Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
30 Апр 2010 11:58
Мнения: 26
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 14:14


Най-доброто PvP mmorpg e Warhammer Online (имам герой 40 rank ама няма смисъл да продължавам, защото няма хора) На което му липсва PvE и отборна игра.
Най-доброто PvE mmorpg e Lord of the Rings Online, на което му липса PvP.
Незнам за Guild Wars, но доколкото бях играл trial и доколкото съм чувал... не е за хвалене.


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Мар 2009 17:28
Мнения: 955
Местоположение: M.I.A
В момента играе: Prime World
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 14:23


Warhammer няма играчи само в Европа, защото GOA не знаят как да поддържат сървъри

___________________________________
Roses are red
violets are blue
if I'm schizophrenic, then I am too


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686
Местоположение: Дискотека
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 14:28


Представи си играл съм Warhammer и съм фен на тази поредица. ПвП-то на Guild Wars обаче е ненадминато.


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Апр 2010 11:58
Мнения: 26
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 14:49


DJ Cat написа:
Представи си играл съм Warhammer и съм фен на тази поредица. ПвП-то на Guild Wars обаче е ненадминато.


Играл си trial, където може да видиш 10 % от истинското rvr или си играл с 40ти ранк герой, защото повярвай ми в т1 няма нищо общо с това което е в т4 ?


Профил

Аватар
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686
Местоположение: Дискотека
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 17:00


Хвърли си боба, а ? Ами ако ти кажа, че имах 40 левел зийлот и се чудех къде да го разцъкам, защото никой не правеше Open World RvR. Ако имах акаунт още щях да вляза да ти намеля героя и да не ти знае толкова устата. И да те осведомя, със всеки един тиър пвп-то става по-слабо защото намалява интереса. Май ти си тоя с траяла.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Сеп 2007 02:34
Мнения: 255
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 20:35


DJ Cat, изброи 6 MMO-та бе, човек, земи се гръмни с огромния си опит. Колкото до "различните" MMORPGта на пазара - няма смисъл да ти ги изброявам, защото веднага ще ги заклеймиш като "безплатни уонаби простотии", та нали не си ги чувал.

___________________________________
And if you could have seen her there
Boys if you had just been there
The swan was in her movement
and the morning in her smile
All the roses in the garden
they bow and ask her pardon
For not one can match the beauty
of the Queen of all Argyll


Профил

Аватар
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686
Местоположение: Дискотека
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 20:49


Къде съм написал че имам огробен опит бе . Казах че това ми е най-противния жанр игри и нямам много изиграни заглавия, научи се да четеш. Проблем ? НЕ ? Така си и мислех....


Профил

Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 21:44


Друсалине, при цялото ми уважение, научи се да пишеш на български като хората. Относно статичния свят, имах предвид, че в игра като WoW твоите действия не оставят абсолютно никакви следи, не го променяш по никакъв начин ( а не по - истински както ти си помисли, то и честно казано не виждам как може да стане във фентъзи сетинг). Докато тук например обещават изпълняването на даден куест да промени в някаква степен света около теб и този на другите играчи, а те от своя страна ще трябва да се съобразят с решението ти в зависимост как си завършил куеста. За осемте играча - обяснявах за първия Guild Wars, в случай че хората искат да се запознаят с играта ( и да, първата в никакъв случай не е ММО). Относно PVP-то - кадърно е, но можеше и повече. Все пак няма да споря, защото все още не мога да намеря правилни билдове, в крайна сметка това е мое лично мнение ( а и като цяло опитът в този жанр ми се изчерпва с WoW, Aion, Perfect World, някои други безплатни и настоящия Guild Wars (който, отново подчертавам, не е точно ММО)). Може би най - положителната черта са наличието на кампании или така наречените мисии, които, освен че следват историята за дадения експанжън, се явяват и като инстанции, така че като минете някоя от тях, ви се отключва и hard mode.


Профил

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2009 01:41
Мнения: 3442
В момента играе: COD: MW, HotS, Heroes 3, DooM 2, Diablo 2, Killing Floor 2
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 15 Май 2010 22:40


Е добре това с куеста дето променя и другите трябва да се съобразяват..ми то демек само първия играч ще го мине тоя куест и после другите ще се съобразяват :?: Те няма как да направят куести за всеки един по отделно.Не мога да го разбера това как ще стане.Все пак ще има хиляди играчи.

___________________________________
a.k.a Frosty


Профил

Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 16 Май 2010 00:37


Честно казано и аз не знам, но все пак мисля, че ще го реализират като хората. А иначе втората част ще бъде разделена на сървъри, подобно на WoW, което е хубаво от гледна точка на евентите. Другото, което обещават е, че няма да ни се налага да чакалим даден бос примерно, а ще бъде зачетен за всички играчи наоколо. Обещават и регулиране на нивото на трудност на даден евент. Примерно - голяма армия се насочва към даден град, като вие можете да подпомогнете за неговата защита. В зависимост от това колко играчи има наоколо армията ще бъде по-голяма или по-малка като численост, за да не ви превъзхождат, ако някой примерно реши да излезе от играта. Но това са все обещания, а за това дали ще бъдат изпълнени, руснаците имат една много хубава поговорка - Поживем, увидим. Така че отново всичко е относително. :)


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Сеп 2007 02:34
Мнения: 255
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 17 Май 2010 00:35


turbo_4i4ka, виж Mortal Online, там обещават абсолютно същото.

DJ Cat, щом имаш претенциите да обявяваш дадена игра за най-добрата в даден жанр в момента на пазара и да наричаш всички други "wannabe проекти", тогава ти твърдиш, че имаш опит в жанра.

___________________________________
And if you could have seen her there
Boys if you had just been there
The swan was in her movement
and the morning in her smile
All the roses in the garden
they bow and ask her pardon
For not one can match the beauty
of the Queen of all Argyll


Профил

Аватар
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686
Местоположение: Дискотека
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 17 Май 2010 01:08


Виждал съм просто за какво става въпрос...... Ти изиграл ли си абсюлютно всички ММО-та за да даваш и ти оценки ? Някой хора си правят изводи по-бързо от други. Това е все едно да кажеш '' Верея е най-доброто кисело мляко, ял съм и някои други, но не стават '' Еми пич всекидневно се произвеждат нови и нови млека, но не може човек да опита от всичко. Случая е същия, играл съм достатъчно жанра за да си преценя. Освен това изброените от мен заглавия се водят за най-добрите в жанра. Съвсем друго нещо е че едно нещо, което е прави с много пари, няма как да по-слабо от нещо, което се прави с нулев бюджет. Възможно ли световно неизвестна игра с 534 човека на кръст и никакви претенции, да се мери с големите, които правят милиони. Достатъчно съм играл за да си вадя заключение. Вземи Mortal Online, Darkfall и т.н. Авторите са ентусиазирани, имат добри идеи, но игрите приличат на гъз и няма да съберат и 100к играчи. Пълни дръвца са и двете заглавия . Е на това му викам аз Уонаби проект....


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 17 Май 2010 02:09


Сега ако обичаш си прочети поста и прочети моя по-преден такъв.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 17 Май 2010 09:23


Като човек, който е играл(всичките на офи сървъри):
- Lineage 2
- WoW
- City of Villains
- Aion
- LOTRO
- Age of Conan
- Eve Online
- Warhammer Online

Мога да кажа следното - фаворитът ми за Open World PvP са Lineage 2 и Eve, и донякъде AoC.

Lineage 2 - от ден първи, та до последния, който съм прекарал в играта, бях в кланове, които са фактор на сървъра. Под фактор разбирайте сила в ПвПто, което автоматично го прави сила и в райдовете. Какво е общото между тях ли? Ами в L2 не можеш да пречукаш някой Epic бос, без да си събрал стотина човека, с които преди това да пречукате друг клан/алианс, който също иска въпросния бос. Няма как просто, битка до последната минута. Обикновенно победител е този, който е жив при боса, когато той се респаунне :). Двучасовите сийджове - безпощадна битка за контрола на замък/зона. Едни от най-яките изживявания в ММО кариерата ми :D. Присъствах и на официално потвърдения от NCSoft рекорд по брой на играчите на сийдж на съвръра - над 350 срещу над 350. ПвП партитата, които целят ежедневен тормоз над противниковите кланове. Фактът, че се биеш с някой поради някаква "политическа"(сървърна) причина, а не защото той е орк, а ти гном :lol:.
Тук говорим за ПвП, за това и споменах Л2, няма нужда да подхващаме темата за гринда в ПвЕто, всички знаем за него. Истинско Open World PvP.

Смешното е, че примерно в AION на сървъра, на който играех - организираното пвп се водеше основно от няколко клана, които се познават от Lineage 2 :lol:. Знаеш, че ако видиш масово нахълтване на "лоши" в твоята територия, 90% това е някой от познатите ти от Л2 :lol:. AION има потенциала да стане добра ПвП игра, но на мен лично разделението на фракции не ми допада от ПвП гледна точка.

Eve - Изключително добре организирани военни кампании. Също има масовки. Възможност за Free For All или с други думи - с компанията ти да изчекнете всичко по пътя. Ако изгубиш битката, губиш кораба си. Ако спечелиш, печелиш наистина. Една от най-добрите игри в отношение Risk vs. Reward. Какво повече да казвам? Истинско Open World PvP.

Age of Conan - любимата ми като геймплей игра(заради комботата на мелетата) :). Играта, която ме е карала да си умирам от кеф - логвам се на някоя полянка, случайно виждам, как двама играча се бият... давам hide и ги изколвам и двамата с assassin'а ми :twisted: :lol:. Не случайно наричат AoC - gankland. Местата, на които си на safe са много малко. Във всеки един момент си нащрек, защото е много малко вероятно някой да мине покрай теб и да не те почне. Игра, в която се биеш заради удоволствието да прецакаш някого и след това да четеш "@#$@##@$@#" на whisper :lol:. Проблемът идва от това, че физически не си облагодетелстван от ПвПто. Ако в Л2 и Eve то може да ти донесе огромни икономически(ingame разбира се) благодетелства, то в AoC не. Биеш се от любов към простото ПвП. Истинско Open World PvP.

Warhammer Online? Хмм... Нека разкажа за моето няколкомесечно WAR преживяване.
Фракции, до тук зле, в моите очи това е огромен минус, защото нямаш възможност да пречукаш около 50% от сървъра :lol:. Редовно ми се случваше като се мотаех по териториите да видя някой лош около моя лвл и да го погна. А той, вместо да се бие, бяга към някой противников камп. След това обаче го виждах по Сценариите, което значи, че за него ПвПто е само exp. RvR? Попадаш в една голяма тълпа хора, която ходи и превзема кули. Ние превземаме противникови кули, те превземат наши. Знае се, че те имат голяма група, но двете групи сравнително рядко се срещат, за да премерят сили. В WAR не съм качил и 1exp от PvE, всичките 40лвла съм ходил само на RvR и когато такова не е имало - Scenario. Големи битки се случваха веднъж до два пъти седмично. Крайно недостатъчно предвид броя на хората, които иначе участват активно в сценариите. Големите сийджове бяха добре подкрепени от error'и на играта и 1fps спайкове :lol:. Там най-облагодетелствани бяха нюкерите. Не виждайки нищо, просто трябваше да натискат клавишите с aoe магии, с което борещите се със зверския лаг мелета, нямаше как да се преборят. Сега не знам как е, може да са оправили стабилността. Но дали са оправили манталитета на хората, които правят пвп само под формата на сценарии? Аз от позицията на хилър, не се чувствах особено комфортно да хийлвам в масово ПвП и лаг. Тук ще спомена, че не съм виждал друго ММО с по-куца healing система. До определен левъл имаш някакви слаби хийлчета, които що годе вършат работа. След това взимаш Мега-супер-ултра ХИЙЛА, който автоматично прави героя ти 1 button character/heal bot :lol:. Хилъра ми е най-любимия клас. Е, освен в WAR :lol:. Дали две RvR групи се срещат по-често, вместо само да обикалят и да взимат точките от завзети кули?
Open World PvP, изразено в RvR? Спорно, аз лично му дадох няколко месеца време, единствено, защото бях в процес на изчакване да оправят бъговете в AoC :D.

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Дек 2009 15:31
Мнения: 1018
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 17 Май 2010 09:45


А бе гипо, исках да те питам Eve online има ли смисъл да се почва тепърва или всички са много напред? Щото някой беше казал, че само стари играчи има и дълго трябва да се догонват :D

___________________________________
секс едва ли - just cavalli


агентите са педали
напускам форума


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 17 Май 2010 09:55


Теглиш играта, взимаш си триъл и пробваш. Ако ти хареса - има смисъл, ако не ти хареса - няма :).
Факт е, че за разлика от много други игри, то тук за да си що годе конкурентно способен ти трябват няколко месеца (и пак ще има хора, които са много пред теб). Идеята е да си намериш приятна корпорация (гилдия). Със сигурност ще си им полезен. Всеки по-нов би могъл да изпълнява функция, която да е от полза на корп'а, а и да удовлетворява самия него.
Играта има само един сървър, което автоматично ще те сблъска както с много нови играчи като теб, така и с ветерани. Реално противниковите ветерани могат да не са ти проблем. Просто трябва да внимаваш в кои зони летиш.
За всяка игра могат да се изброят плюсове и минуси. Eve е изключително качествена и добре гледана игра. Ако ти хареса, неусетно някой ден и ти ще си един от ветераните :).

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 10 Юни 2010 18:03


http://www.guildwars2.com/en/the-game/p ... s/warrior/
Информация + клипчета на уменията на уориара! Пуснаха също информацията за "trait system".
discuss !!!


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8449
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - Еволюция в жанра MMORPG?
Публикувано на: 10 Юни 2010 22:42


Аз май обмислям пак да подпукам EVE. Поне много добре знам какво трябва да правя, само трябва да поработя. :lol:

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com