Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 18:15


Когато един човек почне да обижда така просто обижда себе си а не другия. Самчо да знаеш че не ти рпочетох мнението понеже ми е дълга а като започнеш с обиди и мнението ми за мението ти пада до там че не бих си губил времето с него. Другото което бих ти казал е че статията ти за дарксоулс съксва поне да беше написал че избора на клас в играта няма значение овен в началото на играта кадето екипировката с която почваш е ралична. Също така научи се поне като пишеш статии че в грешно да се пише "в предвид" правилното е "предвид" без в отпред. Тук си пишеме в форум може да е грешно ма като е статия все пак сещаш се.

Serious Sam poznaniqta ti za oldskul gaminga sa prostashki. Bili zvucite po loshi bila mzuikata na doom za konzola po losha

muzika ot edna konzola
https://www.youtube.com/watch?v=AjEx292Ph8M

eto i pc
https://www.youtube.com/watch?v=WRpxZsHQJDA

A za id moga da kaja che na dosta igri na id ne sum fen. Wolfenstein priemrno, quake 3 sushto ne mi dopada osobenno prosto razbiram ot tova koeto igraq, a sum igral doom dosta poveche ot tebe noobec

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6969
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 19:03


Статията съква щото не съм написал, че избора на клас няма голямо значение. Seems legit.

Неква случайна и спорна правописна забележка - вече се пънеш. :lol:

И финалния пирон в ковчега на самовъзхвалата ти:

iddqd написа:
Serious Sam poznaniqta ti za oldskul gaminga sa prostashki. Bili zvucite po loshi bila mzuikata na doom za konzola po losha

muzika ot edna konzola (порт от 3DO - бел. Serious Sam)
https://www.youtube.com/watch?v=AjEx292Ph8M

eto i pc
https://www.youtube.com/watch?v=WRpxZsHQJDA


iddqd написа:
prosto razbiram ot tova koeto igraq, a sum igral doom dosta poveche ot tebe noobec


От дебрите на нета написа:
Many fans consider this to be the worst console port of Doom since it runs in a small screen at a low frame rate. The game offers 6 screen sizes, the 2 largest only available via a cheat. The advantage of selecting smaller screen sizes is that the game runs faster and at a higher frame rate.


Ко речи? :lol:

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 439
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 19:10


Първо Kambino не садвай и не бягай ;д тук има страсти, нищо лично и в спора се ражда истината.
А па тоя iddqd е номер 1 ! Той ме обижда мен десет пъти без да съм му дал кой знае къв повод, просто се издразни защото хейтвам понякога Unreal-a и го гледай ся кви ги говори ;д А и прави забележки за правопис ахааххахахахаха той пише с 1000 грешки, кога кирилица кога латиница... не съм му правил забележки щот не ми дреме, не обръщам внимание, а гледам смисъла.

Най тъжното, че се карам/е за глупости, нито некой ще ми плати за това, нито пък некой от който зависи ще прочете и 'ще си вземе поука' ... абе пълна безсмислица.
Според мен, аз следя малко тоя бизнес понеже си цъкам игрички, обаче обичам да чета и се интересувам най повръхностно, не съм 'про', та според мен най логичното обяснение в тоя рязък завой са конзолите. Кво имам предвид. Много добре знам кога стана това. ид ги купиха 2009 год и там започнаха да потъват. Кефи ме RAGE, до няква степен, защото можеше да е много по добре развит тоя свят, икономика и тн. защото беше недоразвит в неговите му RPG елементи и тн. но тая тема зарежи. Та с RAGE започна това, тя беше си направена първо за конзолите и беше портната брутално на PC, без да има дори елементарни настройки. ид се оправдаваха с новата 'революция' която правят, нов енджин който върви еднакво на всички платформи, а мен ми ставаше лошо като четех това. ЗАЩО го направиха това? Защото да спестят разходи и да не плащат на друго студио да им портва играта на конзолите? Отчасти, но най вече защото в PC гейминга няма пари, това е тъжната истина. Защото сигурно 60+% пиратстват. И просто пазарът за конзолни игри е огромен, явно на запад конзолите са много по разпространени, щото нямат пари те за видео карти по 500лв дето плащаме. Едно време най новата видео карта си купих Riva TNT за 150$ току що излязла. Ся ако беше в днешно време щеше тази карта да струва 500$ поне, ако не и повече.
Та така. Обаче има и друга гледна точка, когато е**ва мамата на геймплея съм най мразещия конзолите човек в света, обаче... в некои редки случаи са добри, като няква мярка и ограничение, защото без тях изискванията към хардуера може да станат такива, че за да ти тръгва нова игра да трябва да се дават по 2бона за ново ПС през 2год.
И тук има противоречие. Много пъти съм давал тоя пример на хейтърите на RAGE. Има едно видео от 2007 май беше, първо демо на новия енджин. Та там може да се видят супер детайлни текстури и 3D кактуси и ефекти които ги няма 5год след това в RAGE... заради конзолите. И противоречието е... дали да ги има и да иска видео за 500$ или да ги няма и пак да хейтваме размазаните текстури... ако ми каже някой как може да се угоди на всеки.
Като за последно. Според мен трябва да си е като едно време, да се прави първо за PC и после да се портва за козолите, защото както виждаме не са просто текстури, а дори менюта и още по дразнещи ограничения които ни се налагат. Е как няма да ги хейтват конзолите.

Бтв това с първия Дуум с autoaim-a, то го имаше дори в друга игра на която съм луд фен Redneck Rampage която е от 97год. То тогва не ползвах мишка до колко помня. Ма това няма нищо общо с конзоли.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 439
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 20:16


Сетих се още нещо, ама няма едитвам, а ново щот без това никой няма чете романи.
Текстурите, ефекти и 3D кактуси и тн. може да се направят настройки и чрез тях да се ограничават без от това да страда 'прогреса' и PC гейминга. И се питам защо не са го направили ид. Един логичен отговор, че от това ще пострадат продажбите на конзолната версия и ще имат 'комплекс' от 100 пъти по якото PC. Сигурно заради това така и не пуснаха обещания add-on със супер детайлни текстури. Друго се сещам също логично, че с такива текстури играта щеше да е 200+gb. Но пък това няма общо с липсващите ефекти и 3D кактуси.

Друго се сетих. Path of Exile, тая игра като погледне човек в Twitch е една от най популярните игри днес (дори в десетката влиза най гледани игри когато има експаншън нов). А тя е специфичен жанр, много трудна за разбиране и се играе от малка част от геймърите като цяло. Само за PC и е free-to-play, ползва микротранзакции, почти може да се каже че няма P2W. То си няма що се отнася за предмети, единствено спора е защото пусна Stash Tabs без които (почти) не можеш и трябва да си ги купиш.
Та... това студио GGG съм сигурен че правят 10 пъти повече пари от id да речем. Чрез тея скинове дето продават правят луди пари и се вижда, че се развиват и стават по голямо студио.
Та идеята ми е, явно трябва да можеш, да намериш начина. Нито графиката изисква "PC за 2бона", защото искат да се играе от възможно най много хора. И са намерили модел чрез който правят луди пари и се развиват. Ако карат така може да станат като Blizzard. И ето че при PC имало пари?


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 22:28


не ви чета кво пишете само да знаете че ако за мен го пишете е мн дълго. и ето за сироус сам правописната забележка била спорна? https://rechnik.chitanka.info/w/%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B4?log=0 Спорно е дали знаеш как се ползва гуугъл. Какво да се пъна пишеш статиии за игри за които хабер си нямаш. Да се беше консултирал с мен щях да ти помогна. Още повече че ползваш пиратски версии на игрите, и дори не знаеш как да пишеш правилно кащо ще е статия да е правилно написана. Не ти направих забеллежката там понеже пц мания е на доизживяване и не искам да плюя труда на хората, но да се беше консултирал. Ако сам не може да разбереш разликата в музиката на дуум значи си освен геймърски неграмотен то и музикално неграмотен. И не е идеята дали порта е най-добрия или най-лошия показвам ти как звуците в този най-лош порт просто оунват пц версията. Чесно казано когато играя моднат дуум винаги съм ползвал 3до саундтрака. Просто нямате експириънс за това което спорите и пишете, както статията за дарксоулс 3, така и си личи че нямате опит с конзлните шутери. Приемрно турок 1 за н64. Това е тървия шутер дето играх с аналог стик епично вие такова нещо сте нямали в гейминг живота си. Така като ти чета постовете сигорно играеш пиратката на дарксоулса с клавиатура и мишка. В ревюто можеше да кажеш че контролер е мъстхев за тая игра и мн други неща. Просто си личи че ревютата се пишат от човек дето просто ги пише понеже знае че играта е фешън и яка. но иначе няма грам опит

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6969
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 22:52


Идяде, фейлна, не си бърши гъза с мене. :lol:

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 00:01


Поне статията ти да беше на хартия да можех тва да нарпавя, тя и за тва не става :D

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6969
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 00:04


Радвам се, че поне сме единодушни за това, че си се се осрал яко. :D

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 00:08


Като чета такива работи и яко ми се досра :Oooops:

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6969
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 00:11


Ми недей да се четеш тогава :lol:

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 2309
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 00:28


Добре де, да ви имам и олдскула :D Хич не ви разбирам вас от мастър расата.

Не ви ли хрумва на ум, че тия ограничения се налагат защото просто хората са тъпи и искат да играят лесни и прости игри, както и че са по-лесни за разработка и има още кой знае колко фактора ?

Някой правилно каза че конзолите си ги има отдавна, не са се появили вчера и променили изведнъж всичко. Игрите за конзоли си доминират пазара още с излизането на NES през 1983-та, което през 1985-та прави 40 млн. продажби само с едното супер марио.
Играл съм достатъчно "олдскул" шутъри на различни конзоли и мога да кажа че си бяха доста зарибяващи, макар че аналоговите стикове донякъде ограничават движенията. Тия модерните "конзолни" т.е модернизирани, шутъри ги играя пак на конзола и ми се драйфа вече от тях. Просто ги правят според някакви модни тенденции, и то не само шутърите ами всички игри като цяло. И от това "страдат" всички ценители на добрите игри, независимо дали играят на PC или на конзола. Ебаси, едно време даже имаше екслузивни шутъри само за конзоли, които пак бяха по-яки от сегашните.

Не съм съгласен, че шутърите едва ли не са само за PC. Първите шутъри излизат за PC, просто и единствено защото това са едни от първите 3д игри, изискващи як хардуер, който SNES и Mega Drive просто са нямали, а не защото PC-то предлага мега по-добрия контрол или още по-малко пък заради по-голям пазарен дял. Няколко години след това вече стява ясно, че нещата отиват към 3D графика, появават се неща като N64 и PS1 и от тогава вече шутърите си се правят наравно PC-то до ден днешен.

Ако дадена игра не излeзe за конзолите, това обикновено е заради слаб интерес или слаб хардуер и тогава се прави порт за следващото генерация конзоли. Примерно Quake 3 арена ако беше излязъл за PS1 щеше да бъде епик фейл не заради геймпада, ами заради слабия хардуер. Но 1-2 години по-късно идва изпипаната версия за Dreamcast и PS2, която не отстъпва по нико на PC версията, с изключение на управлението разбира се :D


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6969
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 00:30


Признай си - не си прочел всичко, което се изписа :lol:

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 2309
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 00:44


Е сега вече го прочетох и какво ? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 00:46


Лично аз съм имал такъв фън на хало 3 приемрно на телевизора на сплитскриин с приятели напушени да пръскаме. Като чета тук повечето от вас изобщо не са се докосвали до подобно преживяване. Били достъпни за всеки конзолните игри. Примерно дарксоулс е най-трудната игра, а е конзолна. Да я играеш с клавиятура и мишка е пълен шит както повечето игри в днешно време. Аналог стика позволява движение в бескрайно много посоки, а клавиатурата само в 8 посоки. Демек 4 клавиша за движения и когато натиснеш 2 едновремено диагонал демек 4Х2=8 това си е дървено. Също така скороста на движение варира от натиска на аналог стика. При пц имаш само тичане и ходене. Това, че прицелването е по-трудно не е минус а плюс понеже когато нещо е по-трудно то представлява предизвикателство. И пак всичко е до практика аз лично за полвин година онлайн мп с джойпад се научих да правя такива хедшоти квито с клавиатура и мишка не мога. Там просто се насърчава друг вид геймплей, не толкоз да търчиш като муха без глава, а един по-тактичен геймплей. Типичен приемр е дарксоулс конзолна игра вс диабло пц игра. Дарксоулс има по-бавни тактични битки, диабло има мега бързи ретардски битки

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6969
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 10:36


vanmx написа:
Добре де, да ви имам и олдскула :D Хич не ви разбирам вас от мастър расата.

Не ви ли хрумва на ум, че тия ограничения се налагат защото просто хората са тъпи и искат да играят лесни и прости игри, както и че са по-лесни за разработка и има още кой знае колко фактора ?

Повтарям се. Тия ограничения се налагат за да се приспособи даден жанр към чисто техническите и функционални ограничения на дадената платформа. Това разбира се не е проблем, когато играта е конзолен ексклузив (тип Halo) или в епохата, когато конзолите бяха с една идея по-наравно с PC-то, като платформа (визирам средата на деветдесетте до към 2005-2006 г.).

vanmx написа:
Някой правилно каза че конзолите си ги има отдавна, не са се появили вчера и променили изведнъж всичко. Игрите за конзоли си доминират пазара още с излизането на NES през 1983-та, което през 1985-та прави 40 млн. продажби само с едното супер марио.


Повтарям се. Никъде не защитавам тезата, че конзолите са се появили в последно време. И никъде не защитавам тезата, че всички конзолни игри, без оглед на жанр- съкват. Никога не съм казвал такова нещо, никога няма и да го кажа, защото не е така. Обожавам между другото Марио Брос и Супер Марио Брос, както и още ред аркадни, НЕС и СНЕС игри.

vanmx написа:
Играл съм достатъчно "олдскул" шутъри на различни конзоли и мога да кажа че си бяха доста зарибяващи, макар че аналоговите стикове донякъде ограничават движенията.Тия модерните "конзолни" т.е модернизирани, шутъри ги играя пак на конзола и ми се драйфа вече от тях. Просто ги правят според някакви модни тенденции, и то не само шутърите ами всички игри като цяло. И от това "страдат" всички ценители на добрите игри, независимо дали играят на PC или на конзола. Ебаси, едно време даже имаше екслузивни шутъри само за конзоли, които пак бяха по-яки от сегашните.

Повтарям се. Еврика! Ето защо ти казах, че когато не могат да приспособят технологията към играта - правят обратното - приспособяват играта към ограниченията на технологията. Когато това е конзолен порт на PC игра (справка - Quake 3 Revolution, или лелеяните от iddqd DooM портове) - това за нас, PC геймърите не е проблем. Ние си имаме автентичния първообраз и си го играем. А те (конзолните геймъри) като искат толкова да го играят - ето им порт. Ето и два клипа за сравнение - Quake 3 на PC срещу Quake 3 на PS2:

Quake 3 за PC - нарочно показвам speedrun и то на Nightmare, за да акцентирам върху детайлната прецизност, с която играча може да контролира движенията си, скоростта, която е способен да развие в следствие на свободата, която PC му предлага като управление над персонажа:
https://www.youtube.com/watch?v=GFcFFcAkmmo

Quake 3 Revolution - видеото показва детмач с ботове в Split Screen. И как играча си лута насам-натам „мерника“, опитвайки се да вземе някого на прицел.
https://www.youtube.com/watch?v=GFcFFcAkmmo

vanmx написа:
Не съм съгласен, че шутърите едва ли не са само за PC. Първите шутъри излизат за PC, просто и единствено защото това са едни от първите 3д игри, изискващи як хардуер, който SNES и Mega Drive просто са нямали, а не защото PC-то предлага мега по-добрия контрол или още по-малко пък заради по-голям пазарен дял.

Именно техническата свобода на PC и неограниченост на PC му дават възможността да развие този жанр в пълния му капацитет.

vanmx написа:
Няколко години след това вече стява ясно, че нещата отиват към 3D графика, появават се неща като N64 и PS1 и от тогава вече шутърите си се правят наравно PC-то до ден днешен.

PS1 шутър от 1999 г.: https://www.youtube.com/watch?v=_zKciGbJTjw
PC шутър от 1997 г.: https://www.youtube.com/watch?v=zobz8eB9Qyo
PC шутър от 1998 г.: https://www.youtube.com/watch?v=Op-tys_98Ek

Xbox шутър от края на 2005-та: https://www.youtube.com/watch?v=FFo39kYvGVM
PC шутър от края на 2005-та: https://www.youtube.com/watch?v=rD-L3nqey3I

Ko речи?

Единственото предимство на конзолата по отношение на игрите е, че не се чудиш „Ся тая игра ще ми тръгне ли или не“. От там насетне изостава във всяко едно отношение спрямо възможностите на PC (не говоря само като хардуерни специфики)

vanmx написа:
Ако дадена игра не излeзe за конзолите, това обикновено е заради слаб интерес или слаб хардуер и тогава се прави порт за следващото генерация конзоли. Примерно Quake 3 арена ако беше излязъл за PS1 щеше да бъде епик фейл не заради геймпада, ами заради слабия хардуер. Но 1-2 години по-късно идва изпипаната версия за Dreamcast и PS2, която не отстъпва по нико на PC версията, с изключение на управлението разбира се :D

До тук говориш за конзолните портове на PC шутъри. Аз със тях проблеми нямам. Такива трябва да има, ако има търсене разбира се. Аз имам проблем с това, легендарни PC заглавия, да бъдат разработвани приоритетно за конзола, разработването да е съобразно с конзолните ограничения, с конзолната мода и после това да ти се предлага и като PC игра - и ето как конзолите, поради по-високия си пазарен дял влияят на разработването на PC игрите. Защото това вече не са игри от ентусиасти за ентусиасти, а игри плод на маркетингови отдели, социологически проучвания и прочее хора без креативни идеи.

iddqd написа:
Лично аз съм имал такъв фън на хало 3 приемрно на телевизора на сплитскриин с приятели напушени да пръскаме. Като чета тук повечето от вас изобщо не са се докосвали до подобно преживяване.

Опита ми със Split Screen се ограничава до Serious Sam Classic, Serious Sam 3 (за PC) и Half-Life (за PS2). Яко е за фъна, но не и за сериозна игра (примерно, когато сядаш да разцепиш нуубове в някой сървър, или да превъртите играта без животи и на макс трудност и т.н.) Контролера просто ти връзва ръцете.

iddqd написа:
Били достъпни за всеки конзолните игри. Примерно дарксоулс е най-трудната игра, а е конзолна. Да я играеш с клавиятура и мишка е пълен шит както повечето игри в днешно време. Аналог стика позволява движение в бескрайно много посоки, а клавиатурата само в 8 посоки. Демек 4 клавиша за движения и когато натиснеш 2 едновремено диагонал демек 4Х2=8 това си е дървено.
Ти за мишка чувал ли си? С нея можеш да правиш 360ox360o насочвания с прецизност до градус, че и по-малко. А ако не си доволен от скоростта и - винаги можеш да я понижиш/увеличиш до избрана величина. Аналоговия стик от своя страна също може тези неща, но просто тази прецизност отсъства.

iddqd написа:
Също така скороста на движение варира от натиска на аналог стика. При пц имаш само тичане и ходене.


Можеш и да имаш и стрейф, circle jump, rocket jump, заешки скок, но уви конзолните геймъри не могат да ги овладеят достатъчно с бедните си контролери и като прибавим към това доминацията на конзолите на пазара, като определящ фактор при разработването на даден шутър, се получава така, че за да могат основната маса купувачи да се чувстват, че могат да играят играта - просто ще махнем от играта всичко, с което не могат да се справят и това би се отразило негативно на печалбите.

iddqd написа:
Това, че прицелването е по-трудно не е минус а плюс понеже когато нещо е по-трудно то представлява предизвикателство. И пак всичко е до практика аз лично за полвин година онлайн мп с джойпад се научих да правя такива хедшоти квито с клавиатура и мишка не мога.

Просто си застопоряваш мерника на нивото на главата и готово - сам го беше казал, няколко страници по-назад. Никакъв skill няма в това.

iddqd написа:
Там просто се насърчава друг вид геймплей, не толкоз да търчиш като муха без глава, а един по-тактичен геймплей.

Лафонтен беше написал басня за това - за лисицата и гроздето.

iddqd написа:
Типичен приемр е дарксоулс конзолна игра вс диабло пц игра. Дарксоулс има по-бавни тактични битки, диабло има мега бързи ретардски битки


И по какъв начин по дяволите Dark Souls е аргумент, когато говорим за шутъри, и по-конкретно за DooM?

Преди няколко години играх срещу iddqd-a на Quake 1, ако не ме лъже паметта на dm6 - The Dark Zone. Такъв лабут не помня да бях ял и на живо. Та за да прекратим тоя спор веднъж за винаги, iddqd-e, съгласен ли си на един Quake 1/ Quake 2 реванш, като ти ще играеш с контролер, аз с клавиатура и мишка?

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 2309
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 12:24


Добре, разбрахме се, макар че MoH може би не е най-добрия пример за FPS PS1 игра :D

Смятам че ограниченията се вкарват заради хората които просто ги кефи да върят в някакъв тунел с шарени декори и да гледат кътсцени след всеки чекпойнт, да вдигат левели и да отключват 999 притурки за някакъв стилизиран калашник, вместо да получат някакво предизвикателство или геймплей различен от press x to start cutscene. Ако всичко беше като Quake 3, просто тия хора нямаше да играят шутъри и нямаше да дават пари. И това е при всички нови игри, не само шутърите. Комерса прецаква всички жанрове игри еднакво, независимо от платформата на която се играят.

Просто няма логика да се нагажда играта спрямо дадена платформа, защото както вече казах, дори и най-култовите шутъри са си съвсем играеми на конзоли без да се правят никакви промени, освен когато се налага по графиката, просто експириънса е друг заради аналоговите стикове. Ясно е че мишка vs геймпад няма как да се сравняват, то затова в мултито разработчиците правят така че да няма такива ситуации.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 04 Май 2016 12:32


Цитат:
Ти за мишка чувал ли си? С нея можеш да правиш 360ox360o насочвания с прецизност до градус, че и по-малко.
само дето ще трябва да играеш с 2 мишки и една клавиатура за да постигнеш същия ефект понеже с едната ще се оглеждаш а с другата да се движиш. Все пак стана дума че в конзолните шутрери се движиш в всички посоки, а в пц шутерите в 8, а ти ми разправяш че с мишката си можел да се оглеждаш. Не случайно има 2 аналог стика на джопада за оглеждане и за движение. От тук следва че движението с клавиатура и мишка е по-ограничено, ако не беше така игри като дарксоулс нямаше да са мъст плей с геймпад, понеже съм виждал в мп човек които играе с клавиатура и е жалка картина, меко казано си личи когато не е с пад понеже се движи на зигзаг понеже има само 8 посоки на движение.
Иначе не било сериозно сплитскриина? А какво е сериозно да си минеш кампанията сам е по-сериозно от колкото с приятел на сплитскриин? По-скоро това което пишеш е несериозно. Куейнк 1 или 2 не ми се играе, там дори за пръв пър играех куейк 1 като те плесках, но може да те плесна сега на ънриал 4. Почти не го играя заради старото ми видео, но ще си пуснеме някоя дуел карта която е още без текстури и ще те приплескам на нея. Просто не виждам смисъл да играя мп на куейк при условие че има ънриал 4. iddqd13 съм в ънриал

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 05 Май 2016 17:38



___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
06 Май 2016 11:55
Мнения: 1
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 06 Май 2016 15:08


iddqd написа:

aз имам конзола от две години и мога да кажа,че се справям много добре с шутър игрите ,особенно в мултиплеара.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6969
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 09 Май 2016 14:39


Скивайте малко concept art от играта :D
https://bethesda.net/#en/events/game/th ... /05/06/120

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com