Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4: GOTY!!!
Публикувано на: 13 Юни 2008 20:47


Доста рано е за титуловане, на която и да е игра с титлата GOTY но да, ако StarCraft 2 не излезе до края на годината, то MGS4 e безспорен фаворит засега. Жалко, че едва ли някога ще я играя(PC port едва ли ще има). С голям интерес чакам развитието на кариерата на Хидео от тук нататък, след края на най-успешната му поредица.

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8449
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4: GOTY!!!
Публикувано на: 13 Юни 2008 21:02


Ей тая игра просто ги изкърти, честно... Та, защо пък да няма РС порт? Аз пък съм почти сигурен, че ще има, при това не след дълго. Пък и да няма - съседа има PS3, така че все ще се намери как да я превъртя...

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
11 Апр 2003 07:31
Мнения: 1168
Местоположение: Newcastle
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4: GOTY!!!
Публикувано на: 13 Юни 2008 22:40


Vargg написа:
Та, защо пък да няма РС порт? Аз пък съм почти сигурен, че ще има, при това не след дълго.



@High_voltage ще ти кажа само едно- GTA IV

___________________________________
flickr flickr.com/photos/georgeoftheearth


Профил ICQ WWW

Аватар
Регистриран на:
06 Дек 2004 10:20
Мнения: 206
Местоположение: Sf
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4: GOTY!!!
Публикувано на: 13 Юни 2008 23:02


Vargg написа:
Ей тая игра просто ги изкърти, честно... Та, защо пък да няма РС порт? Аз пък съм почти сигурен, че ще има, при това не след дълго.


То няма порт на MGS3, ти за четворката бленуваш ... :>

Цитат:
и че неговите възлюбени конзолни заглавия всъщност не са чак толкова добри.


o'rly?
Добри заглавия има за абсолютно всяка платформа! Друг е въпроса, че някои хора са се ограничили само със една и се започват хейтърщините от типа ''Видиш ли, аз имам еди коя си платформа, за нея излизат най-добрите игри'' - дрънци.

@Brain - нищо учудващо няма относно оценките - Хидео Коджима е ГEНИЙ ! :)

edit:

Metal Gear Solid 4 'Photo Shoot' gameplay


MGS4: Guns of the Patriots Playboy Magazine Gameplay HD


Metal Gear Solid 4 Akina Minami Gameplay


Профил

Eroguro Lolies FTW!
Аватар
Регистриран на:
18 Апр 2004 19:14
Мнения: 16351
Местоположение: くそくらえ、やりまんめ!~
В момента играе: しんじまえ、でぶぶす!~
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 00:27


@GT .. ахаха... велико... :ДД

___________________________________
天皇陛下万歳。。!

Serious Sam написа:
Бих ебал японка с кеф... Но с къса подстрижка... Нито дибидюс, нито джунглясала...


Цитат:
iskam nqkoq bipolqrna s koqto da ne znam dali 6te se sybudq 6toto mi duha ili mi e otrqzala huq


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 01:16


Mario Gallaxy - 10/10, GTAIV - 10/10, MGS4 - 10/10... напоследък са занижили изискванията за десятки като гледам. Това не значи, че играта няма да е нещо много много добро, но напоследък почти няма игра, която да я сложат с ранг под 8... говоря за по hype-натите.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
06 Дек 2004 10:20
Мнения: 206
Местоположение: Sf
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 07:24


Sentry написа:
Mario Gallaxy - 10/10, GTAIV - 10/10, MGS4 - 10/10... напоследък са занижили изискванията за десятки като гледам. Това не значи, че играта няма да е нещо много много добро, но напоследък почти няма игра, която да я сложат с ранг под 8... говоря за по hype-натите.


Не, че са ги занижили, просто игрите, които си изброил си заслужават абсолютно високите оценки. Верно, в GTAIV промените са повече козметични и дефакто си е още от същото със доста липси и добавки спрямо предните игри, но реализацията е на огромно ниво. Дори и да не е за пълна 10-ка, то определено не е и за нещо по-ниско от 9-9.5/10 :)
Super Mario Galaxy, MGS4 няма какво да ги коментираме. Малко са игрите със почти перфектна реализация, които в същото време предлагат и доста иновацийки :)
btw: и Haze се хайпваше, но се оказа абсолютния боклук, като навсякъде получи оценки от сорта на 4/10 :)
Също бих споменал и Ninja Gaiden II, която се смяташе за бахти важния 360 ексклузив, а се оказа доста счупена игрица във много отношения, която отстъпва дооста на оригинала. И да, получи си осмиците главно заради феноменалната бойна система, която прави на смешни абсолютно всички останали представители на жанра.:>


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8449
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 09:47


:oops:

Е, значи остава варианта да я играя в съседа, колкото и гадно да е... Не че мога да разбера как Super Mario Galaxy може да стъпи и на малкия пръст на MGSIV или GTAIV. Не че това GTAIV ми изглежда кой знае какво, ама пак има изкъртваща графика, докато това Mario... Бе 'де да знам, явно не съм някой голям connoisseur...

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
23 Мар 2002 22:07
Мнения: 783
Местоположение: 777
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 10:07


Vargg написа:
Не че това GTAIV ми изглежда кой знае какво...




Охохохохохо, поиграй го на бокс, па че видиш :mrgreen:


@High_Voltage
Колкото и да не ти се иска - конзолите мачкат пусито на малки частички.

___________________________________
Expect the worse, you bleeding heart, but kill me first - before it starts. Yes, my cock is getting hard, we are
born different after all.
Invite mayhem, produce weapons, shoot out, burn down.
No CNN or media now ...


Профил

Аватар
Регистриран на:
02 Фев 2008 17:56
Мнения: 228
В момента играе: GTA 4
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 10:11


Vargg написа:
:oops:

Е, значи остава варианта да я играя в съседа, колкото и гадно да е... Не че мога да разбера как Super Mario Galaxy може да стъпи и на малкия пръст на MGSIV или GTAIV. Не че това GTAIV ми изглежда кой знае какво, ама пак има изкъртваща графика, докато това Mario... Бе 'де да знам, явно не съм някой голям connoisseur...

Ти си идиот! Докато не си играл SMG не можеш да кажеш нищо. Аз я играх около половин час и с ръка на сърцето мога да кажа, че е това е една от най-добрите игри създавани някога (със сигурност най-добрата за Нинтендо)

По темата. Успях да играя играта при един мой приятел. Добра игра е, но си има свойто минуси. Първо ме изнервиха дългите филмчето. Не че са лоши, но са прекалено дълги. Също така не разбирам защо героя се казва Old Snake. Стар е, но защо трябва да се казва така. Но все пак съм играл и по-добри игри затова не мисля, че 11 от 10 е правилната оценка.


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Юни 2005 17:36
Мнения: 642
Местоположение: У паркъ
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 10:36


Последния Metal Gear, който играх беше Twin Snakes и мачкаше, защо тоя да не е още по-добър?

Така...Super Mario Galaxy. Не искам да влизам в разни спорове и само ще кажа, че играта е ужасно добра. Ако някой има шанс да я играе и може да преглътне факта, че Марио не е италиански емигрант, чието хоби е да краде коли - нека я играе! А и саундтрака и кърти.

GTA IV я играх няколко часа и ме разби! Може би не е чак за десятка, но поне 9.5.


Профил

Аватар
Регистриран на:
06 Дек 2004 10:20
Мнения: 206
Местоположение: Sf
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 10:46


Кирилицата написа:
Vargg написа:
:oops:
Първо ме изнервиха дългите филмчето. Не че са лоши, но са прекалено дълги. Също така не разбирам защо героя се казва Old Snake. Стар е, но защо трябва да се казва така. Но все пак съм играл и по-добри игри затова не мисля, че 11 от 10 е правилната оценка.


Дългите кътсцени са типични като за поредицата. За някои може да са минус, за феновете голям плюс :wink: Колкото до Old Snake, трябва да се следи историята на играта (още от предните части) - ако го беше правил - щеше да ти е ясно.
11/10 оценка няма :) IGN са споменали, че ако е имало някаква възможност да се даде такава - биха го направили. 10/10 им е оценката.


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8449
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 11:13


Кирилицата написа:
Ти си идиот!

Ок. Нека да съм идиот. ;р

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 11:52


Gt, за сметка на това в gametrailers оценката им е 9.3 от 10. Всички тези игри може да заслужават оценка над 9, но за 10 според мен трябва революционна игра, която да няма никакви недостатъци, а това не е така с никоя от тези игри. За сега не е създавана и никога няма да бъде създадена перфектна игра, което значи, че 10/10 си е мираж. От GT най-добре го осъзнават и до сега най-високата оценка, която са давали е 9.8. 11/10 - така говори само някой фен.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
16 Сеп 2006 11:50
Мнения: 884
Местоположение: In front of the computer
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 12:04


Понякога за конзоли излизат толкова високооценени и феноменални игри, че ми иде да си вкопая зъбите в земята. :evil: Май ще се замисля за някой Xbox 360/Плейстейшън 3/Wii за Коледа... :roll:

___________________________________
а.к.а. Nixon
http://bulgariansounds.blogspot.com/


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
23 Мар 2002 22:07
Мнения: 783
Местоположение: 777
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 12:07


Lord of the dreams написа:
Понякога за конзоли излизат толкова високооценени и феноменални игри, че ми иде да си вкопая зъбите в земята. :evil: Май ще се замисля за някой Xbox 360/Плейстейшън 3/Wii за Коледа... :roll:




E НЕ !!!! Конзили >>> пуси

___________________________________
Expect the worse, you bleeding heart, but kill me first - before it starts. Yes, my cock is getting hard, we are
born different after all.
Invite mayhem, produce weapons, shoot out, burn down.
No CNN or media now ...


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 12:14


който се води по оценките е заблуден и винаги ще играе това което му кажат

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
06 Дек 2004 10:20
Мнения: 206
Местоположение: Sf
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 12:25


Цитат:
Gt, за сметка на това в gametrailers оценката им е 9.3 от 10. Всички тези игри може да заслужават оценка над 9, но за 10 според мен трябва революционна игра, която да няма никакви недостатъци, а това не е така с никоя от тези игри. За сега не е създавана и никога няма да бъде създадена перфектна игра, което значи, че 10/10 си е мираж. От GT най-добре го осъзнават и до сега най-високата оценка, която са давали е 9.8. 11/10 - така говори само някой фен.


iddqd написа:
който се води по оценките е заблуден и винаги ще играе това което му кажат


.


Профил

Дидко Бандитко
Аватар
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47
Мнения: 16967
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: Metal Gear Solid 4 (или как се вади оценка 11/10!)
Публикувано на: 14 Юни 2008 13:11


Ех, докосвал съм се само до първата част на поредицата на стария си PS и беше доста забавно и постоянно ме държеше в напрежение :> Сега като гледам колко е култова...

___________________________________
[02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Май 2004 21:32
Мнения: 667
Местоположение: Dark pits of darkness and despair descending down decaying decrypted doom-damned dungeons
Заглавие:
Публикувано на: 14 Юни 2008 15:30


Хмм...Може би проявявам слабост но не мога да не се въздържа да изкажа мнението си в тази тема ,тъй като в нейните рамки вече се назоваха 2 заглавия, лично интересуващи ме и притежаващи качества заслужаващи обсъждане и поглед от една различна от "Омг Хидео Коджима е Бог и искам дете от него" позиция.
Тъй като темата е основно посветена на последната част излязла част от поредицата на многоуважаемия "маестро" Коджима , ще си позволя да започна изказвайки личните си мнения и впечатления именно за нея и ще се радвам ако някой по-отявлен неин почитател съумее да опроворгае критиките ми и отговори на възникналите у мен въпроси при контакта с предишните 3 части.
Първо нека заявя че казаното по-долу е изцяло лично мнение базиращо се на субективна, по-скоро обвързана със западната култура преценка, може би неспособна да оцени специфичните и базиращи се на източната традиция елементи включени в поредицата и вероятно придаващи последните щрихи от окончателния ансамбъл на нейната "култовост".
Макар и несъмнено да намирам MGS за изумително качествена поредица от заглавия, несъмнено обогатила с множество иновации разбирането за съвременния гейминг и това какво трябва да представлява той, не смятам че съществува заглавие от поредицата заслужаващо и оправдаващо своя статут на "неуспорима десятка по default".
Основанията ми за това се базират на няколко фактора, като най-базовия такъв ще положа на една изначална презумция с която предполагам всички тук ще бъдат съгласни:
Най-важното и ключово за една игра качество несъмнено е неговия gameplay -начинът по който се играе дадено заглавие - онова което се играе.Точно това е и основен проблем във всяка рецензия касаеща Metal Gear Solid - историята на заглавието и действието в него са обвързани толкова брилянтно с gameplay решенията (дори и вече споменатата интерактивна камера по време на кътсцените или пък удивителните решения за финалните "фази" в Metal Gear Solid 3).
В същото време ако с огромни усилия успеем да ги разграничим ,поне в контекста на моите представи поредицата не е претърпяла значителна промяна от своята първа част - Metal Gear 1 , появила се още под двуизмерен формат за SNES и дефакто просто пренесена в трето измерение.(За онези готови с вик да посочат "CQC системата или решенията за камуфлажи в 3тата част ще отговоря само "козметични екстри" , нямащи нищо общо с реална еволюция).
За да получи едно заглавие оценка "перфектно" това означава постигане на абсолютно съвършенство по отношение именно на gameplay решенията си.А в това отношение MGS е заглавие, макар и уникално на места по-скоро съчетаващо комнбинация от полу успешни решения.За начало макар и за времето си неговата stealth система да е била изключително напредничава, на фона на съвременните стандарти(наложе ни още от Thief и в последствие препотвърдени от Hitman, достигайки своя "еволюционен праг" в първите три части на Splinter Cell) тя(дори и в 3тата част) е по-скоро наивна и такива фактори като "звук и видимост" имат макар и добре замаскирано символично участие.
Всичко бива базирано на скриптове, от своя страна изпозващи два архитипа с известен брой(но отново силно ограничени) вариации - Infiltration Mode и Alarm mode ,при единственото което се променя е маршрута и издирваните "белези" по които се ориентира AI, без никакво съображение с реалната ситуация и поведение на играча.
Белезите в околната среда, промените в нея , източниците на звук -всичко това е без значение за опонентите пред които се изправя Solid Snake или респективно Big Boss и Raiden.
С промъкването до тук - втория съществен недостатък в игрово отношение е монотонноста, разрушавана единствено и само по време на битки с босове или вече споменатите финални стадии на заглавието(обикновенно представящи сражения издигащи думата "епичност" на качествено ново ниво).Цялостния цикъл от действия обикновенно касае - промъкни се, сложи кашон, махни кашон, промъкни се до врата -влез във врата - повтори.След време се появява момента - повтори в условия на засилено присъствие на противници.
Това именно и изчерпва наличието на превърналия се в титуловка на поредицата "tactical" елемент("espionage" не присъства никъде освен в рамките на историята , а за "action" -след кратка пауза за flame по отношение на монотонноста).
В условия на съчетаване с меко казано разчупени и интензивни междинни анимации и cut-сцени внезапния контраст и завръщане към реалността на криенето и бягството из на места идентични и преповтарящи се лабиринти от коридори или за разнообразие висящи мостове(MGS 2) и джунгли(MGS 3) с кашон на гърба пред 2/3 от времето изглежда меко казано нелеп и демотивиращ.
( До достигане на критичната " Какво ще стане по нататък!" точка на любопитство караща те да преглътнеш дори някои откровенни безумия.)

Що се касае до "action" eлемента ще си позволя да бъда лаконичен и във все още скромния си (но несъмнено присъстващ вече) конзолен опит да заявя - Не съществува конзолно заглавие във която управлението и стрелбата от първо лице да е нещо различно от "трагична" , освен ако във нея не фигурира вълшебната думичка auto aim( и не Halo не е ултимативния FPS - просто конзолата се прицелва вместо теб) - за съжаление това важи с пълна сила за Metal Gear Solid - съответната от трето лице е невъзможна, а от първо болезнено неусвоима и неинтуитивна.Може би дългите ми години опит с мишка влият на преценката ми ,но за да претендира едно заглавие за "съвършенство" е желателно подбни проблеми да са намерили своето решение( такъв е случаят със GTA 4, където auto-аim системата е съчетана с контрол от страна на играча).
Вероятно за пишещите в тази тема почитатели на поредицата гореизписаните осбнования са лесно пренебрежими на фона на историята и нейните достойнства.Не отричам нито едно от съответните. Историята на вселената създадна от Коджима е меко казано внушителна като детаил и смислена като внушение с своята про-пацифистка позиция и разсъждения относно екзистенциалната същност на човечеството и тази зад индивидуалните мотиви и действия, комбинирани с много класически философски въпроси като виждания за свободна воля, истина и реалност (най-силно засегнати като проблеми в Metal Gear Solid 2 ,поради която и съответната част е и мой личен фаворит).За съжаление поради споменатите ми вече предразсъдаци не съм способен да си обясня и оправдая поставянето на 10 от 10 като оценка дори и на базата на този параграф поради някои прости именно касаещи историята елементи които ще изброя едни по един и които именно желая да ми бъде обяснено как точно се вписват в претенцията за продукт със стойност и смисъл различаващи се от тези на американски bi-екшън от 80те( извинението пародия не е подходящо тъй като останалите елементи са поднесени с изумителна сериозност(за протокола разговора между Snake и Raiden за същноста на човека в края на MGS 2 или ВСИЧКИ диалози между Snake и The Boss)- за протокола реакцията ми при появата на всеки един от тях най-изчистено би била уписуема като WTF!:
-Персонажа на Отакон и историята за неговите сексуални взаимоотношения с доведената му майка, убииството на баща му от страна на съответната и тайните чувства които доведената му сестра изпитва в същото време
-80+ годишен снайперист в инвалидна количка и неговия говорещ папагал
-"Taйното ръкостискане" между Otakon и Snake минути след като сестрата на първия е починала от прободна рана .нанесена й от би-сексуален румънски вампир танцуващ фламентко.Това упорито успорва първото място със:
-Хомосексуален генерал от КГБ притежаващ контрол над електричество "яздещ" танк и неговия приличащ на Raiden леитенант-любовник
-Хомосексуален американски генерал ръководител на тайно бюро към армията с любовник гореспоменатия вампир явяващ се баща на чернокожа блондинка , отклоняваща куршуми , със и без помоща на наномашини.(Междувпрочим съответната се явява единствената изключая Snake и Raiden притежаваща каквато и да е разумна "дълбочина" в образа си и неговата символика)
-Огромен дебелак специалист по експлозиви...на ролкови кънки...с узи е ведната ръка..и чаша в другата....
-Чернокож шаман и вуду жрец използващ огромна картечница за оръжие...
-Покрит с печли командос участник във ВСВ.
Извинявам се но единствената уместна реакция при появата и разкриването на съответните персонажи и фрагменти от историята на фона на борба за унищожаване на нео-тоталитаристки световен ред базиращ се на микро технологии и изкуствен интелект управляващ в тайна човечеството по образеца на вече несъществуваща секретна организация е: ЛЬОЛ.(Собственост на многоуважаемия Omega-x)
При това дори няма да изброявам множеството неуместни в очите ми прояви на хумор при разговорите чрез радио връзка, макар и да не мога да не спомена разсъжденията на Solid Snake относно метафизичната същност и тълкувание на образа на картонен кашон и акта на криене в него, както и чуваното и повтаряно вече до ниво на комичност: "Snake?!Snaaaaaakeee!"(Просто защото съответните вметки са чисто хумористични и не претендират за връзка с историята за разлика от гореизброените)
Единствения елемент без съмнение заслужаващ само и единствено адмирации в поредицата несъмнено е музиката.С изключение на вокалния кретенизъм "Snake Eater" всичко е реализрано по начин напълно оправдаващ титлата "маестро" неофициално връчена на Коджима от повечето медии.А самата песен "Snake Eater" има проблеми не толкова с цялостното си звучене колкото с помпозноста си съчетана с абсурдноста на своя текст от който ще цитирам само фрагмента "Some day you would walk in the rain - Some day you would dine on a treefrog" , макар и описващи реалността на Naked Snake и преживяванията му в джунглата, като цяло неуместни в своята...дори не знам как точно да я дефинирам...може би "прозаичност"...Но дори и това не би могло да развали цялостните ми впечатления поради факта че единствения англоезичен текст притежаващ автор японец и комбинация от съзвучие, смисъл и мелодичност е този на музиката към Silent Hill 2,3 и 4 на неописуемо талантливия Akira Yamaoka изпълнен от Elizabeth McGlynn( което също е отважност тъй като повечето опити на японски изпълнители да реализират вокално текстове на англииски завършват с провал поради неспособноста им да произнасят "л"( с дребни изключения))...
И нека в края отново отбележа че Metal Gear Solid поредицата несъмнено е един важен елемент от формирането на съвременния облик на развлекателния софтуеър и превръщането му в нещо повече от индустрия, явявайки се едно от първите заглавия разглеждащо виртуалното като среда в която с похвати подбни на киното да се изказват идеи , творчески позиции и като цяло да бъде накаран играча да се замисли.Въпреки всичко обаче не съм склонен да категоризирам като заслужаваща 10/10 или претенциозното 11/10 игра, чието основно качество се явяват култови кътсцени , тъй като това автоматично го превръща не в „съвършенната игра” , а по скоро в „един много добър филм”.(Няма да занимавам тук присъстващите с тезата си как всичко тръгва от кривото разбиране което Хидео Коджима притежава за термина „американски 80тарски екшън”.)

И така....До тук.А сега по отношение на GTA IV, за която желая да кажа само едно единствено нещо:
Няма друга игра до сега в която руската мафия да е озвучавана от руски актьори, украинската от украински такива, сърбите от истински сърби , а играча има възможноста да направя drive-by в компанията на напушен ямаец на фона на руски рап описващ жестокоста и трагизма на емиграндската съдба.При това и без да упоменавам меко казано внушителния на фона на предишните заглавия сюжет и цялостното убииствено атмосферично богатство.
Също така желая и да уточня че всякакви опити за сравнение на успеха и качествата на MGS IV с тези на GTA IV(или извършваното в други форуми сравнение между поредиците MGS, Thief ,Splinter Cell и Hitman) най-малкото неуместно на базата на отсъствието на каквито и да е общи качества отвъд това че и двете притежават многомилионен бюджет и се явят шедьоври на геиминг индустрията, но на подбен фон би звучало уместно и изказване от типа “Omg Star Wars totally pwnd The Pianist!”.

За почитателите на MGS ,нямащи възможноста да закупят струваща 700 лева конзола заради едно единствено заглавие, по скоро попадащо в категорията Blu Ray филм:

http://www.youtube.com/watch?v=SkNo_mgQLsY
http://www.youtube.com/watch?v=yDNqjC-yb6I
http://www.youtube.com/watch?v=5K905C7yGoE
http://www.youtube.com/watch?v=5rL1epQt-Tk
http://www.youtube.com/watch?v=F-CkrFHrYd8
http://www.youtube.com/watch?v=S3iL6W24xwc
http://www.youtube.com/watch?v=5bl83QVfjW0
http://www.youtube.com/watch?v=2ReeUbF4Ezs

Пълният разделен в 8 части 56 минутен апогей на последните фрагменти от пъзела наречен Metal Gear Solid.- директен rip на поместените на бонус диска към заглавието фаилове.

___________________________________
Lets have a black celebration

I see the stars come out tonight
I see the bright and hollow sky
Over the city's ripped backsides

I look to you
How you carry on
When all hope is gone
Can't you see

PS: Misery Loves Company - I AM NOT A GOTH!


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com