Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта

Харесват ли ви моите 3D модели?


 Да, много    70%  70%  [ 93 ]
 Горе-Долу    19%  19%  [ 25 ]
 Не    2%  2%  [ 3 ]
 Баба ми прави по-хубави    9%  9%  [ 12 ]
Общо гласове : 133
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Най-добрия ми 3D модел до сега (Стр. 22)
Публикувано на: 04 Фев 2008 23:32


Аltаir написа:
Гледам годишнината на темата чука на вратата


Вярно бре, въобще не бях обърнал внимание :o
Благодаря че ме подсети, благодаря и за похвалите :-)

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Най-добрия ми 3D модел до сега (Стр. 22)
Публикувано на: 06 Фев 2008 20:49


Като си говорихме за анимиране, вижте с какво ме изненада днес един колега, който преди ми е помагал с рендерите:

http://www.youtube.com/watch?v=RRsx97EpDM4

Това, както виждате, е ръката от моя модел на терминатора, която е "риг-ната" за да може да се раздвижи и анимира. Мисля, че се е получило страхотно. Ще взема и аз да се пробвам да използвам този плъгин.

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2007 18:11
Мнения: 1019
Местоположение: On The Ares
Заглавие: Re:
Публикувано на: 06 Фев 2008 21:20


Fenrir написа:
Ааааа,ако направи Master Chief равен няма да има!!!1!
P.S HALO rlzzzzz!!!


И аз си я свалих и се мъча ама вече 5 часа нищо не става.Само главата му докарах.Надолу Не става

___________________________________
Use Google Sucker


Профил Skype WWW

но с големо съ̀рце
Аватар
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847
Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
Заглавие: Re: Най-добрия ми 3D модел до сега (Стр. 22)
Публикувано на: 06 Фев 2008 21:38


Цитат:
jesus christ, this is good

кратко и ясно ^.^

___________________________________
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Най-добрия ми 3D модел до сега (Стр. 22)
Публикувано на: 09 Фев 2008 11:41


Вчера изпоробвах нова програма за рендериране (Bryce 6). Мисля, че резултата си го бива:



Наричам тази картина "Painfully Alive".

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
18 Апр 2007 18:29
Мнения: 1520
Местоположение: City of Delusion (:
Заглавие: Re: Най-добрия ми 3D модел до сега (Стр. 22)
Публикувано на: 09 Фев 2008 11:45


И ние така мислим. (:

___________________________________
стон, тон, ехо във салон, ако бях микрофон, щях да бъда он.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Най-добрия ми 3D модел до сега (Стр. 22)
Публикувано на: 09 Фев 2008 11:54


Sinistra написа:
И ние така мислим. (:


Радвам се :)

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Най-добрия ми 3D модел до сега (Стр. 22)
Публикувано на: 10 Фев 2008 12:05


Ето още няколко рендера с новата програма:

Self-Portrait:


Gotcha!:



___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 10 Фев 2008 12:28


Ксай...? 3DS Max?


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 10 Фев 2008 12:48


NhazUl написа:
Ксай...? 3DS Max?


Bryce 6

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2007 18:11
Мнения: 1019
Местоположение: On The Ares
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 10 Фев 2008 13:22


Научих се да боравя с тая Google Scetch Up сега си свалих и bryan 6.

___________________________________
Use Google Sucker


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 10 Фев 2008 14:27


Sephiroth написа:
Научих се да боравя с тая Google Scetch Up сега си свалих и bryan 6.


Пoздравления :-)

Покажи някой модел.

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
04 Дек 2005 19:41
Мнения: 2610
Местоположение: q3dm6
В момента играе: q3
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 10 Фев 2008 14:35


Наистина са мн. добри моделите, и да верно ще не земеш професионално се занимаваш??

П.П.Въпрос що винаги правиш разни терминатори??

___________________________________
Reaching aural nirvana...


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 10 Фев 2008 14:42


Kamelot написа:
Наистина са мн. добри моделите


Благодаря :-)

Kamelot написа:

П.П.Въпрос що винаги правиш разни терминатори??


Ами не правя само терминатори. Това са просто различни пози и рендери на един и същи модел. Иначе съм правил какво ли не, от оръжия, до часовници, колелета, писалки, влакове, хеликоптери, мотори, мелници и т.н.

Ето тук можеш да видиш всичките ми модели до сега:
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/ ... &scoring=d

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2007 18:11
Мнения: 1019
Местоположение: On The Ares
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 10 Фев 2008 15:40


Xayzer написа:

Пoздравления :-)

Покажи някой модел.



Мани мани срам ме е :oops:

___________________________________
Use Google Sucker


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 10 Фев 2008 16:01


Sephiroth написа:
Мани мани срам ме е :oops:


E от какво ще те е срам, като наскоро си започнал да моделираш? С времето ще ставаш по-добър ако не се откажеш.

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 11 Фев 2008 00:12



___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
24 Юли 2006 20:38
Мнения: 1253
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 11 Фев 2008 14:52


Единственото нещо, което бях правил на Скечъп бе метална кутия от газирано.

Това беше преди много време.

Вчера си я качих програмата и незнайно как изстъргах това:



Явно е доста лесна за работа, само дето трябва да имаш търпението да се занимаваш с дребни детайли и по някой път дадени функции отказват да бачкат или става нещо абсолютно различно от това, което си задал като команда...

Поиграх малко в Пейнт да поизчистя фона и част от тия сините петна (не знам защо се получават).

Остава само да добавя текстурите и да рендер-на.

Xayzer, твоите оръжия и въобще модели са в пъти по-добри от повечето новоизлезли игри, напълно сериозно и отговорно го твърдя.

С тези си умения можеш да работиш на една достойна позиция в гейм-дивелъпмънт компания @_@

___________________________________
:o Или имаш, или немаш.


Профил

Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 11 Фев 2008 15:25


евала за труда! супер са! моето най-голямо постижение на тая програма скеч-ъп е един дезърт ийгъл, на които си нямам представа как да му аддна текстури и други подобни благинки.

___________________________________
Аутопсията показва , че пациента е загинал вследствие на аутопсията.
"Ами много ясно, щото освен, че съм скромен съм и чаровен и умен и готин и обаятелен, абе и скромен съм !"- Dante

aka Arcatraz


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Май 2004 09:20
Мнения: 828
Местоположение: Starship Enterprise_____ Професия: Starfleet Lieutenant Commander
Заглавие: Re: Изпробване на нова прорама за 3D рендеринг (Стр. 23)
Публикувано на: 11 Фев 2008 16:38


Куц Пръч написа:
...


Първо да ти кажа, че като за първи опит за направа на оръжие, си се справил много добре. Моето първо оръжие също изглеждаше подобно.

Куц Пръч написа:
Поиграх малко в Пейнт да поизчистя фона и част от тия сините петна (не знам защо се получават).


Тези сини петна са лица, които са наопаки. Трябва да клинкнеш с десния бутон на мишката на това синьо лице и да избереш от менюто "Reverse face". Преди да започнеш рендерирането на модела задължително трябва да оправиш лицата, които са наопаки, иначе текстурите в рендера нямат да се виждата добре на тези области.

Куц Пръч написа:
Xayzer, твоите оръжия и въобще модели са в пъти по-добри от повечето новоизлезли игри, напълно сериозно и отговорно го твърдя.

С тези си умения можеш да работиш на една достойна позиция в гейм-дивелъпмънт компания @_@


Благодаря ти много за тез похвали :-)

___________________________________


Не съм се покатерил на върха на ...аната хранителната верига за да ям ...ани моркови.

27B-6


Профил ICQ Skype
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com