Моля тая тема да бъде направена важна поне за 2 седмици , никой няма да умре от тая работа , а и никой няма да забогатеее . Нямам абсолютно никви комерсиални намерения или изобщо квато и да е идея за лична изгода . Просто искам повече българи да процъкат тая супер яка игра
. А не да се мъчат по някви задръстени клишета
.
Space Cowboy Online - Е това е играта .
Жанр - MMOFPS - Масивен Мултиплейяр Ориентиран Ролеви Екшън от първо лице .
Което не е до там истина , защото си гледате кораба от 3то лице , а и има силно
застъпени RPG елементи , lvlване equipment ...
Официален сайт Click
Note: Free to play
forever ( Никога няма да ви искат пари да я цъкате )
Note2:
Играйте в Trimus Просто там съм аз , там ще бъдат и всички
които евентуално прочетат това .
Kартинки :
Click Това е моя кораб ( B-Gear и другия ми I-gear , но това later )
Филмчета :
I gear http://www.youtube.com/watch?v=DTQbbLEa2uE
B Gear http://www.youtube.com/watch?v=RyBUUzFijR4
M Gear http://www.youtube.com/watch?v=LEMO0lC226c
A Gear http://www.youtube.com/watch?v=qwseA64bK8Y
__________________________________
Как се играе тая игра в Корея
:
http://www.youtube.com/watch?v=FndplDmfjpE
__________________________________
Идеята на играта :
Карате футуристичен самолет с невъобразима маневреност
и разрушителни способности еквивалент на една днешна
армия .
До 11 левел можете да разчитате единственно на себе си
( 2 часа игра макс ) След което пред вас се отриква
една нова възможност да избирате между двте враждуващи
нации : BCU и ANI . Веднъж направили съдбоносния избор
ще живеете с него до края на дните си или поне докато
не си регнете нов акаунт с различен e-mail и данни , щото
избере ли един от геройте в акаунта нация , всички следващи
автоматично са от нея .
Няма да се лъжем , всяка нация си има силни и слаби моменти ,
a удоволствието на играта , до голяма степен зависи от сънародниците
ви . Е BCU Trimus при които играя аз къртят мивки
.
Оverview на това
какво ви предстои:
От 11 до 22ри level мисля сте Trainee . Летящо парче мръвка за всеки
от злите врагове на който му се хаби ракета по-вас , а повярвайте ми
кандидати не липсват . Играта е силно pvp ориентирана и всяко едно
убииство се отчита като 1 fame , освен това получавате и KillMark от
противника , който можете А) да продадете в NPC магазина за кинти Б)
да " изядете " за experience . Това колко пари/exp ще получите зависи
от нивото на играча който сте убили . Както вече казах вие сте trainee
и от вас ще се взима Trainee Killmark ( KM за по-кратко ) Която в общи
линии за нищо не става , но все пак брояча си отчита 1 fame ... Е има
хора с по 30~40 хиляди " слава "
. на тези lvlи играта не може да се
усети много , но пак си е забавно , в крайна сметка летите ...
От 22 до 32ри level сте Junior . На 27ми level можете да екипирате
бързия двигател за " превозното си средство " който ще ползвате почти
през цялата , ако не , то поне през 70 % от играта . С него можете
ако сте I Gear или B gear буквално да избягате от 80 % от всички видове
ракети в играта и от 90 % от тези които реално се ползват при бой .
Toва всъщност е и наааай-голямото предимство на тая игра . За да сбориш
някой пълноценно , трябва не само да си прекарал безброй безсънни нощи
в помпане на lvlи както е при другите mmorpgета ( не че това няма да
помогне ) , но и трябва да си от клуба " Бързи , Смели , >Сръчни< .
Тук не е като в L2 , SRO , Rappelz , WOW , в общи линии да застанеш
срещу противника и да почнеш да помпаш 3 копчета и тоя дето е с
по-висок lvl и по-добър equip да бие 10/10 . В тая игра за да убиеш нещо
първо трябва тъй да се каже " да го уцелиш " макар , че не е точно така
и съответно за да умреш ти , трябва да се оставиш да бъдеш уцелен .
Разбира се имайки се в предвид , че сте Junior освен , че ще му доставите
удоволствието да ви погони и да ви разкъса на парчета с картечниците си
друго няма да стане , но все пак ако го помотаете из някой каньон , 100 %
ще ви запомни като достоен противник .
От 32 до 42 сте Airaman . Тук вече в зависимост какъв " Gear " сте избрали
може и да се окаже , че къртите мивки ( това е 3 дни активна игра ) .
А може и да не
. Идеята е следната . На 38ми lvl I Gearа си взема един
skill с който dmga му надминава този на кой да е много по-висок lvl M gear
и също така на 37ми lvl може да носи ракетите които носят 80 % от всички
високи lvlи I Gearи . Тоест I Geara на 38ми lvl официално си получава
" зъбите " , ако и още да е на 1 плюнка живот . Както обаче вече казах ,
тази 1 плюнка живот може да бъде до голяма степен компенсирана с добри
пилотски умения . Въпреки това имайки се в предвид , че това ще ви е 1ви
кораб , а повечето играчи на сървара са вече pvp богове , не се надявайте
на някви кой знае кви резултати . ( не е като да трябва да си айнщайн за да
го правиш , но както при всичко след 3~4 месеца непрекъснати мелета , като
те бутнат на сън и зареждаш CSа ( skill ) toglevash ABMто пускаш chaffsовете
и удрях boostera
.
Oт 42 до 52 сте Wingman . Тук I geara продължава да си маже ( аз в момента
имам I gear 52ри lvl с който от 50ти лвл буквално разпорвам , ама много ми
върза със super gamble-а ( какво е това по-късно ) . На 48ми lvl B-Geara е
full fledged унищожител на танкове ( зел си е съответния skill ) , a на 50ти
може доволно да осквернява и въздушни цели ( то и със скила от 48ми lvl е възможно
но това вече си е трудно , аз на филмчето се опитвам да ползвам скила от 48ми , защото
скила от 50ти ABM , беше нов и още му нямах доверие ) . Скила от 50ти Air Bombing Mode
( този от 48ми е Ground Bombing mode , всъщност този го имате от 20ти , но за това
по-късно )
От 52 до 62 сте Ace . Еми кво да ви кажа Ace сте си и си мажете вече наравно почти
с другите . Дори не почти ми направо наравно в масовите мелета . 1 срещу едно трябва
да случите на ляв противник и ще го биете , но както вече казах , вече леваците са рядкост .
Също така , до сега говоря само за I и за B gearи , това е просто щото с тях съм
най-запознат , но това далеч не значи , че другите gearи не къртят мивки , по техен си начин .
До този етап ще сте достигнали за 2 седмици умерено интензивна игра . И то барабар с всичкото
pvp което ще е къде по желание , къде по принуда
.
От 62 до 72 сте Veteran . До този етап от играта , вече квото ви интересува , ако играта ви е
запленила наистина , ще го знаете .
Тука ще сте за 3.5~4 седмици баяяя интензивно цъкане и то основно " grindене " ( убиване на
монстери за experience . Говорим от както сте започнали Geara .
От 72 до 82 сте Top Gun . повечето истински силни хора в момента са TGта
Това вече е мнооого трудно би изисквало месец интензивна игра от както сте станали
Top Gun и то само и единствено непрестанно убиване на гадини без никво pvp , което е
солта и пипера на тая игра . Повечето хора стават TG най-много до 78ми лвл ( може би
малко по-късно ще обясня що точно тоя lvl ) и се отдават ицяло на pvp .
От 82 до 92 сте Wing Commander . Такива има сигурно 6 в целия сървар и към
20 сборно във всичките 3 европейски сървара . Те не са чак толкова силни , щото
са вложили повечко време в бой с гадини и по-малко в бой с хора и нямат чак такъв
практически опит както един high end ( 78ми lvl ) Top Gun .
От 92 до 100 сте Hero . Takова животно няма още дори и в корея
.
Gearите ( видовете
самолети ):
Buff - " castва " се веднъж за определено количесто SP и седи за определено време
Toggle skill - Включва се и се изключва при нужда , като докато е включено гори
определено количество SP за секунда ( какво е Skill Points - SP , по-късно )
Тези на които не е отбелязано какъв тип са , са си просто умения . Като guided arrow
на Диабло да кажем . Цъкаш , изгаря ти там някво количество мана и си изхвърча
самонасочващата се стрела .
I Gear
( това бъде изтребител )
Най-бързия самолет в играта . Залага именно на скоростта си . Както и на умо
помрачителната си атака с ракети . Лети си със супер скорост , почти недостижим
за ракети , и си разцепва квото му се изпречи на пътя . Вижте филмчето .
Умения. ( Skills ) ( не са точните имена , но се разбира за кво става въпрос ) :
Fire Shot ( това ви е за картечницата ) buff : Дига dmg в % ( стандартно за всики gear )
Missile shot ( това бъде ракети ) buff : Дига dmg в % ( стандартно за всеки gear )
Concentration buff : Повишава точността ви в % ( шанса веднъж физически снаряда/ракетата попаднала в
противника , да се отчете удар който да отнеме кръв . Ако удара бъде " avoidнат "
( за това по-късно ) ще видите 0ла . Която в тая игра се нарича probability . ( стандартно за всеки gear )
Evasion buff : Oвеличава шанса ви в % да не бъдете ударен дори и снаряда/ракетата физически да ви е докоснала ( стандартно за всеки gear )
Defence buff : Намалява пораженията в %ти веднъж щом снаряда/ракетата реално са ви ударили . ( стандартно за всеки gear )
Back Move Match : Въздушна маневра , която внезапно ( за противника ) ви изтрелва 1000 метра право назад . ( стандартно за всеки gear )
Turn Around : Въздушна маневра , която внезапно ( за противника ) ви завърта на 180 градуса по хоризонтала . ( стандартно за всеки gear )
Оverboost : Рязко ви изстрелва за кратък период от време с 600 mps ( тато meters не miles ) ( Запазена марка на I Geara )
Frenzy : buff Солта и пипера на I geara . Увеличава dmgа в % на ракетите . Увеличава valid anglea ( за това по-късно ) ( Запазена марка на I Geara )
и най-важното увеличава и броя на ракетите за 1 изстрел , но и за това по-късно .
Hyper-Moving : buff увеличава способностите на двигателя за период от време , но познайте ... и това по-късно . ( Запазена марка на I Geara )
Silence : curse Блокира радара на противника и той не чува алармата за прибилижаващи ракети , а след патча който предстои ( Запазена марка на I Geara )
няма и да може да ги вижда ( което според мен вече е мааалко прекалено )
Chain Roll : toggle skill Дава ви възможност да избягвате ракети чрез превъртане на самолета непрекъснато . Нормално това го може
всеки gear , но през 3 секунди . ЗАБЕЛЕЖКА : това е Специално умение и се отрваря със специална карта която пада
от специални мобове и шанса да го намерите е от огромен ( може и на 20ти лвл да ви падне ) или минимален ( аз съм 70ти и си нямам
за моя gear карта за отваряне на специалното умение ) ( Супер запазена марка на I gearа )
Berserker: buff Ми то май името всичко си каза . Това е ULTIMATE специално умение и можте да го ползвате на 70ти lvl .
не съм особено запознат с детайлите , но представлява касапница за 15 секунди . ЗАБЕЛЕЖКА и за това трябва
карта за отваряне . ( Супер запазена марка на I gearа )
B-Gear
( това бъде бомбардировач )
Взривявате си неща по земята , хвърляки >огрмони< количества бомби
( A gears , които пък си взривяват неща във въздуха I gears ,
koито пък при добра игра взривяват B Gears , това всичко е >на теория<
На практика при добра/умела игра всеки може да убие всеки )
Умения. ( Skills ) ( не са точните имена , но се разбира за кво става въпрос ) :
Fire Shot ( това ви е за картечницата ) : buff Дига dmg в % ( стандартно за всики gear )
Missile shot ( това бъде ракети ) : buff Дига dmg в % ( стандартно за всеки gear )
Concentration : buff Повишава точността ви в % ( шанса веднъж физически снаряда/ракетата попаднала в
противника , да се отчете удар който да отнеме кръв . Ако удара бъде " avoidнат "
( за това по-късно ) ще видите 0ла . Която в тая игра се нарича probability . ( стандартно за всеки gear )
Evasion up : buff Oвеличава шанса ви в % да не бъдете ударен дори и снаряда/ракетата физически да ви е докоснала ( стандартно за всеки gear )
Defence up : buff Намалява пораженията в %ти веднъж щом снаряда/ракетата реално са ви ударили . ( стандартно за всеки gear )
Back Move Match : Въздушна маневра , която внезапно ( за противника ) ви изтрелва 1000 метра право назад . ( стандартно за всеки gear )
Turn Around : Въздушна маневра , която внезапно ( за противника ) ви завърта на 180 градуса по хоризонтала . ( стандартно за всеки gear )
Reduce Dmg : Buff , който намалява поетия dmg в % >само< за щита ( shield ) . Работи на следния принцип . Ако кажем , че имат 50 % чист defence
и се buffнете с reduce dmg за още 40 % на shielda ще се получи следното : Когато ви удари ракета за 1000 dmg , първо ще се приспадне
reduce dmgа 1000-40%х1000 = 600 после тези 600 вече ще преминат през стандартния ви дефенс и ще се получи 600-50%х600 = 300 dmg .
Като се вземе в предвид , че обивкновенно ви удрят от 4 до 8 ракети при един изстрел на I gear ... ( Запазена марка на B gear )
Charge Shot: Увеличава невъобразимо много ( до над 1000 % ) dmga на един единичен изстрел със стандартните оръжия . Също така увеличава и probability
( prob за по-кратко ) доста , като и далечината на самия изстрел ( по-късно , ще ви стане по-ясно )
Ground Bombing Mode : toggle skill Безспорно най-унищожителното умение в цялата игра , било то за dmg на един единичен удар , било то за поражения за единица време .
( това се определя от типа ракети който сте избрали , а те пък от начина ви на игра и тн ... ) Това умение ще го обясня по-надоло
при видовете оръжия , щото сега нищо няма да се разбере . ( Запазена марка на B gear )
Air Bombing Mode : toggle skill Създадено да се конкурира с " Frenzy " на I gearите , ABM отстъпва реално на dmgа в секунда , но е безспоред лидер в dmg за единичен удар.
Като минус може да се изтъкне , че е значително по-трудно за употреба от конкурента му при I Gearите , но веднъж овладяно води до
зашеметяващи резултати . ( Запазена марка на B gear )
Multy Target: toggle skill Toва умение , може и да ви свъши някаква работа в по-ранните етапи на играта , може и да не ... Ако някой отркие реален ефективен начин да го
ползва , да ми каже . ( Запазена марка на B gear )
Chaffs: Buff . Умерено полезно умение . Съдейки по името : " Изхвърляте топки плява ( хахаха баси думата " зад самолета си които взривяват преследващите ви ракети
и по този начин абсорбират dmga . Проблема е в това , че поетия от тях dmg не минава през " защитата " на Geara и в общи линии дори и на висок lvl
едно пускане на топките ( хахха ) ви спестява към 2 ракети , което не оправдава разхода на SP ( какво е това по-късно ) в война . Става само за Дуели .
( Запазена марка на B gear )
Invisability: toggle skill E това рулира . Не ви виждат както противниците така и чудовищата , какво повече да кажа . Проблема е , че и това умение както Chain Roll на I
gearа изисква специална карта за отваряне , която както вече казах може и просто да придобиете както си биете , а може и просто да придобиете - не
( супер запазена марка на B Gear )
Big Boom: Ako сте запознати с Kamikazeтата от WWII значи вече имате бегла представа какво представлява този skill : С цената на своя живот наранявате ВСИЧКИ
противници на значително голямо разстояние около вас . ( целият ви energy , не shield , energy се превръща в dmg ) . Има потвърдени и заснети случай
на самоотвержен защитник на BCU който се врязва във вражеските редици и отнася 62 , повтарям 62 вражески самолета със себе си към ада ...
( Супер запазена марка на B gear ) изисква специална карта за да се активира ...
M Gear
( Медик , buffer , въздушен танк - Paladin )
Най-силния дуелист в играта . Майсторите на M geara МОГАТ и ЩЕ победят вас и 5 от другарчетата ви под ред
в 1 срещу 1 дуели . Изключителна издръжливост ( много деф ) възможност да се самолекуват във въздуха , невероятна
маневреност ( Единствения gear който може да лети както напред така и назад ( с умение става ) и да седи статично в
въздуха без специален ( уникален ) двигател ( това го могат и A gearите , но те в общия случай си лазят по земята
)
Като минус може да се посочи бавната скорост спрямо I и B geara , а в масовите схватки най-добрия начин да останеш жив е
да си представяш , че gearа ти ще се взриви ако паднеш под 430 ( което си е самата истина ) , а максималната скорост на
M gearaа е мисля 400 .
За уменията на M geara не мога да говоря подробно . Писах за I и за B щото имам относително високи lvlи и от двата типа .
Тъпото е , че дори и в официалния сайт информацията за уменията не е прясна и не мога просто да я преведа от там , за това
ще се опитам да ви дам няква обща представа :
M geara има всички стандартни умения като I и B + Масови buffoве ( всички в партито включително и самия M gear ) Buffoвете са
за Еvasion за Defence и за dmg на ракетите и стандартните оръжия . Може да лекува себе си или всички в партио , кактo shield
така и energy . Може да презарежда с гориво всички в partyто . Може да лети назад ( това е умение ) . Може да намалява консумацията
си на SP при употреба на skillове ( castвате един скил който иска съвсем малко SP и той намалява за около 10 секунди консумацията
на SP с някъв % за всички други skillове , това е полезно да кажем преди да наbuffите едно парти ) . " Повик на Героя " .
Телепортирате произволен gear от partyто на вашата позиция . Това бяха уменията , които си ги пише и в официалния сайт .
Точно за по-новите не мога да се сетя кви бяха . Има един доста силен self buff , който наведнъж ви дига
дефенса демиджа и мисля скоростта на стрелба . Специалните умения също не мога да се сетя кви точно бяха , едното беше безсмъртие за
около 10 секунди ( но през това време не можете да стреляте нито с ракети нито със стандартни ) , което е много полезно за пробиване на
барикади . А другото е " прочистване " маха всички buffoве от избран враг и спира всички активни в момента умения . Това е почти смърто
носно за I gearс щото повечето техни умения са като buffове .
A Gear
( резултата от танк който е онодил ( питайте мама кво значи тая дума ) противовъздушна кула )
Единствения Gear който може да се предвижда по земята и залага основно на стандартното си оръжие , а не на ракетите .
Въпроса с уменията седи както при M geara .
Значи , тука ми е съвсем мътно , но мога да кажа , че това което се вижда да ползва A gearа от филмчето се нарича " siege mode "
в общи линии представлява следното . Както си лазите по земята виждате в далечината враг . " Разпъвате се " като terran танк от
старкрафт ( пускате siege mode ) което ви увеличава мисля , dmg , обхвата , скорострелността и кои знае още кво и разпорвате ****
на осмелилия се да навлезе в полезрението ви самолет . Мисля , че докато сте в siege моде можете да активирате други умения , като
например такова което допълнително ви увеличава defа в %ти . Имате специална бариера която спира >всички< ( вражеските И вашите )
ракети за 8 секунди , но по принцип вие така или иначе си ползвате главно стандартните оръжия , тъй че това не ви притеснява .
Имате и умение с което да забавяте хвърчащите противници , както и такова с което удряте всички в радиус около уцелената мишена , но
не мога да се сетя дали само едното от двте които казах или и двете изискват специална карта .
Както сами се сещате A gearа е номер 1 когато става въпрос за някаква статична битка било то обсада или защита . Също така докато сте
на земята има поне една равнина от която няма нужда да се притеснявате , че някой ще ви атаквува . Разбира се A geara има и доста
недустатъци спрямо въздушно ориентираните си колеги . Във въздуха А geara е доста тромав , на земята още по , освен това докато сте на
земята дори не можете да се " превъртате " за да избягвате ракеги и в общи линии си поемате всичко изстреляно по вас . Истински добрия
А gear от рано е приел , че няма да пори небесата с невъобразима скорост , а бавно и славно лека полека ще изяжда метър след метър
вражеската територия , но знаете какво са казали . Бързай бавно ... Колкото и да е странно при едно истинско тежко сражение , а не бърза
въздушна схватка А gearите са сърцето на армадата , котвата/опорната точка на настъплението . Едни от най-яките сражения на които съм
присъствал протичат по следния начин . Двете страни се срещат на карта ( най-често Bark City ) 5-6 танка почват лека полека да напредват
към противниковия warp oт едната страна и съответно от другата тръгват няколко . I gearите летят като луди наляво надясно и обсипват с ракети
всичко което им се стори лесна мишена обаче мноого внимават да не влязат в обхвата на противниковите A gearи . B gearите пригласят на I gearите
във въздушния бой около двете основни групи A gearи и следят за някой откъснал се от основната група A gear за да идат и да му взривят
самоволния ****** . M gearите летят бавно над А Gearите и държат останалите живи + изтрелват по някоя друга ракета по някой I gear който е
решил , че да прелети право над А gearите и извън обсега им е безопасно ( щото те имат проблем с стрелбата право нагоре ) . В една точка
където двете групи се приближават критично една до друга , настава истинска сеч . По-добрата група побеждава залоства warpa на другата и
след като вече почти победените безрезултатно се опитват да пробият обсадата известно време , безсрамно се отеглят в града си .
Неща които
трябва да
знаете :
Видове оръжия : Стандартни ( standarts ) и Ракети ( advanced " напреднали )
Стандартните са това което изстрелвате като натиснете левия бутон на мишката . В общия случай картечница
Стандартните оръжия имат няколко показателя които са gore dolu същите като тези на Ракетите :
Dmg - min~max
Dps - нанесени щети за единица време ( 1 секунда ) определя се както се сещате от DMG и реатак , но реално и prob влиае , щото ако не влизат ...
Fire rate - ( за това по-късно )
Probability - шанса да ударите противника в %ти ( след като куршума ви физически го е докоснал )
Range - обхват
Reatack Time - скорострелност в секунди
OverHeat Time - колко време можете да стреляте без прекъсване
Ракетите ( десния бутон ) имат следните показатели :
Dmg - min~max
Dps - нанесени щети за единица време ( 1 секунда ) определя се както се сещате от DMG и реатак , но реално и prob влиае , щото ако не влизат ...
Fire rate - ( за това по-късно )
Probability - шанса да ударите противника в %ти ( след като куршума ви физически го е докоснал )
Range - разстояние което може да измине ракетата преди да се самовзриви .
Reatack Time - скорострелност в секунди
Valid Angle - ъгъла спрямо курсура ви в който можете да прихванете мишената за да може като изстреляте ракета тя да подгони мишената .
Induction Angle - повратливостта на ракетата , това че вече сте я изстреляли по някой , далече не означава , че тя ще удари
.
Kakво точно представлява fire rate-а .
Нека обясним първо за стандартните . Да кажем на едно оръжие fire rate-а му може да бъде 2x1 ( Demonhunter дървото са такива )
това ще рече , че на един интервал от време ще се стреля 2 път с 1 патрон . Ако задържите ще бъде нещо от сорта на бам бам - бам бам - бам бам
друг варянт ( drum type оръжията е ) 4x1 това ще рече , че на един интервал от време ще се стреля 4 пъти с по 1 патрон , това е практически
картечна непрекъсната стрелба . Има ужасно много фактори които влиаят върху крайния dmg , но грубо казано при първото оръжие ще се
получи , че мишената получава 50/50dmg - 50/50dmg - 50/50dmg , a при второто 25/25/25/25/25/25/25/25/ ... и така . Fire ратеа в общия
случай е въпрос на вкус и повече се гледат другите показатели на оръжието . Той влияе само и единствено на B geara , заради Charge
Shota . Примерно ако отново разгледаме горните 2 оръжия на първото Charge Shota ще " зареди " >само< 1 патрон с 1000 % ( това е на висок
lvl , 75 примерно ) dmg . Тоест мишената ще получи 50/500dmg - 50/50dmg 50/50dmg , а при второто ще получи 250/25/25/25/25/25/25/25 .
За това за B geara са най-подходящи Blast type оръжията с fire rate 1x1 ... 100 - 100 - 100 , с Charge Shot 1000 - 100 - 100 ...
При ракетите fire rate-a е горе долу същото както при стандартните .
1x2 за един интервал от време се изстрелват 1 път 2 ракети , 4x1 за един интервал от време се изстрелват 4 пъти по 1 ракета .
fire rate-a на ракетите има значение както за I geara така и за B-geara . При I geara умението френзи добавя +1 ( на 38ми lvl ) в първия
множител . Тоест ако ползвате ракети 1х2 ( аrrow type ) с I gear-а ще изстрелвате 2х2 ( 2 пъти по голям реален dmg ) , но
ако ползвате ракети които по принцип са си 2x2 ( Tonghpa ) с Frenzy ще получите 3x2 ( което е само 1/3 пъти увеличение в реалния dmg )
Тоест за I gear са подходящи ракети тип 1хНещо си ( има 1x2 и 1x4 ) . При B gear-a пък е обратното . Негите умения GBM и ABM добавят
във втория множител , като в зависимост от lvlите на умение цифрата е различна . GBM lvl 48 например добавя +4 . Да видим какво ще се
получи на ракети които са 4x1 . 4x1+5 = зашеметяващите >20< ракети на един истрел . Но не бързайте да се радвате . Тези ракети не са
" lockнати " ( вижте обяснението на valid angle ) . Te просто си летят по права линия след като са изстреляни под ъгал от 45 градуса надолу
спрямо курсура си и за да избухнат трябва нещо да ги приближи в определен радиус който се увеличава с levela на умението . Вашата цел
ползвайки GBM е да прецените точния момент в който да изстреляте ракетите така , че " нещото " да се окаже на пътя им . Гледайте филмчето
по-горе за B geara пича много добре показва как се ползва и GBM и ABM и Charge Shot ( gbm около самолета присветват лилави окръжности като
го активира , ABM се появяват едни зелени неща , a Charge Shota предполагам и сами можете да се сетите
) . На филмчето пича ползва Bawoo
което е 2x1 и осигурява максимален DPH ( това го няма като показател , но при желание можете и вие да си го изчислите ) DPH тоест - Dmg per Hit .
А gearите ползват различни оръжия от останалите 3 geara . За тях има специални стандартни и специални advanced , които не се различават по
видове статистики от останалите , но по показатели са доста различни . А gearите залагат основно на свойте standartни оръжия .
Toлкоз за оръжията , Frenzy и GBM/ABM
Statsове
(Голямо Важно)
В играта има 6 statsа . Attack , Fuel , Agility , Defence , Spirit , Shield . Максимума до който може да бъде вдигнат 1 статс е 300 .
Attack - 300 attack дава : 45 Piercing , 5 Probability , 20 % dmg Increase . Piercinga e измислен за да противодейства на дефенса .
Ако имате да кажем 50 % defence и ви нападне някой с 45 % piercing , ще се получи Вашия defence - Неговия piercing = 50-45=5
% ефективен дефенс . Probabilityто , мисля че изясних за кво е , 20 % dmg increase e очевидно .
Fuel - Какво дава 300 от този статс никой незнае и вероятно никой няма да ознае
. Fuel се слага точно 27 и той ви е достатъчен до
около 80ти lvl . С 27 fuel ще имате 270 гориво което е достатъчно за около 40 минути нон стоп летене и то през повечето време
на boostери , което е по-важно 27 fuel ви дава достатъчно товароносимост ( loadage ) да си носите itemите до около 80ти lvl .
Agility - 300 agility ви дават 50 % evasion . ( Обратното на Probability ) Ако имате 50 % evasion и ви attackне някой с 100 % prob ,
Неговия prob - Вашия evasion ви дава реалния му шанс да ви удари . Грубо казано 1/2 ракети ще ви пропуска което е огромно
количество спестен dmg .
Defence - 300 defence ви дават 50 % defence . Ako ви нападне някой , който удря по за 1000 dmg на ракета , през вашите 50 % defence ,
това ще стане 500 ... Ako разбира се врагът няма Piercing .
Spirit - Това е еквивалента на mana в тая игра . Незнам колко точно дава 300 spirit , но за спирита има един много важен номер .
regenerate ratea ( скоростта с която се възстановява ) на spirita зависи от това колко точки имате сложени на него .
Незнам за 3 regen на секунда колко точно трябва , но за 4 regen на секунда ви трябва 63 спирит , за 5 regen 126 спирит ,
за 6 regen 190 spirit . Kato 63 спирит са 504 skill points , 126 spirit е 1008 skill points , 190 spirit e 1520 skill points .
( за спирита ще става въпрос по-късно )
Shield - БЕЗПОЛЕЗЕН СТАТ - НЕ СЛАГАЙТЕ И ЕДНА ТОЧКА ТУК . 300 точки на shield правят около 1018 shield или нещо такова , което е точно
1 ракета , просто не пипайте тоя стат , освен ако не сте A gear ( на него му се налага просто ) , но и за това малко по-късно .
Двигателите:
Двигателите се делят и за 4те gearа на 3 типа : Бавен и доста маневрен ; Средно Бърз и Мого маневрен ; Бърз и не чак толкова маневрен
Всеки двигател има определени изисквания от към статсовете за да бъде носен , като изискванията на двигателите за различните gearи са
различни .
Двигателите на A Gearа искат : Attack , Defence , Shield ( не бързайте да се възмущавате за shieldа )
Двигателите на B Geara искат : Attack , Agility , Defence .
Двигателите на I Gearа искат : Аttack , Agility ( да само 2та )
Двигателите на М Gearа искат : Defence , Spirit ( да и тук са 2)
Двигателите имат няколко показателя :
Speed : min/max
Booster Speed : това има само max
Booster Time : За колко време можете да летите на boosteри това е мноогоо важен показател за бързите двигатели , по-късно и защо .
Standart Rotation : В общи линии колко тясно кръгче можете да направите
Съответно определя маневреността ви .
Booster Rotation : Колко тясно кръгче можете да направите , докато сте на boosterи .
Strafe : Скороста с която летите настрани "А" , "D"
. В общи линии е пренебрежимо малка , но върши работа .
Тук е номера да спомена нещо много важно , то може би и сами ще се сетите рано или късно , но boosterа може да бъде " помпен " което води
до продължително поддържане на висока скорост . Колкото повече booster time има двигателят ви , на толкова по висока скорост можете да
" помпите " ( featherване на SCO жаргон ) на висока скорост .
ОГРОМНО ВАЖНО : Масова практика е да се ползват двигателите до около 40~50ти lvl за да се постигне , по ефективно разпределение на
статсовете , да не говорим че първите двигатели в общия случай превъзхождат по-големите си братовчеди .
След като изяснихме , че двигателите имат определени изисквания за да бъдат носени да разгледаме няколко възможни buildове ( начини на
разпределение на статсовете ) за различните gearи . Това са в общи линии най-разпространените , най-утвърдените и най-изпитаните през
времето . Разбира се вие винаги можете да бъдете иноватор , но няма гаранция , че ще постигнете особен резултат
.
Важно : на 55ти lvl Получавате възможност безплатно да рестартирате statsсовете си и можете да си я ползвате когато решите .
Builds:
B Gear
За една качена точка ( stats ) B geara качва по следния начин
За att един статс се умножава х3 , за fuel пак х3 , за agi пак х3
def х 3 , spirit х 3 , shield x 3 .
Тоест примерно 39 att са ви равни на 12 реални статсa ( щото почвате с 3 att по подразбиране )
Започвам с него , щото ми е най-ясен , или поне така си мисля
. С този тип " самолет " се ползват основно два от 3те типа двигатели
Бързия и Бавния . Най-добрия бърз двигател от 1ви до 86ми lvl e двигателят от 27ми lvl . Неговите изисквания са 27 att , 27 agi , 28 def .
Този двигател може да бъде закупен от магазина , максималната му скорост на boosterи е 460 и тя може да бъде поддържана за 12 секунди .
Втория двигател който ще ползвате ( най-много от 58ми lvl нагоре , но това ще разберете що по-късно ) е Бавният двигател от 40ти lvl .
Неговите изисквания са 39,39,39 и също може да бъде закупен от магазина . Минималната му скорост е 55 . Има по-добър двигател за 50ти
lvl с по-добре изисквания , но не са достатъчно по-добри за да покриете неговите изисквания 48 , 48 , 48 ( макар , че уникалния двигател
за B gear с минимална скорост 0 има изисквания 48,48,48 тъй че можете да отделите някой друг статс в случай , че някога ви попадне , а и
ще можете да си носите двигателя от 50ти lvl и малко по-добър Среден двигател ( но той почти не се ползва )
След като изяснихме , че в крайна сметка за да можете да носите двигателите които ще ви трябват ви трябват минимум 39/39/39 или по-избор
48/48/48 att/agi/def , да видим какво остава за другите статсове . Fuel ви трябва 27 до около 80ти lvl . От вас до кога ще си го дигнете ,
но нищо не ви пречи да си го дигнете по-рано в началото и да не се разправяте повече с него . Shield се разбрахме , че НЕ се дига на Gearи
различни от A , остана Spirit . Spirit ви препоръчвам следното : Колкото по-рано имате 63 толкова по-добре . ТУК говорим за Bgear . B-Gear
дига най-ефективно lvlи на базата на skillовете си , skillовете изискват skill points - колкото повече ( най-вече по-бърз regen ) толкова
по гладък lvlинг . Сега ще ви го обясня . Някъде до 60ти lvl GBM изисква 4 spirit на секунда , тоест с 63 спирит ( 4 regen ) ще можете да
ползвате gbm и да lvlвате ( ИЗПОЛЗВАЙТЕ BAWOO за GBM Убивайте >земни< гадини и радвайте на слънцето на по 1 удар гадина ) безкрайно .
Не мога да ви кажа , до кой lvl ще е възможно , но е хубаво в един момент статсовете ви да са както следва :
39att/27fuel/39agi/39def/63spirit/3shield ( толкова shield имате по-подразбиране )
От тук нататък имате няколко пътя :
Spirit build : Оставяте всичко друго както си е и почвате да помпате spirit . В общи линии build удобен за lvlване
и също така ще можете да се сражавате значително по-дълго време без да почивате , щото B gear с изхабени
skill points = безполезно летящо пърче дърво . За тоя build се ползва Serpent`s Veil бронята ( за това по-късно )
Не съм пробвал този build , но мисля , че ще е забавно да се играе с него , най-малкото ако си намерите invisability
card , ще можете да оставате невидим за около минута ...
Аttack build : Както се сещате , оставяте всичко както си е и почвате да помпите на att , но за мен тоя build не си заслужава много
защото B gear-а и без това си има умопомрачаващ dmg , пък със статсовете на B-Gear е трудно ( да не кажа невъзможно )
да се постигне 300 на един статс , а att-a е най-ефективен , когато е " намаксен " . Бронята пак е Serpent`s Veil .
Defence Build : Moят фаворит ( аз играя такъв ) . Оставяте всичко както си е и почвате да качвате само defence . Тук обаче има един трик
defenca е неблагодарен статс на малките lvlи . За това най-добре си играйте Spirit Build до 68ми lvl и тогава restatнете
на def . Toзи build се играе по принцип с Phantom`s Veil , щото той ако и да дава по-малко energy/shield от Serpenta дава
бонус % def . Ako сте истински hardcore player чакайте до 78ми lvl и тогава рестатнете .
Някокой би си помислил , че може да се направи и agi build , но това не е така , щото agilityто се изисква в масивни количества за да е
ефективно , а това е непостижимо за B Gearа . Иначе Cross Veilа ( дава бонус evasion ) безспорно изглежда най-яко .
I Gear
Eдин статс на I gearа се умножава както следва :
Аtt x 4 , Fuel x 3 , Agi x 4 , Def x 2 , Spirit x 3 , Shield x 2
За I gearа има 4 варянта . I gearа ползва само и единственно бързи двигатели , всеки който ви каже нещо друго , не е прав
.
Бързия двигател за I gear от магазина 27ми lvl има изисквания 60 att/60 agi . Има по-добър Бърз двигател за 34ти lvl с изисквания
68/68 , но той е доста труден за набавяне . I geara се нуждае от 30 spirit ( 240 skill points ) 27 fuel , 2 shield ( с толкова почва )
2 def ( с толкова почва )
Тоест в един момент имаме 60att/27fuel/60agi/2def/30spirit/2shield
От тук следват и първите два builda за I gear .
Attack Build : Заебаваме всичко както и да е и почваме да качваме att . За I gear е сравнително лесно да намакси 1 стат ( да го качи до 300 )
Attack Builda е тип balls to the wall играчка . Трепете бързо , умирате бъзо ( е зависи от пилотските ви умения ) . Att builda
и се lvlва по-бързо , просто щото трепете по-бързо гадини . Ползва се Prizma Binder
Agility Buld : Отново трепете доста бързо , просто щото сте I gear , но от 6 ракети изстреляни по вас влизат 3 ... Оловката тук е , че срещу def
buildoве правите толкова dmg , че по-добре да се скриете . Друга особеност е , че както defenca , evasiona е неблагодарен стат и
върши работа чак на високите lvlи . Ще усетите дратична разлика едва когато чукнете 50+ evasion което е някъде към 54ти lvl . А
истински ще разберете способностите си отново към 68ми лвл ( защото и броните дигат lvl и тогава и бронята ви ще ви дава повече eva)
a и като нищо може да сте намаксили статса ( тогава почвате да си качвате att , щото няма нищо по-добро за качване ) . Ползва се
Fox Binder .
Хибриди . Тъй като на 66ти lvl има значително по-добрър от дотогавашните двигатели ( 500 boost за 12 секунди , което значи , че ще хвърчите на около
460~470 непрекъснато почти при умело " помпане " си заслужава да се качат статсовете които се искат за него - 128att/128 agi .
Teзи buildове ви позволяват да ползвате и двигатели различни от бързия на 27ми lvl .
Значи стигате до 128 att , 27 fuel , 128 agi , 2 def , 30 spirit , 2 shield и от там :
Аttack Hybrid : Еми продължавате да помпате att и пак е възможно да го намаксите , ама това ще е към бая високите lvlи примерно 80ти което не е невъзможно
но е ужасно трудно . Вие си избирате дали да ползвате Prizma Binder за повече кръв или Foх Binder за малко повечко evasion .
Agility Hybrid : Същото като горното , ама с agility
За M и А gearите за съжаление не мога да помогна особено много , но със сигурност знам , че повечето Moве са Defence buldove
и не качват и ЕДНА точка attack дори , а повечето A gearи са all attack buildове , но има и Defence Базирани .
Разните му
там items :
Броните :
За всеки тип gear има 4 вида крайни брони ( такива които си заслужава да се ползват )
Те биват : Такава която дава повече energy и доста shield .
( не особено полулярна , позва се само от Bgears които искат да се самовзривят и нямат подходящата уникална )
Такава която дава максимално много energy и shield ( ползва се предимно от attack или spirit базирани buildове )
Такава която дава бонус def% ( ползва се от defence базирани buildове )
Takaва която дава бонус еva% ( ползва се от agility базирани buildoве )
Първия тип брони може да се ползва на 43ти lvl , втория на 45ти , 3/4тия вид на 48ми лвл . Всяка броня може да бъде ъпгрейдвана през 10 lvl .
Тоест примерно 3тия тип броня я има от 48ми lvl ( може да се купи от магазина ) , 58 ( прави се с тая от магазина и материали ) , 68ми
( прави се с тая от 58ми и материали ) и така нататък ... Като всеки следващт lvl дава повече energy/shield и def/eva ako става въпрос за 3/4 вид .
Радарите :
Радара е има следните показатели :
Standart Range - не можете да стреляте по някой извън стандарт range-a на радара ви , дори и оръжието ви да го позволява , което за повечето gearи
не е проблем , тъй като и радара с най-малък стандартен обсег превъзхожда далекобойността на стандартните оръжия . ( Това означава
че можете да стреляте ( в обсег на радара ви е ) , но тък като на 100 метра се губят по 10 % точност ако е извън обсега на оръжието
има голям шанс да пропускате ( то вече си зависи и от показателите на оръжието ) . Само B geara може максимално добре да ползва радар
с голям standart range задари Charge Shota
Аdvance Range - на какво разстояние можете да прихващате врагове с ракетите . Това е от голямо значение за I и M gearите .
Scan Range - На какво разстояние може да ви показва враговете на минирадарчето в горния десен ъгъл . Това е много по-важно от колкото
си мислите . Тоест не чак толкова самия range колкото да си гледате радарчето . Щото вие напред и назад виждате доста
по на далеч от колкото " вижда " радара ви , но не можете лесно да гледате нагоре , докато радара ви " гледа " във всички измерения
и така можете да усетите издайническата оранжева точка над вас преди да ви е направила няква мизерия .
Adhesives :
Това незнам честно казано как да го обясня . Нещо като генератори които биват 2 типа с по 2 разновидности
Small Energy - дава ви 500 energy
Large Energy - дава ви 1000 energy
Small Shield ( не се казва така , ама всички така му викат ) - 500 shield .
Large Energu - 1000 shield ( към 60ти lvl е хубаво да се сдобиете с такъв , ако искате да бъдете истински конкурентно способен в битките .
Купува се от хора и върви към 3 850 000 до 4 000 000 spi ( разплащателната единица в играта ) . Можете да съберете такива
пари ако не харчите за глупости . )
CPU : Дава ви бонус точки на различните статсове , като точките от CPU винаги са 1х , тоест колкото си пише толкова си дава на статса . CPUтата си ги
подбирайте вие , мързи ме вече да пиша
.
Друго важно инфо . На 43ти lvl ще получите 2 supergamble cards . НЕ ги ползвайте/продавайте докато не се уверите , че му е дошло времето .
Лични съобщения до играч се пишат с " и nicka "Gerodor ще отговоря аз . В общи линии при мен важи максимата , " Душата си давам пара не давам "
тъй , че от мен аванта не очаквайте , но съвети за нещо което не можете да направите/разберете давам напълно безплатно . Друг българин който открих
днеска е LikeNoOther . Силно препоръчвам , да не ме намразва заради това , че съм му огласил nickа
. Тоест и него не му мрънкайте за глупости .
Поста който има огромен шанс да не сте прочели целия ще бъде разпространен във всички големи форуми до които си докопам ръчичките . Ако някой има желанието
не само , че нямам нищо против , но и препоръчвам да го Coppy / Paste като линк или направо като текст или като части от текст или както сметне за добре
където сметне за добре . По Принцип ника на човека който го е създал ( аз ) е The--Butcher . Ако и това отбележите за малко безплатна слава , няма да се оплача
Ако не , здраве да е , важното е да има хора да цъкат SCO .
Eдни от най-добрите ми спомени от mmorpg са от изцяло български guild в Privet Server на L2 . Ако и тука се събере българска " бригада " ( така се казват гилдийте тук )
ще се разцепя от кеф .
http://store1.data.bg/butcherx/SCOadver ... nal1.1.txt
( Link към текста , готов за постване в forum , понеже съм го писал в notepad е така странно форматиран , ако някой го пооправи ще съм благодарен )