Star Wars: The Old Republic
Re: Star Wars: The Old Republic
http://www.askajedi.com/2011/02/08/crew-skills-qa-with-damion-schubert/
Малко повече информация за уменията на екипажа и крафтинга.
			
			
									
						
										
						Малко повече информация за уменията на екипажа и крафтинга.
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
"Oh, Master, I love you, but I hate all you stand for, but I think we should go press our slimy, mucus-covered lips together in the cargo hold!"
За това изречение се сетих, след като Рицаря постна видеото.
			
			
									
						
							За това изречение се сетих, след като Рицаря постна видеото.

私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
			
						Re: Star Wars: The Old Republic
http://www.gamespot.com/events/dice2011/video.html?sid=6298526
Да не забравяме за Историята все пак Не бяхме я споменавали от две седмици може би.
  Не бяхме я споменавали от две седмици може би.
			
			
									
						
										
						Да не забравяме за Историята все пак
 Не бяхме я споменавали от две седмици може би.
  Не бяхме я споменавали от две седмици може би.- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Е това е Голямото Нещо за тая игра, няма как просто 
Maлко DevTracker:
			
			
									
						
							
Maлко DevTracker:
A lot of thought currently goes into the consequences of Advanced Class respec - if we allow it, it will require players to relearn their entire approach to combat (which they learned over many many hours before) and replace the majority of their equipment, so it's not a thing we would want the player to do lightly, or just out of curiosity.
That's why we've always kept it a bit vague. The truth is that player characters don't start exactly in lockstep as far as the timeline goes. There are likely origins that start before the ten year cutoff but a decade or so is a good frame of reference.
For the average planet, I'd say that 85+% of space is located in open, non phased areas.
That's average of course. Origin planets, with their focus on introducing the player to the story and their character, generally have a higher density of phased space, while vast open planets like Hoth or Tatooine have less in relation to their huge size.
I have a looping video of Darth Vader explaining the price of failure as a screensaver along with the words: "Failure ... a player in the Game Testing Program soloing a Flashpoint".
We might or might not ease that definition for the introductory Flashpoint - that's certainly possible if testing tells us it is needed - but once you're past the opening period of the game, Flashpoints sit squarely in full group difficulty territory.
Don't worry - there's plenty of exciting content for the solo player, too.
We could have long discussions about Benevolence or other abilities, but they might not even be in the game anymore at this point (or not part of the base class anymore). (PS - This is not a subtle hint one way or another.)
Obviously we can't stop people from writing down every technical detail they see at a convention, but honestly, doing something like that at this stage is, in my opinion, just wasting people's time.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Аф, бе да еба мамка му, няма ли да излиза най-накрая?!
Само ме карат да плача.
			
			
									
						
							Само ме карат да плача.

私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
			
						- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Тhe Great Hyperspace War
Edit: Не е особено важно, затова няма да правя нов пост.
Нека маркетингът бъде с Вас, Хасбро 
 
Принципно TOR фигурките се очакват догодина
			
			
									
						
							Edit: Не е особено важно, затова няма да правя нов пост.
Нека маркетингът бъде с Вас, Хасбро
 
 Принципно TOR фигурките се очакват догодина

Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
John Riccitiello написа:So, first off let me start off by saying I've got the utmost respect for World of Warcraft. I was once a World of Warcraft player. I play a lot of other things now. It's one of the greatest products ever invented. It's probably the most profitable individual entertainment property every built. Um, we're going right at it. We want to take share; we want a leadership position here. And our product is innovative in a number of ways. But let me start by the observation by saying, BioWare is probably the highest average rated developer in the history of games in addition the history of RPG's which is a great starting place.
When you come after a product like World of Warcraft, which you could argue, it's got its own, you know share of foe British dark fantasy, you know with broad swords and chain mail. Lots of products have come up with exactly that fictional composition and attempted to take them down. But their going up against a superior product with an installed, kind of a very loyal base, haven't been able to knock them, move them very much at all. Interesting enough, the same type of dark fantasy lives in the Star Wars universe. Except it's lightsabers versus broad swords. And instead of, you know, riding your steed you've got a spaceship. We actually think that's the exactly the right amount of innovation to bring to this in terms of fictional center.
A lot of people want to live the Star Wars fiction, being a mage or being a rogue, is one thing you know. Being a Sith or being a Jedi is another thing. They're just separated by enough. The second issue is we have sort of a next generation technology base, so I think our game standing it up side by side is going to look better. That doesn't mean their game is going to look bad, but we think we've got a better looking product and ultimately this is a visual medium. The third thing that is think is different is that, in a way theirs is a silent movie and ours is the first talking. So, um by and large, you know, it's not a voiced MMO. Ours is a fully voiced MMO in multiple languages. So that's a fundamental point of differentiation as well. You know, I don't think we're, I'm not expecting to sort of knock them over but you know, they've got half of 12 million count subscribers in the Western market and a big chunk of business in Asia that counts them up to that 12 or 13 they keep talking about. We want to take a big chunk of that.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
- Cpl. D.Hicks
- Мнения: 1302
- Регистриран на: 14 Сеп 2003 12:14
- В момента играе: Friendzone Escape 2: Fuck This Shit
- Местоположение: У гъзъ на Географията
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Да бе, верно... Няма ли някаква ориентировъчна дата на излизане? ![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
			
			
									
						
							![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Код за потвърждение: Избери целия код
"History is written by the victors."Re: Star Wars: The Old Republic
Hicks написа:Да бе, верно... Няма ли някаква ориентировъчна дата на излизане?
Преди 31 декември 2011
 Това е ориентирът засега.
  Това е ориентирът засега.- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
ЕА: Ще откраднем играчи от WoW!
Поредното доказателство за непреходимата простотия на народа български.
			
			
									
						
							Поредното доказателство за непреходимата простотия на народа български.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: Star Wars: The Old Republic
Were you expecting any different?
Бе карай бе. Таквиз не ги щем в играта.
			
			
									
						
							Бе карай бе. Таквиз не ги щем в играта.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
			
						- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Малко DevTracker 
 
 
			
			
									
						
							Дишайте спокойно, отвратителния начин на ходене ще бъде оправенThe way game development works is that you often create assets during early development that eventually get replaced.
For example, you need a movement animation in the game as a prerequisite for pretty much anything else involving a character.
These kind of high-dependency assets get roughed in or prototyped as quickly as possible early on to minimize bottlenecks - e.g. once you have basic character movement, you can start doing more specialized work. If you don't, you can't start on that, so they block the rest of development if they're not there.
Usually, all those early assets will get replaced with their final versions later in development - at a time when all the details have been worked out (e.g. the character speeds have been fixed, their special attacks are known, etc.).
 
 There'll be still quite a few of those kind of functional placeholders (such as the UI) in the game around PAX, but you'll also see a lot of things that used to be placeholder in their final versions.
Fellow PvPers,
Have no doubt, we aim to ensure every Advanced Class has at least one spec that has its place in competitive PvP.
The PvP team is already diligently tuning classes based on testing results and will continue to do so as new functions come online. By functions, I mean things like enabling Smugglers in cover to be immune to charge' and pull' abilities.
Your ship's cargo hold is, indeed, your bank.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Дизайнерите на играта станаха доста активни по форумите напоследък. Един от тях сподели, че са на фаза доизпипване на продукта. Работят по козметики като по-добре анимирани движения, които ще покажат на PAX East. Също така основното им занимание напоследък е PvP балансът между различните класове. 
Всичко говори, че сме на последната права
			
			
									
						
										
						Всичко говори, че сме на последната права

Re: Star Wars: The Old Republic
Аз за една друга игра оставам крайно оптимистичен, но за тази съм страшно скептичен. И то не относно качествата ѝ, а за това, че "уж" сме били на финалната права. Съмнявам се да я изкарат за лятото, по-скоро ще я изкарат баш през Септември, за да мога да си срина ученето за трети курс... Да еба и глупаци. 
			
			
									
						
							
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
			
						- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
От чисто маркетингова гледна точка, най-удачното време за пускането на TOR е в началото на есента - септември-октомври. Това го казах преди 60 страници още.
			
			
									
						
							Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: Star Wars: The Old Republic
Това за септември-октомври е вярно, но някъде тогава се планира да пуснат и Mass Effect 3 (трети курс така и така е заминал). Затова ми е надеждата, че няма да ги изкарат и двете игри едновременно, а ще ни дадат TOR по-раничко.   Айде де, поне Open Beta.
  Айде де, поне Open Beta.
			
			
									
						
										
						 Айде де, поне Open Beta.
  Айде де, поне Open Beta.- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Mass Effect излиза за Коледа. Двете игри спокойно могат да бъдат пуснати с месец промеждутък - BioWare вече го направиха с МЕ2 и DAO, между които разликата беше само 20 дена.
			
			
									
						
							Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: Star Wars: The Old Republic
Само че ME2 и DAO бяха и двете сингъл. Едно ММО се очаква да държи играча сериозно залепен през първите два месеца. Затова си мисля, че ще излезе не по-късно от септември (два месеца преди ME3). Евентуално лятото ще бъде цялото с бета тестове за публиката.
Да ни е честит Fan Friday...again. http://swtor.com/community/showthread.php?t=264569
И Ситски храм http://www.swtor.com/news/news-article/20110218
			
			
									
						
										
						Да ни е честит Fan Friday...again. http://swtor.com/community/showthread.php?t=264569
И Ситски храм http://www.swtor.com/news/news-article/20110218
- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Двете игри са насочени към напълно различна аудитория. Нищо не пречи да ги пуснат едновременно.
Пак ще спомена МЕ2 и DAO, които бяха пуснати по едно и също време, въпреки, че по този начин BioWare си направиха конкуренция сами на себе си и разделиха и пазара, и приходите, и фен-базата на две.
			
			
									
						
							Пак ще спомена МЕ2 и DAO, които бяха пуснати по едно и също време, въпреки, че по този начин BioWare си направиха конкуренция сами на себе си и разделиха и пазара, и приходите, и фен-базата на две.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


