Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 08 Ное 2018 20:42
Абе простете се с деветдесеткарската уникалност на игрите.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2681 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 08 Ное 2018 21:49
iskam_keri_russell написа:
Втория ти цитиран абзац е взет директно от блога посветен на Диабло, който близърд публикува преди близкон.
Nope, взет е точно от видеото на 8:17, но горе-долу повтарят почти същото, каквото им е казано от PR team-а, което довежда до много идентични изказвания.
iskam_keri_russell написа:
бтв покрай постнатия преди няколко дни материал на Котаку че уж щяло да има Д4 анонс, но бил изтеглен в последната минута, това не е ли малко в противоречие с това...
Впоследствие имаше ъпдейт от Blizzard, че никога не са възнамерявали да обявят D4 на тазгодишният Blizzcon. Анонс видеото, което са планували да пуснат е било предназначено за друго време.
Интересен факт: С изключение на Heroes of the Storm, Overwatch и Diablo: Immortal нито една от новите игри на Blizzard не са били oбявявани на Blizzcon.
Цитат:
Serious Sam написа:
Абе простете се с деветдесеткарската уникалност на игрите.
iskam_keri_russell написа:
Не, не се. Просто не я очаквайте от Близърд.
+1000 Blizz може и да западат, но това не означва, че няма 100 други студия, които да не могат да изкарат брутално яки игри.
В други новини - Torchlight Frontiers започва затворена публична алфа на 16ти Ноември.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 08 Ное 2018 22:49
iskam_keri_russell написа:
бтв покрай постнатия преди няколко дни материал на Котаку че уж щяло да има Д4 анонс, но бил изтеглен в последната минута, това не е ли малко в противоречие с това:
Две седмици преди събитието си е последната минута за толкова голямо експо. Ние като пращаме хора по експота обикновено поне месец преди това трябва да готови всички билдове, hardware и т.н. и въпреки че става дума за различна индустрия ме съмнява ситуацията да е различна. Все пак никой не иска да пусне нещо недоизтествена с потенциални бъгове пред голяма публика.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2681 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 09 Ное 2018 00:52
Интересен коментар от youtube:
Paul Rone-Clarke написа:
Why did Blizzard think this was a good idea? Because they didn't understand the demographic differences between East and West in terms of gaming... Literally (and I mean really literally) several hundred million people in China do a daily passive commute that takes... 5 or 6 hours every day (3 hours in - 3 hours home) This isn't a rare case scenario, this is the norm. Car ownership is low, and these millions upon millions of people are on public transport for hours every day. It is the only "down time" many of them have other than eating and sleeping at home In Shandong Province the average commute is 6 hours a day. That's the average. Not the maximum. Just the average. Imagine that..6 hours travel to get too and from work. Every bloody day. @t Sales of adult nappies is huge in China because these commutes are so long @t So what do they do to pass the time? They play video games on the only devices that are reasonable to carry on a train or coach or bus. Their mobile phones. They have hours of time to kill and nothing else to do, and there are HUNDREDS OF MILLIONS of people who this applies to daily. This isn't a rare case scenario. This is life in China for the majority of the population. So they play games. On phones. Because that is all they have. The games are rather simple Honor of Kings is currently number 1. It's a very cut down DOTA. It's ok, it's also about the most complex game in China's top 10 in terms of action games. And it isn't that complex. Below that are racing games, MAH JONG (of course) lots of puzzle games. PUBG is somewhere in the top 20. All rammed with micro transactions because playing phone games is not only the only gaming many people do. in China. It's the only social thing they have time to do FULL STOP. SO paying for extra health potions, a faster XP gain or whatever. Why not? They don't go to the pub, the cinema or out for a Pizza, they are stuck in a train or coach all day and this is what they spend their money on. Why not. But the West is nothing at all like that. We were similarly time poor 60-70 years ago, but we aren't any more. Average commute int he UK is 45 minutes each way (90 minutes a day) and the working day is an hour shorter so the extra time we have at home, with all the choices being at home brings, such as access to full sized TV's and monitors, time to go out with friends and YES invest in a gaming console or PC and have several hours a night at home with these electronic items is real.
Over time the markets may converge a little. Phones might get better control methods (my bug bear with phones is the lack of tactile controls and a tiny screen. I have big hands and action games are almost impossible for me) and China's population will eventually become more "time wealthy". But that convergence is many many years away. Blizzard don't seem to understand this at all.
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 09 Ное 2018 01:14
На практика има много хора на запад, които също играят на мобилните си телефони и не пипват компютър и дори не става дума за времето прекарано в транспорт за работа - на практика телефоните можеш да ги вземеш навсякъде - на дивана, в леглото, в тоалетната, докато пътуваш. И можеш да го ползваш докато някой до теб прави нещо друго. Също за по-малки деца го има и фактора, че родителите им вероятно няма да им вземат собствена конзола или компютър, но е почти сигурно, че тези деца ще имат телефон. Много се подценява пазара на мобилни игри на запад от core gamer-ите. Outrage-а не е свързан с истока и запада, а с core и casual gamer аудиториите. Много источни gamer-и вдигнаха същия shitstorm като тези на запад. Проблемът беше, че Blizzcon се прави не само за gamer-ите, а и за инвеститорите и мобилно Diablo за инвеститорите всъщност е добра новина, защото показва разширяването на аудиторията на Blizzard. Core gamer-ите обаче, естествено, не останаха очаровани от игра, която те възприемат като casual, и както обикновено невероятно големия overhype доведе до сериозна словестна и публицистична помия, нищо, че играта, която е била представена, по всички коментари изглежда, че е доста добра за това, което е.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Маце Борко
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42 Мнения: 8553
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 09 Ное 2018 11:29
Проблемът с Immortal всъщност не е per se в това, че е игра за телефон. Първият фактор за получилата се драма е с очакванията за друг анонс - и те са ясни. Но негативните реакции по повод на самата игра идват от модела на монетизация на този тип заглавия, който реално съспива геймплейната им дълбочина. В смисъл, че драмата дори не е толкова в това, че платформата на играта е пет-шест инчов дисплей, по който трябва да "тапваш" някакви бутони, защото дори това може да бъде направено поносимо. Непоносима би била обаче игра с тъпанарски кристалчета или някакви валути, а притесненията са повече от големи, понеже разработчикът е китайски, т.е. почти сигурно ще се следва китайският модел, който е... отвратителен.
Ако това беше игра, разработвана инхаус от Blizzard, щеше да съществува добър шанс заглавието чисто по близърдски модел да бъде правилна трактовка върху нещо тривиално, т.е. да превърне тия безбройни клонирани и остро неиграеми дънджън кроул чекии в нещо, което потенциално би било интересно и за core аудиторията на играта. Ще се повторя, но независимо дали е нашата бира или не, Hearthstone е (или поне беше) без еквивалент като качество и изпълнение на мобилния пазар. Реално все още съществува някаква надежда Blizzard да диктуват правилата в геймдизайна на Immortal и предвид острата реакция шансът да бъде нещо повече от рескин нараства, но въпреки всичко си остава относително малък.
Впрочем без лош умисъл го казвам - изток се пише, да му еба майката
___________________________________ "Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура, но в същността си е комплексиран простак..." - Алминатора
"напарфюмиран печен ебач" - кримсънчето
The Arrow
Регистриран на:
22 Ное 2006 18:05 Мнения: 4480 Местоположение: София
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 09 Ное 2018 11:46
Аз четох в редит, че основата на тая игра било няква друга популярна китайска игра за смартфони и просто са лепнали графичните елементи на диабло отгоре.
Според мен дори и без реакцията на хората, играта ще следва различен бизнес модел на запад и изток, а предвид крайно острата реакция на фенбазата, това според мен е почти гарантирано, да не говорим че след шитсторма на Battlefront 2 силно ме съмнява Актиблиз да искат да си навлекат такъв проблем, да не говорим за все по-затегнатите регулации срещу боксовете и тем подобните хазартни механики от страна на финансовите регулатори в страни като Белгия и Холандия, които още повече биха тласнали Близард към много внимателен и отговорен избор. Всички които са пробвали играта на място казаха че е жестока и са останали изумени че такова нещо е възможно да се реализира на телефон, и не оставайте с погрешно впечатление - играта е разработена в голямата си част от Близард, просто подобно на китайските версии на WoW, HS, SC2, D3 и OW, хората аутсорсват част от проекта при своите партньори от Нетийз, защото освен че имат изградени от вече доста години взаимоотношения с тях, китайците имат и необходимия опит и инфраструктура за да допринесат за този проект.
За мен твърденията, че това щяло да бъде рескин на Crusaders of Light или Endless of God са напълно несъстоятелни, защото освен някаква повърхностна прилика в механиките за контрол (където вариантите са доста ограничени предвид самия носител) аз не виждам кой знае какво припокриване. CoL изобщо не е изометрична и ако прилича на нещо, то е по-скоро на WoW, а Endless of God макар и наистина да е ARPG в някаква степен и камерата да е подобна, не виждам за кого е изненада че игра в този жанр би черпила вдъхновение от OG ARPG играта Диабло.
В края на краищата ако не е p2w и не е силно таймгейтната не виждам какво има да се бътхъртват всички - ще ни продават Диабло 4, ще ни продават Диабло 2 ремастър, не се бойте.
Близард,като компания,която отговаря пред инвеститорите си е нормално да търси полета за увеличаване на печалбите-в случая мобилния пазар.На мен обаче ми е интересно да видя,какво ще стане,защото този прословут мобилен пазар с големите пари в него има някои особености.Първо-на РС/конзолния пазар,сигурно едно 80% от парите се генерират от големите акули-сони,майкрософт,акти-близ,еа,юби,бетесда,като всичко останало се надява на някакви трохи през стийм(или гог),докато на мобилния пазар далече не е така.Защото ако за игра,като уоу или дестини ти трябва студио със стотици професионалисти-девелопъри,то за мобилна игра ти трябват 5 човека със 3 комп-а.Ако на игра,като хъртстон-а,за успеха и е нужен само батъл нет,в апп стора има още милиони игри като нея и си просто един от многото.Едно е сигурно обаче,там където близз изостанат,няма да има празно-друг веднага ще заеме пазарната ниша.
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 20 Ное 2018 00:16
Въпреки че има много игри като Diablo Immortal за мобилни OS, не бих определил някоя от тях като "добра". И поблемът обикновено не е с контролите, а с gameplay design-ът. Ако успеят да направят добър level и encounter design с комбиниран със сравнително добър баланс тогава може и да ударят кьоравото, пък било и то с игра, която на пръв поглед прилича на много други.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2681 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Еdit: В статията се говори за прекратеният втори експанжън за D3, как Diablo екипа е бил разделен след Reaper of Souls и сега някои работят по (нова версия на) D4. Има и доста истории за това как някои от екипа на Blizzard усещат увеличаващото се влияние на Activision и разочарованията, последвали от някои решения (най-вече dump-ването на D3). Интересно е, че доста хора от Blizzard са големи фенове на мобилните игри и доста ветерани работят по такива по собствено желание + доста от тях се чувстват burned out работейки по големи проекти (Titan, SC 2, D3) и искат да не повтарят подобни преживявания. Приходите на Activision-Blizzard в последно време са спаднали и инвеститорите са разочаровани, поради което се осъществява промяна в политиката на Blizzard по отношение разработката на игри- разработването на повече проекти по едно и също време, с по-малък период на разработка и намаляване на разходите.
Има и още един куп неща, горещо ви препоръчвам да прочете статията, макар и да е голяма.
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 23 Ное 2018 14:58
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 23 Ное 2018 15:50
Rhykker чете kotaku статията за мързеливите(сред които бях и аз вчера)
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 23 Ное 2018 23:23
Втория expansion на Diablo 3 е прекратен преди да излезе първия и е пример за това как Blizzard прибързано отказват инвестиция в нещо, тъй като го възприемат за рисково и зарязват играта в напрактика недовършено състояние. А Diablo 3 е добра игра след излизането на Reaper of Souls, преди това... не особено.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Blizzcon 2018
Публикувано на: 24 Ное 2018 08:49
По-интересното е, че споменава, че спрения D4 проект е бил в стил Dark Souls. Дали само като атмосфера или като игрална перспектива - няма значение. Нещо, което доста ми се искаше.
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения