Автор |
Съобщение |
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 03 Окт 2013 21:56
Повече възможности за добрите играчи, да. Защото реално управляваш героя си, а не седиш пасивно редейки заучени скил ротации. В класическите игри дпс героите ми убиваха мозъчните клетки. В гу2 за първи път ми е кеф да вкарвам дмг.
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
=SpeC=
|
|
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215 Местоположение: Maina Town
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 03 Окт 2013 22:22
Gipo написа: Повече възможности за добрите играчи, да. Защото реално управляваш героя си, а не седиш пасивно редейки заучени скил ротации. В класическите игри дпс героите ми убиваха мозъчните клетки. В гу2 за първи път ми е кеф да вкарвам дмг. Абе човек, ти тролиш ли в момента, да ми защитаваш тезата, че колкото по-просто е едно нещо, толкова повече възможности отваря? Как може да ми кажеш че нещо от рода на: > 2 танка да седят да бият боса, постоянно да наблюдават какво се случва с тях, какво се случва с боса, какво се случва с околната среда, кой скил кога точно да вкарат и кога точно да се сменят > ДПСите да трепят когато може умерено, и когато се наложи за няколко секунди да вкарат максимален демидж, докато наблюдават да не дойде някоя друга група > Хийлърите да следят кръвта на всички, да следят за дебъфове, да си следят за маната... е скучна скил ротация и убива мозъчните клетки? А какво правиш в GW, седиш и въртиш 5 скила (което е УЖАСНО интересно) + 3-4 ютилитита, гледаш себе си да избягваш атаки когато трябва, и ти е през кура за пешо от другата страна на боса... Да, много интересно, отваря ужасно много възможности! EDIT: Айде тогава по твойта логика да се премахнат изцяло всякакви скилове и action барове, и всичко да е само с левия бутон на мишката, както например в Batman Arkham Asulym? Сигурно това ще отвори невероятно много възможности за разнообразни и интересни енкаунтъри? За добрите играчи!
___________________________________ DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
|
|
|
|
|
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 03 Окт 2013 23:14
Излез малко от райдовете и пак ще говорим. 5 скила? Ти наистина не знаеш нищо за гу2.
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
=SpeC=
|
|
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215 Местоположение: Maina Town
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 03 Окт 2013 23:31
Gipo написа: Излез малко от райдовете и пак ще говорим. 5 скила? Ти наистина не знаеш нищо за гу2. ми не как ще знам, аз не я играя точно сега... питах поне 10 човека и всички точно това ми казват, няма тактики, влизате и биете кат откачени, и просто гледаш да не умреш, ТОВА Е. Къде е в това нещо големия потенциал?
___________________________________ DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
|
|
|
|
|
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 03 Окт 2013 23:34
А, питал си, добре. Пък аз питах и ми казаха, че само обикаляш форумите и ревеш за някакви глупости. Даже по новините така съобщиха. щом са ти казали, че има 5 скила, значи ужасно компетентно са ти обяснили, да
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
=SpeC=
|
|
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215 Местоположение: Maina Town
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 03 Окт 2013 23:41
Gipo написа: А, питал си, добре. Пък аз питах и ми казаха, че само обикаляш форумите и ревеш за някакви глупости. Даже по новините така съобщиха. щом са ти казали, че има 5 скила, значи ужасно компетентно са ти обяснили, да айде ти ми обясни тогава, ако обичаш, какви точно са трудните тактики на макс левел босовете?
___________________________________ DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
|
|
|
|
|
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 00:34
Какви босове бре, готин, GW2 е WvWvW игра Има някакви open world босове и някакви сравнително глупави инстанции плюс ежемесечно добавяните истории и с това приключват не пвп елементите... А за скиловете - всяко оръжие си има собствени скилове, а ти можеш да сменяш оръжията си в битка, два от героите те правят пианист с клавиатурата... В тая игра нямаш танк и хилър, трябва сам да се пазиш, което в комбинация с геймплей възможностите - изисква повече от теб като играч, тактик и тн. Тук никой не ти седи на гъза да не умреш. Трябва да биеш, да доджваш, да не разчиташ на танка да те спаси и то без да си с imba екипировка, защото в тая игра няма такова нещо В играта пвп играчите са на някакви светлинни години пред тия на игрите тип уоу. И това е така заради универсалността на героите, доджването, динамиката на битките. едит: ай стига сме си писали глупости, лягам си, че трябва да пътувам рано
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
=SpeC=
|
|
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215 Местоположение: Maina Town
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 00:49
Gipo написа: Какви босове бре, готин, GW2 е WvWvW игра Има някакви open world босове и някакви сравнително глупави инстанции плюс ежемесечно добавяните истории и с това приключват не пвп елементите... А за скиловете - всяко оръжие си има собствени скилове, а ти можеш да сменяш оръжията си в битка, два от героите те правят пианист с клавиатурата... В тая игра нямаш танк и хилър, трябва сам да се пазиш, което в комбинация с геймплей възможностите - изисква повече от теб като играч, тактик и тн. Тук никой не ти седи на гъза да не умреш. Трябва да биеш, да доджваш, да не разчиташ на танка да те спаси и то без да си с imba екипировка, защото в тая игра няма такова нещо В играта пвп играчите са на някакви светлинни години пред тия на игрите тип уоу. И това е така заради универсалността на героите, доджването, динамиката на битките. едит: ай стига сме си писали глупости, лягам си, че трябва да пътувам рано Лек път. Мен не ме интересува PVP-то, една игра не е само PVP ако не знаеш, ако PVE-то и куца, както и ти сам призна, значи...
___________________________________ DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 01:30
Само да вмъкна, че за мен ПвЕ, в което играчът трябва постоянно да доджва, да гледа кога да блокира със скил или всеки един моб може да го свали е всичко друго, но не и недоразвито.
___________________________________ Стилян.
http://en.wikipedia.org/wiki/Autism
|
|
|
|
|
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 05:17
Като прочетеш guild wars... какво би могъл да очакваш? Всичко друго, но не и пве wars . За мен пък пве е скучното и глупаво нещо, което някак трябва да изтърпиш, за да направиш геройчето годно за пвп и от там връщане назад да има само при увеличаване на лвл кап/ добавянето на по-силни предмети, до които се достига с пве. Соло или групово противопоставяне срещу друг/други човешки същества бие многократно биенето на мобове. За щастие в gw можеш да се облечеш без пве. това е, има игри и игри. Както уоу е пве игра с добавен някакъв пвп елемент за залъгалка, така гу е обратното. С тая разлика, че гу има доста по-добро пве, отколкото уоуското (и подобните му) пвп.
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 05:21
Проблема с trinity-то е много прост- предразполага към tank & spank тактики за всеки един бой, като интересното идва не от самото trinity, а от някакви специфични аркадни елементи, които са уникални за различните босове - awareness check-ове от различен тип най-вече. Това пък допринася и за изкуствено надуване на health-а на mob-овете и босовете, защото трябва битката да се протака и отново и отново да се правят тези awareness check-ове, за да може някой да сбърка на 15тия път и да wipe-не party-то. И така се получава изкуствена трудност.
В GW2 има голям потенциал за тактика и умения. Факт е, обаче, че повечето хора, свикнали на trinity-то бягат като кокошки с отрязани глави и правят глупости, както в PvEто, така и в PvPто. Ако искаш да играеш добре там трябва да разчиташ много повече на способността си да си наясно със ситуацията и да използваш уменията си в подходящия момент, а не да правиш глупави ротации, както правят повечето играещи.
Иначе като цяло trinity-то е възможно най-опростената система, която може да съществува - всеки си има 1 нещо да прави и нищо друго. Healer-а си гледа health-а на party-то, dps-а си гледа ротациите и tank-а си гледа agro-то и когато 1 сгафи party-то wipe-ва обикновено, защото много рядко се случва някой от другите да може да компенсира по какъвто и да е начин за липсата на някаква роля за някакъв по-дълъг период от време.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 07:56
Ок,разбирам,че някои хора гилд уарса ги кефи.Няма лошо.Играта оправдава всеки лев даден за нея а и аренанет се трудят адски здраво за да я поддържат. Обаче не мога да се съглася с тези неща за тринитито.Изкарахте го ебати дебилната система.Класическите мморпг-та с тринити са наистина предизвикателство за партито,най-комплексната система измислена досега.Обвързана с широкото развитие на героите и правилното използване на богатия арсенал от скилове,предлазполагаща към изключително голямо парти синерджи. За съжеление обаче в наши времена ммо-тата са доста популярен жанр и са бъкани с казуали.Които вече са и централната таргет аудитория на по-новите игри.Съответно получаваме ммо-та със силно даунгрейднат геймплей ала гу2,МоП и други,където на играча му се спестява доста мислене и всичку му се прави да е лесно. Сега за гу2 специално,пвп-то му е слаба ракия по няколко причини.Първо,като ултра пве игра(също като уоу или сутор)скиловете на класовете са мислени изцяло за пве-то,което разбираемо има съвсем друг ефект в пвп частта(за пример в гу1 има скилове които работят различно в двата режима).Второ-липсата на опен уърлд пвп.Пъхането на играча в затворено пространство и ограничаването му с правилата на дадената карта-била тя мистовете или спвп-то,за мен по никакъв начин не е ммморпг пвп.Комбинирано с липсата на класове и липсата на гиър прогрешън,получаваме игра ала калл оф дюти. За мен,като игарч прекарал доста годинки в даок и уар,това в пвп-то да разчиташ само на себе си и целия ти билд да се свежда до най-добрия дпс е просто лейм aма много.Никаква фантазия. За пве частта не ми се коментира много-там винаги съм бил повече за добрата история и готиния свят но също не мога да се съглася с някои изказвания относно гу2.На хартия неща като доджването,блокирането и други звучат доста интересно и предизвикателно само дето на живо се оказва,че Аи-то на мобовете е доооооста ограничено и този уж предизвикателен геймплеен елемент се свежда до елемнтарни неща,където в крайна сметка завършваш редейки дпс ротация докато не умреш от отегчение.
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 08:09
Кое точно е комплексното на trinity-то? Там всичко се квантифицира до роля. Всички build-ове са OK там, докато изпълняват дадената роля. Опиташ ли се да направиш hybrid обаче винаги си наказан, защото не можеш да изпълняваш дадена роля толкова добре, колкото pure build за дадена роля и никой не те иска в party-то си.
Иначе ако играеш GW2 с ротация, тогава просто не играеш както трябва.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 09:28
Еми сентри,то едно мморпг затова е мморпг-да играеш с други хора,всеки да си има роляи всеки да зависи от всеки.Да има парти синерджи.Сега не казвам,че това е най-добрия жанр но стандарта си е там.Милсене като твоето за хибридите е погрешно и няма място в едно мморпг според мен.Момента в който започваш да вършиш повече от една роля е пагубен за рпг частта.И води до такива абсурдни изказвания от рода на това в ммо игра,това да зависиш от другите да се води за негатив Значи ако търсиш микро мениджмънта на героя си ок-има маса сингъл или кооп игри за това.Мморпг-то е друга бира.Започне ли всеки да може да прави всичко,заеби.Губи се всякаква идентичност и в гу2 специално всичко в пве и пвп-то свършва като дпс зерг фест.Предполагам всеки е съгласен,че система която се опира на групов синхрон между отделни класове е доста по-комплексна от такава в която за тебе всичко си зависи само от тебе.
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 11:14
Шшттт спамерите, темата е за TESO, ходете да хвалите wanna-be-tauren & пухкави хамстери wars 2 другаде
___________________________________ Трол на свободна практика
|
|
|
|
|
=SpeC=
|
|
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215 Местоположение: Maina Town
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 11:37
moroel написа: Еми сентри,то едно мморпг затова е мморпг-да играеш с други хора,всеки да си има роляи всеки да зависи от всеки.Да има парти синерджи.Сега не казвам,че това е най-добрия жанр но стандарта си е там.Милсене като твоето за хибридите е погрешно и няма място в едно мморпг според мен.Момента в който започваш да вършиш повече от една роля е пагубен за рпг частта.И води до такива абсурдни изказвания от рода на това в ммо игра,това да зависиш от другите да се води за негатив Значи ако търсиш микро мениджмънта на героя си ок-има маса сингъл или кооп игри за това.Мморпг-то е друга бира.Започне ли всеки да може да прави всичко,заеби.Губи се всякаква идентичност и в гу2 специално всичко в пве и пвп-то свършва като дпс зерг фест.Предполагам всеки е съгласен,че система която се опира на групов синхрон между отделни класове е доста по-комплексна от такава в която за тебе всичко си зависи само от тебе. Евала брато! Обясни това, което се опитвах и аз доста добре Steel написа: Само да вмъкна, че за мен ПвЕ, в което играчът трябва постоянно да доджва, да гледа кога да блокира със скил или всеки един моб може да го свали е всичко друго, но не и недоразвито. Трудно =/= Комплексно. Трудно може да е, нещо в което трябва да направиш дадено действие в рамките на 50 стотни. Комплексно вече е нещо, което отваря възможности за безброй интеракции, разнообразни енкаунтъри, разнообразни босове и т.н. Gipo написа: Като прочетеш guild wars... какво би могъл да очакваш? Всичко друго, но не и пве wars Точно пък тука е най-големия им фейл. Игра с името GUILD WARS да няма реални войни, няма world pvp, всички са на ЕДНА страна, и най-важното - НЕ МОЖЕ да обявиш война на друга гилдия! Така че, сера им на ПВП-то... Sentry написа: Кое точно е комплексното на trinity-то? Там всичко се квантифицира до роля. Естествено! Точно това е и потенциала, колкото по-комплексно е едно нещо, толкова повече възможности отваря, всеки път може различния бос по различен начин да се бие, едната роля с едни неща, другата с други, или пък дори едната роля изобщо да я няма (както примерно има битки в WOW дето няма нужда от танк, но пък са си достатъчно трудни)
___________________________________ DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 11:38
Лошото е,че тесо се очертава да е същата работа като гу2 минус барби/кен визията.Това поне са го докарали.Света наистина е доста впечатляващ и със сурово излъчване.Другото обаче смърди на конзоли.
|
|
|
|
|
=SpeC=
|
|
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215 Местоположение: Maina Town
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 11:44
Очертава се да, до сега колкото и видеота да гледах на ESO не видях ама абсолютно нищо интересно или впечатляващо. Даже използват и енджина на Скайрим, щото да не си дават зор да почват от 0. Освен това, нямало да има рейдове, няма да има акцион, няма да има роли... какво ще има тогава? Да не споменавам как във ФБ страницата им публикуват повече реклами за тях си, какви номинации имали, че даже и мърчъндайз, отколкото неща за играта, което ми говори само че ще опитат да издоят феновете максимално, с минимални усилия
TL;DR = Ако нямаше Elder Scrolls в името, играта в този си вид щеше да фейлне още преди да е излязла
___________________________________ DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 19:18
Може да имаш зависимост между играчите без да ги забиваш в предварително създаден калъп, където да правят едно и също отново и отново без никаква мисъл. Тъжно е, че за RPG елементи в MMORPG се смята избора на анимации, които правят едно и също, а не някакъв смислен избор, който променя стила на игра.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
=SpeC=
|
|
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215 Местоположение: Maina Town
|
|
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online Публикувано на: 04 Окт 2013 23:00
Sentry написа: Може да имаш зависимост между играчите без да ги забиваш в предварително създаден калъп, където да правят едно и също отново и отново без никаква мисъл. Тъжно е, че за RPG елементи в MMORPG се смята избора на анимации, които правят едно и също, а не някакъв смислен избор, който променя стила на игра. Сентри, моите уважения към тебе, ама пишеш глупости в момента. Как може да казваш, че тактики които изискват научаване и мислене кое точно кога се случва и какво се случва, да ми кажеш че е никаква мисъл? Не съм 100% сигурен, но доколкото знам в WOW като излизаха нови рейдове, хората ходят на PTR сървъри и си блъскат главите за да разберат как да бият боса,опитват се да отгатнат тактиките, какво точно прави и кога го прави. Докато в игра без роли изобщо не е нужно да знаеш каквито и да е тактики, достатъчно е просто да dodge-ваш. Защото АКО ГО НЯМАШЕ dodge-a, тогава щеше да е единствено фейсрол
___________________________________ DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|