Мда, колекционерското издание е страхотно, жалко че самата игра се оказа пълен ташак
Такaaм, значи пичовете от Eden Games отлагаха сума ти време тази игра, кълняха се, че ще промени донякъде жанра със иновациите си и т.н. Въпроса е какво получавамe накрая!!? Отговора е кратък - най-слабия AITD до момента, продукт изпълнен със бъгове, гличове, маса безумия и опити за някакви иновацийки, които биват тотално осрани от слабата реализация на почти всичко.
Стори-то нито блести със нещо, нито пък дразни, така че директно него го пропускам.
За графиката нямам особенни забележки, на средно ниво си е, но за сметка на това технически нещата са плачевни. В момента съм до 6-ти епизод и поне на 5 пъти попаднах на бъгове, които се оправят единствено със рестарт от последния чекпойнт. Шофирането из улиците на Ню Йорк може да ви изпили нервичките, най-вече заради странните гличове, заради които се умира непрекъснато
Звука е бъгавичък и той. Примерно ако решиш да метнеш настрани някой предмет, интересно защо не се чува никакъв трясък!? Физиката в играта далеч не е на нивото на останалите игри,които се появяват тези дни. Real World Rules - my ass. Не може да вземеш един плазмен монитор или нощна лампа и да строшиш със тях дървена врата. Подобни комични ситуации - бол. Анимациите на персонажите и противниците са най-дървените, които съм виждал във игра за това поколение конзоли. Смешно работа, мисля не е нужно да споменавам, че има куп ps2 игри със по-добри такива!??
Геймплейно са се опитали да измислят някои иновативни нещица, но въпросните отиват на кино при аматьорската реализация на всичко останало. Управлението е трагично (да, доста по-зле от кой да е survivor-horror досега). Стрелбата е единствено от първо лице (wtf бе), а боя с меле оръжията от трето. При престрелките има някакъв доста куц auto-aim, който прецаква абсолютно всичко. При меле оръжията положението е плачевно. Не знам на кой гений му е дошло на акъла, въпросното замахване да става със въртене на десния аналог

Със пад е куцо, а със мишка + клавиатура не ми се мисли какво ще е. В доста сутуации се опитваш да направиш нещо, а Едуард-чо си прави съвсем друго. Примерно искаш да вземеш някакъв предмет до някоя врата, а пича вместо да го направи, отваря въпросната. Това се случва непрекъснато.Инвентара колкото и иновативен да изглежда, толкова е и объркващ. Докато решиш какво да комбинираш и има някой гад наблизо, въпросния ти е.... майката.
Разнообразието от противници поне до там, до където съм стигнал е изключително бедно. Трепиш малоумни зомбоноидни гадове, прилепчета, и ония пълзящите малки гадинки, които ги използваха за teh-демотата...май е твa за сега. Определено по безумни и повтарящи се до безкрайност гадове, може да се конкурира със тазгодишния Dark Sector. Атмосферата от старите игри я няма никаква, също така е невъзможно нещо да те изплаши във туй творение
Ей, досега само минуси съм изброил дебиш.Така е, понеже играта ги има в изобилие
Към плюсовете бих сложил единствено:
- Нескриптирания огън. Напрактика ако не загасиш някой горящ участък, и до него има други запалими неща, пожара става все по-голям. Определено в това отношение е едни гърди пред абсолютно всички игри, които са се появявали до момента.
- Моментите със катереното по небостъргачи и други подобни места - пипнати изключително добре.
- OST-a - няма как да е иначе

Те така, играта като цяло е голямо дръвце, такава която лъха на харакнерната вдървеност, присъща за повечето игри на Atari. Като се замислиш - съвсем нормално, при положение, че в последните години, игрите им варират в границата на слаби/посредствени. Определено не беше нужно да се прави подобна гавра със култовата поредица.
Надявам се още някой да постне впечатленията си от въпросната игра.
btw: споменах ли за изключително слабия войс актинг? Добре де, добре, спирам, че непрекъснато се сещам за още неспоменати безумия
