Автор |
Съобщение |
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 14:33
e това ще е прекалено. по-логично би било ако го направят в талантите/skill tree или там каквото се води. примерно да имаш специализация с лайт сейбъра/силата или ъъъ... нещо друго
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 14:42
Аз се 'фащам на бас, че ще има Тогрута. Ако няма, ще пребягам през София гол. /Офтопик: Минотавре, още ще има да ме дебнеш из Скайпа, рядко съм си вкъщи сутрин и вечер, най-много да ме спипаш по обяд. Пък и тогава влизам рядко, не го ползвам често.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Sidhe
|
|
Регистриран на:
10 Сеп 2007 02:34
Мнения: 255
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 14:59
the_presator написа: oт останалите 3 класа със сигурност единия от тях ще е джедай. остава да видим какви ще са другите 2 Ами за сега за Републиката имаме Heavy Damage Long Range и Stealthy Long Range class-ове, за Империята имаме Heavy Damage Long Range и Force User Close Range class-ове. Jedi class-ът ще бъде сигурно като Sith-а, империята сигурно ще има някакъв клас, който е подобен на smuggler-а, което ще рече, че ще е Stealthy Long Range и за останалите два класа се надявам да се non-force user close range класове.
___________________________________ And if you could have seen her there Boys if you had just been there The swan was in her movement and the morning in her smile All the roses in the garden they bow and ask her pardon For not one can match the beauty of the Queen of all Argyll
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 15:07
Цитат: e това ще е прекалено. по-логично би било ако го направят в талантите/skill tree или там каквото се води. примерно да имаш специализация с лайт сейбъра/силата или ъъъ... нещо друго Не мисля, че ще стане така. Прочети ревюто по IGN - Sith Warrior-ът ще използва почти ексклузивно меча. Доста тясно специализиран клас. А всички знаем, че ТРЯБВА да има сит, подобен на Дуку или Палпатин. Цитат: Аз се 'фащам на бас, че ще има Тогрута. Ако няма, ще пребягам през София гол. Това обещание ли е? Цитат: /Офтопик: Минотавре, още ще има да ме дебнеш из Скайпа, рядко съм си вкъщи сутрин и вечер, най-много да ме спипаш по обяд. Пък и тогава влизам рядко, не го ползвам често. The dark side of the Force is a pathway to many abilities, some considered to be... unnatural Цитат: Ами за сега за Републиката имаме Heavy Damage Long Range и Stealthy Long Range class-ове, за Империята имаме Heavy Damage Long Range и Force User Close Range class-ове. Jedi class-ът ще бъде сигурно като Sith-а, империята сигурно ще има някакъв клас, който е подобен на smuggler-а, което ще рече, че ще е Stealthy Long Range и за останалите два класа се надявам да се non-force user close range класове. Като цяло съм съгласен, но close range нишата се запъла от джедая и сита. Последните два класа вероятно ще са healers/buffers, подобно на Офицера в Star Wars Galaxies.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
Tiny
|
но с големо съ̀рце |
|
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847 Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 15:28
Sidhe написа: Minotaur King, да, естествено, че е модификация, но като ядро се крие D&D все пак Като ядро на star wars d20 се крие d20 системата -.- Понеже заговорихте за раси и роулплей, интересно ми е дали ще има force sensitive уукита, нищо, че са рядкост (по 1 на няколкостотин години, ако се не лъжа). Вчера се замислих какво гадно копеле бих бил, ако роулплейвах сит такъв the_presator, забележи, че са нарекели сита sith warrior. Някакси не върви един по-кастърски ориентиран герой да бъде наречен warrior Съгласен съм с Minotaur King, че ще има sith lord и jedi master. Обаче не съм съгласен, че Bounty hunter-a отговаря на труупъра. В интервюто за него бяха казали, че е героят снай-много dps за републиката, но си най-тежката броня и разполага с викове, надъхващи съотборниците. Ловецът на глави е по-скоро като dps/disable срещу един таргет. По-малко бронирани са, но са по-раздвижени, с 2 пистолета едва ли могат да докарат dps-то на войника. Уменията им, поне от видяното, са насочени към бързото елиминиране на една цел (особено джедаи). Някой в форумите беше дал пример, че при война ще пратиш войниците на бойното поле, а не баунти хънтъра. Него ще пратиш да открие и убие противниковият водач, скрит в укреплението си, примерно.
___________________________________ A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
|
|
|
|
|
Sidhe
|
|
Регистриран на:
10 Сеп 2007 02:34
Мнения: 255
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 16:00
Tiny, надявам се, че знаеш, че d20 системата е най-тежката, но все пак модификация на DnD 3rd edition.
Колкото до trooper-а и bounty hunter-а, естествено, че не са еднакви, но все пак мисля, че могат да запълнят една и съща ниша в game светът, тъй като и двата имат crowd control умения и heavy damage умения.
___________________________________ And if you could have seen her there Boys if you had just been there The swan was in her movement and the morning in her smile All the roses in the garden they bow and ask her pardon For not one can match the beauty of the Queen of all Argyll
|
|
|
|
|
MARiNZ0
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 16:37
Аз също съм на мнение, че force user класовете ще са 4. По този начин ще са по-тясно специализирани - съответно 2 с heavy melee damage/tank и 2 със cc & dps/buffs & heal build-ове. Другия вариант е само с 2 force user-a, като този на републиката да е специализиран в buffs & heal. Така класовете на двете фракции ще се различават повече, но пък яко прецакват тези, които искат да се вживяват в ролята на Люк.
___________________________________ You can't kill me. I'm already dead to this world.
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 16:43
Minotaur King написа: Това обещание ли е? Обещание е я, ама ще съм с един терористки шлем на главата, щото знам, че някой от вас, гадове, ще ме лепне веднага в YouTube...
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
SWfan
|
|
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 16:50
MARiNZ0 написа: Аз също съм на мнение, че force user класовете ще са 4. По този начин ще са по-тясно специализирани - съответно 2 с heavy melee damage/tank и 2 със cc & dps/buffs & heal build-ове. Другия вариант е само с 2 force user-a, като този на републиката е специализиран в buffs & heal. Така класовете на двете фракции ще се различават повече, но пък яко прецакват тези, които искат да се вживяват в ролята на Люк. Надявам се да е първия вариант ,тъй като искам да съм сит от сорта на Сидиъс и Дуко, и съм сигурен,че има още доста хора които искат същото.
|
|
|
|
|
Tiny
|
но с големо съ̀рце |
|
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847 Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 17:27
Sidhe написа: Tiny, надявам се, че знаеш, че d20 системата е най-тежката, но все пак модификация на DnD 3rd edition.
Колкото до trooper-а и bounty hunter-а, естествено, че не са еднакви, но все пак мисля, че могат да запълнят една и съща ниша в game светът, тъй като и двата имат crowd control умения и heavy damage умения. Всъщност е изработена за 3rd едишъна ^^ anyway, идея ми беше, че технически е по-правилно да кажем, че d20 е в основата на sw d20, отколкото ДнД. Но стига сме се занимавали с глупости. Обратно към класовете. По-скоро виждам Bounty hunter-a като ситският вариант на smuggler. Единият може да лети, докато другият може да се прикрива. И двамата са по-скоро като помощна фракция към империята и републиката, докато войникът си е гръбнакът на републиканската армия. Всъщност и двата класа имат един вид професия, която няма нищо общо с войната и могат да изкарват кредити с нея. Единият се занимава с bounty, а другият превозва стока. И двамата използват бластери. Smuggler класът изглежда използва по-лека броня, но наваксва с прикритието. edit: <mitko>, редактирай бързо, преди Minotaur King да те е почнал
___________________________________ A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
|
|
|
|
|
Manowarrior
|
|
Регистриран на:
16 Юли 2007 13:18
Мнения: 345 Местоположение: София
В момента играе: Worms Armageddon, HoMM 4, The Lord of the Rings Online, Killing Floor, Alien Swarm
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 17:32
Хрумна ми една тъпичка идея - super battledroid като еквивалент на труупърите.
___________________________________ И сам да съм у трамваю, па че се бутам.
|
|
|
|
|
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 18:13
по това време мисля че бойните дроиди ги е нямало, въпреки че и аз бих искал да поцъкам като droideka
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
SWfan
|
|
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 18:19
the_presator написа: по това време мисля че бойните дроиди ги е нямало, въпреки че и аз бих искал да поцъкам като droideka Тогава със сигурност е имало някви дроиди,но не и дройдеки,а и не ми се вярва да може да се играе с тях.
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 19:31
Tiny написа: Като ядро на star wars d20 се крие d20 системата -.- А D20 е модифициран 3rd Edition D&D Все пак съм съгласен, че говорим за доста тежка модификация, до степен само атрибутитите на героя да са подобни А и да не забравяме, че има 3 ревизии - Original, Revised Edition и Saga Edition. Tiny написа: Понеже заговорихте за раси и роулплей, интересно ми е дали ще има force sensitive уукита, нищо, че са рядкост (по 1 на няколкостотин години, ако се не лъжа). Вчера се замислих какво гадно копеле бих бил, ако роулплейвах сит такъв Вероятно всяка раса ще може да става джедай/сит (в името на пресвещения баланс), а уукита ще има със сигурност. Ах как ги мразя тези изтривалки... По-важният въпрос е: Ще има ли Force-sensitive трандошанци? Ако има, захвърлям всичко и правя един! Tiny написа: Обаче не съм съгласен, че Bounty hunter-a отговаря на труупъра. В интервюто за него бяха казали, че е героят снай-много dps за републиката, но си най-тежката броня и разполага с викове, надъхващи съотборниците. Ловецът на глави е по-скоро като dps/disable срещу един таргет. По-малко бронирани са, но са по-раздвижени, с 2 пистолета едва ли могат да докарат dps-то на войника. Уменията им, поне от видяното, са насочени към бързото елиминиране на една цел (особено джедаи). Някой в форумите беше дал пример, че при война ще пратиш войниците на бойното поле, а не баунти хънтъра. Него ще пратиш да открие и убие противниковият водач, скрит в укреплението си, примерно. Тини, обърни внимание, че и Trooper-ът не е обикновен войник! Пешо дуросът от планетарната милиция не е труупър. Говорим за високотренирани командоси, които се срещат рядко и биват изпращани само на специални акции - точно като ловеца на глави. Барети, един вид. Разбира се двата класа няма да са огледални образи, но идеята за войник е практически една и съща. Откъде знаеш, че Ловецът ще е ефективен само срещу един таргет? Сравнявал ли си статистиките на броните им? Той и Боба Фет е баунти хънтър, ама бронята му е от мандалорианско железо И това, че в трейлъра е с два пистолета не значи, че ще може да носи само това. B Galaxies ловците носеха пушки и карабини. MARiNZ0 написа: Другия вариант е само с 2 force user-a, като този на републиката да е специализиран в buffs & heal. Така класовете на двете фракции ще се различават повече, но пък яко прецакват тези, които искат да се вживяват в ролята на Люк. Люк е по-скоро балансиран, в ума ми изникват Мейс Уинду и Чин Дралиг. Draksis написа: Обещание е я, ама ще съм с един терористки шлем на главата, щото знам, че някой от вас, гадове, ще ме лепне веднага в YouTube... Няма значение, аз съм майстор на Movie Maker и Photoshop, веднага ще се оправим с шлема <mitko> написа: Хрумна ми една тъпичка идея - super battledroid като еквивалент на труупърите. Дроид като РС надали ще има, но като съотборник - задължително. Един Mark VI Sentinel Droid не ни мърда! П.С. Късно, Тини, късно...
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
SWfan
|
|
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 19:40
Кои планети освен четерите дадени до сега,мислите че ще има?
|
|
|
|
|
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 19:52
би трябвало да има повечето известни планети в пределите на Републиката. за отдалечените и непознатите райони не знам.
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
Sidhe
|
|
Регистриран на:
10 Сеп 2007 02:34
Мнения: 255
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 21:21
Tiny написа: идея ми беше, че технически е по-правилно да кажем, че d20 е в основата на sw d20, отколкото ДнД.
Прав си за това - наистина е по-точно да се каже, че е d20 системата, просто Кралят на Минотаврите се извини за използване на alignment, заради това, че било DnD термин, но според мен нямаше защо, тъй като думата си е съвсем на място в смисъла на играта. Иначе за trooper-а - мнението ми е като на Minotaur King - и според мен той е повече като командос и затова го слагам на една и съща позиция като Bounty Hunter-а. Това го направих предвид, че Bounty Hunter-а използва оръжия като огнехвъргачка, които са за група от врагове и възможността на Trooper-а да изстрелва прецизно гранати като по този начин нанася "heavy damage" на точно един враг, което ми изглежда като вид assassination. Иначе не твърдя, че са много подобни класовете - различни са колкото си искаш, но според мен при правилно развитие могат да бъдат и много подобни.
___________________________________ And if you could have seen her there Boys if you had just been there The swan was in her movement and the morning in her smile All the roses in the garden they bow and ask her pardon For not one can match the beauty of the Queen of all Argyll
|
|
|
|
|
SWfan
|
|
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 02 Сеп 2009 21:27
Колкото до труупъра,то си пише в сайта на играта,че той е oт "Special Forces squads prepared for the inevitable day when the war with the Sith Empire begins anew"
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 03 Сеп 2009 00:06
Много ми е интересно как ще пресъздадат Корусант. Опожарен от атаката на Ситите, или тръпнещ в очакване на предстоящата такава от трейлъра? И още, дали ще можем да се включим в общото меле (бе да си го кажем направо - клане) в Джедайския храм? Нещо като Assault/Onslaught режимите, познати ни от Unreal-ите. Хм, ако има такова нещо, с превземане на стратегически точки, окопаване и пробиване на барикади, доставка на бойни дроиди и други такива подобни, просто... Играта ще е велика. Наум за подобни масови битки ми изникват обсадите от Lineage 2, просто е всепомитащ адреналина от масовата битка. Двеста на двеста човека, навсякъде другарите ти мрат, самия ти едвам навигираш между хората, опитвайки се да се измъкнеш от обхвата на стрелците... Е, тук ще е бластерен огън, но какво да се прави. Нямам търпение. Никой няма търпение за игра от такъв калибър.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 03 Сеп 2009 00:51
Дракс, действието в комиксите се развива ПРЕДИ играта. И освен това ситите не опожаряват цялата планета. Те бомбардират само две сгради - Галактическия Сенат и Храма на джедаите. Останалата част на Корусант си е незасегната. Наум за подобни масови битки ми изникват обсадите от Lineage 2, просто е всепомитащ адреналина от масовата битка. Двеста на двеста човека, навсякъде другарите ти мрат, самия ти едвам навигираш между хората, опитвайки се да се измъкнеш от обхвата на стрелците... и сървърът не издържа, пингът достига 15,000 милисекунди (всичко което виждаш на екрана се е случило преди 15 секунди), поддръжката крашва няколко минути по-късно, пращайки сървъра в maintenance. Имаше случаи, където лагът е такъв, че се виждаш жив, докато всъщност си умрял преди 5 секунди
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|