Dragon Age II
Re: Dragon Age II
Сега като го спомена вярно, че се гърчи странно, но лично аз не го забелязах в началото. Предполагам, че от толкова много корейски MMOта съм се изкривил 
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Dragon Age II
Не забеляза как върти жезъл все едно е Донатело?
Верно си се изкривил...
Верно си се изкривил...
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Dragon Age II
Всъщност имам спомен, че първия път, когато срещнаш подобни движения, се чудих "какво по дяволите..." и ми трябваше известно време докато свикна. Мисля, че всъщност това беше в single player игра.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
-
StoRmsE3ker
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23 Ное 2008 17:13
Re: Dragon Age II
Мен това, което ме дразнеше в първата част (както и във всички останали игри на bioware) беше многото filler combat. Всяко подземие (с няколко изключения) имаше битка срещу едни и същи врагове във всяка стая и много малко уникални неща. Все едно са искали да направят играта по-дълга, но не им се е занимавало да мислят съдържание и copy/paste-нали едно и също нещо.
Ще ми се в двойката да има повече подземия като това с върколаците и по-малко като това при джуджетата, защото ако бях започнал куеста на джуджетата преди този на mage-овета/елфите/Redcliffe сигурно щях да изтрия играта.
Ще ми се в двойката да има повече подземия като това с върколаците и по-малко като това при джуджетата, защото ако бях започнал куеста на джуджетата преди този на mage-овета/елфите/Redcliffe сигурно щях да изтрия играта.
Re: Dragon Age II
Наистина във всичките им игри е така.
В джейд Иппайър биеш рандъм китайци, дето всеки мяза на копи/пейст на предишния
В Мас Ефект първо гети, после още по-тъпите мекове и ворча (колко са тъпи не е истина).
В Драгън ейдж освен бандити, демони и даркспоун друго нямаше почти.
В КОТОР не помня враговете, и това е достатъчно показателно колко интересни са били.
Наистина сякаш ги мързи да правят кънтент...
В джейд Иппайър биеш рандъм китайци, дето всеки мяза на копи/пейст на предишния
В Мас Ефект първо гети, после още по-тъпите мекове и ворча (колко са тъпи не е истина).
В Драгън ейдж освен бандити, демони и даркспоун друго нямаше почти.
В КОТОР не помня враговете, и това е достатъчно показателно колко интересни са били.
Наистина сякаш ги мързи да правят кънтент...
Пени написа:ma nikoi ne ti chete na teb postovete be
Re: Dragon Age II
MDK2 беше фън 
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Dragon Age II
В скорошно изявление Майк Лейдлоу споделя, че екипът отделя специално внимание на туултиповете - добавяйки изобилна информация за точния ефект на уменията/еликсирите/ефектите. Вадейки поука от оригинала, където екранчетата просто посочваха "прави нек'ъф демидж".
Какво толкова трудно беше да се направи и за Origins, питам аз, но пък поне в двойката ще можем да планираме по-добри тактики и стратегии заради подробната информация.
Също така. В скрийншотовете на инвентарите можем да видим малки звездички. Те определят годността на предмета, в зависимост от нивото на героя. Колкото по-голямо е нивото на РС-то, а нивото на предмета по-малко, толкова звездичките ще намаляват, с цел бърза продажба, а не ровене из инвентара за търсене на боклуци за продажба (това навява на мисълта, че все пак ще имаме изобилие от предмети, щом се стараят да намалят времето, което ще прекараме за тяхната продажба). Когато преместим курсора върху оръжието, ще виждаме базова информация за предмета. Когато натиснем "Inspect", ще се показва цялото подробно инфо за него.
В общи линии, Майк казва, че инвентара в DAII е преодолял само козметични промени.
Какво толкова трудно беше да се направи и за Origins, питам аз, но пък поне в двойката ще можем да планираме по-добри тактики и стратегии заради подробната информация.
Също така. В скрийншотовете на инвентарите можем да видим малки звездички. Те определят годността на предмета, в зависимост от нивото на героя. Колкото по-голямо е нивото на РС-то, а нивото на предмета по-малко, толкова звездичките ще намаляват, с цел бърза продажба, а не ровене из инвентара за търсене на боклуци за продажба (това навява на мисълта, че все пак ще имаме изобилие от предмети, щом се стараят да намалят времето, което ще прекараме за тяхната продажба). Когато преместим курсора върху оръжието, ще виждаме базова информация за предмета. Когато натиснем "Inspect", ще се показва цялото подробно инфо за него.
В общи линии, Майк казва, че инвентара в DAII е преодолял само козметични промени.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Dragon Age II
Защо да нямаме изобилие на предмети?
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Dragon Age II
"Ще бъде конзолен боклук, развалиха я, това вече не е същата игра..."
Доуточнявам за тези, които се съмняват, че BioWare ще ни докарат още един шедьовър.
За да бъда напълно честен, и аз имам своите резерви, но имам доверие на студиото. Затова апелирам към нервно очакване сега и яростно плюене после.
Само ние си пишем в темата обаче, а ти дори не си харесал първата чак толкова. Благодаря ти за което (за писането, де
).
Доуточнявам за тези, които се съмняват, че BioWare ще ни докарат още един шедьовър.
За да бъда напълно честен, и аз имам своите резерви, но имам доверие на студиото. Затова апелирам към нервно очакване сега и яростно плюене после.
Само ние си пишем в темата обаче, а ти дори не си харесал първата чак толкова. Благодаря ти за което (за писането, де
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Dragon Age II
Напоследък нещо ми се спами 
Иначе - беше ясно, че играта ще се промени, все пак серията трябва да се развива в някаква посока. Много играещи не са свикнали с промените, защото напоследък игрите от една и съща серия са безумни клонинги една на друга с нов engine и съвсем малко нов content. Като погледнем назад обаче, виждаме, че сериите се променят много динамично. NWN2 е различна от NWN1, Diablo 2 е различна от Diablo 1, Warcraft 3 е различна от Warcraft 2 и т.н. Промяната не е винаги за лошо, а който съди за качеството на една игра по три реда текст и два скрийншота, то той винаги ще намери за какво да се опаква.
На мен DA:O ми хареса, но имаш същия проблем с нея като с битките във всяко едно подобно заглавие - след третия час просто правиш едно и също отново и отново.
Иначе - беше ясно, че играта ще се промени, все пак серията трябва да се развива в някаква посока. Много играещи не са свикнали с промените, защото напоследък игрите от една и съща серия са безумни клонинги една на друга с нов engine и съвсем малко нов content. Като погледнем назад обаче, виждаме, че сериите се променят много динамично. NWN2 е различна от NWN1, Diablo 2 е различна от Diablo 1, Warcraft 3 е различна от Warcraft 2 и т.н. Промяната не е винаги за лошо, а който съди за качеството на една игра по три реда текст и два скрийншота, то той винаги ще намери за какво да се опаква.
На мен DA:O ми хареса, но имаш същия проблем с нея като с битките във всяко едно подобно заглавие - след третия час просто правиш едно и също отново и отново.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Dragon Age II
Не ми напомняй за битките, защото вероятно имам повече от 1500 часа на тази игра и вече са ми втръснали до полуда. 
Тези дни просто влизам, поигравам по час-два преди да ми втръсне, и си излизам най-демонстративно.
Не че не ми харесват, просто им липсва тази искра на динамичност, която ще вкарват в двойката. Нямам търпение за нея.
ЕDIT: GameStar постнаха статия, на която има Х360 геймплей клипче с много по-добър сетинг от старт-зоната. Превъртете от 6:00 нататък. Съжалявам, на немски е.
YouTube линк за тези, на които видеото от предишния линк зарежда бавно.
Тези дни просто влизам, поигравам по час-два преди да ми втръсне, и си излизам най-демонстративно.
Не че не ми харесват, просто им липсва тази искра на динамичност, която ще вкарват в двойката. Нямам търпение за нея.
ЕDIT: GameStar постнаха статия, на която има Х360 геймплей клипче с много по-добър сетинг от старт-зоната. Превъртете от 6:00 нататък. Съжалявам, на немски е.
YouTube линк за тези, на които видеото от предишния линк зарежда бавно.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Dragon Age II
ти сериозно лиDraksis написа: повече от 1500 часа .
Аз имам не повече от 300, а се имам че съм я циклил бая
Пени написа:ma nikoi ne ti chete na teb postovete be
Re: Dragon Age II
Да, имам всички ачийвмънтс, някъде към 26 развити героя и половината DLC-та (няма да давам пари за другите, при положение, че не играя с моя Warden. Само Witch Hunt трябва да си взема). Откакто е излязла, я оставих само за да изиграя Mass Effect 2.
Най-гордия ми момент на DA:O беше, когато получих "I'm kind of a big deal" ачийвмънта на ванила playthrough на Nightmare. Това беше истинско изпитание за нервите ми.
Затова в момента съм направо разгромен от тази игра и малко или много ми е втръснала до полуда. Затова чакам двойката.
Стига за мен обаче. Дайте да коментираме продължението. На клипчето, което предоставих в предишния си пост, не забелязвате ли колко добре изглежда графиката? Спътници са Бетани, Изабела и Варик, а заобикалящата ги среда е имението на Виконт Дюмар, предстоящата битка - срещу кунарският командир от трейлъра. Аз лично забелязвам напредък в графиката като цяло, въпреки че тъпия оператор беше по-заинтересован от играчите, отколкото от играта...
Немци, к'во да ги прайш...
EDIT: На тази статия се описва друга битка (въпреки че няма ник'ви скрийншотове от нея) в друга част на Къркуол, а именно - в горната част, Hightown, срещу група бандити. Ревюто е интересно, и навява оптимистични нотки за бъдещето на играта. Искаш тактическо RPG, имаш го. Искаш масово клане стил DMC - отново там. Както обясняват X360achievements, всичко което остава на BioWare е да задържат този баланс от началото до края.
И сега една тъжна новина. Във форумите тези дни витае мнението (породено от интервю на Майк Лейдлоу и една две реплики в последния podcast), че на спътниците няма да бъдат дадени огромни количества дрешки, а ъпгрейди за оригиналните им костюми, които в последствие ще променят вида на цялостния им костюм. Давайки правото на BioWare да изстисква джобчетата ни с такива простотии от рода на Alternate appearance packs.
Сега, уважавам BioWare и труда им, и разбирам, че имат пълното право да се опитват да изкарват пари от положените усилия в създаването на франчайзите си, но пък мамка му, алчността им няма граници, бе! Някой дизайнер ще създаде едно-две парцалчета в свободното си време в офиса, ще ги кръсти с епично име и хоп! - три долара DLC-то (Celestial Steed, anyone?).
Това не е потвърдено от BioWare (засега), и поражда съмнението, че е просто резултат от зле преведен пост на някой чужденец, писал в грешна тема във форума. Все пак, виждали сме Бетани с различни дрехи по скрийншотове. Мълчанието на разработчиците обаче ме кара да мисля, че има зрънце истина в цялата работа.
Както и да е. Поне туулсетът да пуснат, че пак да разчитаме на модърите да ни снабдяват с готини джаджи.
Най-гордия ми момент на DA:O беше, когато получих "I'm kind of a big deal" ачийвмънта на ванила playthrough на Nightmare. Това беше истинско изпитание за нервите ми.
Затова в момента съм направо разгромен от тази игра и малко или много ми е втръснала до полуда. Затова чакам двойката.
Стига за мен обаче. Дайте да коментираме продължението. На клипчето, което предоставих в предишния си пост, не забелязвате ли колко добре изглежда графиката? Спътници са Бетани, Изабела и Варик, а заобикалящата ги среда е имението на Виконт Дюмар, предстоящата битка - срещу кунарският командир от трейлъра. Аз лично забелязвам напредък в графиката като цяло, въпреки че тъпия оператор беше по-заинтересован от играчите, отколкото от играта...
Немци, к'во да ги прайш...
EDIT: На тази статия се описва друга битка (въпреки че няма ник'ви скрийншотове от нея) в друга част на Къркуол, а именно - в горната част, Hightown, срещу група бандити. Ревюто е интересно, и навява оптимистични нотки за бъдещето на играта. Искаш тактическо RPG, имаш го. Искаш масово клане стил DMC - отново там. Както обясняват X360achievements, всичко което остава на BioWare е да задържат този баланс от началото до края.
И сега една тъжна новина. Във форумите тези дни витае мнението (породено от интервю на Майк Лейдлоу и една две реплики в последния podcast), че на спътниците няма да бъдат дадени огромни количества дрешки, а ъпгрейди за оригиналните им костюми, които в последствие ще променят вида на цялостния им костюм. Давайки правото на BioWare да изстисква джобчетата ни с такива простотии от рода на Alternate appearance packs.
Сега, уважавам BioWare и труда им, и разбирам, че имат пълното право да се опитват да изкарват пари от положените усилия в създаването на франчайзите си, но пък мамка му, алчността им няма граници, бе! Някой дизайнер ще създаде едно-две парцалчета в свободното си време в офиса, ще ги кръсти с епично име и хоп! - три долара DLC-то (Celestial Steed, anyone?).
Това не е потвърдено от BioWare (засега), и поражда съмнението, че е просто резултат от зле преведен пост на някой чужденец, писал в грешна тема във форума. Все пак, виждали сме Бетани с различни дрехи по скрийншотове. Мълчанието на разработчиците обаче ме кара да мисля, че има зрънце истина в цялата работа.
Както и да е. Поне туулсетът да пуснат, че пак да разчитаме на модърите да ни снабдяват с готини джаджи.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Dragon Age II
Дам, после ще ми разправят, че DLCтата не са cash shop 
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Dragon Age II
Да разправят каквото си искат, до гуша ми е дошла тази практика...
Дори да оставим това настрана, и да преглътнем факта, че играта ще се "издържа" от DLC-та, то поне да ни даваха такива, които да си заслужават. Тези за ME2 съм ги изкупил до крак, и всяко малко или много си заслужаваше парите (LotSB конкретно ме издуха от покрива), но тези за DA бяха пълна подигравка с играта. Половин дузина допълнително съдържание и за какво? За да платя седем долара за двучасов геймплей? Пука ми какво щеше да стане, ако бях darkspawn. Пука ми какво е ставало с Лелиана когато е била предадена, не ме интересува, бе, хора! Искам допълнително съдържание, което проследява приключенията на Пазителя, не на нек'ви рандъм хора за два часа нивото.
Това, което написах досега беше непрофесионално и подозрително приличаше на мрънканици, но пък е оправдано.
Точно изразът cash shop си е уместен за DLC-тата, и никой друг...
Дори да оставим това настрана, и да преглътнем факта, че играта ще се "издържа" от DLC-та, то поне да ни даваха такива, които да си заслужават. Тези за ME2 съм ги изкупил до крак, и всяко малко или много си заслужаваше парите (LotSB конкретно ме издуха от покрива), но тези за DA бяха пълна подигравка с играта. Половин дузина допълнително съдържание и за какво? За да платя седем долара за двучасов геймплей? Пука ми какво щеше да стане, ако бях darkspawn. Пука ми какво е ставало с Лелиана когато е била предадена, не ме интересува, бе, хора! Искам допълнително съдържание, което проследява приключенията на Пазителя, не на нек'ви рандъм хора за два часа нивото.
Това, което написах досега беше непрофесионално и подозрително приличаше на мрънканици, но пък е оправдано.
Точно изразът cash shop си е уместен за DLC-тата, и никой друг...
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Dragon Age II
А бе DLC-тата на ДА ми харесаха, защото не плащах за тях. Бяха занимателни, но witch hunt направо ме изнерви. Онова с големите не го минах.
Обаче в един момент омръзва да биеш на едни и същи места, дето си изпълнявал и мейн куестове, и сайд куестове там. Просто ДЛЦ-тата бяха 2 диалога на кръст с 5 даркспоуна. И въпреки това не ме дразнеха много.
Най-добрите си остават Worden's Keep и Stone Prisoner. Ама 15$ за къмпениън си е пладняшки обир. В този си вид ако длц-тата не са безплатни са гавра.
А в мас ефект 2 определено бяха по-добре направени, особено с касуми. Жалко, че не я развиха повече като персонаж, имаше много сладък глас. А ЛОТСБ и мен ме изкърти, ама и има бъг след като го минеш да не можеш да минеш куеста със самара. Още няма пач за това и бийоуеър много ми паднаха в очите-въпреки всички оплаквания те не направиха елементарен фикс за хората, които са си платили за тяхното длц.
И все пак BioWare може да са кадърни, ама са и алчни копелета.
Обаче в един момент омръзва да биеш на едни и същи места, дето си изпълнявал и мейн куестове, и сайд куестове там. Просто ДЛЦ-тата бяха 2 диалога на кръст с 5 даркспоуна. И въпреки това не ме дразнеха много.
Най-добрите си остават Worden's Keep и Stone Prisoner. Ама 15$ за къмпениън си е пладняшки обир. В този си вид ако длц-тата не са безплатни са гавра.
А в мас ефект 2 определено бяха по-добре направени, особено с касуми. Жалко, че не я развиха повече като персонаж, имаше много сладък глас. А ЛОТСБ и мен ме изкърти, ама и има бъг след като го минеш да не можеш да минеш куеста със самара. Още няма пач за това и бийоуеър много ми паднаха в очите-въпреки всички оплаквания те не направиха елементарен фикс за хората, които са си платили за тяхното длц.
И все пак BioWare може да са кадърни, ама са и алчни копелета.
Пени написа:ma nikoi ne ti chete na teb postovete be
-
Drecher
- Мнения: 356
- Регистриран на: 21 Май 2009 15:06
- В момента играе: Всичко без всякакви Русофобски изцепки и Японски RPG-та.
- Местоположение: Русе
Re: Dragon Age II
Draks, ще правиш ли пак гайд
. Последният ти беше много добър и ми спести страшно мого нерви ( и съответно, коси, периферии и порцеланови изделия). Иначе и аз чакам играта. Първата ми хареса и ,макар че не съм особено талантлив тактик, все пак я врътнах. Дано и тази да е толкова епична.
П.П Дано понамалят кафявото в тая.
П.П Дано понамалят кафявото в тая.
Olim bonum nec malum est cognitionis principium.
Re: Dragon Age II
Truer words were never spoken.wiedzmin написа:Най-добрите си остават Worden's Keep и Stone Prisoner. Ама 15$ за къмпениън си е пладняшки обир. В този си вид ако длц-тата не са безплатни са гавра.
Ще направя гайд ако искате, естествено, но имам чувството, че много хора ще я минат по-бързо от мен... Аз ще чакам Signature Edition-a чак до 11-12 Март, а вие вече (е, повечето от вас) ще я цъкате с пълна пара.
Иначе виж това клипче - превърти от 6:00 нататък и ще видиш, че са намалили кафявия тон, сетинга вече изглежда доста по-реалистичен и "градски".
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Dragon Age II
Честно да си кажа, след като превъртях Ego Draconis (и започнах Flames of Vengeance) съм доста по-добре настроен към новата бойна система 
Преди да започна да играя Dragon Knight Saga мнението ми беше - оф, какви са тея глупости... Сега е - оу, я дай насам да го видим

На мен Stone Prisoner ми беше в приордъра, така че нямам какво да кажа относно цената
Преди да започна да играя Dragon Knight Saga мнението ми беше - оф, какви са тея глупости... Сега е - оу, я дай насам да го видим
На мен Stone Prisoner ми беше в приордъра, така че нямам какво да кажа относно цената
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Dragon Age II
И аз се зарибих на Divinity-то, ама тия автосейфове дето са от дъжд на вятър направо ми спират желанието да играя, особено както забравям да save-вам с атмосферата на играта 
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!