Страница 3 от 5

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 28 Мар 2020 11:23
от VALEN7INVS
iddqd написа:Императора такъв шутер не съм играл. В който да се чувствам все едно играя мортал комбат, спайдърмен, матрицата и куейк в една игра. Ти дори не само, че неси играл подобен шутер, ами дори не си и виждал щом си мислиш, че сцените са на-оникновенно звучащи. Блаженни са невежите
Впрочем и аз точно за нещо средно между МК и Куейк си помислих - интересно защото примерно Дуум от 2016 не се усещаше като Куейк. :arrow:

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 28 Мар 2020 12:19
от iddqd
Заради движението. Няма засилки, няма яки джъмпове. В Етърнал летиш и това е усещането в старите арена шутери като куей и ънриъл търнамент. Иначе верно много неща са взети от мортал комбат. Примерно с тая кука на пушката се чувствам като скорпиона. Придърпваш се с куката и му вкарваш ъперкът то тая пушка е като ъперкът в мортала от близо. Също така го подпалва куката ако е ъпгрейдната до край пък и скорпиона ги палеше. Абе мн неща са успяли да вкарат в тая игра

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 01 Апр 2020 01:26
от Труповоз
Абе к'ви са тия тъпизми, дето чета и слушам дори от средно интелигентни хора, че играта е "повтаряща се"? Същите пациенти дето цъкат 100 часа на Скайрим с един билд, дето ползва една стратегия и 2 бутона.
И какво като геймплей сегмент в Етърнал отнема 2-3 минути, вместо 10, като в стандартните 10/10 игри? Да сменят в речника значението на "repetitive" със : "продължителността на сегментите на верига от различни действия, преди кръга да се завърти от началото и пия кучешка сперма".
Ей, свети Баща с колана, добре че Вещерняка, играта на десетилетието, има 5 минути шибане на кобилата по задника да търчи по-бързо, че да не забележа колко пошла е бойната система, където за последната трудност ти трябват 2 бутона, а всички други механики са глезотии. Нали we, да се потопиш у свето. Сигурно съм тъп и въобще не схващам критиката към Етърнал, тъй като нямах никакъв проблем да в л и з а м в м е н ю т о и д а с л а г а м о т р о в а т а н а м е ч а п р и в с я к а б и т к а в 130 часов плейтру на W3 (а на началните левели по няколко пъти в битка), явно ми е някакъв дефект на характера.
Къде бяха разговорите за повтаряемост във всеки Mortal Kombat някога правен. Опа, последните имат 10 минути кътсцени между "повтаряемостта".
За какво повечето фенове на оригиналните дуум-ове мърморят, че нямаш 5000 демона на картата и играта не е пуцалка, за да може да от другия фронт тънкопишковците и джендърите да реват, че играта се повтаря.

Без майтапи, кога хората ще схванат, че "повтаряемостта" за която говорят е критика, дето важи само за елементарни повтарящи се действия в игри с по 1-2 механики в даден геймплей сегмент? Докато Етърнал автоматично нулира това като ти прави враговете трудни и настоява да имаш различен подход към всеки вид, а от теб зависи какъв ти е списъка с приоритети. Абсолютно всяка видеоигра е повтаряща се. Ама като човек се замисли, не е трудно да си представи как корена на тази критика идва от хора дето цъкат с 1 оръжие, не ползват гранати, страх ги е от куката и после реват че нямат куршуми. Ама поне имат сентинел броня :)

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 01 Апр 2020 02:07
от iddqd
кои е казал че е повтаряща се? Аз по скоро слушам, че не им харесва разнообразието дето са сложили с много платформинт и пъзели, че развалялодинамиката, ама според мен е добър ход понеже иначе ще стане повтаряща се. Битките са супер разнообразни и това се дължи на огромбия брой опции дето имаш, плюс огромния брой противници всички различни, плюс опциите за движение по нивото, и като се сложат опциите за кустомизация които са мега много, даже се оплакваха, че прекалено много им били. Та това прави почти всяка битка различна. Както казаха целта им е била да напваят всяка битка като пъзел които трябва да решиш в зависимост на опциите които имаш. Този шуер е шутера с най-много опции по време на битка, който съм играл. Имаш много оръжия, всяко с различни модове, 3 копчета за клоуз комбат меле атаки, демек удар с тупаница който става за глори кил или блудпънч, резачка и крусибъл, имаш отделно копче за горелка и отделно копче за гранати, копчета за сменяне на модове, копче за нормална и копче за алтернативна стрелба. Дори нещата стават прекалено много в един момент от толкова разнообразие и понякога в битка просто натискам разни копчета дето по навик знам че правят нещо яко въпреки, че в дадената напечена ситуация не знам точно какво ще се случи като го натисна. Толкова много разнообразие в друг шутер няма.
Лично моите критики са приемрно, че в началото първите 4 нива са като въведение в играта, а това е много голямо въведение. Демек истинскиата игра според мен започва от 5 ниво супер хайв нест. Това и за мен е най-доброто ниво в играта с много класически лейаут дизайн както в дуум 1 и 2. Жалкото е, че другите нива не ползват толкоз тази схема на левъл дизайн. Направо ме е яд понеже с това ниво показват на какво са способни, а после правят нивата по линейни, можеби за да не се лутат много ламите по тях и да не се оплакват. Знам, че е рисковано да направят много такива нива, първо защото явно искат повече работа самите нива, второ понеже на по-младите геймъри дето не са запознати с този олд скул дизайн може да не им допадне идеята да се лутат. Другоо имаше малко дразнищи моменти с плуване които не носят много за самата игра, става дума применро пъзелите с платформинга те правят по-добър в битките понеже се научаваш да скачаш и да дашваш перфектно, но плуването нищо не ти носи в играт, а пъзелите са дразнещи. Но иначе ми допада баланса който са постигнали между напрегнати битки и неща за разпускане между тях. Мисля че са намерили един перфектен 50/50 баланс

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 12 Апр 2020 18:33
от Serious Sam
Тоя финалния бос накрая умря от самосебе си... :x Може ли да си вкара демидж сам?

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 14 Апр 2020 18:37
от iddqd
Да бе умре си сам. Мн странно, ама като играя с джойстик понякога не знам точно кое как съм убил.

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 22 Апр 2020 00:55
от iddqd
Снимах малко геймплей мазаляк как с джойстика.





[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=c-szEh_wTso[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xLL9S_CwioU[/youtube]

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 22 Апр 2020 21:40
от Serious Sam
Ето и един от моите неуспешни опити да мина Slayer Gate арената на Super Gore Nest:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=N_1c7NypQuY[/youtube]

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 23 Апр 2020 14:55
от iddqd
Що не ползваш двуцевката с куката? Много повече опции имаш ако я ползваш. Също така веднъж не те видях да ползваш горелката. Така ще играеш без армор цяла игра. Другото което по-често трябва да ползваш е гранатите. Като се заредят веднага си намираш меле в което да влезеш да наметаш гранатите горелките да намажеш квото падне и след това да избягаш с 2 бързи даша. Ако правиш тези неща няма да умираш лесно. Номера в играта е да мислиш кое с кое да комбинираш и винаги да вали дъжд от армор шардове, кръв и ако докато се биеш. Примерно скачаш в едно голямо меле пускаш горелка + гранати и кръвта и армора ти скача моментално, като стане напечено пускаш замързяване и блуд пънч. Е такива комбинации треа да правиш

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 23 Апр 2020 16:42
от Serious Sam
Не мога да мисля върху много неща едновременно, аз бих цялата игра без почти да използвам горелката, а двуцевката започнах да я ползвам чак към края на играта, заради мастъри мода, който отключих (огнената кука). Като цяло гледам да не се навирам в шамарите много-много. Като цяло това е от по-ранните ми опити в играта, преди да усвоя добре новостите в нея.

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 23 Апр 2020 16:57
от iddqd
Е не знам, мен ми е най-яко да се навирам в мелето, ама това може да е понеже играя с джойстик и от далече с джойстик трудно се цели. Гледам да влеза в мелето и да направя максимален мазаляк, докато имам ресурс, като ми намалее ресурса дърпам назад и търся слаби зомбите да ги подпалвам и режа за да ме напълнят и да мога пак да влеза в мелето. Тя тая игра мисля, че е направена с такъв замисъл. Много силно набляга на клоуз комбата тоя шутер.

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 23 Апр 2020 19:06
от iddqd
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5JJu-CTDLoc[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2NnmotMT7kE[/youtube]

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 24 Апр 2020 11:15
от the_presator
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JwQqxPJpZ8c[/youtube]

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 24 Апр 2020 20:24
от Труповоз
Пускай найтмеър и спри да се излагаш.

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 24 Апр 2020 22:16
от iddqd
Мани тоя кан мейкър не мога да го мина на найтмер с джойстик

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 25 Апр 2020 03:22
от iddqd
Труповоз на ти найгтмер с джойстик как се играе. Нали това искаше. Единствено кан мейкара ме отказва тука. Поснете са да ви вида кво правите с мишка

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R8kPRIPAv4w[/youtube]

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 02 Май 2020 23:03
от Serious Sam
Вдигам ембаргото.

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 07 Май 2020 10:34
от shub niggurat
След големо чудене, все пак пуснах играта на компа, щот не искам просто да брийзна на изи с пада на пс4.

удри чичо филипе таа мачка нее наща

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 08 Май 2020 06:51
от Труповоз
2 месеца ще станат и мастър Arc Complex-а още е бъгнат :)

Re: Doom Eternal

Публикувано на: 08 Май 2020 23:39
от iddqd