Serious Sam, искам като пробваш играта, тогава да прочета мнението ти
Защото аз не виждам с какво толкова се различава играта от Quake, освен че носиш само две оръжия.
Няма такова нещо като конзолен шутър и конзолизиране и т.н. Това е някакъв мит измислен от т.н мастър расата, с което да си обясняват причината за опростяването на игрите. Не виждам каква връзка има това с конзолите. Щото примерно Quake 3 арена съм го цъкал и на PC и на PS2 и играта си е все така "хардкор" и на двете платформи. Така както сега тоя Doom e един и същ и на PC и на PS4.
Вместо конзолизиране бих използвал термина модернизирване. При новия Doom обаче модернизирането е относително слабо Просто са изкопирали Quake, вкарали са loadouts и може би са я направили малко по-бавна, другите нововъведения са незначителни...
Играта няма почти нищо с Doom, само малка част от декорите са като в 3-ката. От първите две игри пък няма и помен в новата игра. Ако това е он рейл шутър, не знам тогава какво е Doom 3-ката
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 17 Апр 2016 20:04
Имаше една мацка навремето дето ми обясняваше, че понеже не съм pi6el na balgarski izpolzvaiki latinica az samo ogranichen, za6toto 4ovek ne trqbvalo da e ograni4ava ot nalaganite mu normi. И нейното писане на латиница била проява на висша форма на интелигентност. И все неща в този вид.
Няма как една игра да НЕ Е оптимизирана за клавиатура и мишка. Има игра, която не използва напълно възможностите им, просто защото има едни геймъри с джойпади, дето ще си я купят за мижавите конзолки и ще мрънкат, че PC геймърите ги own-ват.
@Вамнксе - има такова нещо, по-горе го обясних. А сега ще го обясня по-подробно. Архитектурата на нивата се опростява, за да е по-лесно за конзоладжиите да вземат прицел - повече симетрия, повече 90 градусови завои, по-удобно разположение на различните джъмп ен рън елементи - геймпадове, телепорти (в няколко DooM карти виждам джъмппад, при който скока води до телепорт по прав път). Да не говорим, че пак в няколко арени има "кръстачка" - някаква централна точка, на която се кръстосват няколко пътя и има някакъв символичен обект в центъра. Нивата са построени нарочни така, защото ускорението при изгледа по осите хоризонтала и вертикала изобщо не може да се сравнява нито като скорост, нито като прецизност при играта с клавиатура и мишка. И при условие, че явно основния приход ще е от конзолните игри, играта трябва да е разработена в съответствие с нуждите и ограниченията на конзолите.
След това - няма рокет джъмп, не сурнеш целия арсенал. Тук е спорно, тъй като за някои гемъри това е плюс (примерно за идяда), но за мен е излишно търсене на близост с мултито на CoD и другите модернистични, ограничени шутъри, харчещи се за конзоли и познати на масовия купувач. Отделен е въпроса, че на единия Q3 (а в последствие това се прехвърли върху Quake 4 и почти всеки един арена шутър, който съм играл) мога така да си наредя оръжията около WASD клавишите, че в рамките на части от секундата да избера желаното оръжие. Така, че нуждата да ми намаляват арсенала е отново заради неспособността да си нахакаш още десет клавиша на геймпада и да избираш директно желаното оръжие. Или казано иначе - отново заради техническата неспособност и ограниченост на конзолите. Two weapon limit is for pussies! ако ми позволите да перифразирам Дюк.
Иначе няма как да направят арена шутър, който да не прилича на Quake. Всъщност прилича на орязана версия на Quake Live, но изобщо не може да се сравнява с него по отношение на дизайна на нивата. Иначе са си чопнали доста идеи от Quake Live - примерно не видях амуниции за отделните оръжия, ами ammo pack - ammo item, който ти дава муниции за всички оръжия. Концепцията за двете оръжия я има и в Quake Live. Коментатора е пак май същия импотентен озвучител, който сложиха и в Quake Live, item spawn броячи - като в Quake Live, за да могат новите играчи да не им се налага да мислят и засичат колко време се респаунва даден айтъм и напълно ненужни козметични глупости, на които се радват малките дечица.
Играта по отношение на детмач режимите лакатуши някъде между това, което бяха шутърите в края на 90-те и това което са конзолните мегахитове. Даже бих казал, че са се опитали да вземат успешната Quake Live и да я даунгрейднат, така че да стане чисто геймплейно играема на конзоли и разпознаваема от масата кежуъл играчи.
Иначе да - не е проблем шутъри като Quake и Quake 2 да се играят с геймпад - имат такава опция, така както трябва да бъде. Но истинските умения, истинския капацитет, който играта предоставя може да бъде усвоен само с клавиатура+мишка.
Въпреки това играта ще се обърне с хастара навънка при първа възможност, която имам. Все пак това е DooM. Но честно казано след всичко което видях последните няколко дни и месеца, окончателно възлагам по-големи надежди на предстоящия Unreal Tournament и Serious Sam 4.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
Найн Инч Нейлс
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12 Мнения: 437 Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 17 Апр 2016 20:35
Абе не знам за кво спорите, ама аз искам да подхвана друга тема. Винаги съм бил луд фен на id Tech, както някои добре знаят... са ме срам. Искам да питам нещо. Хора, много мразя тея хейтърчета като има един злобил май му беше ника къде хейти във всички бг форуми, и са ще се нахрани яко. Но не мога да замълча въпреки храната за тея хейтърчета които ги ненавиждам, защото според мен човек трябва да е обективен. Последните 24 часа насъбрах бая гняв спрямо ид и новия енджин. И искам да споделя кво мисля и да чакам мнение на обективно мислещи хора. Първо да кажа, че знам че до голяма степен новото ми мнение относно новия Дуум и новия енджин е заради това как ми върви на моя PC или по точно казано как не върви. Как започна при мен цялата работа. В първия ден на Open Beta-та пуснах играта и тръгна на моето видео GTX 560 1gb памет... да вървеше мъчно но се играеше, вероятно кадрите бяха около 30. Сега не знам както стана, но вече не върви играта, дава грешки, че няма достатъчно видео памет или понякога крашва след като зареди арената без никъв еррор. Знам, че е субективно до някъде, но не напълно. Искам да повторя следното. id Tech 4 имаше революцинни сенки и осветление, тогава пак така смених пс-то заради тази игра. id Tech 5 беше голям фейл заради това че вървеше предимно на Nvidia и на по голямата част от хардуера създаваше големи проблеми, НО.... пак запазваше традицията да въвежда нещо революционно, защото текстурите бяха уникални, в такъв смисъл че почти нищо не се повтаря и артистите може да нарисуват целия свят точно както в истинския. Но това на практика сякаш не си струваше защото като цяло не се забелязваше от простолюдието и се запомни само с попинга и проблемите, затова го оценявам като фейл. И сега стигаме до id Tech 6.... абе мама му стара... да имах време да го видя, макар за малко. Абе кво ново има тук, което да изисква минимум 2гб видео памет и 8гб оперативна памет. Напрао съм толко гневен че немога ви опиша, да ми дава грешки и да не тръгва затова че имам 1гб видео памет. И да вметна че сложих последния драйвер 364.96 който е бета. Не виждам нищо от нещата които споменах в предните енджини, в смисъл не виждам новото революционно нещо тук. Да не кажа че някои неща изглеждат жалки, примерно лавата... абе мама му стара, на предната страница линкнах едно видео от Q3 първото му показване, че там лавата и другите течности изглеждат по впечетляващо дори днес кво да говоря за 98 или 99 година. Абе кво става бе хора? Тея плащат ли им хардуер производителите да правят такива изисквания големите имена игри, за да може да продват, кво става? Ей затова даже никога да не са ми били толко на сърцето Blizzard, за разлика от ид, затова ги уважавам Ей това им е най голямото достойнство, никога няма да пуснат игра която да може да върви на примерно 20% от гейм общността. Винаги имат изисквания които се покриват от поне 90%. Защото искат техните игри да се играят от всеки, а не като тея. Субективно или не, не знам. Но ако предлагаше неква невиждана визия едва ли щех да пиша тоя роман тук сега. А най вероятно щех да мисля за ново ПиСи. Майната им на тея... спирам да коментирам предварително. Да като излезе играта може да стане чудо и да ми тръгне и да върви прилично. Всъщност би трябвало за тази визия. Пак казвам не виждам защо има такива изисквания. Некви затворени карти е стар стил, което не го казвам като нагатив. Но кво в тая мижава карта има толко че да иска такава памет и хардуер. Абе мама му стара.... Както и да е това изляние е лейм може би и след време ще го изтрия ама са съм бесен. ;д
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 17 Апр 2016 20:41
Не бих казал. Техните енджини са винаги бомбастични - като започнем от id tech 1 (Hovertank 3D, Catacombs 3D, Wolfenstein 3D, DooM), минем през първия full 3D - id tech 2 (Quake, Quake 2), id tech 3 (Quake 3), id tech 4 (DooM 3, Quake 4, Prey, Quake Wars), id tech 5 (Който запази тенденцията на високите изисквания, но беше доста проблемен), както и сегашния му наследник - id tech 6.
Мисълта ми е, че дори при излизането си самите игри заради енджина стават повод за обновяване на хардуера на голяма част от геймърите. Не се наемам да говоря за проценти и дялове, но за високи изисквания се говореше и като излезе Quake 3, и като излезе DooM 3, и като излезе Rage. Така че новия DooM едва ли ще е изключение от тази тенденция.
Отделно имай в предвид, че е още в бета - тоест такива неща са напълно в реда на нещата - това все пак е едно истинско изпитание за играта - да се тества на машини с абсолютно различни характеристики/параметри. Предполагам, това ще го пооправят (макар и не напълно) до излизането на играта.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
vanmx
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35 Мнения: 2308
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 17 Апр 2016 20:42
Добре Саме, изясни ми се какво имаш предвид. Просто тези нововъдения, които са вкарани точно с цел играта да се "модернизира" , които аз намирам за незначителни, за теб са голям downgrade. Може и така да е, аз не съм ги играл чак толкова много тия стари шутъри и едва ли мога да споря с теб за това
Не съм съгласен че това се прави заради "конзолните" играчи, защото хората играещи на конзоли диктуват какво да става с гейм индустрията още от началото на 80-те, но това опростяване и нуубщина се наблюдава чак след 2007-ма.
Това че дадена игра е направена да се играе с геймпад, това не означава че трябва да се преправя, просто не можеш да се движиш със същата скорост и прецидност, което прави геймплея по-различен. И за да станеш добър с пада пак се искат скилове, няма как де те own-нат тия с мишките, защото нарочно са вкарани в други сървъри.
Но да се върнем на DooM - казваш че играта била конзолизирана, ограничена и направена като on rail шутър. Наскоро играх отново Doom 3 - това е сигурно най-клаустрофобичната, линейна и тромава пуцалка която може да съществува . Единствения друг шутър който съм играл, който няма скачане конзолния Black (който между другото също е бая добър) Същото може и да се каже и за първите две игри, макар че нивата там са като някакви лабиринти - пак тромави и затворени. По тая логика старите Doom игри са мега шибаните конзолни шутъри, а новия Doom е най "PC" шутъра защото е по-подобие на Quake (който има не по-малко фенове и сред конзолните играчи).
Както и да е, всеки с убежденията си
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 17 Апр 2016 20:58
Първите DooM-ове имат autoaim по вертикалната ос, тъй кат няма изглед нагоре и надолу. Това е поради ограниченията на технологията от онези времена. Конзолните игри имат autoaim щото прецизния прицел с геймпад съква. Пример - играем с един приятел на SS класическата. Първия мач завършихме 20:2 за него или нещо такова. После той превключи на геймпад (обичаше да играе така) и мача беше доста по-равен, аз имах повече фрагове от предния мач, той имаше по-малко, но пак ме би (без autoaim, играта мисля, че не поддържа). Та ето го живото доказателство.
А и да не забравяме, че full 3D-то - свободния изглед, триизмерните модели - всичко това идва с Quake. И Quake го използва на максимум. Както и Quake 2. Достатъчно е да се споменат карти като DM4(която е сравнително правоъгълна, но е разчупена по отношение на вертикалата), DM5, HIPDM1, но истинското развитие идва с Q2DM1, Q2DM2, Q2DM3, Q2DM5, Q2DM7, Q2DM8... (Lost Hallways и The Lava Tomb са едни от най-тъпите карти евър, затова не съм ги изброил)
Да не забравяме също, че до Halo жанра на FPS е Terra Incognita за конзолите (макар най-първия MoH да дебютира като PS1 игра, DooM също може да се похвали с няколко конзолни версии и портове). С увеличаването на конзолния дял в гейминдустрията обаче съответно игрите също стават жертва на всички произтичащи от това негативи (или позитиви за други).
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
Найн Инч Нейлс
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12 Мнения: 437 Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 17 Апр 2016 21:23
Serious Sam, съгласен съм, на 100% беше така. Може би бих поспорил само за Quake3, това за мен ще си остане най великия енджин правен някога, който вървеше на всичко. Но да и той искаше по добър хардуер спрямо Q2 със сигурност, за да се види целия му блясък. Но имаше опции и фактически изисквания, че вървеше и на писита-та дето играеха и Q2. Но както и да е ... не ми беше това идеята, ясно е че след като целят невиждана визия и новаторство винаги ще искат много нов и скъп хардуер. Но точно тук е проблема... къде е тая визия, че аз не я виждам. Както е новото тук?... Освен малко повече полигони и някой друг particle effect. Щом това не върви на 1гб памет значи абсурд сингъла да тръгне където ще има по големи карти, AI и тн. Не знам както и да е може да не съм прав, но имам чувството че това може и да е края на ид сериозно. Ясно че тея алчници от Бетесда ще цицат до като могат името/имената, но и те ще спрат да продават рано или късно. От както тея ги купиха ид не съществува вече, и трябва да се признае и да се приеме тоя факт даже и от мен. Виж че изгониха всички бе... за кво говорим. Президента го изгониха, Кармак го изгониха. Тоя звуците дето правеше легенда как му беше името Антков или кво беше и него. Остана само Тим Уилитц който в момента е в трета глуха сложен след фейла с RAGE. И тоя дизайнера остана и програмиста дето беше десна ръка на Кармак. 3ма... Наеха некви нови, като тоя дизайнера е пълен капут за мен. Виж на кво направи ДУУМ Бе... да ми я сравняват с некви путки-шитни хело и тем подобни детски порнографски игрички. Виж броните къв дизайн имат.... баси падението. Това го отдавам на комерсиализма. Явно целят некъв друг тип геймъри. Некви дечица дето се кефат на Трансформърс и тем подобни холивудски шитни които заляха киното. Паур рейнджърс и трансформърс... ебаси падението на дуум.....
да да това беше другата ми болна тема ----- дизайна
edit: да му пикам на тоя лайнар убитак hugo martin!!!! точно той ги прави тея шитни
vanmx
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35 Мнения: 2308
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 17 Апр 2016 22:11
E Doom 3 за конзоли няма autoaim. Играл съм го на Xbox classic и PS3 - играта е достатъчно тромава, гадовете които излизат са достатъчно малко и бавни и коридорите са тесни. Съвсем спокойно може да се каже, че дизайнът е нагоден за конзолите. За тази игра дори няма нужда да се вкарват тия извращения като autoaim. И пенкилъра няма, както и още много други. При мултито е друга работа, ама него не съм го пробвал. На едно и също място, мишка vs геймпад е доста несправедливо. Тоя твой приятел трябва да е ебаси бота, щом е успявалал да те трепe и с геймпада
Иначе на мен първия ми досег с Quake 2 беше на PS1 и бях mind-blown-ат Впрочем тази игра, както всичките тия "хардкор PC шутъри" само за тостери не са излизали. Повечето са излизали за всичките там актуални конзоли за времето си, макар и някои с година-две закъснение, без по никакъв начин да бъдат "конзолизирани".
Конзолния дял не се е увеличил особено много., винаги конзолите са били най-голямата част. Увеличил се е броя на геймърите като цяло. Едно време игрите са били занимание за "нърдове" - изисквали са някакви умения, начини на мислене и определена интелигентност, за да бъдат възприети. Това което стана през последните 10 години е че издателите взеха да бълват кежуъл, кинематографски игрички с което да спечелят дори и баба ти като клиент, без да им пука особено на какъв дивайс ще играе - PC или конзола .
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 17 Апр 2016 22:52
Е DooM 3 съква по принцип, макар, че повече ми допадна от Half Life 2.
Иначе старите игри ги има преиздавани за каква ли не платформа, но когато са разработвани - са разработвани за PC и са съобразявани единствено с ограниченията на софтуера/хардуера на PC-то. Портовете се появяват години по-късно и изобщо не ги ебе, че конзолния геймър е с вързани ръце.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
fenomena
Регистриран на:
02 Юли 2005 09:51 Мнения: 19 Местоположение: Обеля City
В момента играе: Star Wars: Battlefront (PS4), Call of Duty: Black Ops 3 (PS4), Darkest Dungeon (PC).
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 18 Апр 2016 21:38
Само на мен ли въобще не ми хареса играта? Прекалено много ми прилича на Quake, графиката не е като за 2016 година. Общо взето нищо не ми хареса. Разбира се отделих и едва 2 часа на бетата на Ps4.
denik
Дидко Бандитко
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47 Мнения: 16967
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 18 Апр 2016 23:03
fenomena написа:
Само на мен ли въобще не ми хареса играта?
fenomena написа:
Ps4.
fenomena написа:
Ps4.
fenomena написа:
Ps4.
fenomena написа:
Ps4.
fenomena написа:
Ps4.
Не че играта е много добра, но в твоя случай това е причината, приятел
--- In other news, впечатленията на ТВ.
Като цяло е със смесени чувства, клонящи много леко към положителното, но ясно очертава, че играта няма абсолютно никаква идентичност и уникалност, каквато би се полагала на прародителя на шутърите. Според него, тази игра не е уникална, страда от шизофрения и се лута между Halo, CoD и въобще цялата вълна конзолни шутъри. И това е тъжно за институцията "DooM"
___________________________________ [02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel [02:11:19] Алминатора: che imam leka forma [02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga
ValentiKay
Регистриран на:
13 Апр 2016 22:33 Мнения: 19
В момента играе: Dark Souls 3, Wolfenstein the old Blood
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 19 Апр 2016 17:27
Да хвърля и моите нежелани 2 стотинки по темата
Като мултиплеър това което съм видял до момента е пълно хвърляне към корените и каквото беше преди. Което в една степен е готино но в друга според мен Мултиплеър преживяването и възприятието на хората вече е променено и да винаги ще има фенове на класическият мултиплеър но много хора също искат нещо което да бъде по близко до това което играят в момента. За мен лично би ми харесал мултиплеър тип L4d2 за дуум и би било доста свежарско и интересно с демони.
Относно сингъл плеъра хммм, не съм убеден какво ще стане там точно заради мултиплеър геймплея който разработват в рази насока на интезивност на престрелките. Дуум 3 ми хареса много защото улови духа на Екшън-хоръра който се бяха опитали да постигнат. Клаустрофобията да си в изследователска база на друга планета, това че си затворен и няма измъкване и ,че не знайни сили избиват всичко. Лично за мен такъв тип Сингъл плеър ме кара да се потопя в една игра. ще има хорър елементи в новият Дуум но не съм убеден ,че като сингъл плеър изживяване ще надживее очакванията на някои фенове като мен.
Предпочитам Дуум да бъде в екшън аспекта си не повече интензивен от DS3 , ако е повече може би ми прецакало удоволствието но това съм си аз
___________________________________ My Youtube Channel - https://www.youtube.com/channel/UCY95lcP-RFQinlOFgv_LvFA
My Twitter - @valentiKayBG
My Facebook - @ValentiKay
iddqd
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40 Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 19 Апр 2016 18:27
сингъла ще се опитат да направят много екшънски и динамичен в стил брутал дуум. Няма да се стремят да прилича на дуум 3 а на дуум 1 и 2 въпреки че някои гадове от дуум 3 като хелл найта ще ги има. Хелнайта в дуум 3 беше като заместител на барона на ада от дуум 1 и 2 но тук ще има бароните като по-мощен гад и найтовете от дуум 3 като по-слабия варянт. Гадините наистина изглеждат яко направени, прасетат да розови всичко е цвето. Дано да уловят сингълплеър атмосферата на дуум 1 и 2, въпреки че брутал дуум мн високо дигна летвата. Иначе найн инч нейлс признак на слаб характер е хвалиш играта като луд първо като гледап как хората играят, а след това като виждаш, че играта не върви на старото ти видео от преди 6 години да почнеш да я плюеш и да недоумяваш как може да не върви на видео от преди 6 години.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 19 Апр 2016 18:59
Враговете като цяло имат доста сходство във визията с тези от първите игри.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
Найн Инч Нейлс
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12 Мнения: 437 Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 19 Апр 2016 20:34
3212321231344444415515151243123213123123123123
Buttersa
Регистриран на:
20 Май 2014 15:11 Мнения: 422
В момента играе: не казвам
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 20 Апр 2016 08:46
Деба, толкоз трудно ли беше направят един шибан елементарен ремастър и да вкарат класиката в 21 век, а не да осират цялата изконна идея на Дуум с тея конзолни лайнарии ?
___________________________________
Rorschach написа:
Never compromise. Not even in the face of Armageddon. That's always been the difference between us, Daniel.
iddqd
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40 Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 20 Апр 2016 18:35
Ако изкаш ремастър играй брътал доом 1 и 2 със текстур пак
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Buttersa
Регистриран на:
20 Май 2014 15:11 Мнения: 422
В момента играе: не казвам
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 21 Апр 2016 15:33
Не става дума за фенски недодялани модове на енджини отпреди 20 години, а за професионално направени игри по подобие на римейковете на Shadow Warrior и Rise of the Triad.
___________________________________
Rorschach написа:
Never compromise. Not even in the face of Armageddon. That's always been the difference between us, Daniel.
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 21 Апр 2016 16:49
Reboot. Правилната дума е Reboot.
Remake е Serious Sam HD.
В случая на DooM remake би било нещо подобно:
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
iddqd
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40 Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 21 Апр 2016 19:30
Brutal doom nedodqlan mod? Toq ot koq planeta pada
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения