Сори за офтопика, но във ЕСО го няма този прешър когато си събнат. Там съба ти дава само някои перкове и като изтече можеш да си играеш абсолютно всичко което си закупил, няма голяма разлика. В този ред на мисли се надявам мандатори съба като опция за монетаризация да изчезне съвсем. Най-яркия ми пример е уоу-а, имам закупени всички експанжъни и около 7 години съб и в момента за да видя как е играта, трябва да платя 26 лева. Последния път когато направих това, на третия ден ми мина мерака и се чувствах доста тъпо.
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 18 Авг 2020 09:19
Щях да се съглася, ако можеше да се купи crafting bag-а без да си subscribe-нат.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Agent
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51 Мнения: 760 Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 18 Авг 2020 11:05
Според мен sub-a трябва да си остане, винаги съм се кефил на WoW-a - влизаш и всичко бачка (поне аз никога не съм имал проблеми, каквито и да е) - самият факт, че траа кихнеш едни пари е доста голяма бариера за N брой келешчета/тролове и олигофрени.
Глей LoL-a, free-to-play - пълно с олигофрени, с бъгове, парите им отиват за да праят смешни kpop песни и skin lines и etc, client-a им леш, играта им леш. Играта беше много добра до Season 4 - след това яко надолу.
___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.
moroel
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 18 Авг 2020 12:05
От всички ммо-та, които съм играл, уоу-а има най-отвратителното къмюнити и тезата за бариерата въобще не е вярна. Там наистина е пълно с олигофрени, тролове, елитисти и т.н. Въобще всеизвестен факт е, че там къмюнитито е доста токсично. Двете ммо-та, които играя в момента- есо и гу2, освен, че имат добро къмюнити, бачкат точно на написания принцип-влизаш и играеш без ограничения за всичко за което си си платил.
Амии, за ЕСО - да - играеш играта, не ти трябва да си плащаш, НО при мен става следното :
Играя 2 дена ''нормално'', да видя кво ново, На третия ден офф колко удобно ще е с крафтинг баг-а, с двойния банк спейс, Оооо, ама то и с ЕСО + имаш всички длц-та, ЕКСПАНЖЪНИ без настоящия, Абе, кво са 13 еврака, къде не съм ги дал
И сега съм съб-нат за ЕСО+, играя контент за над 150 лева - Elsweyr, Summerset и Мороуинд ( а го бях купил едно време, можеше да си го спестя ), всичките ДЛЦ-та и тн
И има прешър, щото гледаш за тоя месец, или докато не ти умре коня, да наваксаш - ако те влече, де. Аз като човек без гилдия и кежуъл, куествам повече от колкото да правя trials, vets и тн.
При WoW наистина ми е ДОСАДНО вече да трябва да давам всеки път хем много пара за експанжъна, хем да съб-вам. Ей сега искам да играя Шадоуландс - ем, не ми се дават за BFA 45 ЕВРО БАТЕ ...
В тоя ред на мисли - Близз са си крайни чифути, говорят как Д4 щяло да е ММО-ориентирано - ей ти извинение за съб фий.
Да не говорим всичките слухове за бунтове, ниски заплати, криза, плащане на служителите с маунтове и не знам си кво
___________________________________ джумерки
Gipo
Онлайн
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 10938 Местоположение: София
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 18 Авг 2020 21:39
Хора, проспали сте момента, в който близз казаха, че Д4 няма да има ММО елементи. За ММО никога не е ставало въпрос. За монетизацията в ММОтата - според мен в ESO тя е най-добрата. Изключваме това, че е объркващо с версията, която да си купиш. След това е УоУ и накрая е GW2, защото играта не генерира достатъчно пари за редовно съдържание.
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Agent
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51 Мнения: 760 Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 19 Авг 2020 09:04
moroel написа:
От всички ммо-та, които съм играл, уоу-а има най-отвратителното къмюнити и тезата за бариерата въобще не е вярна. Там наистина е пълно с олигофрени, тролове, елитисти и т.н. Въобще всеизвестен факт е, че там къмюнитито е доста токсично. Двете ммо-та, които играя в момента- есо и гу2, освен, че имат добро къмюнити, бачкат точно на написания принцип-влизаш и играеш без ограничения за всичко за което си си платил.
Ем не знам, нали го напрайха и с ingame currency да можеш да си плащаш месечната такса - ей ти една предпоставка да има повече олигота.
иначе аз не съм някакъв hardcore WoW играч - играл съм beta-та на Vanilla навремето и си я взех на release date-a заедно с брат ми и още един авер. Аз спрях да играя, брат ми играеше на всички expansions и се занимаваше с гилдии и т.н. Аз съм хвърлял по едно око как е играта и си плащам мн рядко (1 път на една-две години) да поцъкам малко.
---
Иначе за sub-a/monetization съм съгласен с Gip4o.
___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.
Gipo
Онлайн
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 10938 Местоположение: София
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 19 Авг 2020 11:00
Съгласявам се напълно с написаното по-горе, че WoW има най-лошото къмюнити. Има готини хора, разбира се, но почти всички действия извън тясно свързаните с гилдията ти те срещат с болни мин/максъри и кретени, които са превърнали играта в нещо по-скучно и от работата им. Играл съм сигурно 20 ммота и такава тъпня като да мин/максваш дори honor gain в ПвП не съм виждал преди... Представи си колко трябва да не ти се играе тая игра вече, че да се фокусираш в някакви точки, вместо в кефа да изтърбушиш противника...
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 29 Сеп 2020 06:40
Не мога да повярвам, че трябва да го напиша това - игрите се разработват за да правят пари. Да, Blizzard могат да си позволят да разработят нещо, което да не прави пари, но никога няма да го направят, защото целта им не е да стават по-бедни. Естествено, че post-launch разработката на нов content е обвързана с някаква ongoing монетизация, било то subscription, cash shop или продаване на DLCта/expansion-и.
Също Diablo 3 има Horadric Cube, в частност - първия куб, и го има от 2015та насам.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 29 Сеп 2020 13:53
Човек, като златна рибка си. Прочети си предния пост.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Новото дърво и Mastery системата на Sorceress class-а ме кефят, за другото се радвам, че слушат, особено нещата за итемизацията.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 30 Сеп 2020 11:54
Charged Bolt е име на skill още от Diablo 1, Ball Lighting е модификация на skill от Diablo 3 като по-късно същия skill го сложиха в Path of Exile.
За Minor и Major Destruction - стига да не е име за resource builders и spenders нямам нищо против.
Art Direction-а е готин, но цветовете все още изглеждат като лайно оставено на слънце.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Мислех, че се знае. В смисъл - още играехме Д3 ''по форумски'' и той беше с този ник а може и да е било, когато беше със стария си акаунт
Иначе, мочмета, няколко думи за тва новото дърво, или по-скоро - както го нарекоха - the talent bush ... Еми, близз пак показват, че не са способни да измислят нещо повече. Това е брейндед отвсякъде и се опитват да замажат положението, че - ето, слушаме ви, бла-бла. Кура ми янко слушате, тъпи мексикански веган-хипита джендъри със смешни татуировки.
Верно, не е файнъл, то си пише, но ако ТОВА е идеята - по-зле и от диабло 3 ще се окаже. Това, което се вижда на това дърво са ВСИЧКИТЕ сорк умения - които не са много - с по 2-3 пасивки. И отдолу имаме още няколко пасивки за цвят. Какво разнообразие, какви 5 лева? Как по-точно ще ти е уникален билда - ще си взел тая пасивка за метеор, примерно, заедно с 55% от плейърбейса, останалите - ще са другата пасивка, или какво ?
___________________________________ джумерки
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 07 Окт 2020 19:02
Хората искаха Diablo 2 и ще получат до голяма степен Diablo 2 - 24 активни умения на клас и някакви пасивни. От друга страна това не значи, че ще е малко разнообразието на билдове и наличието на пет класа отново значи, че ще има сравнително добро количество скилове. Винаги има една солидна част от играчите, които играят каквото е популярно и ги мързи да си измислят собствени билдове, ама това си се очаква - и 500 скила на клас да има булшинството винаги ще играе това, което се смята за мета билда в момента.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Хората са доста тъпи ( всичките ). Ясно е, четейки форумите им и разните коментари под постовете на близз, че ако слушат за всичко - играта няма да види бял свят.
Но ако в диабло 2 имаше 24 умения и някакви пасивни, то имаше избора кое да макснеш, 3 различни ''дървета'' на клас и това беше достатъчно защото itemization-a беше добър. Това, и факта, че не можеш да правиш много грешки. Искаш да си колд сорка - играеш и инвестираш в това. Ако решиш друго - рерол. Не просто клик клик и айде вече сме нов герой.
Още е рано, разбирам - може този енчантмънт да върти малко нещата, до колкото разбирам всеки клас ще има ''такъв уникален'' елемент. При барба е арсенал системата?
Но наистина това дърво изглежда мързелива работа, супер стрейтфоруард и присъщо за инди игричките в стийм. Чакаме да видим в следващия ъпдейт енд гейм идеите им + какво ще измислят вместо парагоните, щото в последния пост звучеше все едно пак ще е такова лайно, но обвито в станиолче
___________________________________ джумерки
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 08 Окт 2020 09:11
Ми като си player-feedback-first ориентиран и даваш на хората каквото искат, дори да е малоумно. Не е първата игра, която старада от това в development, няма да е и последната. Като цяло аз лично не виждам голямо значение дали ще учил skill-овете от граф или от списък, важното е какво разнообразие има. Честно казано се надявам част от скиловете изнесена в итемизацията да позволи тези скилове да се morph-нат по няколко различни начина, както беше системата с руните в D3.
За respec системите - аз лично харесвам, когато ги има, тъй като нямам време да level up-вам по 50 героя от един и същ клас до макс level за да експериментирам с build-а си.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
добре де, pre-alpha материал ... демек, очакваш това да се промени коренно ? ( буквално, щот - нали, дърво )
то ако след 5 месеца кажат - ето, слушаме ви пак, скрапнахме го изцяло - то верно играта нема излезе близките 10 години
не искам сложността на ПоЕ, щото не мисля, че когато излезе Д4 ще имам времето и нервите да научавам нещо такова за втори път
но и това, което виждам като вариант в момента, е дори по-вяло и от д3 а ние нали не искаме това ? нали ?
щото ако ти турят на всяко умение по 2-3 пасивки от сорта на % крит, % демидж, то това не е избор това е - ''искаш да си този билд - вдигаш това, и само това'' за едно наистина съвременно и завъртяно АРПГ, което иска ( то по-скоро ние искаме ?? ) да носи тежката титла на завръщащия се крал в жанра, трябва да имаш много повече от това, а тук дори няма един кьорав намек за неща като elemental conversion, синерджи-та, dot-ове / крит / нон крит, и тн. ако се появят по-нататък - добре, супер
пък за ''изживяване, което е уникално по рода си, и носещо щампата на качество на Blizzard; '' - братоца, щампата на качество на близзард я нема от поне 10тина години
поне за мен, подчертавам а това че за масата, топ качество е пикня като overwatch - заеби
и съм толкова vocal сега просто защото МНОГО искам, и се надявам, Д4 да е супер игра и да ни пръсне керемидите
Да, точно това се опитвам да намекна - помниш ли ревийла на Диабло 3 ? Епичния финал където siegebreaker-a троши там гробищата и напада героите от клипчето ? Как се вижда как хваща барба и му къса главата ИН ГЕЙМ. И още един тон други такива неща по геймплей видеата преди релийс. Нищо от това нямахме в самата игра няколко години по-късно.
CGI вече може да се направи на космическо ниво с многото пари. Близз поне пари имат. Не се лъжи по опаковката, моля те - твърде много разочарование сме изпитали от любимите си франчайзи последните години, че да се надъхваме на нещо такова
А диабло 3 си остана същата игра и след експанжън и 20-тина сезона. Ако core design-a ти куца, няма как да го оправиш с експанжъни и пачове, освен ако не искаш да пренаписваш енджин или каквото там.
С ръка на сърцето казвам, че искам да греша. Наистина нямам търпение да играя играта, пак подчертавам - ако изглеждам като ощипан тийн сега, то е защото съм наистина passionate за играта и франчайза като цяло. С всичките си негативи, пръснахме адски много време по Д3 с много мои приятели. Не се и съмнявам, че и тук ще е така. Просто не искам играта да умре след 2-3 години, защото фундаментите й са такива, че единствения нов контент, който да може да се добавя да са мтх, ачийвмънти и сезончета тип д3, които НЕ СА контент и е обидно да се сравнява с която и да е друга игра с такъв цикъл.
___________________________________ джумерки
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 09 Окт 2020 18:07
Императора написа:
никъв сийджбрейкър не помня, никакво обезглавяване и т.н.... Я линк?
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения