Star Wars: The Old Republic
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Не е неочаквано, но не е и потвърдено. Няма официална промяна... засега.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Няма значение, докато чакаш go try Champions 
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re:
Минотавъра написа:Биографиите са як lore бе, я тихо там!
Къв ти lore, бе, предпочитам да чета за биография на книга от петстотин страници, не три реда текст.
Плюс това са спойлери, предпочитам да научавам за персонажите вътре в играта, не от пасаж информация.
Знам, че е малко нахално от моя страна да се оплаквам, предвид факта, че все пак следя новините и ъпдейтите, но все пак.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Star Wars: The Old Republic
Иии Той се завърна любимият на всички коментатор с част 3-та:
http://leakerz.net/wp/2011/01/27/swtor- ... -the-beta/
Хе хе правих ли ви
http://leakerz.net/wp/2011/01/27/swtor- ... -the-beta/
Хе хе правих ли ви
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Толкова аматьорски коментар не бях гледал от мнооого време...
Относно забавянето
Относно забавянето
We received the following statement from BioWare regarding this matter: “We do not comment on rumors or speculation.”
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
-
Букмейкара
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17 Апр 2009 18:41
- В момента играе: ФИфа
Re: Star Wars: The Old Republic
Лукас обявили ли са системните изисквания на играта или цената (на играта и абонамента) срещу която може да се докоснем до съвършенството .Стремя се да следя темата и знам ,че може би тези въпроси са задавани повече от веднъж ,но не съм ги срещал досега.
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
ЕА са единственият издател, и не, няма информация по въпроса.
EDIT: Flashpoint Taral V
Дисекция от Darth Hater
JS: Development is going very well, and we're all happy to be heading into our home stretch. We've been receiving some incredibly positive feedback from our ongoing game testing program, which has let us better balance combat, item drops, and quest flow, plus plenty more.

http://swtor.com/info/systems/flashpoints
EDIT: Flashpoint Taral V
Дисекция от Darth Hater
JS: Development is going very well, and we're all happy to be heading into our home stretch. We've been receiving some incredibly positive feedback from our ongoing game testing program, which has let us better balance combat, item drops, and quest flow, plus plenty more.
http://swtor.com/info/systems/flashpoints
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Демота за The Black Talon циркулират мрежата още от Е3, то било Flashpoint.
Както и да е, надявам се да го реализират добре.
Както и да е, надявам се да го реализират добре.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Vanguard tree from the Bounty Hunter. Even Though , some parts may be placeholders it’s giving a little outlook of what the developers had in mind


Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Не съм очаквал толкова ММО от УоУ насам...Дано по-скоро обявят датата на излизане
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
UPDATE: SWTOR will ship Calendar 2011. Fiscal 12 guidance when Q4 results are announced. Fiscal 12 release for SWTOR. (For reference: FY11 ends in March)
Няма промени, засега. Това, което ме тревожи и дразни е, че прозорецът се разду до края на годината
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Надявам се забавянето да не им изиграе лоша шега, защото малко или много хората претръпнаха за играта. То не беше дразнене с ъпдейти и информация, не беше нещо... Цял цирк.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Star Wars: The Old Republic
Draksis написа:Надявам се забавянето да не им изиграе лоша шега, защото малко или много хората претръпнаха за играта. То не беше дразнене с ъпдейти и информация, не беше нещо... Цял цирк.
А я си представи какво ще се случи ако я пуснат недовършена, с безброй бъгове и ужасяващ баланс между класовете. Ще загуби много повече играчи отколкото ако само се забави половин година.
Ама аз не бих имал нищо против да ни пуснат една орязана бета и да си я джиткаме докато излезе цялото нещо
Re: Star Wars: The Old Republic
Capo написа:Ама аз не бих имал нищо против да ни пуснат една орязана бета и да си я джиткаме докато излезе цялото нещо
Хахахаххахахахахаха...
Мда, прав си, ж'гоеба.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
DevTracker 
As of this moment, max level is 50. This is unlikely to change before we ship, but you know, the usual qualifiers apply.
All classes have the ability to manipulate certain objects in the environment – usually to the detriment of said objects
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Още нещо от DevTracker
"Ballistic arc just sounds like it's a tad bit more intense than a knock back."
It is. It's a limited form of physics, not just a baked animation that moves you for a set distance every time.
You'll really appreciate the difference when that Jedi Master sends you flying 30 meters, before you crash into a wall, go down - and just as you recover your footing see him Force Leap at you with his lightsaber drawn
We have control over angle, magnitude, etc. of the impacting force and it's used in quite a few scenarios, most notably, of course, Force powers. It's not full body physics (like e.g. GTA IV) by any means, in case you were hoping for that, but it does the job quite nicely for us, and definitely helps create a combat experience that feels different from your standard A-hits-B-hits-A-uses-special-ability-on-B MMO combat.
Some of the class trailers show it briefly (eg knocking people off a bridge), but we haven't really highlighted it a lot (yet). It's just part of our recipe for building combat that feels like Star Wars.
"Ballistic arc just sounds like it's a tad bit more intense than a knock back."
It is. It's a limited form of physics, not just a baked animation that moves you for a set distance every time.
You'll really appreciate the difference when that Jedi Master sends you flying 30 meters, before you crash into a wall, go down - and just as you recover your footing see him Force Leap at you with his lightsaber drawn
We have control over angle, magnitude, etc. of the impacting force and it's used in quite a few scenarios, most notably, of course, Force powers. It's not full body physics (like e.g. GTA IV) by any means, in case you were hoping for that, but it does the job quite nicely for us, and definitely helps create a combat experience that feels different from your standard A-hits-B-hits-A-uses-special-ability-on-B MMO combat.
Some of the class trailers show it briefly (eg knocking people off a bridge), but we haven't really highlighted it a lot (yet). It's just part of our recipe for building combat that feels like Star Wars.
Re: Star Wars: The Old Republic
Екстра, добре е, че се опитват да се разграничат от стандартното помпане на бутони.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Star Wars: The Old Republic
Абе вярно, че днеска Петък, бе, мамка му, забравих да проверя за ъпдейт... 
Онтопик - ами естествено, че ще продължаваме с Flashpoints, нали трябва да рекламират екстрата.
Онтопик - ами естествено, че ще продължаваме с Flashpoints, нали трябва да рекламират екстрата.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
@Bqssa: Погледни го от добрата страна - този път "коментаторът" поне не говореше много 
@Draksis: Биографиите са сложени точно за да разбереш предисторията, която няма как да научиш в играта. Повечето събития там започват in media res - в средата на екшъна.
Наративна ирония - героят не знае мотивацията на злодея, но играчът я знае
ROCK ON!
@Draksis: Биографиите са сложени точно за да разбереш предисторията, която няма как да научиш в играта. Повечето събития там започват in media res - в средата на екшъна.
Наративна ирония - героят не знае мотивацията на злодея, но играчът я знае
As of this moment, max level is 50.
All classes have the ability to manipulate certain objects in the environment – usually to the detriment of said objects.
"Ballistic arc just sounds like it's a tad bit more intense than a knock back."
It is. It's a limited form of physics, not just a baked animation that moves you for a set distance every time.
You'll really appreciate the difference when that Jedi Master sends you flying 30 meters, before you crash into a wall, go down - and just as you recover your footing see him Force Leap at you with his lightsaber drawn
We have control over angle, magnitude, etc. of the impacting force and it's used in quite a few scenarios, most notably, of course, Force powers. It's not full body physics (like e.g. GTA IV) by any means, in case you were hoping for that, but it does the job quite nicely for us, and definitely helps create a combat experience that feels different from your standard A-hits-B-hits-A-uses-special-ability-on-B MMO combat.
Some of the class trailers show it briefly (eg knocking people off a bridge), but we haven't really highlighted it a lot (yet). It's just part of our recipe for building combat that feels like Star Wars.
ROCK ON!
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!