Страница 21 от 65

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 06:12
от Draksis
Tiny написа:...техническата им част е много куца...


Много точно казано. Уцели право в десятката, братле.

И досега се чудя как е възможно да издадеш игра с толкова много проблеми на пазара. Какво, тия хора нямат пари да наемат два-три допълнителни тестъра ли?

Както казах и малко по-нагоре, Obsidian издават интересни заглавия, дълги, с хубава история, но пълни с проблеми.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 13:42
от Draksis
Бъмп. Лек, ама бива.

По-леко превю от PC Gamer.

По-дълго превю от GameReactor.

Твърденията, че битките не са лесни продължават. Също и уверенията, че бойната система е същата.

И още - Бодан и Сандал са в Къркоул. :)

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 13:52
от shub niggurat
Draksis написа:И още - Бодан и Сандал са в Къркоул. :)


yesssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 14:01
от Jedi Knight
The companions in Dragon Age II have also been included in the more focused visual style. You can no longer dress them up in whatever piece of armor you find, simply because their personalities and looks are designed in every detailed - and that for example the warm-blooded Isabela would look incredibly stupid clad in some heavy armor. That doesn't mean that they people you meet won't change their appearance, though. Specific points in the story will change specific characters, and you can also buy armor upgrades for them that will still fit their personalities.

:)

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 14:38
от Capo
Когато техническата част на една игра МНОГО куца, тя е провал. Обсидиан ги бива да оплескват продуктите си. Bioware също имат в някаква степен този проблем, но е далеч по-малко досаден.

Имам време и ще си позволя досадно и дълго да коментирам малко по-обширно защо не съм доволен от AP :evil: Още повече, че за пореден път беше обещавано толкова много за нея, а получихме едва 20 %. Мразя да ме лъжат:

Това, което показвате като Endings на АР всъщност е стандартната система на Mass Effect (и безброй други игри) за завършване на всеки куест. Имаш два-три избора на диалог и съответно куестът приключва по един или друг начин. Само че в Алфата са се изхитрили да го маскират като "множество начини" за край на играта. Вероятно защото за пореден път Обсидиан не са имали време да довършат продукта си както е било планирано.

С коя организация си само добавяше някой и друг диалог, а мисиите и геймплеят си бяха същите. Както казах - козметични промени. А твърдяха, че ще има едва ли не съвсем различни мисии и динамично променяща се среда.

В самата игра не забелязах оръжията и предметите да имат каквато и да било разлика. Всички мряха като мухи, независимо какво ползвах. Напомни ми за гадно небалансираната KOTOR 2. По някаква случайност не се радвам, когато героят ми е полубог и не срещам никаква трудност в цялата игра. Защо трябва нарочно да правя лошо построени статистики само и само да видя малко предизвикателство? Това ми говори за лош дизайн.

Каква дълбока РПГ система? Assault Rifle косеше наред. Нямаше абсолютно никакъв смисъл да се ползва каквото и да било друго. Shotguns??? Асолютно излишно умение. Стелтът направо си казваше Easy Mode. Търчиш навсякъде и колиш и душиш всекиго без никой да може да те види. Техническите умения бяха напълно излишни. Да, идеята им беше чудесна, но реализацията ужасна. А пък твърдяха, че независимо с какъв build си, ще можеш да минеш мисиите по предпочитан от теб начин... да, бе, да (двойно потвърдително заканително отрицание). Я да видим как ще се мине мисията с онзи хипи руснак с двата ножа ако си само специалист по Стелт и бойни изкуства. Нито може да ползваш стелт, нито юмручен бой. Практически това беше най-трудният противник (с огромна преднина), когото видях. И отгоре на всичко може да го минеш и в началото на играта. Не би ли трябвало да е най-трудно в края? Останалата част от играта героят ми я мина като горещ нож през масло.

За сравнение Dragon Age също имаше един недомислен клас - Archer. Но дори той можеше съвсем успешно да се ползва. Само си беше скучен. Сега за DA2 обещават да позволят да може да си стрелец и да го ползваш с всякакви видове умения и тактики. Ако не спазят това обещание, ще опищя Bioware форумите :) Като се замисли човек, нямаше много смисъл да си и воин с меч и щит. Боец с оръжие за две ръце оцеляваше също толкова добре, а и имаше много по-полезни умения.
Изглежда обаче, че Bioware си харесват Rogue с ножове. Текат ми лигите като гледам това, което се демонстрира за backstab възможностите и за начина на придвижване на Rogue.

Някак нямам нищо против, че DA2 ще е по-екшън ориентирана. Стига да е добре направено и да доставя удоволствие. Това, че действието дълго ще се развива в един град е леко притеснително. Но Witcher 90 % също беше в един град и околностите и не беше чак толкова скучно. Предполагам, че дизайнерите са си взели поука и ще се стараят да избегнат излишното бродене по Dungeon тунели. Deep Roads определено не са ми от любимата част на DA:O.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 14:56
от Sentry
Capo, извинявам се, обаче от rant-а ти изглежда, че си очаквал като вземеш три определени скила и завършиш два диалога по определен начин, да ти пуснат да играеш тетрис вместо AP.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 15:30
от Capo
Sentry написа:Capo, извинявам се, обаче от rant-а ти изглежда, че си очаквал като вземеш три определени скила и завършиш два диалога по определен начин, да ти пуснат да играеш тетрис вместо AP.


Ами то обещанията общо взето бяха такива :lol: Ако не се лъжа, създателите твърдяха, че в това отношение е минимум три игри в една. И вместо чистосърдечно да си признаят "Нямахме време/пари/желание да изпълним обещаното", те си траеха и продължаваха да лъжат докато играта излезе и истината лъсна. И имах чуството, че играя някаква Алфа версия на първия Mass Effect...със стелт (кофти направен) и малко променена диалогова система. Да си бяха дали поне още 6-10 месеца и да полират малко нещата, то играта щеше да е наистина нещо чудесно.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 16:21
от {SuPa-1337-Killa}
Alpha Protocol имаше едни невероятни идеи но накрая играта просто беше такава боза че не е истина аз още на втората мисия я изтрих
просто не можах да издържа то не беха бъгове, дървени движения, тъпи мисии като цяло
ако верно както Саро казва бяха и дали още 6-10 месеца играта щеше да е шедьовър
БАК ОН ТОПИК!!!
защо Къркоул ми е познато от някаде...... :shock:

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 16:31
от Capo
{SuPa-1337-Killa} написа:защо Къркоул ми е познато от някаде...... :shock:


Ако си поиграем с българо-английския, ще излезе нещо като "къркана сова". На всички ни е позната гледката на тези женски екземпляри от купони и заведения :lol:
Аз не си спомням да го имаше в първия Dragon Age. Има един реален шотландски град с това име.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 16:55
от Jedi Knight
http://en.wikipedia.org/wiki/Kirkwall
Аз първо се сетих за King Arthur's Disasters, там често го споменават :lol:

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 18:12
от Sentry
Capo написа:
Ако си поиграем с българо-английския, ще излезе нещо като "къркана сова".

По-леко с антифриза. Значи църковна стена.

Иначе го имаше в първия DA като място, което бива унищожено в самото начало на играта, така че е нормално да звучи познато поне от там.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 18:38
от shub niggurat
Да, от старогерманската дума за църква/храм - kirka. Не знам как я измисли тая къркана сова :lol:

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 18:46
от Tranquil
Draksis написа:
И още - Бодан и Сандал са в Къркоул. :)


Ама Бодан жив ли остана след първата !? :shock: Не знам защо, ама го бях отписал след като видях Сандал целия в кръв. Бил съм в заблуда повече от година :o :D

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 20:04
от Jedi Knight
Sentry написа:
Capo написа:Иначе го имаше в първия DA като място, което бива унищожено в самото начало на играта, така че е нормално да звучи познато поне от там.

Бъркаш се с Лотъринг, първото село.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 20:33
от Съселче
Tranquil написа:Ама Бодан жив ли остана след първата !? :shock: Не знам защо, ама го бях отписал след като видях Сандал целия в кръв. Бил съм в заблуда повече от година :o :D


Сандал май беше целия в кръв, защото беше убил някакви даркспоуни. После се появява и в Witch Hunt

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 20:43
от Sentry
Jedi Knight написа:Бъркаш се с Лотъринг, първото село.


Възможно е, но пак мисля, че съм го чувал в DA1. Може да са го споменавали в страничния lore като разпитваш NPCтата разни неща.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 20:45
от Capo
Stylized Corpse написа:Да, от старогерманската дума за църква/храм - kirka. Не знам как я измисли тая къркана сова :lol:


Ех, ама никой не можа да разбере играта на думи. "Кърк owl" ми беше мисълта :)

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 20:56
от shub niggurat
добре, ясно :D

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 17 Яну 2011 21:17
от {SuPa-1337-Killa}
Sentry написа:Възможно е, но пак мисля, че съм го чувал в DA1. Може да са го споменавали в страничния lore като разпитваш NPCтата разни неща.

и аз имам такова чуство

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 18 Яну 2011 06:33
от Draksis
Къркуол бива споменат като местност от Натаниел Хау в описанието си на Свободните градове в разговорите си с Пазителя.

Спите, ей. :)