Автор |
Съобщение |
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 00:07
AshamanBG написа: хмм, бойна система. Отново ще се намеся с няколко идеи. Ако искате ползвайте, ако не искате - недейте.
И така. Да вземем основно число Х(атакуващ бонус). Това число се променя в зависимост от нивото и класа. VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV Пример - Войн, ниво 6, атакуващ бонус +6 Маг, ниво 6, атакуващ бонус +3
Атаката се изчислява така: Атакуващ бонус + Ниво на умение + обстоятелства (по-голяма височина, по-голяма сръчност, изненада) + зар
Защитата се изчислява така Броня + Ниво на умение (щит или оръжие) + Сръчност + зар VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV Пример: Войн ниво 6(меч и щит) срещу варварин ниво4(две брадви, кожена броня)
Войн атакува Бонус 6 + Умение 4 + 2(разлика между нивата в негова полза) + 3(със зара) = 15 атака за този удар Варварин се защитава Броня 3 + Умение 2 + Сръчност 7 + 5(със зара) = 17 защита за този удар
17>16 => Войн не наранява Варварин
Описание: Войнът замахва с добре премерен удар и точно в последната секунда дивите инстинкти на варварина му помагат да избегне на косъм острието, предназначено за гърлото му. Той бързо се окопитва и на свой ред завърта заплашително назъбените секири.
И така нататък....
Ето бонусите, както ги предлагам, за основните видове класове Войни +1 за ниво Крадци +1 за две нива Магове +1 за три нива
Останалите класове са производни на тези
Ама човече ти наистина си добър.Системата ти е в добър начален стадий но все още е и е нужна систематизация.Аз стигнах до подобна за седмица а ти за ден(може и за 2 предполагам).
Защо не си помислеш до работи за нея.
Едно искрено мнение - ако я до разработиш(малко или много) иметоти ще е първо в кредита защото правиш това което никой от нас не може.
Помисли си!!!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 01:59
Също искам да уточня, че ако някой се отказал да не се притеснява да го каже няма да има никакви убиждания или коментари лично гарантирам.Всеки си има работа и ако се откаже ще ни забави и заблуди.
|
|
|
|
|
greeny
|
|
Регистриран на:
31 Окт 2004 18:54
Мнения: 168 Местоположение: The Outer Planes
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 16:39
Много ми хареса, но малко критика... Кво е това "умение", какво представлява и как се определя(малко е неопределено и не ми стана ясно). Също така "обстоятелствата" как се определя кое да се вземе в предвид. Примерно: Войн и Магьосник война е няква джудже а пък мага е абсолютен кретен с тоягата, левелите им различни с каньон... и т.н. и ся кое как къде???
___________________________________ Еволюцията е конспирация!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 21:14
greeny написа: Много ми хареса, но малко критика... Кво е това умение, какво представлява и как се определя(малко е неопределено и не ми стана ясно). Също така опстоятелствата как се определя кое да се вземе в предвид. Примерно: Войн и Магьосник война е няква джудже а пък мага е абсолютен кретен с тоягата, левелите им различни с каньон... и т.н. и ся кое как къде???
Умението е много важно то упределя степента на умение например с оръжие.Например ако дигаш умението на маг той ще стане добър с тояга но магите ще ги забатаче.И в случай на голяма битка ще увисне.За варварина например е задължително да е силен следователно му трабва голям брой точки умение.
Ако греша ме поправете защото е важно!!!
А и зелен няма смисъл да пишеш "малко критика" защото нашата работа е 50% критикуваме идейте на другите такаче проста даваите хора.
|
|
|
|
|
AshamanBG
|
|
Регистриран на:
02 Фев 2003 16:55
Мнения: 274 Местоположение: Everywhere
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 22:08
Така, тва го скалъпих за 10мин (ако щете вярвайте, използвайки елементи от Might and Magic, D&D и S.P.E.C.I.A.L)
Така, разяснения:
Ако погледнете идеята ми в първия ми пост (май беше 6стр), там съм написал следните показатели:
Сила, Ловкост, чар, Разбиране, Късмет
И така, всеки тип клас, с мдигане на ниво, получава определен брой Тачки за Умение, които може да разпределя както си поика между уменията. Да използваме съответната таблица за изчисляване на Точките за Умение на ниво (с трите основни класа)
Воин - 2 + Сила + Късмет + зар
Крадец - 4 + Ловкост + Чар + зар
Маг - 5 + Разбиране + Ловкост + зар
Пример - Воин вдига второ ниво и получава 2 + 5(нивото на показател Сила) + 3(Късмет) + 1(със зара) = 11
Тези 10т той може да разпредели между уменията си, като не може да слага на едно умение повече точки, отколкото е нивото му. Тоест, съответния Воин (2ро ниво) може да сложи до 2т на умение, докато ако беше 3то ниво, щеше да може да сложи до 3т
Освен това може уменията да имат степени (начинаеща, нормална, висока, майсторска, грандмайсторска), като всяка степен дава допълнителни бонуси , но си има и изисквания - например висока степен на Дълги Остриета да дава допълнителни атаки на ход, но за да я вдигнеш ти трябва минимум 8ниво и нормална степен на някое от другите бойни умения. Пълен списък на уменията ще скалъпя по-късно тая веер или утре вечер, ако ме домързи
___________________________________ Until the day we meet...
|
|
|
|
|
AshamanBG
|
|
Регистриран на:
02 Фев 2003 16:55
Мнения: 274 Местоположение: Everywhere
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 22:33
Хмм, прегледах какво са написали другите - струва ми се, че в желанието да го направите по-добро, всъщност бая сте го оплели. Така стана и с Ендивал. Трябва да се придържате не толкова към стереотипите, колкото към реализма. Никой не е казал, че Магьосник не може да се научи да се бие, нито пък че Варварин не може да изрече няколко магии. Тъкмо напротив - за разлика от компютърните игри, в Хартиените единствената граница е вашето въображение. Освен това признайте, че по филми и книги комбинацията на магия и сила в един герой е най - зрелищна (я си спомнете Гандалф с меча и тоягата, или Дризт с пламъците си). И така, моето предложение е всеки клас да може да научи по малко от уменията на другите класове - е, не на еднакви нива, разбира се, но поне дотолкова, че да може да се оправи сам в повечето ситуации.
И така, ето ги обещаните умения:
Тези, които са удебелени и подчертани са класови умения. За други класове 1т=2т.
Бойни (воински класове)
Дълги остриета
Копия
Секири
Тъпи (боздугани и тям подобни)
Екзотични (модифицирани - меч с верига, лък с остриета и т.н.)
Метателни
Стрелящи
Ръкопашен бой
Оцеляване
Лов
Риболов
Траперство (следи)
Прикриване
Оцеляване (да знаеш какво да правиш при лавина и т.н.)
Тихи (за крадци и убийци)
Джебджийство
Криене в сенките
Капани
Отрови
Ключалки
Въжета
Ловкост
Акробатика
Социални
Залагане
Блъфиране (може да се използва и в битка)
Търгуване
Фалшифициране
Очароване (винаги помага)
Магически(я познайте за кого са )
Земя
Огън
Вода
Въздух
Хипноза
Психика
Светлина
Тъмнина
Познание
География
Архитектура
Легенди
Флора и фауна (за идентифициране на съществата също)
Професия (по избор на играча)
Преценяване (за да познаваш противника си)
Религия
Събиране на информация (чудех се дали тук или при социални)
И всеки основен тип клас да получава по +1 бонус на класовите си умения, а подкласа да прибавя класови умения.
Например Паладин на 1во ниво получава +1 на Дълги остриета, Копия, брадви и т.н., а освен това Светлата Магия и Религията му стават класови умения, като привдигане получават бонус +1.
Тоест ако съответния Паладин качи 2ро ниво и качи 2т на някое класово умение, то все едно е качил 3т.
Нещо ясно?
___________________________________ Until the day we meet...
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 22:45
Добре хора пишете какво мислите за горните предложения.
Моето мнение е перфекно.Структора която издава стабилност , творчески план с бъдеще и не на последно място привкус на профисионалист.
Ако AshamanBG е сериозен спокойно ще му приостъпя мястото на водач.Опита си личи!!!!
|
|
|
|
|
HELLwINd
|
|
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594 Местоположение: Santorini
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 23:00
Ето един координиран от няс с Джони пост. Става въпрос за расите, който той ми прати на лс, аз измислих по няколко класа за всяка и мислиме с това да приключиме проблемацита с разите, поне за сега а защо не и за винаги. Та:
UNDEAD
Зомбита:
Трупове на умрели същества, могат да са от вампири, хора, гноми, джуджета, не могат да са елфове демони и фантоми. Не притежават разум създавани са чрез мощни магий и проклятия и често са подчинени някумо.
В повечето случай се движат хаотично и на големи групи. Телата им са безчувствени, движат се затруднено ,понякога имат сериозни физиологични проблеми за който дори не се дават сметка.
Личове и немъртви:
Скелети или трупове подчинени на изключително мощен магьосник, но в повечето случай в тези тала е душата на съществото обитавало ги приживе. Движат се нормално, рефлексите им не отстъпват по нищо на другите раси. Понякога изглеждат като живи същества друг път напомнят замби. Имат нормално развити мозъчни процеси освен ако не са маниполирани от магия. Трудно е да бъдат спряни, не могат да се обият просто защото с вече мъртви. Примерно прободни рани или силни деформиращи удъри не ги спират. Обикновено губят жизнеността си при абсолютно разчленяване или прекалено големи наранявания(разполовяване, обезглавяване). Скелетите са много сръчни и пъргави, като ставите им са неколкократно
по-здрави от нормалното.
Немъртви демони:
Скелети или трупове, владеят левитация.Обикновено имат големи магически или бойни способности, а не рядко и двете. Срещането на такива същества са изключителна рядкост.Понякога имат очудващи размери а физическата им сила почти винаги е почти неизчерпаема. Също така висши магьосници.
ХОРА
Беззащитни:
Жени деца и старци: Хора неспособни да носят оръжие. Обикновено живеят в населени места където са под протекцията (охрана) на войни. Някой от тях имат незначителни просвещения в магията. Имат сравнително висока интелигентност спрямо някой раси.
Войни:
Биват от различни етноси и култури. Боравят забележително добре с оръжия. Някой от тях са изключителни бойци, други по-посредствени. В някой култури бойните изкуства са на почит, други се отличават с забележителна дисциплинираност. В повечето случай войните са набор на дадена войска, но има и изключения (странствщи рицари, свободни самурай).
Императори и крале:
Могат както в пъреия така и във втория човешки клас (беззащитни и войни) Под властта им са големи армий от войни. Разполагат с много имущество и богатство. Живеят в дворци или крепости където са трудно достъпни и добре охранявани. Могат да са различно знатни, от местни феоди до велики императори и султани.
Такамм значи ще довърша и другите раси, моля и се надявам да ми оставите тази превилегия. Ако искате можете да дадете съвети, да отстраните неточности или да допълните нещо. в създаването на расите. Определено тук трябва да има пръст и Greeny, като автор на сюжета, неговата дума ще бъде тежка и полезна за мен и проекта.
ЕДИТ
А са прочетох и поста на Ашаман. Напълно съм съгласе и ного се кефя на поста му. Хубавото е че има така желаната завършеност и яснота което е професионално и следователно едно от най точните попадения за сега. Сега може да включваме омения във всяка от графите който даде Ашман. А относно водачеството
няма значение, важното е да се работи. Сменихме много водачи и почна да ми писва, но ако много сете решили да слагате нов лидер добре. Няма значение, важноте е да се работи активно, както сега.
___________________________________ http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg
|
|
|
|
|
AshamanBG
|
|
Регистриран на:
02 Фев 2003 16:55
Мнения: 274 Местоположение: Everywhere
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 23:09
Хмм, не е много добра идея да се делят NPC-тата на класове. Така ще се създаде доста солиден дисбаланс. Тоест - ако вземем един "Човек", независимо дали го облечем като крал или пазач, той пак ще реагира на еднакви ситуации по що-годе еднакъв начин. За монстърите добре, но при хора, елфи и прочие играеми раси такова делене не е много добра идея. NPC-тата като начало ги измисля Водещия. Например - един велик крал може да е бил на младини пътешественик и наемник, но може и да е получил вичко като наследство и да е развивал само социални умения. Разбира се, за улеснение на Водещия, могат да се създадат класове само за NPC-та. Класове като ковач, благородник, селянин и т.н. Добър Водещ няма да има нужда от това, но за за начинаещия биха били от полза. Но тези класове трябва задължително да са еднакви за всички раси. Тоест един елфически ковач да има същите показатели (сила, кръв и т.н.) като оркски.
А, различните рангове в армията могат да се изразяват чрез нивата на войниците. Примерно елитния корпус са само 5ниво, кашиците са 1во и т.н.
___________________________________ Until the day we meet...
|
|
|
|
|
HELLwINd
|
|
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594 Местоположение: Santorini
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 23:17
Еми добре, просто исках да дам няква разделителност. Нека и другите изкоментират, говот съм да променя някой неща. Въпреки че това са общи и малко абстрактни граници, който според мен не пречат на нищо. Дори мисля, че дават яснота-например като кажем вампир и в главата ни се ражда асоцияцията за двукраки с остри зъби докато с класовата наредба разяснявам че някой владеят магята много добре, има не само вампири но и върколаци, някой върколоаци могат да се трансвормират в хора, някой вампири съчетават в себе си нящо и от двата вида и така. Тези класове както виждаш имат само консултативна роля и нищо конкретно. Но ако решите ще ги махна при хората и няма да ги праа при елфи и такива.
___________________________________ http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 23:27
Да определено ще се съглася с AshamanBG !
Но внимавайте с асоцияцията те са страно нещо особено в нашия свят на всякакво фентази.
Аз виждам въмпир като образа на Кейн (който не знае кой е Кейн ще му обесня в личен мейл) - млад благородник живял 200-300г достатъчно, че да проумее смисъла на живота и да забогатее до припадак(не че е важно но....).Но ти го виждаш като някое от изчадията на Карпентан(също мога да обесня) нека не ограничава ме фантазията на читателя това не е роман.
|
|
|
|
|
HELLwINd
|
|
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594 Местоположение: Santorini
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 23:31
Ето веднага поставям нкой умения на точните и желаните им места. Ако Ашаман не иска повече никакви умения ще поспориме и ще се съгласи:). Нее просто трябва да има сякви съвсем конкретни уменийца. Относно парите и другита работки, решавайте и казваите, ще режема наставяме и оправяме всичко. А-а са гледам че няма умения за водене на битка. Е не съм съгласен, има само боравене с някой оръжия но трябва да има и различни бойни похвати? Слагам само това като главно умение, после ще му мислим, ако Ашаман не е съгласен мога и да махна това нещо.
Бойни (воински класове)
Дълги остриета
Копия
Секири
Тъпи (боздугани и тям подобни)
Екзотични (модифицирани - меч с верига, лък с остриета и т.н.)
Метателни
Стрелящи
Ръкопашен бой
Оцеляване
Лов
Риболов
Траперство (следи)
Прикриване
Оцеляване (да знаеш какво да правиш при лавина и т.н.)
Тихи (за крадци и убийци)
Джебджийство
Криене в сенките
Капани
Отрови
Ключалки
Въжета
Ловкост
Акробатика
Социални
Залагане
Блъфиране (може да се използва и в битка)
Търгуване
Фалшифициране
Очароване (винаги помага)
Магически(я познайте за кого са )
Земя
Огън
Вода
Въздух
Хипноза
'хипноза:
Владее се от много същества просветени в магията. С него с него може да намалите "рефлекса и ловкостта"
на противника наполовина. Използва се само веднъж в битка, струва 150 лири и 10 точки сила, само за магични същества.
Психика
'психическа атака:
Владеят я най-висшите и същсетва и герой в играта. Умението се придобива с много труд и пари. Струва 2500 лири (паричната единица не е измислена, та...лири) и отнема една точка сила и издръжливост, 10 рефлекс и ловкост и 10 точки живот, докато се изучи. С увладяването на това умение героя може да удвоява мощта на атаката си 3 пъти в битка. За да бъде придобито героя трябва да притежава поне още 3 магически умения. Ако героя не е магическо същество цената е 5000 лири.
Светлина
Тъмнина
Познание
География
Архитектура
Легенди
Флора и фауна (за идентифициране на съществата също)
Професия (по избор на играча)
Преценяване (за да познаваш противника си)
Религия
Събиране на информация (чудех се дали тук или при социални)
Бойни похвати
'Действия с оръжието:
хвърляне на оръжието
Одвуява силата на мощта на атаката веднъж в битката, нослед това оръжието се губи и играча трябва да се бори с голи ръце. За 50 лири шанса да не отцели противника е 50% за 100 лири 75%, а за 200 лири 100%[/b]
___________________________________ http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg
|
|
|
|
|
AshamanBG
|
|
Регистриран на:
02 Фев 2003 16:55
Мнения: 274 Местоположение: Everywhere
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2004 23:58
По принцип идеята ми беше всяко умение да може да се използва по много различни начини - в смисъл, ако вдигаш Акробатика, можеш да печелиш пари с нея, можеш да се катериш или да правиш разни каскади а ла "полудял шаолински монах". Ако толкова искаш, може да се добавят подумения на някои, но в никакъв случай не трябва да се поставят над други. Иначе ще стане като в Диабло - всички искат да вдигнат едно - две умения, които са по-добри от останалите и зарязват всичко останало. Може обаче да стане така - в зависимост от нивото на умението да правиш различни неща с него. Тоест, ако имаш ниво "майстор" в хипноза, да можеш да влияеш на по-силни създания, или ако си вдигал "психика" само малко, да можеш най-много да нагрееш чайника.
А, хрумна ми друго - нов основен клас - Псион
ново "дърво" умения - психични
Псионът може единствен от всички класове да се развива в него, но пък от останалите умения може да вдига само 2(по избор). Далаверата е, че съответните псионични умения са адски рядко срещани, но пък са адски силни. И той, съсредоточавайки се в тях, не се занимава толкова с "разсейващи" занимания. Ето предложения за умения в новото "дърво"
телекинеза(преместване на разни работи)
метакинеза(атака)
и други. Хелуинд, оставям на тебе, аз отивам да спя
П.С Само по бройка ги съобрази с останалите.
___________________________________ Until the day we meet...
|
|
|
|
|
Johny
|
|
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Ное 2004 14:48
A аз си мислих,че темата запада
Идеите ви са СТРАХОТНИ,няма да коментирам много.Уменията са добри,предпочитам варианта на AshamanBG-всяко умение да се използва за много неша.Расите-не коментирам,помагал съм в тях
Е,хеулинд,да зпочваме уменията
|
|
|
|
|
greeny
|
|
Регистриран на:
31 Окт 2004 18:54
Мнения: 168 Местоположение: The Outer Planes
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Ное 2004 15:03
Аз искам да предложа нещо! Знаето колко е изнервящо, когато последват няколко удара, които са неуспешни 3-4 става невероятно изнервящо и отчайващо! Може да се добави малък щрих към битката: При 3 неуспешни удара героя се "надъхва"(или нещо такова) и се добавя бонус към атаката. Може да се добави умение, което увеличава бонуса... Според мен това много раздвижва битките и ги прави не толкова досадни.
Това е, което исках да кажа...
___________________________________ Еволюцията е конспирация!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Ное 2004 16:49
greeny написа: Аз искам да предложа нещо! Знаето колко е изнервящо, когато последват няколко удара, които са неуспешни 3-4 става невероятно изнервящо и отчайващо! Може да се добави малък щрих към битката: При 3 неуспешни удара героя се "надъхва"(или нещо такова) и се добавя бонус към атаката. Може да се добави умение, което увеличава бонуса... Според мен това много раздвижва битките и ги прави не толкова досадни. Това е, което исках да кажа...
Да нещо като ярост.Ядосва се защото е пропуснал.
|
|
|
|
|
greeny
|
|
Регистриран на:
31 Окт 2004 18:54
Мнения: 168 Местоположение: The Outer Planes
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Ное 2004 17:13
Да ве точно... Това никъде другаде го няма..
___________________________________ Еволюцията е конспирация!
|
|
|
|
|
AshamanBG
|
|
Регистриран на:
02 Фев 2003 16:55
Мнения: 274 Местоположение: Everywhere
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Ное 2004 23:07
Тва е добра идея. Оригинално
А ако прави няколко успешни удара в един ход да се изморява и да губи бонуса си от Ловкост към защитата.
А какво ще кажете за Псиона? Да го правя ли на клас или да го оставя като Variant Rule (което Водещия сам решава дали да използва).
А, сетих се нещо важно, свързано със света. Всички (без изключения) добри и успяващи ролеви системи могат да бъдат пригодени към произволен брой светове. Вземете D&D например - за нея има над 30 свята и в книгите се окуражават Водещите да създават още. Да не говорим за GURPS, където можеш буквално да създадеш себе си и да се изиграеш как отиваш за хляб . Така че моето предложение е да сложим някои неща, които не са задължителни за да се играе, но добавят известно разнообразие и придават "привкус" на всяка игра.
Така, ето още "сол" за бойната система.
Действия и рефлекси
Рефлекси
Всяко същество има допълнителен показател рефлекс, който е равен на 1/2 сбора на Късмет и Ловкост. От този показателзависи реда на действието. Пръв започва този с най-висок показател. Ако са равни, пръв е този с по-голяма ловкост. Ако и те са равни, се хвърля зар и който изкара повече е първи.
Действия
При битка всяко участващо същество хвърля зар и прибавя рефлекса си. Полученото число определя Точките за Действие. ВСЯКО действие по време на битка точи от тези точки.
Видове действия и цена в ТД
Атаки:
Леко оръжие: 3ТД
Средно Оръжие: 4ТД
Тежко Оръжие: 5ТД
Магии
1во ниво: 2ТД
2ро ниво: 3ТД
3то ниво: 4тд
ит.н.
Умения
Презеняване: 5ТД (за да определиш срещу какво се биеш)
Акробатика 4ТД
Блъфиране 3ТД (намалява Защитата на противника, ако неговото Преценяване е по-ниско от умението на атакуващия)
Специални Умения (придобити от магически предмети или от расата, като вкаменяване с поглед, огнена бариера и т.н.)
Финт (опит за избиване на оръжието на противника, сравнава се Силата на противниците и се хвърля зар. Ако атакувания има по-голям резултат от атакуващия, оръжията се "заключват" и могат да се освободят само след нов финт. По време на "заключване двамата могат единствено да се опитват да освабадят оръжията си или да използват умения, които не изискват употребата на ръце. С Леки оръжия не може да се финтира) : 5ТД
Защитна позиция (удвоява бонуса на Ловкостта към Защитата): 7ТД
Движение: 1метър - 1ТД
Бях ви приготвил и пример, но ще го пусна утре, защото ми спря тока, а не го бях сейвнал и сега трябва да го пиша наново.
П.С. Очаквам критики и предложения. И участвайте малко по-активно, то дотука май почти само аз пиша.
___________________________________ Until the day we meet...
|
|
|
|
|
Тъп трол (баннат)
|
|
Регистриран на:
27 Авг 2004 16:57
Мнения: 359
|
|
Заглавие: kvo imate predvid pod nastolno rpg???????? Публикувано на: 25 Ное 2004 13:08
da e multiplay nali???????
da mogat mnogo xora da igraat v nego ?????????
nesto kato legend of green dragon li???????????
i ako e taka kak ste se biat xorata,trebva da ima klanove
i glavna tsel koitato da se sledvaaaaaaaa
|
|
|
|
|
Johny
|
|
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
|
|
Заглавие: Re: kvo imate predvid pod nastolno rpg???????? Публикувано на: 25 Ное 2004 13:52
elfbg написа: da e multiplay nali??????? da mogat mnogo xora da igraat v nego ????????? nesto kato legend of green dragon li??????????? i ako e taka kak ste se biat xorata,trebva da ima klanove i glavna tsel koitato da se sledvaaaaaaaa
Ти май говориш за компютърна игра!Не знам дали е така,нотази игра определено се играе от няколко човека,а главната цел не я измисляме ние,а разказвача.И,да те питам,знаеш ли въобще какво е НАСТОЛНО рпг или сега просто се чудиш "какво ли е това..."
И сега към всички-парво трябва да се изясни какви ще са показателите!Иначе ще бъде доста трудно да се измисли каквото и да е.
Аз предлагам:сила,издръжливост,ловкост,бързина,мъдрост,ефирност.
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|