Всички са обединени около тезата, че DOOM Eternal е шибан шедьовър, следващата стъпка от еволюцията на жанра и ПОвече във всяко едно отношение от предищния DOOM(2016).
Ето ви геймплей, който да онагледи това:
И по нещо за феминистите :
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 18 Мар 2020 22:47
Чакам с нетърпение петъка.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
iddqd
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40 Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 19 Мар 2020 20:26
Мене ми е инсталирана, ама остават още 4:45. Малко неприятно се изненадах, че кея дет си купих се оказа за некв скапан бетдеста лънчер, ама важното е дуум да има
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Gen.Toast
Регистриран на:
31 Май 2010 19:52 Мнения: 1382 Местоположение: бегето
В момента играе: PTSD simulator
абе кракната. тая игра е за олдскул геймърси с яки машини дето имат пари. не за некви бедни дечица
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 20 Мар 2020 19:52
Сутринта я разцъках малко, играта е невероятна Утре по някое време - PCM стрийм, но ще е ням - няма да се чуваме и виждаме, че не успях да се оборудвам преди кризата.
Валентин нр случайно си има рекомендет изисквания 8 гб видео рам. Аз съм с 2080супер и на 2к на макс настойки 7 гб водео рам постояно е зает от играта за да има смуут перформънс. Дори дуум 2016 искаше над 5 видео рам за да пуснеш ултра графика. Императора точна дуум едно като излезе беше мега графиката дето само си мечтаех да имам 486 да я играя. Много малко хора тогава имаха такива компютри. Днешно време повече хора могат да се кефят на дуум етърнал, но пак 8нгб видео рам инала бала вож рекомедет все пак е скъпо. Но човек винаги може да намли графиката въпреки, че на намалено изглежда доста по зле. Не бях аплайнал сетингите и изиграх едно ниво на дефаутните а после като ъплайнах разликата беше осезаема.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Валентин нр случайно си има рекомендет изисквания 8 гб видео рам. Аз съм с 2080супер и на 2к на макс настойки 7 гб водео рам постояно е зает от играта за да има смуут перформънс. Дори дуум 2016 искаше над 5 видео рам за да пуснеш ултра графика. Императора точна дуум едно като излезе беше мега графиката дето само си мечтаех да имам 486 да я играя. Много малко хора тогава имаха такива компютри. Днешно време повече хора могат да се кефят на дуум етърнал, но пак 8нгб видео рам инала бала вож рекомедет все пак е скъпо. Но човек винаги може да намли графиката въпреки, че на намалено изглежда доста по зле. Не бях аплайнал сетингите и изиграх едно ниво на дефаутните а после като ъплайнах разликата беше осезаема.
Еми 2016 ми летеше с над 100 кадъра на ултра с GTX 1060 6GB, но и новата я играят със стабилни около 60 кадъра 1080p на същата карта - тя рамта си я заема, но като цяло отново е изключително кадърно оптимизирана и подозирам че като ѝ пуснат и рейтрейсинга ще върви доста порядъчно, сега забелязах и че за новата игра тотално са дропнали OpenGL в полза на 100% Vulkan, нещо което оценявам изключително много като човек с Радеон.
Впрочем iddqd брат не знам за какво говориш, играта върви с над 60 FPS на 1080p Ultra Nightmare дори и на GTX 1060 3GB
то замисълът на тази карта като излезе беше именно да е... КРАЯТ на развитието, на еволюционния път на графичните карти. Поне за геймърите. Просто таванът на фотореализма при CGI-то вече бе отдавна достигнат и съответно няма какво повече и още да се изисква откъм мощност и пърформанс на видеокартите.
Разбира се вече при графичните дизайнери, и операторите на сложен графичен софтуеър ситуацията е различна --- те като цяло винаги ще се нуждаят от още и още РАМ и РАМ + процесорна мощ на графичните си карти.
Еми за жалост за мен изобщо не успя да е the be-all and end-all GPU, което доведе и до междувременното ми завръщане към AMD. Първоначално изглеждаше доста обещаващо, но производителността ѝ изобщо не издържа теста на времето и вероятно е била умишлено погребана чрез драйвери. За мен повратен беше моментът когато към момента на излизане на Assassin's Creed: Origins я играех абсолютно стабилно на почти 100% ултра настройки на 1080р с въпросната карта (версията с 6 GB VRAM) ... докато един светъл ден около година по-късно не реших да я пробвам пак и не си я купих от Ubisoft магазина за 5 евро и ми вървеше с 30-40 кадъра на каквито и да било настройки. Същото се отнасяше и за The Witcher 3 - стабилен пърфомънс първоначално, а около година по-късно на моменти фреймрейта тотално сбозваше. Абсолютно обратната тенденция наблюдавам при AMD, първо с VEGA 56 и сега с RX 5700 XT - с времето и проблемите се изчистват, и производителността нараства значително, и то трайно. Затова и към днешна дата в най-евтиния сегмент хората все още препоръчват вече античните RX 570/580/590 от AMD - защото с годините производителността им само нарастна и отдавна задмина GTX 1060. Като цяло явно зелените с напредването на времето имат склонност да саботират по low- и mid-range картите чрез драйвери, вероятно за да стимулират хората или да ъпгрейдват по-скоро, или направо да си купуват само картите от хх70 и хх80 сериите.
Валентин на 1060 ще върви на 1080п с около 60 кадара с малки спадове тук там, но все по-малко са хората дето ползват 1080п вече. Все пак като пишеш уточнявай какво пишеш. То е ясно де, аз съм пробвал преди години да пусна на 1440п дуум 2016 с 1060 6 гб и не беше добре. Императора ти спри да постваш глупости, че ми писна от тебе. Какъв студенски проект бил дуум? Това е поредната игра на ид софтуер с поредния им нов 3д енджин. Супер адвансната игра за времето, направена от супер популярно студио. Кви са тиа простотии дето пишеш и от каде ти хрумват не ми е ясно.
Цитат:
то замисълът на тази карта като излезе беше именно да е... КРАЯТ на развитието, на еволюционния път на графичните карти. Поне за геймърите. Просто таванът на фотореализма при CGI-то вече бе отдавна достигнат и съответно няма какво повече и още да се изисква откъм мощност и пърформанс на видеокартите.
Тука просто нямам думи. По-голяма простотия не бях чувал. Не знам от коя дупка си ги вадиш тия глупости. Ти вярваш ли си сам като ги пишеш то бива бива простотия ама това не бива.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Хмм... не е тва. Астрономически погледнато, от 2 дена е пролет
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 22 Мар 2020 13:52
Играта е чук. Мегадинамична, няколко движения, които трябва да съчетавате с нон-стоп стрелбата, ако искате да прогресирате напред. За сега прогреса ми е 2/12, продължавам да я мъча тия дни.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
iddqd
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40 Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 22 Мар 2020 14:41
Единствената ми критика е към левъл дизазйна прекалено линеен е. И можеби малко прекалено скачане има, но това те учи как да използваш добре тези скоци и буустове в битка. Но нивата за мен най якия левъл дизайн е на дуум едно епизод 1. Тук нямаш избор влизаш в арена след арена но пък екшъна е на най-доброто ниво което съм виждал в 3д шутер
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
iddqd
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40 Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 23 Мар 2020 00:58
Връщам си думите назад за навита. Напред има ебаси лудия левъл дизайн, и всички нива са супер различно изглеждащи. Доом 2016 тъпото му беше че вичко изглеждаше еднакво. Тук всяко ниво се отличава коренно от всичко останало.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
vanmx
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35 Мнения: 2308
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 23 Мар 2020 01:33
Играта е каквото очаквах - прилича на Doom 2016 само че с други скинове и повече декори и променени анимации, което автоматично прави играта добра. Лошото че имам чувството че играя игра която вече съм играл. И двата doom-а - от 2016 и последния вървят еднакво мазно на 4к и 1080ti при максимални настройки.
Моето мнение за тези класически култови заглавия на ID е че трябва да се правят веднъж на минимум 10 години и всяка игра да е революция за жанра, а не да се превръщат в сериалчета като CoD, ама кой съм аз да говоря
iddqd
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40 Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 23 Мар 2020 02:32
Мен изобщо не ми прилича на 2016. Стада дума явно е, че ползва същата основа, но е толкова надградена в сяко едно отношение, че оставя съвсем различно чувство като игра. Самото придвижване на героя е коренно променено тука си като няква ебати нинджата летиш по нивата, самия екшин самото разнообразие коренно променят всичко. Саундтрака е много по як също. Истината е, че когато излезе 2016 не ми хареса много. Видях, че е в права посока тръгнало, но не беше това което трябваше да е. Когато видях първите кадри от етърнал ми стана ясно, че това ще е истинския дуум. Начина по които късаш оръжията на враговете, демиджа по тялото им как хвърчат мръвки от тях, флуидноста на движението нивата. Просто дуум 2016 беше основата на която е изградена тази игра. Видяха на какво се кефат хората и го надградиха за 4 години неимоверно.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения