Ужас/Психологическа игра
Re: Ужас/Психологическа игра
http://www.youtube.com/watch?v=4wIuHe5hZEs
http://www.youtube.com/watch?v=s7Fx-zdYtLo
Ето 2 от DOOM 3
http://www.youtube.com/watch?v=s7Fx-zdYtLo
Ето 2 от DOOM 3
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Re: Ужас/Психологическа игра
Бе Fear ми е доста по страшна от дуум
-
Steel
- Мнения: 3480
- Регистриран на: 08 Авг 2004 20:10
- Местоположение: Дъблин, до завода за Гинес
- Обратна връзка:
Re: Ужас/Психологическа игра
това е идядJorix написа:Бе Fear ми е доста по страшна от дуум
Стилян.
http://en.wikipedia.org/wiki/Autism
http://en.wikipedia.org/wiki/Autism
Re: Ужас/Психологическа игра
Абе фиар 1 само в началото съм го играл и нищо страшно невидях, а фиар 2 някво момиченце дето се показва отвреме навреме и нензам кво страх ли трябва да ме от него? Поне да ме напада и да ми зима кръв да ме гори с адските си огниове, а то само си се показва и мех нич неме е страх от него понеже нищо лошо не прави
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Re: Ужас/Психологическа игра
Е да друго си е да ти изкачат извънземни от тавана,доста оригинално и страшно
Re: Ужас/Психологическа игра
еми доста по страшно ми е както си игаря и изведнъж да ми излезе нещо от тъмното и да ме убие, откококото някво момиченце да ми излезе от нищото и да ми направи нищо.
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
-
Nocturne
- Curse of the Sands
- Мнения: 1899
- Регистриран на: 14 Дек 2005 12:43
- Местоположение: Velvet
- Обратна връзка:
Re: Ужас/Психологическа игра
Между другото логично е да те е страх от нещо което може да ти направи нещо отколкото просто от безопасен образ блуждаещ.
Re: Ужас/Психологическа игра
Не бих нарекъл Алма "безопасен образ блуждаещ". 
За мен F.E.A.R. (единицата, да еба) беше по-стряскащ от DooM-a. Разочарованието ми от играта на id Software бе породено от факта, че в стремежа си да направят новия еталон за триизмерна графика, авторите си бяха оставили пръстите по "плашещата част" и разчитаха на чисти клишета, използвани в не-знам-си-колко филми, книги и игри преди това. Кървави стъпки по пода? Кръв по стените? Изскачащи дяволчета от панели в стената, зазидани там още по време на изграждането на станцията и само чакащи твоя милост да мине оттам, за да ги спаси от този четиристенен храм на скуката (quote being in courtesy of PC Mania magazine)? Не бих нарекъл това страшно, а отегчително. За мен първите няколко минути бяха плашещи, понеже мижавото патлаче не нанасяше кой знае какви щети. След като взех помпата обаче...
Във F.E.A.R. 1 (ЕДНО, ДА ГО ЕБА!) авторите разчитаха на неизвестното. Коя е Алма? Защо иска да те убие? Дали изобщо иска да те убие? Защо ги получаваш тези видения с нея? Какво става тук, да го еба?
Страхувам се повече от неизвестното, отколкото от знанието, че именно нещо е по петите ми и иска да ме убие. Още повече, ако имам арсенал от ракетомети, карабини, плазмени пушки и голи юмруци. Тогава не бих се страхувал, бих бил ядосан. И щях да искам да наритам нечии задник. Затова се и насладих на екшъна в DooM 3, не нa плахите, нелепи опити за хорър атмосфера.
Не казвам, че всеки път, когато съм виждал Алма във F.E.A.R.1 (само единицата) съм получавал инфаркт, не. Само че тя ме стресна много повече пъти, отколкото озъбените импчета в DooM-a. Не и в двойката, де. Двойката така я орезилиха, че намразих заглавието. Forever and ever.
И все пак още ми настръхват косите, когато си припомня един-единствен цитат...
"Kill them. Kill them all."
За мен F.E.A.R. (единицата, да еба) беше по-стряскащ от DooM-a. Разочарованието ми от играта на id Software бе породено от факта, че в стремежа си да направят новия еталон за триизмерна графика, авторите си бяха оставили пръстите по "плашещата част" и разчитаха на чисти клишета, използвани в не-знам-си-колко филми, книги и игри преди това. Кървави стъпки по пода? Кръв по стените? Изскачащи дяволчета от панели в стената, зазидани там още по време на изграждането на станцията и само чакащи твоя милост да мине оттам, за да ги спаси от този четиристенен храм на скуката (quote being in courtesy of PC Mania magazine)? Не бих нарекъл това страшно, а отегчително. За мен първите няколко минути бяха плашещи, понеже мижавото патлаче не нанасяше кой знае какви щети. След като взех помпата обаче...
Във F.E.A.R. 1 (ЕДНО, ДА ГО ЕБА!) авторите разчитаха на неизвестното. Коя е Алма? Защо иска да те убие? Дали изобщо иска да те убие? Защо ги получаваш тези видения с нея? Какво става тук, да го еба?
Страхувам се повече от неизвестното, отколкото от знанието, че именно нещо е по петите ми и иска да ме убие. Още повече, ако имам арсенал от ракетомети, карабини, плазмени пушки и голи юмруци. Тогава не бих се страхувал, бих бил ядосан. И щях да искам да наритам нечии задник. Затова се и насладих на екшъна в DooM 3, не нa плахите, нелепи опити за хорър атмосфера.
Не казвам, че всеки път, когато съм виждал Алма във F.E.A.R.1 (само единицата) съм получавал инфаркт, не. Само че тя ме стресна много повече пъти, отколкото озъбените импчета в DooM-a. Не и в двойката, де. Двойката така я орезилиха, че намразих заглавието. Forever and ever.
И все пак още ми настръхват косите, когато си припомня един-единствен цитат...
"Kill them. Kill them all."
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Ужас/Психологическа игра
Попринцип докато играеш играта няма как да разбереш дали е само за красота или може да те убие, нали се сещаш?Sтormlord написа:Между другото логично е да те е страх от нещо което може да ти направи нещо отколкото просто от безопасен образ блуждаещ.
Re: Ужас/Психологическа игра
Абе ДООМ е яко клоустофобия и параноя, дето в фиар липсва. В фиар трябва да се филмираш кое било това момиченце свирка ли исак да ти нарпави или да те убие. Доом дори да я хванеш за 10 мин от средата пак ще те е спек без да занеш изобщо за кво става думо точно тва ме кефи в нея яка подтискаща тежка атмосфера, изобщо нети пука кои какво иска защото е много ясно номера е да оцелеш просто и няма никакъв смисал да се питаш този кво иска онзи кво иска. Тъмно е отсякаде дебнат гадове и ти трябва да си проправяш път въпреки, че откадето и да го погледнеш си обречен. Е тва е концепция, а не избивам гадове междо другото, но най важното е да разбера кво иска малкото момиченце от мен. О иееее.
http://www.youtube.com/watch?v=pxnIxMR17n4 ае виж тва и ми кажи неква подобна болница в фиар
http://www.youtube.com/watch?v=pxnIxMR17n4 ае виж тва и ми кажи неква подобна болница в фиар
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
-
Steel
- Мнения: 3480
- Регистриран на: 08 Авг 2004 20:10
- Местоположение: Дъблин, до завода за Гинес
- Обратна връзка:
Re: Ужас/Психологическа игра
произволни 5 минути от фиар са по-страшни от целия дуумiddqd написа: http://www.youtube.com/watch?v=pxnIxMR17n4 ае виж тва и ми кажи неква подобна болница в фиар
тъп
Стилян.
http://en.wikipedia.org/wiki/Autism
http://en.wikipedia.org/wiki/Autism
Re: Ужас/Психологическа игра
Няма да забравя първата ми среща с гадовете с невидимите костюми.
You can't kill me.
I'm already dead to this world.
I'm already dead to this world.
-
долу_админа
- Мнения: 3549
- Регистриран на: 25 Фев 2004 22:48
- В момента играе: Игрътъ
- Местоположение: Within emptiness unobstructed
Re: Ужас/Психологическа игра
Изредихте всичко от най-предвидимото, никой не спомена Penumbra
Re: Ужас/Психологическа игра
А бе, AvP all the way.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
-
SeigarX
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26 Май 2009 12:43
- В момента играе: Warhammer Online
Elder of Scrolls IV Oblivion
Age of Wonders - Shadow Magic
Stronghold
Mount and Blade
Re: Ужас/Психологическа игра
Във DooM III атмосферата е просто незаменима. Самото място кадето си е просто върха на сладоледа. На мъртва планета .... кадето никои друг неможе да те чуе освен адските изчадия. Освен умрелия комплекс на планетата ти отиваш във самия пъкъл на ада..... и то не веднъж.... Другото което, е че DooM III има това което F.E.A.R. няма, а това е от какво да се оплашиш. Във DooM III има сякакви ИЗРОДИ, който само Id Software могат да измислят (Cyborg Demons). Примерно "Pinky" (Или прасетата както със баща ми харесваме да ги наричаме) са чист пример за извратено болна фантазия, която единствено може да ти вдъхнови страх.
Във DooM III просто има от какво да се оплашиш. Във F.E.A.R. едно момиченце във период неможе да ме оплаши....
Във DooM III просто има от какво да се оплашиш. Във F.E.A.R. едно момиченце във период неможе да ме оплаши....
-
Dexter
- Футболен разбирач
- Мнения: 4510
- Регистриран на: 25 Дек 2008 19:14
- В момента играе: Football Manager 2007
Pro Evolution Soccer 2013
Re: Ужас/Психологическа игра
И както винаги Сентри се появявя и спасява темата...Sentry написа:А бе, AvP all the way.
WeAreGettingClose
Re: Ужас/Психологическа игра
Ми, простотии само. Doom 3 била по-добра, FEAR била по-добра. Човека пита за игри, които по-скоро се доближават до Painkiller, отколкото до тези двете горе. Най-вероятно ще се накефи и на Max Payne серията и Dark Sector, тъй като му е харесала Infernal. Blood 2 също ще му е златна в колекцията, както и Quake-овете.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
-
Nocturne
- Curse of the Sands
- Мнения: 1899
- Регистриран на: 14 Дек 2005 12:43
- Местоположение: Velvet
- Обратна връзка:
Re: Ужас/Психологическа игра
Междо другото съм съгласен на 100% с тебDraksis написа:...Страхувам се повече от неизвестното, отколкото от знанието, че именно нещо е по петите ми и иска да ме убие. Още повече, ако имам арсенал от ракетомети, карабини, плазмени пушки и голи юмруци. Тогава не бих се страхувал, бих бил ядосан. И щях да искам да наритам нечии задник....
Не визирах и FEAR просто рандъм логика се опитах да вкарам за какво може да те изплаши а не ,че е съпоставям или слагам в рамка
За мен най-добрата хорър игра за сега е Dead Space и просто никой не може да ме опровергае най-малкото защото съм и луд фен
-
SeigarX
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26 Май 2009 12:43
- В момента играе: Warhammer Online
Elder of Scrolls IV Oblivion
Age of Wonders - Shadow Magic
Stronghold
Mount and Blade
Re: Ужас/Психологическа игра
Незнам как свързваш Painkiller със Ужас/Психологическа игра ама караиSentry написа:Ми, простотии само. Doom 3 била по-добра, FEAR била по-добра. Човека пита за игри, които по-скоро се доближават до Painkiller, отколкото до тези двете горе. Най-вероятно ще се накефи и на Max Payne серията и Dark Sector, тъй като му е харесала Infernal. Blood 2 също ще му е златна в колекцията, както и Quake-овете.
Clive Barker's Undying
