Автор |
Съобщение |
Gastly
|
 |
Регистриран на:
21 Апр 2004 16:43
Мнения: 517 Местоположение: София, бе, майна...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Яну 2006 23:39
Ето я и първата статия за кола, в която ще се запознаем с небезизвестното Subaru WRX STi...
WRX STi
(6MT, AWD)
Размери: L x W x H: 4,465 x 1,740 x 1,440 мм.
Двигател: Хоризонтално разположен, 4-цилиндров, 4-тактов, турбокомпресорен бензинов двигател с вътрешно охлаждане, DOHC, 16-valve
Обем: 2,457 cc.
Максимална мощност: 206 kW (280 PS) / 5,600 rpm
Американският клон на Субару и лидер на пазара 4х4 отвъд Атлантика представи рестилизираната и преоборудвана версия на Импреза носеща обозначение "2006". За целта са добавени някои новости за модела WRX, повече сигурност и модифицирана симетрична система 4х4, която е запазена марка на фирмата. В случая тя ще се предлага само в изпълнението STi с двигател 300 к.с. На първо място при нововъденията може да бъде спомената двустепенната система за надуване на въздушните възглавници.
Следвайки подобренията в интериора през тази година, всички варианти на японския дяволвече са с променена външност.
Обновената визия на тежкоатлета е въплътена предимно в предницата на рали-резачката с новата трикомпонентна решетка. Не на последно място STi получава и няколко значителни промени в окачвнето, включително и по-широки колела. През новата година водачите ще разполагат и с един сензор в главния диференциал, който ще се грижи за по-прецизното разпределяне на въртящия момент в завои.
WRX STi е базиран на платформата на рали-автомобила, но тя е преработена с оглед по-добро ускорение, пътно поведение и спирачни времена. този модел се задвижва от "боксер"ен турбодвигател с междинен охладител и обем 2,5 литр. Газоразпределението е DOHC, а мощността 300 к.с. при 6000 об/мин. Въртящият момент е 407 Нм при 4000 об/мин. Прецизно свързан с 6-степенна механична предавателна кутия, двигателят може да изстреля шофьора от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 сек. Мощността се предава към четирите колела чрез усъвършенстванасиметрична система 4х4 с контролен център.Спортната модификация се възползва от технологиите в моторните спортове, директно взети от експертниет центрове на фирмата, подготвящи моделите за световния рали-шампионат. Съкращението STi означава Subaru Technica International и всъщност е поделението, подготвящо най-спортните модификации на колата.
Външността
Новите глани фарове са смело стилизирани и са със затъмнени лещо. Седаните са с преоформени калници(станали са по-широки), а комбитата имат малко по-различен дизайн точно при тези лементи, както беше ситуацията с предишния модел. Всички модификации за следващата година получават нови задни светлинни групи.
Външно Impreza WRX STi не оставя съмнение за динамичния си потенциал. Въздухозаборникът в алуминиевия преден капак захранва със свеж въздух междинния охладител, който от своя страна е значително по-голям от събрата си в бившите състезателни модеи. Двойният заден спойлери, който очевидно е заимстван директно от спорта, помага за ре-
дуциране на лифт-ефекта и за подобряване на стабилността при високи скорости, каквато е задачата всъщност на абсолютно всеки спойлер. Аеродинамичното подподово покритие и новият спойлер на поквира също допринасят за подобрената стабилност. Въздушнитя поток се обхваща и в зоната на предните спойлери на бронята и страничните прагове, които също функционират, като аеродинамични подобрители.
Предната маска включва четиристепенни осветителни тела с висока мощност на къси светлини. Отличителните STi лепенки на местата за фаровете против мъгла добавят истински спортен вид на колата. Спирачните дискове с голям диаметър са дело на Brembo и се виждат ясно през отворита на летите джанти BBS я размер 17 цола.
Турбо-легенда с 300 к.с.
2,5 литровият 4-цилиндров "боксер" е базиран на специално подсиленият агрегат с лети бутала от алуминий и мотовилки от високовъглеродна стомана. Изпускателниет клапани са с натриеви запълнители за по-добър топлообмен. Вариативното газоразпределение при Suabru се нарича AVCS(Active Valve Control System) и помага за осигуряване на оптимални характеристики на въртящия момент из целия оборотен диапазон. турбокомпресорът доставя цяла единича по-високо надналягане в сравнение с агрегата от предишния WRX.
Симетричната система 4х4 система с контролин диференциал
WRX STi е оборудван с традиционната система 4х4 на фирмата, която разпределя 35% от въртящия момент на предните колела и 65% на задните. Разпределението може да става автоматично - зависещо от пътните условия и реакциите на водача. По друг начин стоят нещата, когато управлението се предостави на водач. Тогава контролираният диференциал позволява разпределението да се прецизира до нива 50/50.
Шаси за състезания
Изключително твърдата рама и каросерийна структура с хидрообработка осигуряват основата за завършеността на автомобила. В сравнение със стандартните WRX модели STi еи по-близо до пътното платно с 1 см. Независимото окачване на четирите колела е заимствано от състезателната версия, но е стриктно оптимизирано за нуждите на новия модел. Дбърнатите амортисьори повишават устойчивостта на накланяне на каросерията при по-рязко влизане в завои. Те функционират като обикновени амортисьори, монтирани на обратно, разположени в допълнителен стоманен цилиндър, който понася цялата тежест, освобождавайки основния амортисьор при резки завои. Така основният амортисьор действа в долната часта на окачването и стабилизира колата.
Спирачната система е е дело на Brembo, като производителите обещават, че тома е една от най-добрите уредби на пазара в момента. Вентилираните дискове са предпочетени и за четирите колела, а спирачните цилиндри са по 4 на апарат отпред и по 2 отзад. В кобминация с електронното разпределения на спирачната сила и суперспортната ABS разстоянията до установяване на колата в покой са значително намаление. Системата използва намесата на т.нар. д-сензор, който определя сцеплението на задните колела и насочвасилата към едното от тя, а не както е при обикновените ABS, контолиращи задните колела като двойка. Със суперспортната уредба създателите обещават, че са изключени проблеми при едновременно рязко завиване и рязко спиране. Губите са размер 225/45ZR17
Цената е 65000 лв без ДДС... 
___________________________________ I stand for courage, strength, loyalty and bravery. I am a hard working animal, who will excell in what I do. I will give it all I got. I was bred to never quit. ~American Pit Bull Terrier
|
|
|
|
 |
Demonic
|
 |
Регистриран на:
03 Яну 2006 23:10
Мнения: 179 Местоположение: The Woods Of Eternity
|
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Яну 2006 23:45
Lamborghini Gallardo много ясно тва е истината 
___________________________________ You are wrong, fucked, and overrated I think Im gonna be sick and its your fault Everyday its the same - I love, you hate! But I guess I dont fucking care any more... I'm betrayed! This is the end of everything!
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2006 00:41
Като сме го ударили на статии
Rolls Royce Phantom
Символ на качество от 100 години
Оригиналният (ако тук изобщо можем да говори за дубликат или копие) Rolls-Royce Phantom е представен за първи път през 1925 г. През годините се произведени общо 6 модела, за да се стигне до седмото поколение, което дебютира през януари 2003 г. Проектът по възраждането на легендата започва на 28 юли 1998 г., когато BMW Group придобива собствеността върху Rolls-Royce. Преди официалната поява на новия Phantom са необходими четири години, за да се създаде нова компания и изгради завод в Гудууд от поточните линии, на които ще слезе уникален и изцяло нов автомобил. Rolls-Royce Phantom на 21-ви век притежава блясък и изтънченост, които отличават един поръчков автомобил от серийните изпълнения. При персонализирането му са възможни 45 000 цветови решения за купето, включително и двуцветни комбинации. В обзавеждането на интериора единственият предел са желанията и финансовите възможности на клиента. Въпреки почти неограничените алтернативи уникатът може да има и... двойник, но само при изрично желание и ако се намери кой да заплати цената на своя каприз. За да се стесни още повече кръгът на богопомазаните, от компанията са намислили да отбележат 80-годишнината на модела с пускането на ограничена до 25 Phantom-а, специална серия, която ще попълни колекциите на избрани клиенти.
Превъзходството
Едва ли дизайнерите на новия Phantom са искали при създаването му техният шедьовър да получи едностранното определение “най”, пък било то и във всяко отношение. За да се опише автомобилът, символ на качество, стил и аристократизъм, това съвсем няма да е достатъчно. Rolls-Royce Phantom предоставя изобилен набор от прецизно съчетание на уникални детайли на интериора, екстериора и силовите агрегати. Точно както и при първото поколение Phantom, новият представител на фамилията Rolls-Royce е с височина два пъти тази на колелата. Така височината от 1632 мм заедно с балансираните към нея пропорции на базата и общата дължина на автомобила осигуряват на пътниците вътрешно пространство с равен под и височина от 979 мм.
Уникалността на интериорното пространството се разкрива още с отварянето на задните врати. За да осигурят максимален комфорт, те са захванати за купето в задната си част и се затварят автоматично с натискането на бутон. Подобно решение определя изтеглената назад позиция на пътниците, което подобрява сигурността им в случаите на страничен удар и дава основание на дизайнерите да лишат новия Phantom от странични въздушни възглавници. Освен широко пространство при слизане и качване допълнителна екстра на вратите е специалното отделение за чадър, който след употреба може да бъде прибран и мокър. Специални канали във вратата отвеждат излишната вода, а покритието не позволява образуването на корозия.
Четирите врати и капакът на багажника са с автоматично и плавно затваряне с финес, което гарантира, че ще прилепнат към купето, без да се използва допълнителна сила.
Изкушението
Да притежаваш автомобил със стил и възможности за дръзко шофиране поставя трудно преодолимата дилема да го управляваш плавно и грациозно, за да удължиш максимално удоволствието от престоя си на пътя, или да консумираш лукса и привилегиите като пътник на задната седалка. Новият Phantom се движи, или както от компанията определят усещането - носи се по пътя, елегантно, тихо и без усилие. Едва ли някой би се учудил - това се очаква и е стандарт при марката. По принцип в продължение на десетилетия шофирането никога не се е асоциирало с Rolls-Royce. Марката се възприема единствено като лимузина с личен шофьор. Въпреки това, в духа на 21-ви век последният Phantom е перфектен за управление и голяма част от потенциалните му собственици (които според проучване на компанията са около 70 000) не биха се лишили и от това удоволствие.
Изработен изцяло от алуминий, за да достигне значително занижена маса в сравнение с автомобилите с идентични габарити, Phantom притежава бленуваното от много дизайнери 50:50 разпределение на тежестта между предния и задния мост. За да се постигне този идеален баланс, единственият стоманен компонент е предният капак, който успява да уравновеси масите. Изтеглен далеч пред пътническата кабина с цел постигането на максимален шумов комфорт, силовият агрегат при новия Rolls-Royce Phantom е един от най-високотехнологичните в света. Изключително компактен, изцяло алуминиев, този 6,75-литров, 12-цилиндров, V-образен двигател осигурява мощност от 460 к.с. при 5350 об/мин. Задвижването се осъществява от задните колела през 6-степенна автоматична предавателна кутия с електронен контрол. Тя позволява при нормална работа на двигателя потеглянето да се извършва и от втора предавка с ранно преминаване към по-висока и закъснено към по-ниска.
При рязко натискане на педала на газта стартирането вече се извършва по добре познатия, класически метод - от първа предавка. Сега, за да се извлече максимумът от силовия агрегат с променливи фази на газоразпределение, се получава късно преминаване към следващата, по-висока предавка. Иновативната предавателна кутия разполага и с трети режим на работа, особено подходящ при управление по планински трасета с характерните за тях стръмни изкачвания.
Над 260 работни часа са необходими за създаването на всеки отделен автомобил, запазени са и множество от традиционните методи и стил на конструиране, подбират се най-фините материи. Rolls-Royce Phantom е не за тези, които могат да си позволят цената, а за хората, които притежават поглед и изтънчена чувствителност, способни да оценят качеството на изпълнение до последния щрих.
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
Demonic
|
 |
Регистриран на:
03 Яну 2006 23:10
Мнения: 179 Местоположение: The Woods Of Eternity
|
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2006 00:45
не е зле но още съм на мнениета за Ламборгинито 
___________________________________ You are wrong, fucked, and overrated I think Im gonna be sick and its your fault Everyday its the same - I love, you hate! But I guess I dont fucking care any more... I'm betrayed! This is the end of everything!
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2006 00:46
А не е ли по-добре да прочетеш първо темата и след тва да разбереш що постваме статии?
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
slim_k
|
 |
Регистриран на:
01 Апр 2003 11:41
Мнения: 1578 Местоположение: Hashburry
|
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2006 21:46
Вторият Астън ...
Първо - от коли не разбирам , не са ми интересни . Ако ще говорим за мощностти , механизми и секви машинарии нека да са компютри
Второ - Поне като марки ги знам и Астъна е символ на английска аристократичност , ама не на ония заспали кралски особи , а на ония подобни на Бонд персонажи от филмите - темерути , непукисти , които си запълват времето с някакви откачени глупости , колкото да им е интересно .
Трето - Втория с това черно ме кефи доста повече от първия ...
Четвърто - и действително от останалите марки просто не мога да намеря кола с повече чар .
Дотука с коментарите
___________________________________ http://wkoz.net - rap shit 24/7
|
|
|
|
 |
VanBasten
|
 |
Регистриран на:
07 Дек 2005 20:58
Мнения: 9 Местоположение: Където трябва
|
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2006 23:02
Lamborghini Murcielago Roadster и Aston Martin Vanquish цепят
___________________________________
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Яну 2006 22:56
Mercedes-Benz GL
Само около година остава до появата на новото издание на култовия G-модел на Mercedes. За радост на почитателите на легендарния всъдеход обаче, първообразът ще се произвежда поне още две-три години.
Първоначалният замисъл на G-класата
е да бъде един "неумолим" всъдеход, без никакви компромиси, който може да стигне практически навсякъде, докъдето изобщо е възможно за возило от подобен тип. Моделът бързо се превърна в еталон за класа си, а причините са повече от ясни за всички... Той стана същински мит и интересът към него не намалява, независимо че е на пазара вече повече от четвърт век. Нещо повече - "G" е почти единственият пример в историята на автомобилната индустрия, в който, след толкова години производство, търсенето на един модел не само не намалява, а бавно, но сигурно се увеличава. Колкото и нелогично да звучи от почти всички гледни точки, през последните години продажбите на G-класата действително растат! Обяснението се крие във факта, че тя постепенно от свръхспособен всъдеход се превърна и в любима играчка за богати хора, които искат по специфичен и запомнящ се начин да демонстрират своя стил. Моделът се оказа крайно подходящ за целта, защото комбинацията от смазващото му излъчване (създавано от милитаристичните форми и потресаващите пропорции) и великолепната, непрекъснато усъвършенствана техника го превръща в култ, който няма аналог в нашето съвремие. G-класата остана единственият off-road-динозавър, запазил облика си след толкова години, ако не броим разбира се не по-малко прочутия Land Rover Defender. Цветущата кариера на модела не изглежда изненадваща дори и сега, близо три десетилетия след излизането му на пазара. Да се създаде наследник на такъв модел е трудно, дори невъзможно. Помислете добре, дори несравнимото с нищо ново Mini практически трудно може да се приеме като пълноправен наследник на предшественика си, най-малкото поради обстоятелството, че двата автомобила имат коренно различно предназначение и замисъл. Една идея трудно може да бъде пресъздадена два пъти. Освен може би в сегмента на възможно най-скъпите автомобили от ранга на Bentley, Rolls-Royce, Bugatti, Ferrari, Lamborghini и т.н., където целта е да се създаде най-доброто, което може да се постигне, и целта напълно оправдава средствата, колкото и високи да са те. И новата G-класа едва ли ще бъде пълноценен наследник на сегашното й издание. Няма официална информация още колко време ще продължи производството на първото и все още единственото поколение на модела, но вероятно то няма да бъде прекратено, докато интересът е достатъчно голям.
Продължителят на рода
вече ще носи означението GL и ще бъде базиран на платформата, позната от моделните семейства на ML- и R-класата. Той ще бъде дълъг почти колкото удължената версия на R-класата - цели 5080 мм, широчината и височината му ще се равняват съответно на 1920 и 1810 мм. Базата ще бъде дълга точно 3,00 м. Технологията, която ще използва системата за задвижване на четирите колела, е пригодена за екстремно тежки терени и е почти толкова безкомпромисна, колкото и първата генерация. Разликата е, че бъдещият GL ще разполага с блокажи само на задния и на централния, но не и на предния диференциал. Функцията на липсващата възможност за блокиране на предния диференциал ще се поема от електронната стабилизираща програма ESP чрез селективно стопиране на колелата. Понижаващият режим на трансмисията ще бъде част от стандартното обзавеждане, също както и адаптивното окачване с пневмоелементи с възможност за промяна на клиренса. Трансмисията при всички варианти отново ще бъде автоматична, но вече със седем степени. Екипиран с тези рафинирани и надеждни технологии,
новият GL обещава да бъде
почти толкова талантлив като всъдеход, колкото и класическият "Gelandewagen". Същевременно с това обаче се очаква управляемостта и стабилността при по-екстремни маневри да нямат нищо общо с познатата досега известна тромавост и ТнепохватностУ. По тези показатели и по отношение на комфорта при преодоляване на неравности GL би трябвало практически да се изравнява с новата М-класа, което е сериозна предпоставка да се превърне в единствения сериозен конкурент на Range Rover. Всъщност споменатият шедьовър на британското автомобилно изкуство действително е планиран като основна цел за модела GL. Идеята е купувачите на автомобила да идват преди всичко от обкръжението на старата G-класа, но и от кръга от хора, които до момента са спирали избора си именно на единствения истински аристократ сред всъдеходите. Двигателите, които Mercedes ще предложат на купувачите на GL, ще са четири на брой или поне толкова ще бъдат отначало. Става дума за два турбодизела от серията CDI, които ще задвижват версиите GL 320 CDI (224 к.с. и 510 Нм) и GL 420 CDI (314 к.с. и 730 Нм) и два ТбензинаУ, предвидени за вариантите GL 350 (272 к.с. и 350 Нм) и GL 500 (306 к.с. и 460 Нм). Топ-модификацията на ТпридворнияУ тунинг-майстор AMG ще се появи по-късно и не без основание се очаква с особено засилен интерес. Стилистиката на модела ще се отличава коренно от това, с което сме свикнали да виждаме при G-класата, и по-скоро ще наподобява на вижданите при второто поколение на М-класата решения. Все пак в сравнение с ML - ориентиран преди всичко към асфалтираните пътища, GL ще има по-ъгловати очертания, решетката му ще бъде с почти вертикално разположение и излъчването като цяло умишлено ще бъде по-грубо и с по-спартански дух. Интериорът обаче ще запази познатата от МL- и R-класата изискана атмосфера, а размерите му ще бъдат колосални дори и за този клас.
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Яну 2006 23:03
Aston Martin V8 Vantage
Да се предложи на пазара малък модел от "аристократична" марка като Aston Martin винаги е голям риск - все пак говорим за компания, която е неизменна част от абсолютния връх на автомобилостроенето. Новината, че фирмата смята да пусне на пазара модел, който да е по-малък и по-евтин от DB 9, не може да не предизвика поне малко скептицизъм. Поне у тези, които добре разбират ценностите в автомобилите на британския производител. Все пак произведенията на марката неизменно са безкрайно близо до "самото автомобилно съвършенство", така че една, дори и най-дребна погрешна стъпка би била пагубна за имиджа й. За щастие Aston Martin не разочароваха верните си фенове и създадоха автомобил, който изцяло заслужава да носи прочутото си име. Всъщност целта, която Aston Martin си поставят с пускането в продажба на своя "мъник", е пределно ясна - по този начин те поемат по пътя на Bentley. Създават сравнително масов, според критериите на марката, модел, който да осигури на компанията едно максимално стабилно финансово състояние в по-дългосрочен план. Точно това направиха и Bentley с техния Continental GT, който предизвика феноменален фурор и така успя да подобри неимоверно положението на компанията. Освен това подсигури със средства производството на най-истинските носители на философията й - моделите Arnage и Azure. От своя страна Aston Martin, също не без основание, решиха, че един по-малък и по-достъпен, в сравнение с шедьовъра DB 9, представител на продуктовата им гама би могъл да донесе
солидни дивиденти
от различно естество. Най-интригуващото е, че още при започване на проекта създателите на автомобила си поставят за цел творението им да бъде пряк конкурент на иконата на серийните спортни автомобили - Porsche 911. Убеден съм, че и сами можете да си отговорите на въпроса колко от досегашните опити за ТдетрониранетоУ на този митичен модел са се оказали успешни. Правилният отговор е кратък, ясен и безапелационен - "нито един". Този път обаче изгледите за успех в това начинание изглеждат по-големи откогато и да било. От дизайнерска гледна точка V8 Vantage е абсолютно достоен член на аристократичния род Aston Martin - външността и вътрешността му си хармонират по съвършен начин, формите му са стилни, изискани, изчистени от всякакви излишни детайли, излъчването му е невероятно брутално и едновременно с това достатъчно изтънчено и грациозно. Като цяло автомобилът напомня на леко променен и донякъде умален вариант на DB 9, а той определено е сред най-красивите представители на съвременната автомобилна индустрия. Много интересен детайл са предните светлини, които са снабдени с допълнителни светодиоди във вътрешната си част. Каросерията на V8 Vantage е дълга 4382 мм, междуосието му е 2601 мм, а собствената маса на автомобила е около 1600 килограма. Олекотяването е постигнато благодарение на широко мащабното използване на най-съвременни материали. Практически почти цялата каросерия е изработена от алуминиеви сплави. Макар че при Aston Martin това със сигурност не е най-важното, моделът предлага и изненадващо голям багажник с вместимост цели 300 л.
Типичният британски стил
Интериорът е обзаведен според фирмените канони и притежава неповторима атмосфера, съчетаваща благородство и изключителен спортен дух. Количеството и качеството на използваната за тапицирането естествена кожа са достойни да се съревновават сами със себе си. По желание на клиента седалките могат да бъдат покрити и с комбинация от кожа и изискана текстилна материя, която няма аналог сред конкуренцията. Както може и трябва да се очаква от всеки Aston Martin, възможностите за индивидуализация са почти неизчерпаеми. Приликите с DB 9 съвсем не се изчерпват с дизайнерските решения - 65 % от компонентите на V8 Vantage са заимствани от по-големия му събрат. Резултатът е 100-процентов Aston Martin, което всъщност е и най-важното за всеки от моделите на благородната марка. За оптималното разпределение на масата се грижат максимално сниженият център на тежестта и самата компановка на автомобила - силно изтеглен назад предно разположен двигател и обединена със задния диференциал трансмисия. Предавателната кутия се доставя от елитния италиански производител Graziano. 51 % от теглото "пада" на задния мост, което при такъв тип автомобили се смята за идеалното съотношение. Двигателят е базиран на познатия 8-цилиндров агрегат на Jaguar и има кубатура 4,3 л. Максималната му мощност е достигнала 385 "коня" при 7000 об/мин, а максимумът на въртящия момент се равнява на 410 Нм при 5000 об/мин. Въртящият момент се отдава на задния мост през 6-степенна секвенциална трансмисия. Моторът е снабден с не една от технологиите на състезателните коли, включително мазане със сух картер. Очакваната максимална скорост е 280 км/ч, а класическата дисциплина спринт от място до 100 км/ч се изпълнява за пет секунди и половина. Спирачките са дело на най-реномираната марка в областта Brembo и са разработени специално за модела. Този факт като че ли обезсмисля въпроса дали и колко добри са те... Остава загадката какво точно в Aston Martin имат предвид с понятието "достъпен". Както може да се предположи, когато става дума за тази фирма, подобни определения трябва да се тълкуват по доста свободен начин. Според разбиранията на Aston Martin сума от рода на 100 000 евро е синоним именно на "достъпен", че дори и се доближава до по-силни изрази като "евтин" например... Но това е и част от философията на марката, без която Aston Martin не би бил това, което е.
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
Myкcата
|
 |
Регистриран на:
25 Дек 2005 12:15
Мнения: 40
|
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Яну 2006 23:16
Е браво,ама не на N20,щото като гледам май си е копирал статийте,а другия пич(Забрайх му името)мисля че не ги е.Ако не е така,сори 
___________________________________ Мукси е тукаааа...
|
|
|
|
 |
RoNi
|
 |
Регистриран на:
04 Май 2005 18:56
Мнения: 29 Местоположение: Шумен
|
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Яну 2006 00:15
Попринцип -ВАЗ 2107
А иначе една любима мисъл-Има два вида коли-мерцедес и всички останали...
П.П.Темата е леееееко куцинка...Кажете ми по какъв критерий мога да сравня майбаха с субари wrx(c)?Тоест лукс и скорост-две характеристики които(според мен)са вплетени най-добре в Masserati Quatroporte.Но все пак това е лично мнение 
___________________________________ Sweet desert rose This memory of hidden hearts and souls This desert flower This rare perfurme is the sweet intoxication of love
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Яну 2006 01:29
Slim написа: Е браво,ама не на N20,щото като гледам май си е копирал статийте,а другия пич(Забрайх му името)мисля че не ги е.Ако не е така,сори 
Дадох му списание  Ама ти кво, да не би да мислиш, че си ги пишеме сами? Тва са статии, годдамнит...
Турваме ги тука да се информират хората, бе... 
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
Phantom
|
 |
Регистриран на:
16 Ное 2003 18:58
Мнения: 516
|
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Яну 2006 01:55
Това за aston martin-a ми хареса. Обаче определено Венкуиш е по-добрата кола:) Изменили са линията и не е така съвършенна според мен
___________________________________ "Когато критиците говорят, дори и авторът мълчи."
by Phantom
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Яну 2006 02:17
BMW M6 или Chevrolet ...Според мен де..
А иначе квото и да ми дадат от тея тука...няма да откажа 
|
|
|
|
 |
Myкcата
|
 |
Регистриран на:
25 Дек 2005 12:15
Мнения: 40
|
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Яну 2006 11:15
N2O написа: Slim написа: Е браво,ама не на N20,щото като гледам май си е копирал статийте,а другия пич(Забрайх му името)мисля че не ги е.Ако не е така,сори  Дадох му списание  Ама ти кво, да не би да мислиш, че си ги пишеме сами? Тва са статии, годдамнит... Турваме ги тука да се информират хората, бе... 
Е да де ама я виж на Gastly статийката.Според мен той си я е писал,щото има правописни грешки.Ноу уфенс!Апа в твойте една не открих 
___________________________________ Мукси е тукаааа...
|
|
|
|
 |
Gastly
|
 |
Регистриран на:
21 Апр 2004 16:43
Мнения: 517 Местоположение: София, бе, майна...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Яну 2006 12:10
Slim написа: N2O написа: Slim написа: Е браво,ама не на N20,щото като гледам май си е копирал статийте,а другия пич(Забрайх му името)мисля че не ги е.Ако не е така,сори  Дадох му списание  Ама ти кво, да не би да мислиш, че си ги пишеме сами? Тва са статии, годдамнит... Турваме ги тука да се информират хората, бе...  Е да де ама я виж на Gastly статийката.Според мен той си я е писал,щото има правописни грешки.Ноу уфенс!Апа в твойте една не открих 
Хъхъ, тая статия ме съсипа, докато я напиша  А пък още повече, докато я проверя 3 пъти за грешки...пък то се оказа, че толкова добре съм проверил, че...
Иначе вижте сега, статиите на N2O също информират добре хората. Нали в крайна сметка са за това. Не е важно от къде са и какви са. Радвам се, че ви харесва темата. 
___________________________________ I stand for courage, strength, loyalty and bravery. I am a hard working animal, who will excell in what I do. I will give it all I got. I was bred to never quit. ~American Pit Bull Terrier
|
|
|
|
 |
Morsmordre
|
 |
Регистриран на:
29 Окт 2004 15:41
Мнения: 24 Местоположение: бе некаде на земята...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Яну 2006 12:53
Aston Martin Vanquish - няма друга като нея 
___________________________________
GrIs0m написа: Не съм пипал силиконови гърди.Казвам,че са твърди защото гледам телевизия
Latest Movies
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Яну 2006 01:16
Такааа... НОВО ЛАМБОООООО!!!!
'Ламборгини Миура' - легендата възкръсна
Редизайн на автомобилната икона направи Валтер Де Силва
Обявяван за един от най-красивите автомобили, създавани някога, легендарната "Миура" на "Ламборгини" празнува своя 40-годишен юбилей. По този повод на автоизложението в Детройт италианската компания, собственост на концерна "Фолксваген", ще представи специална изненада за феновете си - студия наследник на прекрасния модел.
Тя е дело на шеф дизайнера на "Ауди", забележителният Валтер де Силва, който от неотдавна оглавява и дизайнерския отдел на "Ламборгини".
Имайки предвид иконичния статут, с който се ползва "Миура", логично е търсена максимална близост до оригиналния модел, сътворен през 1966 г. от Марчело Гандини. С нелеката си задача Де Силва се справя повече от отлично.
Резултатът е налице - след премахването на "излишните" детайли, автомобилът изглежда прероден и в същото време е твърде близо до оригиналните линии на класическата "Миура". Дължината му е запазена, но сегашната версия е малко по-висока и по-широка.
"През последните две години често мечтаех да направя редизайн на "Миура". Сега, благодарение на новия ми пост в дизайнерския отдел на "Ламборгини" и на ентусиазираната подкрепа на ръководството на компанията, получих възможността да превърна мечтата си в реалност", споделя Де Силва.
Макар засега да се твърди, че показваната в Детройт студия е само концепткар, без никакви планове за производство, не всички шансове за истинско съживяване на легендарния модел са загубени.
Най-малкото, при изработката на концепта е ползвана базата "Ламборгини Гаярдо", което би се оказало твърде благоприятно за евентуално решение за стартиране на производството.
За моторизацията на новата "Миура" се спряга 12-цилиндров V-образен агрегат, чиято мощност надвишава 600 к.с. Предварителни оценки обаче сочат, че цената на "съживената" красавица би минала границата от 300-350 хил. долара.
Иззето от Нетинфо
П.П.Лелелелеллл!!! Тва не го вярвам!
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Яну 2006 02:56
Хехе, като гледам на какви неща се хвърляте...
Не знам дали това, което ще напиша ще ви е интересно, но ще се пробвам.
Преди няколко години Ford представи на пазара един автомобил, който остана в историята на компанията като най-успешния и модел. Новаторството в дизайна, удобния и изпипан интериор - все неща, които привличат потребителите. След множество награди популярността на модела расте все повече. Но нищо не е вечно и няма перфектен автомобил. А новаторския дизайн вече не буди чак такъв интерес. И Форд улучват точния момент да пуснат обвновения Форд Фокус - един шедьовър на колела, обречен да стане една от най-търсените коли в нейния клас. Новият Focus ще спечели сърцето ви със своите подобрения в качеството и майсторство на изработка, със своята компактност и рафинираност. Новият Focus има спортен дух, който трябва да усетите!
Като начало: дизайнът - уникално наследяващ предишния модел. Но този път с по-агресивен и спортен вид. По-плавни и изчистени линии, в които може да се влюбите от пръв поглед. Предните фарове са придобили по-характерния за Форд издължен на страни вид и са от модерния напоследък прожекторен тип. Задните стопове са качени още по-високо в сравнение с предишния модел. Задницата като цяло е доста по-изчистена и изпипана в тон със спортния изглед на модела. Фокус вече не е просто градска кола с новаторски дизайн. Сега той е удобен спортен автомобил, в който има място за всичко, което ви трябва. Автомобил, който буди интереса на околните, независимо дали сте насред шумния град или на някой крайбрежен курорт. В зависимост от модела новия Фокус се предлага с няколко различни вида джанти, от обикновените 14" до 16" дизайнерски стоманени или алуминиеви джанти, ясно подчертаващи спортния характер на автомобила.

Интериорът: също издържан в по-спортен изглед. Като започнем от километража и линиите на таблото, волана и стигнем до спортните седалки.
Под капака: можете да откриете няколко вида двигатели. Бензиновите
1.4 Duratec 80hp при 5700 об/мин, Ускорение 0-100 км/ч (сек) 14,4, Разход: Градско: 8,7 Извънградско: 5,4
1.6 Duratec Ti -VCT 115hp, Ускорение 0-100 км/ч (сек) 11,0, Разход: 8,7/5,5
2.0 Duratec 145hp - при 6000 об/мин, Ускорение 0-100 км/ч (сек) 9,4, Разход: 9,8/5,4
Дизелови:
1.6TDCi 90hp, Ускорение 0-100 км/ч (сек) 12.9, Раход: Градско: 5,7 Извънградско: 4,0
1.6TDCi 109hp, Ускорение 0-100 км/ч (сек) 11,1, Раход: 6,2/4,0
2.0TDCi 136hp при 4000 об/мин, Ускорение 0-100 км/ч (сек) 9,5, Раход: 7,5/4,5
Уви, трансформацията, която претърпя Фокусът наистина ме впечатли. Огледайте се из София( а и не само) и ще откриете че моделът вече доби голяма популярност, въпреки скорошния старт. А цените варират между 9,400 евро за най-ниския модел Focus Ambiente с 1,4 Дуратек и 80 коня до 17,000 евро за Focus Titanium 2.0TDCi с 5 врати. И описание на цените и екстрите на разновидностите http://www.ford.bg/files/cp/NewFocus_1_May_2005.pdf
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Яну 2006 14:17
Тва за Фокуса ми хареса. Специално новия ме кефи страшно много и се заинтересувах.
EДИТ: След малко ше добавя една статия, която предполагам ше се хареса на много...
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|