Star Wars: The Old Republic
Re: SW: The Old Republic
BUMP
На кой герой най симпатизирате и бихте ли застанали на негово място,ако можехте?
На кой герой най симпатизирате и бихте ли застанали на негово място,ако можехте?
Re: SW: The Old Republic
Като се замисля-на контрабандиста!Чудя се дали ще можем всъшност да вършим истинската му работа, а именно-контрабанда.Чудя се и каква ще е игровата икономика и колко ще е зависима от създадените от играчи предмети и дори дали ще има crafting система.
-
- Мнения: 6843
- Регистриран на: 10 Юли 2004 06:39
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: SW: The Old Republic
Контрабандиста и ловеца на глави най ме кефят. При всички положения ще играя с един от двамата като най-вероятно с ловеца на глави 

- Дади
- Мнения: 2965
- Регистриран на: 14 Май 2004 18:33
- В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
- Местоположение: Лолиландия
- Обратна връзка:
Re: SW: The Old Republic
Jedi Consular and Sith Inquisitor
Take that
Take that

"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.
-
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Ей, мангали! Що не публикувате новата информация бе? Или чакате да ви я преведа наготово? То тъй най-лесно зер 
1. Комиксът Threat of Peace ще се състои от 96 страници и ще излезе на хартия. Засега са издадени 60 страници.
2. Книгата, засягаща събитията в играта, ще се нарича Star Wars: Fatal Alliance и ще излезе 30 дни преди световната премиера на играта. "Фатален съюз" ще е само първата част от запланираната TOR-трилогия.
3. Най-лошите прогнози за Форс-юзърите се сбъдват. След като събрах данни от три сайта се оформи следната статистика:
Sith Inquisitor - 20%
Sith Warrior - 15%
Jedi Knight - 15%
Imperial Agent - 13%
Smuggler - 11%
Bounty Hunter - 10%
Jedi Consular - 10%
Trooper - 6%
60% от играчите ще са джедаи и сити. Бахмааму... От друга страна, ако сте Trooper, вероятно ще сте много търсен.
4. Jedi Consular-ът вече е в Холонет.
5. Бяха разкрити двама party member-и (в играта наричани companions).
Първият се казва Ким Ваал - брутален дашейд гладиатор. Историята му ще се върти около заробването му и плановете му за отмъщение.

Вторият е Залек, ситски воин от расата на калишите. Историята му се върти около обучението му за сит и личностното му израстване. Героят може да го приеме за ученик, отключвайки нова серия от куестове.

6. Потвърдени са така наречените skill trees. Всеки клас ще може да бъде развиван по два различни начина. Картинката говори сама за себе си:

7. Двойните светлинни мечове (известни още като светлинни тояги) са официално потвърдени. Обърнете внимание и на летящия ловец на глави в горния десен ъгъл на снимката - явно jetpack-ът има доста големи възможности.

ROCK ON!

1. Комиксът Threat of Peace ще се състои от 96 страници и ще излезе на хартия. Засега са издадени 60 страници.
2. Книгата, засягаща събитията в играта, ще се нарича Star Wars: Fatal Alliance и ще излезе 30 дни преди световната премиера на играта. "Фатален съюз" ще е само първата част от запланираната TOR-трилогия.
3. Най-лошите прогнози за Форс-юзърите се сбъдват. След като събрах данни от три сайта се оформи следната статистика:
Sith Inquisitor - 20%
Sith Warrior - 15%
Jedi Knight - 15%
Imperial Agent - 13%
Smuggler - 11%
Bounty Hunter - 10%
Jedi Consular - 10%
Trooper - 6%
60% от играчите ще са джедаи и сити. Бахмааму... От друга страна, ако сте Trooper, вероятно ще сте много търсен.
4. Jedi Consular-ът вече е в Холонет.
5. Бяха разкрити двама party member-и (в играта наричани companions).
Първият се казва Ким Ваал - брутален дашейд гладиатор. Историята му ще се върти около заробването му и плановете му за отмъщение.

Вторият е Залек, ситски воин от расата на калишите. Историята му се върти около обучението му за сит и личностното му израстване. Героят може да го приеме за ученик, отключвайки нова серия от куестове.

6. Потвърдени са така наречените skill trees. Всеки клас ще може да бъде развиван по два различни начина. Картинката говори сама за себе си:

7. Двойните светлинни мечове (известни още като светлинни тояги) са официално потвърдени. Обърнете внимание и на летящия ловец на глави в горния десен ъгъл на снимката - явно jetpack-ът има доста големи възможности.

ROCK ON!
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: SW: The Old Republic
Йей! Class change-а е подтвърден! Тези специализации май ще ми оправят деня и май ще се играе gunslinger. Или consular... или trooper... А бе няма да ме има на страната на империята, просто като видиш как е 60 на 40 разпределението на играчите и ти се приисква да смажеш няколко нахакани, мислещи се за всесилни, ситски задника и да отидеш с кеф после да пиеш кафе и да ядеш кроасани 

And if you could have seen her there
Boys if you had just been there
The swan was in her movement
and the morning in her smile
All the roses in the garden
they bow and ask her pardon
For not one can match the beauty
of the Queen of all Argyll
Boys if you had just been there
The swan was in her movement
and the morning in her smile
All the roses in the garden
they bow and ask her pardon
For not one can match the beauty
of the Queen of all Argyll
-
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Сентри пак влезе с грубия акаунт 
Не си разбрал добре. Не е потвърден class change, a class specialization. Нещо като талантите в WoW, не като разклоненията в Lineage II.
При положение, че си част от гилдията, трябва да си на страната на Империята. Сори.
Когато смажеш няколко истински сити (от ония дето взривяват звездни системи с волята си) ела да се похвалиш. Дотогава мълчи.

Не си разбрал добре. Не е потвърден class change, a class specialization. Нещо като талантите в WoW, не като разклоненията в Lineage II.
При положение, че си част от гилдията, трябва да си на страната на Империята. Сори.
Когато смажеш няколко истински сити (от ония дето взривяват звездни системи с волята си) ела да се похвалиш. Дотогава мълчи.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: SW: The Old Republic
То не е като с един герой да играе човек през цялата игра, нали се сещаш 
Иначе по думите на един от разработчиците в едно интервю - по някое време в играта ще трябва да решим по кой от два начина да развиваме героя си и този избор е необратим, което си е чист class change, както и щат да го наричат

Иначе по думите на един от разработчиците в едно интервю - по някое време в играта ще трябва да решим по кой от два начина да развиваме героя си и този избор е необратим, което си е чист class change, както и щат да го наричат

And if you could have seen her there
Boys if you had just been there
The swan was in her movement
and the morning in her smile
All the roses in the garden
they bow and ask her pardon
For not one can match the beauty
of the Queen of all Argyll
Boys if you had just been there
The swan was in her movement
and the morning in her smile
All the roses in the garden
they bow and ask her pardon
For not one can match the beauty
of the Queen of all Argyll
-
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Eто ти грубо перифразиране на част от интервюто с Джейк Нери:
"Всички контрабандисти ще могат да лъжат, да забиват нож в гърба и да стрелят. Специализациите са по-скоро ъпгрейд на уменията, не създаване на ексклузивни такива."
С други думи всички контрабандисти ще могат да се лекуват и да използват persuade. Някои просто ще са по-добри от другите в това. Това е кустомизация, не два класа в един.
"Всички контрабандисти ще могат да лъжат, да забиват нож в гърба и да стрелят. Специализациите са по-скоро ъпгрейд на уменията, не създаване на ексклузивни такива."
С други думи всички контрабандисти ще могат да се лекуват и да използват persuade. Някои просто ще са по-добри от другите в това. Това е кустомизация, не два класа в един.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: SW: The Old Republic
Да де, обаче са permanent. Смисъл не можеш да си едновременно и gunslinger и scoundrel 

And if you could have seen her there
Boys if you had just been there
The swan was in her movement
and the morning in her smile
All the roses in the garden
they bow and ask her pardon
For not one can match the beauty
of the Queen of all Argyll
Boys if you had just been there
The swan was in her movement
and the morning in her smile
All the roses in the garden
they bow and ask her pardon
For not one can match the beauty
of the Queen of all Argyll
-
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
- Tiny
- но с големо съ̀рце
- Мнения: 4847
- Регистриран на: 14 Май 2005 18:21
- В момента играе: A dance with rogues
- Местоположение: The city of Neverwinter
- Обратна връзка:
Re: SW: The Old Republic
I'm with sentry on this one ![[Arrow] :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![[Arrow] :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
Re: SW: The Old Republic
1.омикса винаги ми се е струвал изключително скучен
2.Good to know
3.Аз очаквах форс юзърите да са повече70%-30% чили повече честно казано,но се радвам,че греша.
4.The force is strong in this one...
5.REvenge leads to something wich leads to something else and so on...
6.Радвам се,че има скил дървета.
7.Не харесвам много-много двойните мечове
I agree with Sentry as well...May the sith lords forgive me....
2.Good to know
3.Аз очаквах форс юзърите да са повече70%-30% чили повече честно казано,но се радвам,че греша.
4.The force is strong in this one...
5.REvenge leads to something wich leads to something else and so on...
6.Радвам се,че има скил дървета.
7.Не харесвам много-много двойните мечове
I agree with Sentry as well...May the sith lords forgive me....
- odojitoo
- Мнения: 178
- Регистриран на: 08 Май 2008 20:19
- В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
1. Комиксът Threat of Peace ще се състои от 96 страници и ще излезе на хартия. Засега са издадени 60 страници.
комиксът е хубав. разкрива доста от историята особено като се има впредвит че излизат само по 3 страници седмично. кефи ме.
ма що само 96 страници? в смисал, колкото и да е сбито и ясно, то не може да разкаже много неща. само колкото за някакъв елемнтарен бекграунд става.
2. Книгата, засягаща събитията в играта, ще се нарича Star Wars: Fatal Alliance и ще излезе 30 дни преди световната премиера на играта. "Фатален съюз" ще е само първата част от запланираната TOR-трилогия.
трилогия!!! ихууууууу!!!
заради нея ли спират комикса?
3. Най-лошите прогнози за Форс-юзърите се сбъдват. След като събрах данни от три сайта се оформи следната статистика:
Sith Inquisitor - 20%
Sith Warrior - 15%
Jedi Knight - 15%
Imperial Agent - 13%
Smuggler - 11%
Bounty Hunter - 10%
Jedi Consular - 10%
Trooper - 6%
60% от играчите ще са джедаи и сити. Бахмааму... От друга страна, ако сте Trooper, вероятно ще сте много търсен.
добре ве, ква е тая инквизитор-мания той класа вчера излезе! при това няма нищо оригинално у него баси.
а иначе много джедаи бе мамка му... не им ли писна у всека игра джедаи... аз ше взема да направя един баунти хънтър.
трупърът не е лош не знам що не го харесват.
4. Jedi Consular-ът вече е в Холонет.
а инквизиторът де е?
и само на мен ли ми се струва, че тоа консулар много страховит... в смисал вижте го само, стоварва се като барета и развърта двойния меч в стил "варварин от диабло"... на кво прилича това? нали трябваше да е дипломат, не някакъв бадазз като warrior-а.
5. Бяха разкрити двама party member-и (в играта наричани companions).
Първият се казва Ким Ваал - брутален дашейд гладиатор. Историята му ще се върти около заробването му и плановете му за отмъщение.
Вторият е Залек, ситски воин от расата на калишите. Историята му се върти около обучението му за сит и личностното му израстване. Героят може да го приеме за ученик, отключвайки нова серия от куестове.
първият изглежда ужасно с това подобие на меч. защо има меч, това е стар уорс, тряба да има пушка! кой идиот ще се изправи срещу лазерни оръжия с меч мааму?
вторият обаче е як. визията му кефи а и историята е яка. ще си имаме ученик! куул!
ама тва нещо като талантите във ВоВ ли ще са или акто престижните класове в Зандани & Змейови?
аааа, двойните мечове са имба! ама що ми изглежда едно такова дървено... в смисал даже първия КОТОР изглежда по-флуиден така да се каже...
летенето също е много яко, определно ще правя баунти хънтър.
May the Force be with you!
-
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Най-сетне някой да ми отговори на поста! Чудя се защо ви информирам, при положение, че даже един отговор не пишете.
И на мен ми харесва. Незнайно защо обаче, повечето хора го ненавиждат.
То целта е да бъде бекграунд, ти какво очакваше? Нали затова ще правят книги.
Вероятно.
Около Инквизитора се създаде огромен хайп - статии, блог, companion-и, gameplay features... Такава реклама не съм виждал от дните на Воина и дори тогава не беше чак такова чудо.
Трупърът е хубав, но масите се кефят на евтиния екшън със светещи тояги. Затова имаме и 4 Форс-класа, вместо нещо иновативно.
Инквизиторът - следващата седмица.
Наистина, това прилича по-малко на дипломат и повече на Чък Норис в момент на религиозен гняв. Какъв е тоя берсерк, какви са тия дартмоуловски изпълнения... То не знаеш съветник ли е или нинджа, баси.
И аз съм твърдо против меле-класове (с изключение на джедаите и ситите разбира се). В тази вселена, както и в нашата, войниците боравят с пушки. Стоманените мечове са чиста идиотщина. Да сте видели клонинг в The Clone Wars с топор?
И мен вторият ме кефи - падам си по калишите.
Именно специализации, а не prestige classes. Това се опитвам да обясня на Сентри от няколко часа насам.
Изглежда дървено, щото енджинът е от 2007-а и дори тогава не е бил върхът на сладоледа. Гони се масовост - играта трябва да тръгва на всяка щайга.
Честно казано и аз се замислих да правя баунти хънтър - сит съм се заклел да не играя, а агентът е интересен, но не ме грабва нещо.
@Граматиков & Сербезов: Поради известни проблеми не мога да ви отговоря на два от постовете. Свържете се с мен по Скайп да ви обясня.
комиксът е хубав. разкрива доста от историята особено като се има впредвит че излизат само по 3 страници седмично. кефи ме.
ма що само 96 страници? в смисал, колкото и да е сбито и ясно, то не може да разкаже много неща. само колкото за някакъв елемнтарен бекграунд става.
И на мен ми харесва. Незнайно защо обаче, повечето хора го ненавиждат.
То целта е да бъде бекграунд, ти какво очакваше? Нали затова ще правят книги.
трилогия!!! ихууууууу!!!
заради нея ли спират комикса?
Вероятно.
добре ве, ква е тая инквизитор-мания той класа вчера излезе! при това няма нищо оригинално у него баси.
а иначе много джедаи бе мамка му... не им ли писна у всека игра джедаи... аз ше взема да направя един баунти хънтър.
трупърът не е лош не знам що не го харесват.
Около Инквизитора се създаде огромен хайп - статии, блог, companion-и, gameplay features... Такава реклама не съм виждал от дните на Воина и дори тогава не беше чак такова чудо.
Трупърът е хубав, но масите се кефят на евтиния екшън със светещи тояги. Затова имаме и 4 Форс-класа, вместо нещо иновативно.
а инквизиторът де е?
и само на мен ли ми се струва, че тоа консулар много страховит... в смисал вижте го само, стоварва се като барета и развърта двойния меч в стил "варварин от диабло"... на кво прилича това? нали трябваше да е дипломат, не някакъв бадазз като warrior-а.
Инквизиторът - следващата седмица.
Наистина, това прилича по-малко на дипломат и повече на Чък Норис в момент на религиозен гняв. Какъв е тоя берсерк, какви са тия дартмоуловски изпълнения... То не знаеш съветник ли е или нинджа, баси.
първият изглежда ужасно с това подобие на меч. защо има меч, това е стар уорс, тряба да има пушка! кой идиот ще се изправи срещу лазерни оръжия с меч мааму?
вторият обаче е як. визията му кефи а и историята е яка. ще си имаме ученик! куул!
И аз съм твърдо против меле-класове (с изключение на джедаите и ситите разбира се). В тази вселена, както и в нашата, войниците боравят с пушки. Стоманените мечове са чиста идиотщина. Да сте видели клонинг в The Clone Wars с топор?
И мен вторият ме кефи - падам си по калишите.
ама тва нещо като талантите във ВоВ ли ще са или акто престижните класове в Зандани & Змейови?
Именно специализации, а не prestige classes. Това се опитвам да обясня на Сентри от няколко часа насам.
аааа, двойните мечове са имба! ама що ми изглежда едно такова дървено... в смисал даже първия КОТОР изглежда по-флуиден така да се каже...
летенето също е много яко, определно ще правя баунти хънтър.
Изглежда дървено, щото енджинът е от 2007-а и дори тогава не е бил върхът на сладоледа. Гони се масовост - играта трябва да тръгва на всяка щайга.
Честно казано и аз се замислих да правя баунти хънтър - сит съм се заклел да не играя, а агентът е интересен, но не ме грабва нещо.
@Граматиков & Сербезов: Поради известни проблеми не мога да ви отговоря на два от постовете. Свържете се с мен по Скайп да ви обясня.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: SW: The Old Republic
Че то ключови черти на consular-а винаги са били rod-овете и imba уменията със силата, какво се изненадвате?
Иначе талантите са си чисто и просто скилове. Тук имаме дървета от скилове, които се отключват към средата на играта. Това си е чист class change - имаш едно общо дърво за обикновените скилове на героя и след това има избор да си отключиш още едно от две дървета със скилове.
Иначе талантите са си чисто и просто скилове. Тук имаме дървета от скилове, които се отключват към средата на играта. Това си е чист class change - имаш едно общо дърво за обикновените скилове на героя и след това има избор да си отключиш още едно от две дървета със скилове.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- Sanjuro Kwon
- Мнения: 40
- Регистриран на: 23 Ное 2009 21:46
- Местоположение: София
SW: The Old Republic
Гадното е, че companion-ите ще бъдат призовавани с магия наречена 'Призови Companion'. Много реалистично, няма що!
Re: SW: The Old Republic
Ами дали ще е магия "призови companion" или малка радиостанцийка в инвентара, каква е разликата?
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
-
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Sentry написа:Че то ключови черти на consular-а винаги са били rod-овете и imba уменията със силата, какво се изненадвате?
Именно - той е майстор на висшите мистерии на Силата, а като го гледам в холонета все едно новият кунг-фу хит - "Chuck Norris meets Darth Maul".
Sentry написа:Иначе талантите са си чисто и просто скилове. Тук имаме дървета от скилове, които се отключват към средата на играта. Това си е чист class change - имаш едно общо дърво за обикновените скилове на героя и след това има избор да си отключиш още едно от две дървета със скилове.
Сентри, тия двете skill trees също са чисто и просто скилове.
Строго погледнато няма голяма разлика между Gunslinger/Scoundrel на контрабандиста и Arms/Fury на воина в WoW. Единствената значителна промяна е, че тук не можеш да смесваш таланти от двете дървета. В най-добрия случай, това в TOR са exclusive talent trees - така ги наричат в официалния форум.
Разработчиците потвърдиха, че никоя специализация няма да дава нови умения, а само ще подсилва старите. И gunslinger-ът и scoundrel-ът ще имат една съща healing система, просто тази на втория ще е по-ефективна.
Истински class change съм виждал само в Атлантика Онлайн, където можеше да си respec-неш класа и да се превърнеш от воин в магьосник. Такова нещо тук няма.
Sanjuro Kwon написа:Гадното е, че companion-ите ще бъдат призовавани с магия наречена 'Призови Companion'. Много реалистично, няма що!
То пък щото в KOTOR не беше така?
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re:
Minotaur King написа:Строго погледнато няма голяма разлика между Gunslinger/Scoundrel на контрабандиста и Arms/Fury на воина в WoW. Единствената значителна промяна е, че тук не можеш да смесваш таланти от двете дървета. В най-добрия случай, това в TOR са exclusive talent trees - така ги наричат в официалния форум.
На това му се вика Class Change. Има го в Rohan, има го в Rappelz, има го в Lineage, има го и в много други игри, които няма смисъл да изброявам.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!