Виждаш ли? Тук си личи, че са 3D модели, а при Naruto е направено много яко. Ето това имах в предвид под пълната си мощ.
По някога ми е доста трудно да те разбера. В миналия си пост написа, че незнаеш дали енджина е подходящ за RPG, а в този казваш, че не си имал това в предви и не се сигурен дали енджина ще е подходящ за рандом генератора. Така или иначе си мисля, че това не е някаква сложна задача, незнам как стоят нещата при Engine-ните, но при програмните езици е доста лесно да се направи каквото и да било рандом. Дори аз съм си правил такова съзтрезание на флаш, чрез Action Script и мога да кажа, че е доста лесно. Така, че не мисля, че това е кой знае каква хвалба, че ще има рандом генератор. Незнам защо, но го свързвам с младите години, когато учихме паскал и имахме една задача, която беше да напишем числата от 1 до 10 и те да се омешат при дадена команда. Мисълта ми е, че не мисля това за рандом терените за нещо трудно. Само, че числата там са заместени от дървета, сънъци, згради и т.н. и при дадена команда се пръскат из терена.
Знам ли? Може пък операцията да е доста по-сложна от това. Все пак съм само един невежа.