Страница 11 от 65
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 02 Дек 2010 23:23
от Съселче
Draksis написа:Лелиана наистина ти разказва историята ѝ, и е истинско удоволствие да я слушаш, докато плете сюжета.
Но се съмнявам Авелин да има роднинска връзка с Розата на Орлей. Би било невероятно детински, ако беше истина.
Защо да е детински? Ще вкара солидна доза романтизъм в историята и по-драматично настроените душици като мен сигурно ще са изключително доволни. Пък може да прескочим и до Орлей
Ех, сега ми се прииска да се явне и Лелиана в двойката. Много ще ми липсват персонажите от Origins. В Awakening атмосферата не беше толкова задушевна колкото в лагера. Имам вяра в BioWare, че отново ще създадът уникални връзки между героите

Re: Dragon Age II
Публикувано на: 02 Дек 2010 23:26
от Jedi Knight
Според мен би било глупаво ако й е наследничка, главно защото не си представям да е имала деца. Все пак е отдала живота си на рицарството и е убита много млада.
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 02 Дек 2010 23:31
от Съселче
Jedi Knight написа:Според мен би било глупаво ако й е наследничка, главно защото не си представям да е имала деца. Все пак е отдала живота си на рицарството и е убита много млада.
Защо пък да зависи от това дали е имала деца? Може да е всякаква друга роднинска връзка. Гордост на семейството. Това имах в предвид
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 02 Дек 2010 23:34
от Jedi Knight
Главно защото не знаем дали е имала братя/сестри (или поне аз не помня).
Самата идея не ми харесва, и туй то

Re: Dragon Age II
Публикувано на: 02 Дек 2010 23:49
от Draksis
Авелин бива убита от Калева по време на рицарското меле в Грандиозния Турнир. Бездетна е.
Драматично или романтично, Рис?
Защото лично на мен ми омръзна от "уникални" персонажи в игрите на BioWare. Е дайте ни някой който се бие, защото трябва, не защото иска. С по-скромно потекло, не синът/дъщерята на там-не-знам-си-кой известен крал или кралица...
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 03 Дек 2010 01:24
от странник
Харесaх много DA:O и света на играта ,но все още се чудя за логична причина във Ферелден да НЯМА ДОРИ ЕДИН КЬОРАВ КОН. Ако в Тедас просто нямаше такова животно ,тогава щеше да е ОК ,но при положение че в Орлей има и даже се използват във войската ,тогава изниква въпросът защо във Ферелден няма? Толкова ли за 400 години не са се сетили да внесат малко и да завъдят ,обучат и т.н.?
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 03 Дек 2010 03:33
от Draksis
Обяснява се с любовта им към мабари хрътките и наследството им от Аламарските племена, които не са разчитали на конница, а на пехота.
Всички знаем обаче, че искат да си спестят времето за програмиране.
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 03 Дек 2010 20:32
от Съселче
Направих си профил в Туитър само за да следя DA2 и Diablo3. Естествено попаднах на нещо:
According to a preview by PC Gamer, the “approval system” employed by Origins is going to disappear. Party members will stay with you no matter what you do or say against them/their philosophies, they will just become your “rivals.” The disappearance of the approval system, despite its flaws, is troublesome because the new system may simplify moral quandaries like Mass Effect does. The author gives her opinion on why this might be a bad thing, and why the approval system seems better.
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 03 Дек 2010 20:52
от shizo123
rISs.A.X. написа:Направих си профил в Туитър само за да следя DA2 и Diablo3
I'm speechless...
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 03 Дек 2010 21:02
от Съселче
Reflect написа:rISs.A.X. написа:Направих си профил в Туитър само за да следя DA2 и Diablo3
I'm speechless...
Ако имаш Peep на телефона, който автоматично ти праща Tweеt- овете на телефона ще ме разбереш
![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 03 Дек 2010 21:10
от Jedi Knight
Това не е ново

Освен това се знае, че ще има награда, независимо в кой край на спектъра е дадения спътник.
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 03 Дек 2010 21:11
от Съселче
Jedi Knight написа:Това не е ново

Освен това се знае, че ще има награда, независимо в кой край на спектъра е дадения спътник.
Чак сега го забелязвам. За това го и пуснах

Re: Dragon Age II
Публикувано на: 03 Дек 2010 23:43
от Съселче
Прясно-прясно, но пак - Who cares about this?
Hightown
And again
Everyone who is anyone in Kirkwall lives in Hightown, and they give little thought to what goes on in Lowtown other than to complain when the wind drags up the stench from its foundries or ancient mines. People in Hightown feel safe, not because the city's walls are impregnable, but because an invader would need to scale the stairs from Lowtown in order to reach them. Many bloody battles have been fought on those narrow stairs, and in several wars Hightown has held out for months after Lowtown was taken. The wealthy often forget, however, that those stairs are also their only escape.
Напомня ми малко на разделението в Орзимар
![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 04 Дек 2010 00:11
от Reaver
Интересно ми е ако всички са ти врагове какво ще стане... И дали ще се изисква старание за да те намрази някой до край

Re: Dragon Age II
Публикувано на: 04 Дек 2010 00:26
от Draksis
Както искат да променят механиките и имената, това пак ще си е същата approval system. Просто сега няма да те напускат, а ще ти се цупят и сърдят. Голям праз.
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 04 Дек 2010 02:23
от Jedi Knight
rISs.A.X. написа:Напомня ми малко на разделението в Орзимар
![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
По-скоро Taris от KotOR.
Като цяло - meh... Явно доста вода ще изтече преди да започнат да пускат повече информация за самата игра, а не за сетинга...
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 05 Дек 2010 03:40
от Draksis
Вижте
този пост.
Джон Еплър, синематичен дизайнер в BioWare, намеква, че ще имаме много по-голяма интерактивност в кът-сцените и разговорите. Човекът стига дотам да твърди, че благодарение на ъпгрейднатите анимации, гореспоменатите сцени и разговори изглеждат до 80% по-добри от тези в Origins.
Очевидно не докладвам подробности относно геймплея, но ако Еплър е прав, това ще е още една промяна към по-добро. Не очакваме чудеса, но все пак.
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 05 Дек 2010 05:58
от Reaver
Много ми е интересно в какви мерни величини се измерва изглеждането на даден диалог...
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 05 Дек 2010 15:36
от iddqd
Изглежднето се измерва в графични величини.
Re: Dragon Age II
Публикувано на: 06 Дек 2010 15:22
от Draksis
Шапки.
Майк Лейдлоу споделя, че най-накрая ще можем да се наслаждаваме на статистическата протекция на шлемовете, докато можем да ги държим скрити. Край на модовете и чийтовете за това.
Алелуя викам аз, 'щото това да не мога да махна шлема от Кървавия Дракон в Mass Effect 2 ме убиваше. А бронята изглеждаше аморално яка.