20. Виждаме новата стойност, все още празна и некодирана. 21. Въведете номерацията -1, за да включите новата стойност. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса. 22. Така, сега вече трябва да имаме новото свойство налице. В ITEM_PROPERTIES е описано действието му, или 9115 за "вдигане на ниво" на оръжието. В ITEM_PROPERTIES_POWERS е описана ефективността му, или колко добре ще вдига статистики то, чрез номера 1065353216. В ITEM_PROPERTIES_EFFECTID ние включваме това свойство чрез номера -1. Това е. 23. Работата обаче още не е свършена. Кликнете на File > Save As, за да може да запазите предмета с новото свойство. 24. Ще видите прозорчето със същия сейф, който модифицирате в момента. Презапишете го, така трябва да стане. 25. Когато ви пита за потвърждение, значи сте на правилния път. Кликнете на "Yes". 26. И готово. Жезълът на Парталан вече ще вдига нива с вас и ще можете да го използвате от началото до края. Сега искам да кажа нещо. В туториъла има папка с името "Item Properties", вътре в нея текстов файл със същото име. В него ще намерите номерациите за всички свойства. Ако искате да добавите допълнителни свойства към което и да е оръжие, следвайте този модинг туториъл, само че вместо 9115, което отговаря за scale-ването на оръжието, напишете примерно 1111, или 1104, или там която стойност решите. Само не забравяйте да промените стойностите и в ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това е. Трябва да издигнат статуя в твоя чест,сериозно. А сега ще спамна DragonAgeNexus с некви жалки първи опити за моддинг П.С. Всичките ли файлове трябва да изтеглим?
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 17:38
Просто натискаш ей това бутонче, и се изтегля папка с необходимите файлове. И съкрати малко цитата, че се разтегля пустата му страница.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 19:12
†Soul Hunter† написа: Просто натискаш ей това бутонче, и се изтегля папка с необходимите файлове. И съкрати малко цитата, че се разтегля пустата му страница. Нещо не виждам бутона,прекалено малко червени кръгове около него има. И благодаря.Ще пробвам да променя статовете на повечето оръжия,че са плачевни.Да се чудиш кой ги е правил P.S Играя като брадат елф.Ама МНОГО брадат
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 19:39
За мен това, което разваля цялостното усещане от битките, е малкото мана/издръжливост. След две-три умения и при едно sustained, това, което правиш, е да биеш с auto-attacks и да се молиш да оцелееш. А гадовете прииждат ли, прииждат... Слагаш малко mana/stamina на някой предмет и работата заспива.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
shub niggurat
|
|
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8412 Местоположение: Yuggoth
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 20 Мар 2011 22:54
Dr.Falus написа: блажиш ли блажиш ли, дедо попе
___________________________________ джумерки
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 21 Мар 2011 00:27
Как може да си наблъскал Мерил с толкова Хп :Д :Д Тя ли ти танква ? ^^
|
|
|
|
|
DJ Cat
|
|
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686 Местоположение: Дискотека
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 21 Мар 2011 01:03
Моята беше с 2 пъти повече кръв - blood mage anyone
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 21 Мар 2011 01:18
Диджей ме изпревари.
Естествено, че ще има повече кръв, нали е кървав маг... трябва да ги поддържа тези магии някак.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
YourSepulture
|
|
Регистриран на:
10 Сеп 2007 00:56
Мнения: 207 Местоположение: Пловдив
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 21 Мар 2011 03:32
Някой може ли да даде инфо за дърветата , които се отключват на 7 и 14 ниво при мага и война?
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 21 Мар 2011 12:11
В смисъл да ти дадем информация за талантите или да споделим доколко са полезни според личната ни преценка?
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Capo
|
|
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 21 Мар 2011 13:51
Rogue с две ножки и таланти на Assassin и Duelist е по-добър танк при босовете от Авелин, да му се не види С 80 % Defense почти нищо не го лови, с изключение на специалните атаки. Пък като му се лепне малко Damage Resist и някое умение като Barrier, въобще не мре чудото. На трудност "Hard" големия Баш Дракон правеше само "Miss Miss Miss Miss". Ако има умението Goad, роугът си дърпа цялата омраза в района ("Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss"). Да не говорим, че при дуела с Аришока, "Assasinate" и "Twin Strike" буквално ядяха здравето му до към половината. Още не съм пробвал Воин, а пък хората твърдят, че е по-голямо чудовище от Роуг
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 21 Мар 2011 15:13
Capo написа: Rogue с две ножки и таланти на Assassin и Duelist е по-добър танк при босовете от Авелин, да му се не види С 80 % Defense почти нищо не го лови, с изключение на специалните атаки. Пък като му се лепне малко Damage Resist и някое умение като Barrier, въобще не мре чудото. На трудност "Hard" големия Баш Дракон правеше само "Miss Miss Miss Miss". Ако има умението Goad, роугът си дърпа цялата омраза в района ("Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss"). Да не говорим, че при дуела с Аришока, "Assasinate" и "Twin Strike" буквално ядяха здравето му до към половината. Още не съм пробвал Воин, а пък хората твърдят, че е по-голямо чудовище от Роуг И после се чудим защо оръжията имат такива ниски статове П.С На някого от вас да му се появяват графични бъгове?При мен например части от бронята на Себастиян ту изчезват,ту се появяват. П.С 2 Имаше някъде мод който разкрива едни скрити умения ама трябва да го издиря в Нексъс П.С 3 Не можах да го намеря нещо,но модинга на играта се развива в много интересна посока,дори и без тоолсет с този tutorial: http://www.dragonagenexus.com/downloads ... hp?id=2351
|
|
|
|
|
Omega-x
|
Супер Марио или Смърт |
|
Регистриран на:
01 Фев 2002 23:43
Мнения: 4868 Местоположение: Demented Mind
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 21 Мар 2011 15:43
Аз се опитах да направя войн 2H с дпс роля и не успях. Като специализации избрах Рийвър и Берсерк, и нещата ЕВЕНТУАЛНО ставаха добре, когато си на <40% hp. През по-голямата част си бях 100%-ов танк(при това добър) без щит. Голяма част от щетие идваха от Мерил и Варик. На ауто-атак правих демидж колкото Авелин, която е развита дефанзивно. gg no re.
АОЕ магиите тотално оунват през цялата игра. Пълно безумие -.-. А момента, в който ножка имаше над 2 пъти демидж на огромния ми 3-метров меч, щях да се разплача.
Да не забравяме и Варик, който на ауто атак прави разни безумни цифрички, а аз едвам-едвам се мъча. Единственото, което може да оправдае война е one-hit-kill скил-а на 20/10 процента.
___________________________________ <3Bandaids don't fix bullet holes<3 Taytay.
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|