Както казах по-нагоре, BioWare са приели шаблон при създаването на игрите си, и трудно биха могли да са отърсят от него.
Сега, имаме обещание за куестове в Dragon Age II, които се променят А) активно с времето, все пак имаме десет години на разположение. Ако ги оставите за след някой time jump, изходът на куеста ще се промени за разлика от този преди споменатия time jump; Б) в зависимост от това кой персонаж мъкнете след себе си; и В) куестове, които могат да се стартират или завършат само при определено време, т.е. или денем по пладне, или нощем в полунощ, и така нататък.
Доколко това е вярно, и дали е имплементирано добре, тепърва предстои да разберем.
Обещават, но силно се съмнявам да има кой знае какви промени. Все пак преиздават една и съща игра в различен сетинг и с различна истема за развитие на героите вече 10 години и имат огромен комерсиален успех. Нямат причина да се опитват да подобряткаквото и да е било.
Ето списък на
талантите на класовете ако някой го интересува. Според мен са подобрени спрямо първата - mage-овете вече нямат 3 пъти повече скилове и са подредени като граф, а не като верига.