Автор |
Съобщение |
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 27 Яну 2011 00:27
Не е неочаквано, но не е и потвърдено. Няма официална промяна... засега.
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 27 Яну 2011 07:36
Няма значение, докато чакаш go try Champions
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Публикувано на: 27 Яну 2011 16:24
Минотавъра написа: Биографиите са як lore бе, я тихо там! Къв ти lore, бе, предпочитам да чета за биография на книга от петстотин страници, не три реда текст. Плюс това са спойлери, предпочитам да научавам за персонажите вътре в играта, не от пасаж информация. Знам, че е малко нахално от моя страна да се оплаквам, предвид факта, че все пак следя новините и ъпдейтите, но все пак.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Bqssa
|
|
Регистриран на:
25 Окт 2009 13:30
Мнения: 57 Местоположение: в Балкана
|
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 27 Яну 2011 19:50
Толкова аматьорски коментар не бях гледал от мнооого време... Относно забавянето Цитат: We received the following statement from BioWare regarding this matter: “We do not comment on rumors or speculation.”
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 28 Яну 2011 10:01
Лукас обявили ли са системните изисквания на играта или цената (на играта и абонамента) срещу която може да се докоснем до съвършенството .Стремя се да следя темата и знам ,че може би тези въпроси са задавани повече от веднъж ,но не съм ги срещал досега.
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 28 Яну 2011 13:05
ЕА са единственият издател, и не, няма информация по въпроса. EDIT: Flashpoint Taral VДисекция от Darth HaterJS: Development is going very well, and we're all happy to be heading into our home stretch. We've been receiving some incredibly positive feedback from our ongoing game testing program, which has let us better balance combat, item drops, and quest flow, plus plenty more. http://swtor.com/info/systems/flashpoints
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 28 Яну 2011 20:13
Демота за The Black Talon циркулират мрежата още от Е3, то било Flashpoint.
Както и да е, надявам се да го реализират добре.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 31 Яну 2011 02:30
Vanguard tree from the Bounty Hunter. Even Though , some parts may be placeholders it’s giving a little outlook of what the developers had in mind
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
wannabe
|
|
Регистриран на:
04 Юни 2004 15:50
Мнения: 4407 Местоположение: Taina
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 31 Яну 2011 02:57
Не съм очаквал толкова ММО от УоУ насам...Дано по-скоро обявят датата на излизане
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 02 Фев 2011 14:22
Цитат: UPDATE: SWTOR will ship Calendar 2011. Fiscal 12 guidance when Q4 results are announced. Fiscal 12 release for SWTOR. (For reference: FY11 ends in March) Няма промени, засега. Това, което ме тревожи и дразни е, че прозорецът се разду до края на годината
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 02 Фев 2011 14:45
Надявам се забавянето да не им изиграе лоша шега, защото малко или много хората претръпнаха за играта. То не беше дразнене с ъпдейти и информация, не беше нещо... Цял цирк.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Capo
|
|
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 02 Фев 2011 14:56
Draksis написа: Надявам се забавянето да не им изиграе лоша шега, защото малко или много хората претръпнаха за играта. То не беше дразнене с ъпдейти и информация, не беше нещо... Цял цирк. А я си представи какво ще се случи ако я пуснат недовършена, с безброй бъгове и ужасяващ баланс между класовете. Ще загуби много повече играчи отколкото ако само се забави половин година. Ама аз не бих имал нищо против да ни пуснат една орязана бета и да си я джиткаме докато излезе цялото нещо
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 02 Фев 2011 16:31
Capo написа: Ама аз не бих имал нищо против да ни пуснат една орязана бета и да си я джиткаме докато излезе цялото нещо Хахахаххахахахахаха... Мда, прав си, ж'гоеба.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 03 Фев 2011 01:28
DevTracker Цитат: As of this moment, max level is 50. This is unlikely to change before we ship, but you know, the usual qualifiers apply.
Цитат: All classes have the ability to manipulate certain objects in the environment – usually to the detriment of said objects
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Capo
|
|
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 03 Фев 2011 03:29
Още нещо от DevTracker "Ballistic arc just sounds like it's a tad bit more intense than a knock back." It is. It's a limited form of physics, not just a baked animation that moves you for a set distance every time. You'll really appreciate the difference when that Jedi Master sends you flying 30 meters, before you crash into a wall, go down - and just as you recover your footing see him Force Leap at you with his lightsaber drawn We have control over angle, magnitude, etc. of the impacting force and it's used in quite a few scenarios, most notably, of course, Force powers. It's not full body physics (like e.g. GTA IV) by any means, in case you were hoping for that, but it does the job quite nicely for us, and definitely helps create a combat experience that feels different from your standard A-hits-B-hits-A-uses-special-ability-on-B MMO combat. Some of the class trailers show it briefly (eg knocking people off a bridge), but we haven't really highlighted it a lot (yet). It's just part of our recipe for building combat that feels like Star Wars.
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 03 Фев 2011 13:04
Екстра, добре е, че се опитват да се разграничат от стандартното помпане на бутони.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Capo
|
|
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358 Местоположение: София
|
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 04 Фев 2011 19:24
Абе вярно, че днеска Петък, бе, мамка му, забравих да проверя за ъпдейт... Онтопик - ами естествено, че ще продължаваме с Flashpoints, нали трябва да рекламират екстрата.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Фев 2011 18:46
@Bqssa: Погледни го от добрата страна - този път "коментаторът" поне не говореше много @Draksis: Биографиите са сложени точно за да разбереш предисторията, която няма как да научиш в играта. Повечето събития там започват in media res - в средата на екшъна. Наративна ирония - героят не знае мотивацията на злодея, но играчът я знае Цитат: As of this moment, max level is 50. Цитат: All classes have the ability to manipulate certain objects in the environment – usually to the detriment of said objects. Цитат: "Ballistic arc just sounds like it's a tad bit more intense than a knock back." It is. It's a limited form of physics, not just a baked animation that moves you for a set distance every time.
You'll really appreciate the difference when that Jedi Master sends you flying 30 meters, before you crash into a wall, go down - and just as you recover your footing see him Force Leap at you with his lightsaber drawn
We have control over angle, magnitude, etc. of the impacting force and it's used in quite a few scenarios, most notably, of course, Force powers. It's not full body physics (like e.g. GTA IV) by any means, in case you were hoping for that, but it does the job quite nicely for us, and definitely helps create a combat experience that feels different from your standard A-hits-B-hits-A-uses-special-ability-on-B MMO combat.
Some of the class trailers show it briefly (eg knocking people off a bridge), but we haven't really highlighted it a lot (yet). It's just part of our recipe for building combat that feels like Star Wars. ROCK ON!
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|