;рSaren написа:Аз лично си избивах наред и той се кефеше човека ;р
Star Wars: The Old Republic
-
VALEN7INVS
- Цар
- Мнения: 8458
- Регистриран на: 18 Ное 2001 08:24
- Местоположение: Амстердам, Нидерландия
- Обратна връзка:
Re: SW: The Old Republic
QVOD·EST·SVPERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
Re: SW: The Old Republic
еееее исках Carth даго направя джедай
ама немога 
Re: SW: The Old Republic
аи искам да питам щото пак ще почвам Kotor 1 и искам героят ми да е soldier ама и да мноого силен с магиите да убивам противниците с магий това как може да стане ?
още в началото как да си разпределя точките феатовете и така
още в началото как да си разпределя точките феатовете и така
Re: SW: The Old Republic
Ами аз лично войник си играя втори левел (понеже вторият трябва да го дигнеш в началото на кораба по дефаулт) цял Тарис (и всички куестове си минавам, но си е малко играчка, особено на арената да биеш всички) и си вдигам натрупаните левели след като стана джедай. Ако искаш да си хем добър с меча, хем с магиите вземи сентинел като клас, който се пада средно положение. Като статове, винаги е различно в зависимост как искам да я играя играта но в конкретния случай - вдигай 14 на strength и constitution, dexterity не пипай изобщо (то и не ти трябва защото в първата част за разлика от втората няма фийт който да слага dexterity като доминиращо при отчитането на меча) и 14 на wisdom и charisma. Не си спомням колко точки ти дава в началото но тези четирите са ти основните на които да вдигаш. При меле ориентиран strength и constitution са мъст, при force ориентиран wisdom и charisma както и constitution (това е за всеки, щото кръв си трябва), за средно просто балансираш между четирите. Като фийтове винаги вдигам toughness, за повече кръв, flurry (feat) + speed (като магия) в комбинация, и dual wield или duel. На теб ще ти трябва duel и да носиш един меч, защото понеже ще балансираш няма да имаш толкова strength да не мисваш с двa. Аз така си правя развитието, което е въпрос на индивидуалност и моят начин не е обезателно най правилният. Имай напредвид обаче, че никога няма да можеш да правиш толкова демидж и да имаш толкова магии колкото консулара, нито толкова кръв и чист демидж колкото гардиана. Идеята е обаче, че ще резистваш много по лесно чуждите магии от колкото гардиана и няма да си беззащитен ако ти свърши Силата като консулар. Сентинела пък и си получава бонусчета към талантите.
Though they sink through the sea they shall rise again; Though lovers be lost love shall not; And death shall have no dominion.
- Дади
- Мнения: 2965
- Регистриран на: 14 Май 2004 18:33
- В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
- Местоположение: Лолиландия
- Обратна връзка:
Re: SW: The Old Republic
Soldier на Dexterity с Weapon Finnese, никакви брони и после го играеш Sentinel. Убиец, не носиш брони, щот' имаш висок dex рейтинг, стабилна атака и си дигаш силите както ти падне ;- )
едит:
а, бахмааму, верно ли няма weapon finesse?:
едит:
а, бахмааму, верно ли няма weapon finesse?:
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.
Re: SW: The Old Republic
аве Saren Сентинел не е ли сакат с меча ?
ай аз искам да носа или два меча или да носа двойен меч лазерно копие
ай аз искам да носа или два меча или да носа двойен меч лазерно копие
Re: SW: The Old Republic
Лично аз я изиграх единицата накъм 16 пъти все със Сентинел (мноо зарибява, ей...) и просто къртех наред.
Няма силен или слаб клас, важно е как си развиваш героя. Просто следвай съвета на Сарен (пича знае) и ролвай един Сентинел, няма да съжаляваш.
Няма силен или слаб клас, важно е как си развиваш героя. Просто следвай съвета на Сарен (пича знае) и ролвай един Сентинел, няма да съжаляваш.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: SW: The Old Republic
е аз като си избирах класа нали преди да избера си сейвах избрах сентинел излезнах от вън дасе бия с гадини тия ми ебаха майката
само миссвах 
Re: SW: The Old Republic
E нормално да мисваш ако нямаш strength. Aз ако ще играя с меч предимно избирам войник в началото - слагам 16 на strength и constitution и вече другите ги разпределям, на dexterity никога не слагам, в първата част не виждам особено смисъл. Във втората има бая смисъл защото не само ти вдига защитата но и ти го брои като modifier за атаката с меча като си вземеш финес фийта. 2-ри левел войник, стигам на дантуин и естествено натрупаните левели на гардиан класа. Ако Силата искаш се прави скаут в началото, вдига се Wisdom, Charisma и Constitution oсновно и другото е вече по избор, после се избира консулар като джедайски клас. Сентинела е леко слаб в първата част, във втората сентинела е най-добрият избор, защото stat-вете и скиловете имат пряко влияние върху разговора - wisdom, intelligence, awareness ти отварят нови опции на разговор и доста други екстри. Като цяло обаче и в двете игри консулара е най-силният от всичките. В началото винаги е най-слабият и е най трудно да се играе с него от всичките класове, но към средата просто нищо не може да стигне до теб, а с правилно развитие и Силата не ти свършва.
Иначе за това, което ти искаш, взимай дуел като фийт и ползвай само един меч. Нали искаш да си и със Силата, трябва да балансираш между strength, constitution, wisdom и charisma, няма да имаш толкова strength (a dual иска повече) и ще мисваш яко.
Иначе за това, което ти искаш, взимай дуел като фийт и ползвай само един меч. Нали искаш да си и със Силата, трябва да балансираш между strength, constitution, wisdom и charisma, няма да имаш толкова strength (a dual иска повече) и ще мисваш яко.
Though they sink through the sea they shall rise again; Though lovers be lost love shall not; And death shall have no dominion.
- Tiny
- но с големо съ̀рце
- Мнения: 4847
- Регистриран на: 14 Май 2005 18:21
- В момента играе: A dance with rogues
- Местоположение: The city of Neverwinter
- Обратна връзка:
Re: SW: The Old Republic
едит: d20 knowedge check fail.
Nothing to see, move along.
Nothing to see, move along.
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
Re: SW: The Old Republic
В Котор 1, всяко меле оръжие (няма значение обикновен меч или светлинен) и шанса да удариш се модифицира от strength, всичко огнестрелно от dexterity. Шанса дали ти ще удариш с меле оръжие зависи от strength-a, дали теб ще те ударят от dexterity. За това и никога не вдигам на dex, няма смисъл да дигам при положение, че няма да уцелвам по добре, а защита не ми трябва толкова много понеже имам достатъчно кръв, Сила и физическа сила за да убия противника, че да ми нанесе толкова демидж. В Котор 2 фийта финес прави така, че меле оръжията използват, това което е по високо, и при това положение е по добре да дигаш на dex, защото ти вдига и защитата и атаката и шанса да уцелиш хем с меле оръжие, хем с бластери (а в двойката има бластери, които правят по голям демидж от дори висок клас светлинни мечове).
Ако говорим за специални атаки единствено critical strike се влияe от dexterity, но то е до колкото какъв е шанса да го парализираш след атаката, чистия демидж идва пак от strength. Flurry и Power Strike са си пак от strength.
Ако говорим за специални атаки единствено critical strike се влияe от dexterity, но то е до колкото какъв е шанса да го парализираш след атаката, чистия демидж идва пак от strength. Flurry и Power Strike са си пак от strength.
Though they sink through the sea they shall rise again; Though lovers be lost love shall not; And death shall have no dominion.
Re: SW: The Old Republic
значи Saren
аз си направих Soldier дигнах 16 strenght 15 constitution 14 Charisma 14 Wisdom
и сложих duel като феат
аз си направих Soldier дигнах 16 strenght 15 constitution 14 Charisma 14 Wisdom
и сложих duel като феат
Re: SW: The Old Republic
аве ама как да убия оня Ранкор трябваше даму се сложи нещо в храната аз му сложих 3 от ония капсули дето взех от ръката и пак нищо 
Re: SW: The Old Republic
хах пробвай да му сложиш освен това и една граната 
HolyCrusader написа:Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.
Re: SW: The Old Republic
а Bastila как да я развивам щот като гледам не издържа на бой 
Re: SW: The Old Republic
Aко искаш, направо да ти мина играта?
Wisdom, Charisma, Constitution + бъфове, стазис, push-a. По добри предмети, кво друго да ти кажа. Бастила, като цяло не е от най-издръжливите по принцип.
Wisdom, Charisma, Constitution + бъфове, стазис, push-a. По добри предмети, кво друго да ти кажа. Бастила, като цяло не е от най-издръжливите по принцип.
Though they sink through the sea they shall rise again; Though lovers be lost love shall not; And death shall have no dominion.
- Omega-x
- Супер Марио или Смърт
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
- Местоположение: Demented Mind
Re: SW: The Old Republic
двоен меч, критикъл, хийлинг, декс, уиздъм, стр.
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Taytay.
Re: SW: The Old Republic
моя доста миссва ама добре че е Zalbar
тои ги млати яко
тои ги млати яко
Re: SW: The Old Republic
аве на Kotor 1 имали Grip това душенето ?
щот аз него виждам :S
щот аз него виждам :S
-
Букмейкара
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24 Яну 2008 20:17
Re: SW: The Old Republic
Доколкото си спомням го имаше слабо застъпено и просто ги душеше.В 2рата част можеше да ги размяткаш наляво - надясно и да ги трошиш в стената.