The Elder Scrolls Online
Re: The Elder Scrolls Online
Повече възможности за добрите играчи, да. Защото реално управляваш героя си, а не седиш пасивно редейки заучени скил ротации. В класическите игри дпс героите ми убиваха мозъчните клетки. В гу2 за първи път ми е кеф да вкарвам дмг.
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
Абе човек, ти тролиш ли в момента, да ми защитаваш тезата, че колкото по-просто е едно нещо, толкова повече възможности отваря?Gipo написа:Повече възможности за добрите играчи, да. Защото реално управляваш героя си, а не седиш пасивно редейки заучени скил ротации. В класическите игри дпс героите ми убиваха мозъчните клетки. В гу2 за първи път ми е кеф да вкарвам дмг.
Как може да ми кажеш че нещо от рода на:
> 2 танка да седят да бият боса, постоянно да наблюдават какво се случва с тях, какво се случва с боса, какво се случва с околната среда, кой скил кога точно да вкарат и кога точно да се сменят
> ДПСите да трепят когато може умерено, и когато се наложи за няколко секунди да вкарат максимален демидж, докато наблюдават да не дойде някоя друга група
> Хийлърите да следят кръвта на всички, да следят за дебъфове, да си следят за маната...
е скучна скил ротация и убива мозъчните клетки?
А какво правиш в GW, седиш и въртиш 5 скила (което е УЖАСНО интересно) + 3-4 ютилитита, гледаш себе си да избягваш атаки когато трябва, и ти е през кура за пешо от другата страна на боса... Да, много интересно, отваря ужасно много възможности!
EDIT: Айде тогава по твойта логика да се премахнат изцяло всякакви скилове и action барове, и всичко да е само с левия бутон на мишката, както например в Batman Arkham Asulym? Сигурно това ще отвори невероятно много възможности за разнообразни и интересни енкаунтъри? За добрите играчи!
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
Излез малко от райдовете и пак ще говорим. 5 скила? Ти наистина не знаеш нищо за гу2.
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
ми не как ще знам, аз не я играя точно сега... питах поне 10 човека и всички точно това ми казват, няма тактики, влизате и биете кат откачени, и просто гледаш да не умреш, ТОВА Е. Къде е в това нещо големия потенциал?Gipo написа:Излез малко от райдовете и пак ще говорим. 5 скила? Ти наистина не знаеш нищо за гу2.
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
А, питал си, добре. Пък аз питах и ми казаха, че само обикаляш форумите и ревеш за някакви глупости. Даже по новините така съобщиха. 
щом са ти казали, че има 5 скила, значи ужасно компетентно са ти обяснили, да
щом са ти казали, че има 5 скила, значи ужасно компетентно са ти обяснили, да
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
айде ти ми обясни тогава, ако обичаш, какви точно са трудните тактики на макс левел босовете?Gipo написа:А, питал си, добре. Пък аз питах и ми казаха, че само обикаляш форумите и ревеш за някакви глупости. Даже по новините така съобщиха.
щом са ти казали, че има 5 скила, значи ужасно компетентно са ти обяснили, да
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
Какви босове бре, готин, GW2 е WvWvW игра
Има някакви open world босове и някакви сравнително глупави инстанции плюс ежемесечно добавяните истории и с това приключват не пвп елементите...
А за скиловете - всяко оръжие си има собствени скилове, а ти можеш да сменяш оръжията си в битка, два от героите те правят пианист с клавиатурата... В тая игра нямаш танк и хилър, трябва сам да се пазиш, което в комбинация с геймплей възможностите - изисква повече от теб като играч, тактик и тн. Тук никой не ти седи на гъза да не умреш. Трябва да биеш, да доджваш, да не разчиташ на танка да те спаси и то без да си с imba екипировка, защото в тая игра няма такова нещо
В играта пвп играчите са на някакви светлинни години пред тия на игрите тип уоу. И това е така заради универсалността на героите, доджването, динамиката на битките.
едит: ай стига сме си писали глупости, лягам си, че трябва да пътувам рано
А за скиловете - всяко оръжие си има собствени скилове, а ти можеш да сменяш оръжията си в битка, два от героите те правят пианист с клавиатурата... В тая игра нямаш танк и хилър, трябва сам да се пазиш, което в комбинация с геймплей възможностите - изисква повече от теб като играч, тактик и тн. Тук никой не ти седи на гъза да не умреш. Трябва да биеш, да доджваш, да не разчиташ на танка да те спаси и то без да си с imba екипировка, защото в тая игра няма такова нещо
В играта пвп играчите са на някакви светлинни години пред тия на игрите тип уоу. И това е така заради универсалността на героите, доджването, динамиката на битките.
едит: ай стига сме си писали глупости, лягам си, че трябва да пътувам рано
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
Лек път.Gipo написа:Какви босове бре, готин, GW2 е WvWvW игра![]()
Има някакви open world босове и някакви сравнително глупави инстанции плюс ежемесечно добавяните истории и с това приключват не пвп елементите...
А за скиловете - всяко оръжие си има собствени скилове, а ти можеш да сменяш оръжията си в битка, два от героите те правят пианист с клавиатурата... В тая игра нямаш танк и хилър, трябва сам да се пазиш, което в комбинация с геймплей възможностите - изисква повече от теб като играч, тактик и тн. Тук никой не ти седи на гъза да не умреш. Трябва да биеш, да доджваш, да не разчиташ на танка да те спаси и то без да си с imba екипировка, защото в тая игра няма такова нещо
В играта пвп играчите са на някакви светлинни години пред тия на игрите тип уоу. И това е така заради универсалността на героите, доджването, динамиката на битките.
едит: ай стига сме си писали глупости, лягам си, че трябва да пътувам рано
Мен не ме интересува PVP-то, една игра не е само PVP ако не знаеш, ако PVE-то и куца, както и ти сам призна, значи...
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
-
Steel
- Мнения: 3480
- Регистриран на: 08 Авг 2004 20:10
- Местоположение: Дъблин, до завода за Гинес
- Обратна връзка:
Re: The Elder Scrolls Online
Само да вмъкна, че за мен ПвЕ, в което играчът трябва постоянно да доджва, да гледа кога да блокира със скил или всеки един моб може да го свали е всичко друго, но не и недоразвито.
Стилян.
http://en.wikipedia.org/wiki/Autism
http://en.wikipedia.org/wiki/Autism
Re: The Elder Scrolls Online
Като прочетеш guild wars... какво би могъл да очакваш? Всичко друго, но не и пве wars
. За мен пък пве е скучното и глупаво нещо, което някак трябва да изтърпиш, за да направиш геройчето годно за пвп и от там връщане назад да има само при увеличаване на лвл кап/ добавянето на по-силни предмети, до които се достига с пве. Соло или групово противопоставяне срещу друг/други човешки същества бие многократно биенето на мобове. За щастие в gw можеш да се облечеш без пве.
това е, има игри и игри. Както уоу е пве игра с добавен някакъв пвп елемент за залъгалка, така гу е обратното. С тая разлика, че гу има доста по-добро пве, отколкото уоуското (и подобните му) пвп.
това е, има игри и игри. Както уоу е пве игра с добавен някакъв пвп елемент за залъгалка, така гу е обратното. С тая разлика, че гу има доста по-добро пве, отколкото уоуското (и подобните му) пвп.
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
Проблема с trinity-то е много прост- предразполага към tank & spank тактики за всеки един бой, като интересното идва не от самото trinity, а от някакви специфични аркадни елементи, които са уникални за различните босове - awareness check-ове от различен тип най-вече. Това пък допринася и за изкуствено надуване на health-а на mob-овете и босовете, защото трябва битката да се протака и отново и отново да се правят тези awareness check-ове, за да може някой да сбърка на 15тия път и да wipe-не party-то. И така се получава изкуствена трудност.
В GW2 има голям потенциал за тактика и умения. Факт е, обаче, че повечето хора, свикнали на trinity-то бягат като кокошки с отрязани глави и правят глупости, както в PvEто, така и в PvPто. Ако искаш да играеш добре там трябва да разчиташ много повече на способността си да си наясно със ситуацията и да използваш уменията си в подходящия момент, а не да правиш глупави ротации, както правят повечето играещи.
Иначе като цяло trinity-то е възможно най-опростената система, която може да съществува - всеки си има 1 нещо да прави и нищо друго. Healer-а си гледа health-а на party-то, dps-а си гледа ротациите и tank-а си гледа agro-то и когато 1 сгафи party-то wipe-ва обикновено, защото много рядко се случва някой от другите да може да компенсира по какъвто и да е начин за липсата на някаква роля за някакъв по-дълъг период от време.
В GW2 има голям потенциал за тактика и умения. Факт е, обаче, че повечето хора, свикнали на trinity-то бягат като кокошки с отрязани глави и правят глупости, както в PvEто, така и в PvPто. Ако искаш да играеш добре там трябва да разчиташ много повече на способността си да си наясно със ситуацията и да използваш уменията си в подходящия момент, а не да правиш глупави ротации, както правят повечето играещи.
Иначе като цяло trinity-то е възможно най-опростената система, която може да съществува - всеки си има 1 нещо да прави и нищо друго. Healer-а си гледа health-а на party-то, dps-а си гледа ротациите и tank-а си гледа agro-то и когато 1 сгафи party-то wipe-ва обикновено, защото много рядко се случва някой от другите да може да компенсира по какъвто и да е начин за липсата на някаква роля за някакъв по-дълъг период от време.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: The Elder Scrolls Online
Ок,разбирам,че някои хора гилд уарса ги кефи.Няма лошо.Играта оправдава всеки лев даден за нея а и аренанет се трудят адски здраво за да я поддържат.
Обаче не мога да се съглася с тези неща за тринитито.Изкарахте го ебати дебилната система.Класическите мморпг-та с тринити са наистина предизвикателство за партито,най-комплексната система измислена досега.Обвързана с широкото развитие на героите и правилното използване на богатия арсенал от скилове,предлазполагаща към изключително голямо парти синерджи.
За съжеление обаче в наши времена ммо-тата са доста популярен жанр и са бъкани с казуали.Които вече са и централната таргет аудитория на по-новите игри.Съответно получаваме ммо-та със силно даунгрейднат геймплей ала гу2,МоП и други,където на играча му се спестява доста мислене и всичку му се прави да е лесно.
Сега за гу2 специално,пвп-то му е слаба ракия по няколко причини.Първо,като ултра пве игра(също като уоу или сутор)скиловете на класовете са мислени изцяло за пве-то,което разбираемо има съвсем друг ефект в пвп частта(за пример в гу1 има скилове които работят различно в двата режима).Второ-липсата на опен уърлд пвп.Пъхането на играча в затворено пространство и ограничаването му с правилата на дадената карта-била тя мистовете или спвп-то,за мен по никакъв начин не е ммморпг пвп.Комбинирано с липсата на класове и липсата на гиър прогрешън,получаваме игра ала калл оф дюти.
За мен,като игарч прекарал доста годинки в даок и уар,това в пвп-то да разчиташ само на себе си и целия ти билд да се свежда до най-добрия дпс е просто лейм aма много.Никаква фантазия.
За пве частта не ми се коментира много-там винаги съм бил повече за добрата история и готиния свят но също не мога да се съглася с някои изказвания относно гу2.На хартия неща като доджването,блокирането и други звучат доста интересно и предизвикателно само дето на живо се оказва,че Аи-то на мобовете е доооооста ограничено и този уж предизвикателен геймплеен елемент се свежда до елемнтарни неща,където в крайна сметка завършваш редейки дпс ротация докато не умреш от отегчение.
Обаче не мога да се съглася с тези неща за тринитито.Изкарахте го ебати дебилната система.Класическите мморпг-та с тринити са наистина предизвикателство за партито,най-комплексната система измислена досега.Обвързана с широкото развитие на героите и правилното използване на богатия арсенал от скилове,предлазполагаща към изключително голямо парти синерджи.
За съжеление обаче в наши времена ммо-тата са доста популярен жанр и са бъкани с казуали.Които вече са и централната таргет аудитория на по-новите игри.Съответно получаваме ммо-та със силно даунгрейднат геймплей ала гу2,МоП и други,където на играча му се спестява доста мислене и всичку му се прави да е лесно.
Сега за гу2 специално,пвп-то му е слаба ракия по няколко причини.Първо,като ултра пве игра(също като уоу или сутор)скиловете на класовете са мислени изцяло за пве-то,което разбираемо има съвсем друг ефект в пвп частта(за пример в гу1 има скилове които работят различно в двата режима).Второ-липсата на опен уърлд пвп.Пъхането на играча в затворено пространство и ограничаването му с правилата на дадената карта-била тя мистовете или спвп-то,за мен по никакъв начин не е ммморпг пвп.Комбинирано с липсата на класове и липсата на гиър прогрешън,получаваме игра ала калл оф дюти.
За мен,като игарч прекарал доста годинки в даок и уар,това в пвп-то да разчиташ само на себе си и целия ти билд да се свежда до най-добрия дпс е просто лейм aма много.Никаква фантазия.
За пве частта не ми се коментира много-там винаги съм бил повече за добрата история и готиния свят но също не мога да се съглася с някои изказвания относно гу2.На хартия неща като доджването,блокирането и други звучат доста интересно и предизвикателно само дето на живо се оказва,че Аи-то на мобовете е доооооста ограничено и този уж предизвикателен геймплеен елемент се свежда до елемнтарни неща,където в крайна сметка завършваш редейки дпс ротация докато не умреш от отегчение.
Re: The Elder Scrolls Online
Кое точно е комплексното на trinity-то? Там всичко се квантифицира до роля. Всички build-ове са OK там, докато изпълняват дадената роля. Опиташ ли се да направиш hybrid обаче винаги си наказан, защото не можеш да изпълняваш дадена роля толкова добре, колкото pure build за дадена роля и никой не те иска в party-то си.
Иначе ако играеш GW2 с ротация, тогава просто не играеш както трябва.
Иначе ако играеш GW2 с ротация, тогава просто не играеш както трябва.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: The Elder Scrolls Online
Еми сентри,то едно мморпг затова е мморпг-да играеш с други хора,всеки да си има роляи всеки да зависи от всеки.Да има парти синерджи.Сега не казвам,че това е най-добрия жанр но стандарта си е там.Милсене като твоето за хибридите е погрешно и няма място в едно мморпг според мен.Момента в който започваш да вършиш повече от една роля е пагубен за рпг частта.И води до такива абсурдни изказвания от рода на това в ммо игра,това да зависиш от другите да се води за негатив
Значи ако търсиш микро мениджмънта на героя си ок-има маса сингъл или кооп игри за това.Мморпг-то е друга бира.Започне ли всеки да може да прави всичко,заеби.Губи се всякаква идентичност и в гу2 специално всичко в пве и пвп-то свършва като дпс зерг фест.Предполагам всеки е съгласен,че система която се опира на групов синхрон между отделни класове е доста по-комплексна от такава в която за тебе всичко си зависи само от тебе.
-
Damnation
- Мнения: 248
- Регистриран на: 04 Дек 2009 15:00
- В момента играе: Dota 2
Might & Magic : Duel Of Champions
Re: The Elder Scrolls Online
Шшттт спамерите, темата е за TESO, ходете да хвалите wanna-be-tauren & пухкави хамстери wars 2 другаде 
Трол на свободна практика
Re: The Elder Scrolls Online
Евала брато! Обясни това, което се опитвах и аз доста добреmoroel написа:Еми сентри,то едно мморпг затова е мморпг-да играеш с други хора,всеки да си има роляи всеки да зависи от всеки.Да има парти синерджи.Сега не казвам,че това е най-добрия жанр но стандарта си е там.Милсене като твоето за хибридите е погрешно и няма място в едно мморпг според мен.Момента в който започваш да вършиш повече от една роля е пагубен за рпг частта.И води до такива абсурдни изказвания от рода на това в ммо игра,това да зависиш от другите да се води за негативЗначи ако търсиш микро мениджмънта на героя си ок-има маса сингъл или кооп игри за това.Мморпг-то е друга бира.Започне ли всеки да може да прави всичко,заеби.Губи се всякаква идентичност и в гу2 специално всичко в пве и пвп-то свършва като дпс зерг фест.Предполагам всеки е съгласен,че система която се опира на групов синхрон между отделни класове е доста по-комплексна от такава в която за тебе всичко си зависи само от тебе.
Трудно =/= Комплексно. Трудно може да е, нещо в което трябва да направиш дадено действие в рамките на 50 стотни. Комплексно вече е нещо, което отваря възможности за безброй интеракции, разнообразни енкаунтъри, разнообразни босове и т.н.Steel написа:Само да вмъкна, че за мен ПвЕ, в което играчът трябва постоянно да доджва, да гледа кога да блокира със скил или всеки един моб може да го свали е всичко друго, но не и недоразвито.
Точно пък тука е най-големия им фейл. Игра с името GUILD WARS да няма реални войни, няма world pvp, всички са на ЕДНА страна, и най-важното - НЕ МОЖЕ да обявиш война на друга гилдия! Така че, сера им на ПВП-то...Gipo написа:Като прочетеш guild wars... какво би могъл да очакваш? Всичко друго, но не и пве wars![]()
Естествено! Точно това е и потенциала, колкото по-комплексно е едно нещо, толкова повече възможности отваря, всеки път може различния бос по различен начин да се бие, едната роля с едни неща, другата с други, или пък дори едната роля изобщо да я няма (както примерно има битки в WOW дето няма нужда от танк, но пък са си достатъчно трудни)Sentry написа:Кое точно е комплексното на trinity-то? Там всичко се квантифицира до роля.
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
Лошото е,че тесо се очертава да е същата работа като гу2 минус барби/кен визията.Това поне са го докарали.Света наистина е доста впечатляващ и със сурово излъчване.Другото обаче смърди на конзоли.
Re: The Elder Scrolls Online
Очертава се да, до сега колкото и видеота да гледах на ESO не видях ама абсолютно нищо интересно или впечатляващо. Даже използват и енджина на Скайрим, щото да не си дават зор да почват от 0. Освен това, нямало да има рейдове, няма да има акцион, няма да има роли... какво ще има тогава?
Да не споменавам как във ФБ страницата им публикуват повече реклами за тях си, какви номинации имали, че даже и мърчъндайз, отколкото неща за играта, което ми говори само че ще опитат да издоят феновете максимално, с минимални усилия
TL;DR = Ако нямаше Elder Scrolls в името, играта в този си вид щеше да фейлне още преди да е излязла
Да не споменавам как във ФБ страницата им публикуват повече реклами за тях си, какви номинации имали, че даже и мърчъндайз, отколкото неща за играта, което ми говори само че ще опитат да издоят феновете максимално, с минимални усилия
TL;DR = Ако нямаше Elder Scrolls в името, играта в този си вид щеше да фейлне още преди да е излязла
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
Може да имаш зависимост между играчите без да ги забиваш в предварително създаден калъп, където да правят едно и също отново и отново без никаква мисъл. Тъжно е, че за RPG елементи в MMORPG се смята избора на анимации, които правят едно и също, а не някакъв смислен избор, който променя стила на игра.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: The Elder Scrolls Online
Сентри, моите уважения към тебе, ама пишеш глупости в момента.Sentry написа:Може да имаш зависимост между играчите без да ги забиваш в предварително създаден калъп, където да правят едно и също отново и отново без никаква мисъл. Тъжно е, че за RPG елементи в MMORPG се смята избора на анимации, които правят едно и също, а не някакъв смислен избор, който променя стила на игра.
Как може да казваш, че тактики които изискват научаване и мислене кое точно кога се случва и какво се случва, да ми кажеш че е никаква мисъл? Не съм 100% сигурен, но доколкото знам в WOW като излизаха нови рейдове, хората ходят на PTR сървъри и си блъскат главите за да разберат как да бият боса,опитват се да отгатнат тактиките, какво точно прави и кога го прави.
Докато в игра без роли изобщо не е нужно да знаеш каквито и да е тактики, достатъчно е просто да dodge-ваш. Защото АКО ГО НЯМАШЕ dodge-a, тогава щеше да е единствено фейсрол
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2