Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 08 Фев 2011 17:53


http://www.askajedi.com/2011/02/08/crew-skills-qa-with-damion-schubert/

Малко повече информация за уменията на екипажа и крафтинга.


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713
Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 09 Фев 2011 02:27


Cargo hold

___________________________________
Sirius написа:
п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.

Z-Rock


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 09 Фев 2011 02:53


"Oh, Master, I love you, but I hate all you stand for, but I think we should go press our slimy, mucus-covered lips together in the cargo hold!"

За това изречение се сетих, след като Рицаря постна видеото. :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 11 Фев 2011 14:13


http://www.gamespot.com/events/dice2011/video.html?sid=6298526

Да не забравяме за Историята все пак :lol: Не бяхме я споменавали от две седмици може би.


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713
Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 11 Фев 2011 18:14


Е това е Голямото Нещо за тая игра, няма как просто ;)
Maлко DevTracker:
Цитат:
A lot of thought currently goes into the consequences of Advanced Class respec - if we allow it, it will require players to relearn their entire approach to combat (which they learned over many many hours before) and replace the majority of their equipment, so it's not a thing we would want the player to do lightly, or just out of curiosity.

Цитат:
That's why we've always kept it a bit vague. The truth is that player characters don't start exactly in lockstep as far as the timeline goes. There are likely origins that start before the ten year cutoff but a decade or so is a good frame of reference.

Цитат:
For the average planet, I'd say that 85+% of space is located in open, non phased areas.

That's average of course. Origin planets, with their focus on introducing the player to the story and their character, generally have a higher density of phased space, while vast open planets like Hoth or Tatooine have less in relation to their huge size.

Цитат:
I have a looping video of Darth Vader explaining the price of failure as a screensaver along with the words: "Failure ... a player in the Game Testing Program soloing a Flashpoint".

We might or might not ease that definition for the introductory Flashpoint - that's certainly possible if testing tells us it is needed - but once you're past the opening period of the game, Flashpoints sit squarely in full group difficulty territory.

Don't worry - there's plenty of exciting content for the solo player, too.

Цитат:
We could have long discussions about Benevolence or other abilities, but they might not even be in the game anymore at this point (or not part of the base class anymore). (PS - This is not a subtle hint one way or another.)

Obviously we can't stop people from writing down every technical detail they see at a convention, but honestly, doing something like that at this stage is, in my opinion, just wasting people's time.

___________________________________
Sirius написа:
п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.

Z-Rock


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 11 Фев 2011 18:21


Аф, бе да еба мамка му, няма ли да излиза най-накрая?!

Само ме карат да плача. :cry:

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713
Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 11 Фев 2011 20:24


Тhe Great Hyperspace War

Edit: Не е особено важно, затова няма да правя нов пост.
Нека маркетингът бъде с Вас, Хасбро :lol:
Принципно TOR фигурките се очакват догодина :)

___________________________________
Sirius написа:
п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.

Z-Rock


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713
Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 16 Фев 2011 19:49


John Riccitiello написа:
So, first off let me start off by saying I've got the utmost respect for World of Warcraft. I was once a World of Warcraft player. I play a lot of other things now. It's one of the greatest products ever invented. It's probably the most profitable individual entertainment property every built. Um, we're going right at it. We want to take share; we want a leadership position here. And our product is innovative in a number of ways. But let me start by the observation by saying, BioWare is probably the highest average rated developer in the history of games in addition the history of RPG's which is a great starting place.

When you come after a product like World of Warcraft, which you could argue, it's got its own, you know share of foe British dark fantasy, you know with broad swords and chain mail. Lots of products have come up with exactly that fictional composition and attempted to take them down. But their going up against a superior product with an installed, kind of a very loyal base, haven't been able to knock them, move them very much at all. Interesting enough, the same type of dark fantasy lives in the Star Wars universe. Except it's lightsabers versus broad swords. And instead of, you know, riding your steed you've got a spaceship. We actually think that's the exactly the right amount of innovation to bring to this in terms of fictional center.

A lot of people want to live the Star Wars fiction, being a mage or being a rogue, is one thing you know. Being a Sith or being a Jedi is another thing. They're just separated by enough. The second issue is we have sort of a next generation technology base, so I think our game standing it up side by side is going to look better. That doesn't mean their game is going to look bad, but we think we've got a better looking product and ultimately this is a visual medium. The third thing that is think is different is that, in a way theirs is a silent movie and ours is the first talking. So, um by and large, you know, it's not a voiced MMO. Ours is a fully voiced MMO in multiple languages. So that's a fundamental point of differentiation as well. You know, I don't think we're, I'm not expecting to sort of knock them over but you know, they've got half of 12 million count subscribers in the Western market and a big chunk of business in Asia that counts them up to that 12 or 13 they keep talking about. We want to take a big chunk of that.

___________________________________
Sirius написа:
п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.

Z-Rock


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Сеп 2003 12:14
Мнения: 1302
Местоположение: У гъзъ на Географията
В момента играе: Friendzone Escape 2: Fuck This Shit
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 17 Фев 2011 00:29


Да бе, верно... Няма ли някаква ориентировъчна дата на излизане? :roll:

___________________________________
Код:
"History is written by the victors."

a.k.a Хикс


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 17 Фев 2011 13:53


Hicks написа:
Да бе, верно... Няма ли някаква ориентировъчна дата на излизане? :roll:


Преди 31 декември 2011 :lol: Това е ориентирът засега.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 17 Фев 2011 22:15


ЕА: Ще откраднем играчи от WoW!

Поредното доказателство за непреходимата простотия на народа български.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 17 Фев 2011 22:18


Were you expecting any different?

Бе карай бе. Таквиз не ги щем в играта.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713
Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 18 Фев 2011 01:57


Малко DevTracker

Цитат:
The way game development works is that you often create assets during early development that eventually get replaced.

For example, you need a movement animation in the game as a prerequisite for pretty much anything else involving a character.

These kind of high-dependency assets get roughed in or prototyped as quickly as possible early on to minimize bottlenecks - e.g. once you have basic character movement, you can start doing more specialized work. If you don't, you can't start on that, so they block the rest of development if they're not there.

Usually, all those early assets will get replaced with their final versions later in development - at a time when all the details have been worked out (e.g. the character speeds have been fixed, their special attacks are known, etc.).
Дишайте спокойно, отвратителния начин на ходене ще бъде оправен :D

Цитат:
There'll be still quite a few of those kind of functional placeholders (such as the UI) in the game around PAX, but you'll also see a lot of things that used to be placeholder in their final versions.


Цитат:
Fellow PvPers,

Have no doubt, we aim to ensure every Advanced Class has at least one spec that has its place in competitive PvP.

The PvP team is already diligently tuning classes based on testing results and will continue to do so as new functions come online. By functions, I mean things like enabling Smugglers in cover to be immune to charge' and pull' abilities.


Цитат:
Your ship's cargo hold is, indeed, your bank.

___________________________________
Sirius написа:
п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.

Z-Rock


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 18 Фев 2011 14:32


Дизайнерите на играта станаха доста активни по форумите напоследък. Един от тях сподели, че са на фаза доизпипване на продукта. Работят по козметики като по-добре анимирани движения, които ще покажат на PAX East. Също така основното им занимание напоследък е PvP балансът между различните класове.

Всичко говори, че сме на последната права :D


Профил

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 18 Фев 2011 16:57


Аз за една друга игра оставам крайно оптимистичен, но за тази съм страшно скептичен. И то не относно качествата ѝ, а за това, че "уж" сме били на финалната права. Съмнявам се да я изкарат за лятото, по-скоро ще я изкарат баш през Септември, за да мога да си срина ученето за трети курс... Да еба и глупаци. :x

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 18 Фев 2011 17:11


От чисто маркетингова гледна точка, най-удачното време за пускането на TOR е в началото на есента - септември-октомври. Това го казах преди 60 страници още.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 18 Фев 2011 17:16


Това за септември-октомври е вярно, но някъде тогава се планира да пуснат и Mass Effect 3 (трети курс така и така е заминал). Затова ми е надеждата, че няма да ги изкарат и двете игри едновременно, а ще ни дадат TOR по-раничко. :D Айде де, поне Open Beta.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 18 Фев 2011 17:25


Mass Effect излиза за Коледа. Двете игри спокойно могат да бъдат пуснати с месец промеждутък - BioWare вече го направиха с МЕ2 и DAO, между които разликата беше само 20 дена.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 18 Фев 2011 17:37


Само че ME2 и DAO бяха и двете сингъл. Едно ММО се очаква да държи играча сериозно залепен през първите два месеца. Затова си мисля, че ще излезе не по-късно от септември (два месеца преди ME3). Евентуално лятото ще бъде цялото с бета тестове за публиката.

Да ни е честит Fan Friday...again. http://swtor.com/community/showthread.php?t=264569

И Ситски храм http://www.swtor.com/news/news-article/20110218


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 18 Фев 2011 17:41


Двете игри са насочени към напълно различна аудитория. Нищо не пречи да ги пуснат едновременно.

Пак ще спомена МЕ2 и DAO, които бяха пуснати по едно и също време, въпреки, че по този начин BioWare си направиха конкуренция сами на себе си и разделиха и пазара, и приходите, и фен-базата на две.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com