Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта

Кой да ни е шеф?


 AshamanBG    32%  32%  [ 9 ]
 Diabolic_soul    21%  21%  [ 6 ]
 друг    46%  46%  [ 13 ]
Общо гласове : 28
Автор Съобщение

Заглавие:
Публикувано на: 11 Ное 2004 22:46


AshamanBG написа:
Хмм, някой от вас изобщо играл ли е настолна ролева игра (освен Ендивал)
Няколко съвета:
Първо направете бойната система, класовете и всичко останало, оръжията и историята могат да се добавят накрая. Още нещо - уточнете особеностите на системата - с какви зарове се играе, дали ще бъде по-проста (Diablo style, baby) или по-сложна, с повече roleplay. Като начало ще ви дам няколко елементарни предложения, пък, ако искате, ме включете.

Нека сложим 5-6 статистики - Сила, Ловкост, Чар, Разбиране, Късмет. Нека стойностите им варират от 1 до 10. Всяка статистика започва на 10. Разполага се с 2 (или повече, в зависимост от расата) точки за начало, повече могат да бъдат получени, като се намалят началните стойности или се натрупат достатъчно нива.
За уменията - предлагам да са по-малко, ще спести безкрайното ровене в листата, което, повярвайте ми, може да скапе и най-добрата сесия. Например нещо такова - Бойни, Социални (говорене, пазарене е т.н.), Тихи (промъкване, джебджийство, отваряне на ключалки), Магически (тук можем да добавим малко повече), Професионални (ковачество, готвене и прочие).
А тея "оръжия" - ако златен чук се сблъска с железен, ще се усуче най-малкото на фльонга. Да ги разделим на обикновени и магически. Качеството на обикновените зависи от материала, от който са направени, като могат да поемат определен брой "омагьосвания", пак в зависимост от него. Тоест - един стоманен меч ще нанася повече щети и ще се чупи по-трудно, но пък златния може да поеме в себе си повече заклинания.

Това е. Ако искате още съвети - пишете ми на ashaman@abv.bg, или , ако решите да ме включите в екипа, да знаете, че не си падам по продължителната работа.


Ето един човек които знае какво прави и несъмнено мисли рационално.Дали може да си в екипа зависи от теб съмия нашата дружинка е на тип "кръглата маса" такаче влизането е твое решение.Ако даващ такива добри идей може да даваш само съвети от сега на татък без задължителни работи.Въпреки да не съм съгласен с тъкъв тип участие не искам да те губим като съветник.
Твоите статистики са много добри и ги одобрявам но не разбирам за какво е "разбиране" убесни моляте.Да започнем с 10 единици е добра идея и остава официално.Уменията определено ще бъдат малко напълно съм съгласен с теб.За разделянето на оръжията на магични и обикновени се приема също(то е наложително).

От теб искам да прочетеш текста на зеления на първа страница.След това да напишеш предполагаеми раси и техните умения.Нямаш срокове нито някои да ти се меша.Това е просто чернова затова не се притеснявай- експериментираи всичко ще бъде редактирано и съобразено с работата на другите.
Ами това е!!! Можеш да даваш съвети за всичко друго докато свършиш с оснавната работа.Ако си сагласен поствай ако не благодаря все пак за помоща ще я използваме(доста ни е необходима).

А към другите пишете какво ви е мнението за неговите съвети за това което аз съм написъл.Хаиде!!!


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 11 Ное 2004 22:55


Johny написа:
Ами добре...Съгласен съм със теб.Трябва да пишем по повече(най-вече аз).Съгласен сам и със системата-чак сега я схванах.Много добре си я измислил.аз мислех,че искаш да измислим първо системата и после всичко друго.За оръжията съм съгласен,че трябва да останат..А за мирката,мисля че събота и неделя от 13.00 до 15.00 няма да е зле.И освен това,нека в чата да влизаме малко по-рано(2-3 минути)и да чакаме около 7-8 минути и чак тогава да излеизаме ако няма никой,шото има такива,които ако няма никой си излизат направо.


Добре в мирката ще в точниа час а за влизането по рано съветвам всички да го направят и също да чакат.
Браво Джони започваш да схващаш как ще деистваме а за това, че трабва да пишиш повече особено ти не е вярно всеки ще пеше и дава идеи наравно с другите никой няма нужда да се доказва(без значение какво е направил).Разбирасе всеки който работи екстра работа в плюс ще получава похвали и най-вече УВАЖЕНИЕ!!!

Има ли нещо което не ти харесва до сега?
А на другите?


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 12:13


Бойни качества:

ИСДРЪЖЛИВОСТ И СИЛА
Качество регулиращо демидж-а при нанасяне на удър. може да се използва и за физическа работа. Стоиността му се прибавя към демидж-а на исползваното оръжие. Началните стойности на умениео варират от 10 до 30, като максималната е 100. Каеството играе важна роля при поемането на удъри(точно каква ще оточня в правилата за битка).

РЕФЛЕКС И ЛОВКОСТ
Помага за избягването на удъри. Варира между 10 и 30 в наяалото, в последствие може да се овеличи до 100.
Стойността му се добавя към точките за нанасяне на удър (зависи колко бърз и ловък(точен) ще е удъра)

ЖИВОТ
При загубата на всички точки героя умира. С намаляването точките живот всички физически качества намаляват(трябва да спретнеме някъква зависимост).

УМЕНИЯ

Магически умения:

Психическа атака:
Владеят я най-висшите и същсетва и герой в играта. Умението се придобива с много труд и пари. Струва 2500 лири (паричната единица не е измислена, та...лири) и отнема една точка сила и издръжливост, 10 рефлекс и ловкост и 10 точки живот, докато се изучи. С увладяването на това умение героя може да удвоява мощта на атаката си 3 пъти в битка. За да бъде придобито героя трябва да притежава поне още 3 магически умения. Ако героя не е магическо същество цената е 5000 лири.

Хипноза:
Владее се от много същества просветени в магията. С него с него може да намалите "рефлекса и ловкостта"
на противника наполовина. Използва се само веднъж в битка, струва 150 лири и 10 точки сила, само за магични същества.

Просвещение в магията:
За немагическите същества, не е конкретно умение, но след минаването на труно обучения героя е вече може да осъвършенства и владее магии. Струва 1000 лири и 10 точки сила.

(ще ги обогатяваме още много, това трябва да бъде като един богат на избор пазар)

Бойни умения

Хвърляне на оръжието:
Одвуява силата на мощта на атаката веднъж в битката, нослед това оръжието се губи и играча трябва да се бори с голи ръце. За 50 лири шанса да не отцели противника е 50% за 100 лири 75%, а за 200 лири 100%.

Имам идеи и за начина на водене на битка, но нямам реме.
Бойните качества държа да оостанат така за а не е твърде сложно.

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
07 Мар 2004 13:00
Мнения: 74
Местоположение: In My Bones
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 12:23


AshamanBG написа:
Хмм, някой от вас изобщо играл ли е настолна ролева игра (освен Ендивал)
Няколко съвета:
Първо направете бойната система, класовете и всичко останало, оръжията и историята могат да се добавят накрая. Още нещо - уточнете особеностите на системата - с какви зарове се играе, дали ще бъде по-проста (Diablo style, baby) или по-сложна, с повече roleplay. Като начало ще ви дам няколко елементарни предложения, пък, ако искате, ме включете.

Нека сложим 5-6 статистики - Сила, Ловкост, Чар, Разбиране, Късмет. Нека стойностите им варират от 1 до 10. Всяка статистика започва на 10. Разполага се с 2 (или повече, в зависимост от расата) точки за начало, повече могат да бъдат получени, като се намалят началните стойности или се натрупат достатъчно нива.
За уменията - предлагам да са по-малко, ще спести безкрайното ровене в листата, което, повярвайте ми, може да скапе и най-добрата сесия. Например нещо такова - Бойни, Социални (говорене, пазарене е т.н.), Тихи (промъкване, джебджийство, отваряне на ключалки), Магически (тук можем да добавим малко повече), Професионални (ковачество, готвене и прочие).
А тея "оръжия" - ако златен чук се сблъска с железен, ще се усуче най-малкото на фльонга. Да ги разделим на обикновени и магически. Качеството на обикновените зависи от материала, от който са направени, като могат да поемат определен брой "омагьосвания", пак в зависимост от него. Тоест - един стоманен меч ще нанася повече щети и ще се чупи по-трудно, но пък златния може да поеме в себе си повече заклинания.

Това е. Ако искате още съвети - пишете ми на ashaman@abv.bg, или , ако решите да ме включите в екипа, да знаете, че не си падам по продължителната работа.

ЕДИТ: Разум = Интелигентност Просто реших, че така е по-оригинално.

А така.Идеята ти за магически оръжия е добра,ето ти малко:
Златно копие-легендарното златно копие има способността да понася магии върху себе си,обаче много лесно се чупи.
Омагьосаната брадва-изключително трудна за намиране,тази брадва нанася големи щети и понася магии ,но също се чупи лесно.

___________________________________
Следващия път използвай това и пиши на кирилица, в България сме и форумът е на българи и за българи!


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 12:32


Skeleton Man написа:
AshamanBG написа:
Хмм, някой от вас изобщо играл ли е настолна ролева игра (освен Ендивал)
Няколко съвета:
Първо направете бойната система, класовете и всичко останало, оръжията и историята могат да се добавят накрая. Още нещо - уточнете особеностите на системата - с какви зарове се играе, дали ще бъде по-проста (Diablo style, baby) или по-сложна, с повече roleplay. Като начало ще ви дам няколко елементарни предложения, пък, ако искате, ме включете.

Нека сложим 5-6 статистики - Сила, Ловкост, Чар, Разбиране, Късмет. Нека стойностите им варират от 1 до 10. Всяка статистика започва на 10. Разполага се с 2 (или повече, в зависимост от расата) точки за начало, повече могат да бъдат получени, като се намалят началните стойности или се натрупат достатъчно нива.
За уменията - предлагам да са по-малко, ще спести безкрайното ровене в листата, което, повярвайте ми, може да скапе и най-добрата сесия. Например нещо такова - Бойни, Социални (говорене, пазарене е т.н.), Тихи (промъкване, джебджийство, отваряне на ключалки), Магически (тук можем да добавим малко повече), Професионални (ковачество, готвене и прочие).
А тея "оръжия" - ако златен чук се сблъска с железен, ще се усуче най-малкото на фльонга. Да ги разделим на обикновени и магически. Качеството на обикновените зависи от материала, от който са направени, като могат да поемат определен брой "омагьосвания", пак в зависимост от него. Тоест - един стоманен меч ще нанася повече щети и ще се чупи по-трудно, но пък златния може да поеме в себе си повече заклинания.

Това е. Ако искате още съвети - пишете ми на ashaman@abv.bg, или , ако решите да ме включите в екипа, да знаете, че не си падам по продължителната работа.

ЕДИТ: Разум = Интелигентност Просто реших, че така е по-оригинално.

А така.Идеята ти за магически оръжия е добра,ето ти малко:
Златно копие-легендарното златно копие има способността да понася магии върху себе си,обаче много лесно се чупи.
Омагьосаната брадва-изключително трудна за намиране,тази брадва нанася големи щети и понася магии ,но също се чупи лесно.


Скелетон, хубаво е че работиш върху оръжията и мисля че го правиш добре, но ти само загатваш.
Трябва да дадеш някъкви статистически характеристики.
Кое колко демидж взема и т.н.
Може да се координираш с моя пост и да съобразяваш силата на оръжията с виз. сила на геройт. Ако сметатае че числата в бойните качества са малки можем да ги омножим по десет.
Са ще го направя това.
Ако искате ме оставете да направя бойна с-ма, а може да пускате бойни и магически умения на воля, колкото повече толкова по-добре.

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
07 Мар 2004 13:00
Мнения: 74
Местоположение: In My Bones
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 12:41


Всички оръжия който съм пуснал са 1 клас оръжия,което означава ,че нанасят 30-150 демидж,имат издръжливост 30-200,чупливост 25-50,и способност за успешен удар 40.
Значи издръжливоста и чупливоста са нещто различно.Колкото повече издръжливост има,толкова по трудно се чупи.Ако чупливоста падне до 0,оръжието се чупи и става незползваемо.Способност за успешен удар означава,че колкото повече такова качество има съответното оръжие,толкова повече успешни удари може да нанесе в една битка.Цените за оръжията от 1 клас варират от 50 за Бойна ръкавица и 500 за Стоманена верига и Стоманени Нокти.Засега е това.

___________________________________
Следващия път използвай това и пиши на кирилица, в България сме и форумът е на българи и за българи!


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 12:46


Така характеристиките(статистики) на Хелойн ще остана гласувам да започнем с тях някои възрязявали?Оръжиата на Скелета са супер добри като за начало и влизат дирекно в играта.В момет обмислям бойна система но ми трабват расите и класовете затова ще спра и ще до усъвършенствам написаното.Скелет мен продължи с оръжията щом направим бойната система ще добавиш статистиките на всяко оръжие и стова свършва "задължителната" ти работа по този проект.За Хелойни ще кажа да обмисли написаното да си помисли добре(въпреки, че аз смятам, че нито една от тези статистики няма да си замине).Джони с теб ще помислим над бойната система това не означава другите да спрират да мислият трабва ни всяка идея.Не забравяте текстовия файл той е най-важен копираите всичко и го гледаите докато измисляте.

Не забравяте да давате точните си мнения за написаното от другите!!!


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 12:51


Браво на Скелета и Хелойн за сега са свършили повече от всички нас заедно удоволствие е да се работи с вас. :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
07 Мар 2004 13:00
Мнения: 74
Местоположение: In My Bones
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 12:56


Магически оръжия:
Магическа тояга-това е тоягата на дядото магьосник.Единственото и предимство от обикновената тояга е,че взима двоен демидж и понася магии върху себе си.
Магическа пръчка-много добро оръжие.Няма атака,но ти позволява да правиш магии,без да ти взема точки.
Елмазения лък-много рядко оръжие,само най-силните могат да го използват.Следващото традицията,и то понася магии,но не се чупи лесно,благодарени на елмазите.Едно от най-силните оръжия в играта,то струва 1500 пари

___________________________________
Следващия път използвай това и пиши на кирилица, в България сме и форумът е на българи и за българи!


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 13:11


Такамм...първо ще ви помоля Хелуинд (HELLwINd). Къв е тоя Хелойн :D !!! :?: :!:
А иначе аз предлагам да се стремим да направим колкото се може по-просто всичко. За това съм направил само три бойни качвства който да са основни и да не объркват. Това не означава, че геройте само ще си удрят шамари докато единия падне. За това има ного разнообразни оръжия и умения(магически и физически, даже запреличва малко на ю ги о"Исползвам психическа атака!!!...Хипнозааа, спирам те!!! :) )
А аз(просто трябва да дам мнение, критуикуваите и мен) не съм съгласен с предложените от Скелетон за чупливост и издръжливос на оръжията. Няма да издребняваме токова? Оръжията трудно се чупят в реална битка и така на татъка, може и да се захабват вярно е, но пък аз мога да кажа "защо герооя да не увладява все по добре оръжието и да се повишава качеството му" и ето ново правилио...с което играта се претоварва и осложнява излишно. Относно успевамостта на удърите, нали за това е ЗАРА., той ще определя успевеемоста.
Милсся оръжията да имат свойства и точно определен демидж, на там да концентрираме силите си а не в все повече графи и статистики за тях?
п.с. Не трябва да се съобразявате с мението ми, само да го прочетете и усмислите.
п.с. Аз ще помисля върху расите, но и вие!
Само един въпрос ще заложиме ли на фантастика? (вампири, демони, фантоми...личове...)???

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
07 Мар 2004 13:00
Мнения: 74
Местоположение: In My Bones
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 13:17


HELLwINd написа:
Такамм...първо ще ви помоля Хелуинд (HELLwINd). Къв е тоя Хелойн :D !!! :?: :!:
А иначе аз предлагам да се стремим да направим колкото се ноже по-просто всичко. За това съм направил само три бойни качвства който да са основни и да не бъркват. Това не означава, че геройте само ще си удрят шамари докато единия падне. За това има ного разнообразни оръжия и умения(магически и физически, даже запреличва малко на ю ги о"Исползвам психическа атака!!!...Хипнозааа, спирам те!!! :) )
А аз(просто трябва да дам мнение, критуикуваите и мен) не съм съгласен с предложените от Скелетон чупливос издръжливос на оръжията. Няма да издребняваме токова? Оръжията трудно се чупят в реална битка и така на татъка, може и да се захабват вярно е, но пък аз мога да кажа защо герооя да не увладява все по добре оръжието и да се повишава качеството му и ето ново правилио...с което играта се претоварва и пренатрупва. Относно успевамостта на удърите, нали за това е ЗАРА., той ще определя успевеемоста.
Милсся оръжията да имат свойства и точно определен демидж, на там да концентрираме силите си а не в все повече графи и статистики за тях?
п.с. Не трябва да се съобразявате с мението ми, само да го прочетете и усмислите.

Прав си за чупливостта,но са успешния удар не.Например някой с Тояга да удари друг с Елмазена брадва,и понеже зара му хвърили повече,да го убие.Та затова по-добре Зар * успешен удар.Помислете си.

___________________________________
Следващия път използвай това и пиши на кирилица, в България сме и форумът е на българи и за българи!


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 13:24


Как така да няма зар бе:)
Така ще си купя елмазена брадва и няма кой да ме бие.
Всичко зависи от късмета, обстоятелствата, съдбата тоест-зара.
Ще е адски тъпо ако всеки със "елмазена брадва" (примерно) трепе наред, няма да има интрига. Плюс това този с пръчката си има достатъчно по-малки шансове, по малък демидж, сигурно щом носи само брадва е и по слаб, няма много магически умения и ще си падне и без друго.

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 13:59


Предлагам всеки клас да има оригинални умения, които от своя страна да претърпяват развитие в смисъл да стават по-съвършени. Всеки клас да има оригинална система за водене на битки.

Давам пример, да речем че има клас убиец: Получава бонус към атаката нощем, използва засади, промъква се и напада в гръб, маскира се, умее акробатика,майстор в забъркването на отровни субстанции.

Ето ви евентуална примерна битка:
Убиеца е изчакал прикритието на нощта, покрит в храсти и дебне търпеливо своята жертва. Когато моментът настъпва, той ловко и безшумно се промъква зад жертвата и я удушава с въже или просто я намушква със отровен кинжал.

___________________________________
Съществуваме за да трупаме познание. Трупаме познание за да усмислим съществуването си. Нека усмислим съществуването си, за да бъдем чисти пред съвеста си...


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 14:06


Аз мисля,че успеваемостта на удар трябва да зависи и от оръжието,и от героя,и от зара.За оръжията и уменията съм напълно съгласен.
Аз самия няма да измисля нищо за расите,просто защото не мога,но пък още сега започвам да мисля по класовете,ще измисля и аз няколко оръжия,които да са само за определени класове,но най-вече за нинджата(оставил съм линк със списък със оръжия за нинджа :) ). А за предложението на Не Прощавам съм съгласен...самоче трябва да започем по-просто,а не направо да разделяме уменията.Ами до утре...може и по-скоро :)


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 14:42


Предлагам силата и издръжливоста да са отделни показатели и от изадръжливостта да зависи максималният живот на героя.Предлагам също да има и още един показател,който да зависи от издръжливостта, na anglijski e stamina,на бългаски не знам,и да определя колко е изморен героя(ако стане на 0-край),защото това е съвсем различно от живота,поне според мен


Профил

Аватар
Регистриран на:
07 Мар 2004 13:00
Мнения: 74
Местоположение: In My Bones
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 14:46


Johny написа:
Предлагам силата и издръжливоста да са отделни показатели и от изадръжливостта да зависи максималният живот на героя.Предлагам също да има и още един показател,който да зависи от издръжливостта, na anglijski e stamina,на бългаски не знам,и да определя колко е изморен героя(ако стане на 0-край),защото това е съвсем различно от живота,поне според мен

Степен на умора-тва става ли?

___________________________________
Следващия път използвай това и пиши на кирилица, в България сме и форумът е на българи и за българи!


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 14:49


Skeleton Man написа:
Johny написа:
Предлагам силата и издръжливоста да са отделни показатели и от изадръжливостта да зависи максималният живот на героя.Предлагам също да има и още един показател,който да зависи от издръжливостта, na anglijski e stamina,на бългаски не знам,и да определя колко е изморен героя(ако стане на 0-край),защото това е съвсем различно от живота,поне според мен

Степен на умора-тва става ли?

Браво,бе!Малко съм тъпичък и не се сетих сам :)

А ето и какво измислих засега:
КЛАСОВЕ
1.ВОЙН:
1.1.умения на класа:
1.1.1.бойни
1.1.1.1.Двойно боравене и двоен удар/двоен удар-не знам дали по принцип героя ще може да носи 2 оръжия,дали това зависи от калса или от уменията му,но определено трябва да има такава възможност.Това умение дава на героя правото да се бие с 2 оръжия едновременно,както и да удря и с двете оръжия едновременно,но последното му отнема стамина.Всеки войн го владее.
1.1.2.магически-няма!
1.1.3.Показателнни
1.1.3.1.повишаване на силата-повишава силата на героя с определен брой точки.Струва 3000 пари.научава се до 3 пъти
1.2.подкласове


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 15:02


А,и още нещо за показателите.Трябва да има също:"магическо умение" и "мана",като второто показва колко магии може да направи героя и да зависи от магическото умение на героя.


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 15:10


Нещо станах много активен :) :) :) :) :) :) :)
Ето какво съм измислил за сега.не е много,ама все пак...

КЛАСОВЕ
1.ВОЙН:
1.1.умения на класа:
1.1.1.бойни
1.1.1.1.Двойно боравене и двоен удар/двоен удар-не знам дали по принцип героя ще може да носи 2 оръжия,дали това зависи от калса или от уменията му,но определено трябва да има такава възможност.Това умение дава на героя правото да се бие с 2 оръжия едновременно,както и да удря и с двете оръжия едновременно,но последното му отнема Степен на умора.Всеки войн го владее.
1.1.2.магически-няма!
1.1.3.Показателнни
1.1.3.1.повишаване на силата-повишава силата на героя с определен брой точки.Струва 3000 пари.научава се до 3 пъти
1.2.подкласове:
1.2.1.Паладин
1.2.1.1.умения на подкласа(осъваршенстват се когато героя вдигне ниво):
1.2.1.1.1.Бойни
1.2.1.1.1.1.Бърза атака-позволява на героя да атакува двойно по-бързо,но това да му отнема по 15 Степен на умора на 3 удара или някаде толкова,не знам.Със овеличаване на нивото на умението се намалява губенео на степен на умора.
1.2.1.1.2.магически:
1.2.1.1.2.1.лекуване-способността на героя да лекува други герои срещу магически точки.Със овеличаване на нивото на умението се намалява "цената" на жизнените точки спрямо маната.
1.2.1.1.3.други(в този случай аури и умения срещу немъртви):
1.2.1.1.3.1.Гонене на немъртви-способноста героя да прогонва по един немъртъв на ден(под прогонвана имам предвид прогонване от полето на схватката на произволно място)С савършенстване на умението се увеличава пътите на ден.


Профил

Аватар
Регистриран на:
07 Мар 2004 13:00
Мнения: 74
Местоположение: In My Bones
Заглавие:
Публикувано на: 12 Ное 2004 15:21


Johny написа:
Нещо станах много активен :) :) :) :) :) :) :)
Ето какво съм измислил за сега.не е много,ама все пак...

КЛАСОВЕ
1.ВОЙН:
1.1.умения на класа:
1.1.1.бойни
1.1.1.1.Двойно боравене и двоен удар/двоен удар-не знам дали по принцип героя ще може да носи 2 оръжия,дали това зависи от калса или от уменията му,но определено трябва да има такава възможност.Това умение дава на героя правото да се бие с 2 оръжия едновременно,както и да удря и с двете оръжия едновременно,но последното му отнема Степен на умора.Всеки войн го владее.
1.1.2.магически-няма!
1.1.3.Показателнни
1.1.3.1.повишаване на силата-повишава силата на героя с определен брой точки.Струва 3000 пари.научава се до 3 пъти
1.2.подкласове:
1.2.1.Паладин
1.2.1.1.умения на подкласа(осъваршенстват се когато героя вдигне ниво):
1.2.1.1.1.Бойни
1.2.1.1.1.1.Бърза атака-позволява на героя да атакува двойно по-бързо,но това да му отнема по 15 Степен на умора на 3 удара или някаде толкова,не знам.Със овеличаване на нивото на умението се намалява губенео на степен на умора.
1.2.1.1.2.магически:
1.2.1.1.2.1.лекуване-способността на героя да лекува други герои срещу магически точки.Със овеличаване на нивото на умението се намалява "цената" на жизнените точки спрямо маната.
1.2.1.1.3.други(в този случай аури и умения срещу немъртви):
1.2.1.1.3.1.Гонене на немъртви-способноста героя да прогонва по един немъртъв на ден(под прогонвана имам предвид прогонване от полето на схватката на произволно място)С савършенстване на умението се увеличава пътите на ден.

Браво Джони,това е много добро.Някой има ли идея за бойната система,а?

___________________________________
Следващия път използвай това и пиши на кирилица, в България сме и форумът е на българи и за българи!


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com