Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 06 Апр 2011 23:38
TLO гледам бая се е отпуснал. Ей сега гледах на канала на Хъски две поредни негови загуби, като едната беше с прокси пилон в гърба му... ;/
___________________________________ Dalinda mi alma te llama, Ven a mi cama, Quiero amarte dulce niña, Dame tus besos, Mirame a los ojos, Jurame tu amor... a.k.a Alcatraz
needar
Регистриран на:
09 Май 2010 11:13 Мнения: 113
В момента играе: WoW ; SC II ; BF BC 2 ; MoH 2010
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 09 Апр 2011 15:47
Какво като махнаха показателите изиграни игри и победи/загуби,всичко си е по старо му на мен не ми пречи.Който е искал да ферми "картинки" го правеше и преди без да му пука че има изиграни 6800 игри от които 4500 загуби и е в бронз лигата с единствената цел да събере всички аватари със всички възможни комбинации 1v1
Kamelot
Регистриран на:
04 Дек 2005 19:41 Мнения: 2610 Местоположение: q3dm6
В момента играе: q3
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Регистриран на:
09 Май 2010 11:13 Мнения: 113
В момента играе: WoW ; SC II ; BF BC 2 ; MoH 2010
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 11 Апр 2011 07:56
е не са кои знае колко много
___________________________________ Who Care ?!?
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 20 Авг 2013 23:32
Нз дали е писано преди в темата, но има ли разлика в картината (каква част от картата се вижда на екрана) при широкоекранни и стандартни монитори? В нета намерих това като сравнение- http://img7.abload.de/img/sc2_fov36k6.gif ,но е от 2010 и ми се струва старо. Ако наистина има такова орязване на картината няма ли да е баси нечестното?
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
bai vasil
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 21 Авг 2013 08:20
the_presator написа:
Нз дали е писано преди в темата, но има ли разлика в картината (каква част от картата се вижда на екрана) при широкоекранни и стандартни монитори? В нета намерих това като сравнение- http://img7.abload.de/img/sc2_fov36k6.gif ,но е от 2010 и ми се струва старо. Ако наистина има такова орязване на картината няма ли да е баси нечестното?
Не искам да съм груб ама ако чак сега разбираш ......
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 09 Ное 2015 23:34
Утре излиза Legacy of the Void Blizzard дано да са направили добър завършек на една невероятна история. Imo HotS издишаше по този параграф. Така или иначе ще имаме супер мисии, защото поне тях ги мислят здраво, без да са ограничени от балансирането за мулти От другите неща мисля, че co-op мисиите ще ми харесат. По принцип традиционното мулти не цъкам, защото съм адски слаб
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 12 Ное 2015 03:40
HotS е значително по-добра от WoL. А след края на LotV те обзема онова чувство на пустота... 17 години, баси...
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 14 Ное 2015 17:08
Някой мина ли я? Краят на протоската кампания ми се стори доста слаб. А епилога беше адската измишльотина, все още се чудя дали ми харесва или не. Иначе всичко останалото беше добре, особено началото беше яко мрачно.
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Труповоз
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32 Мнения: 595
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 14 Ное 2015 19:09
Лъжеш. Абсолютно всичко беше сирене.
DarkAvenger89
Регистриран на:
01 Мар 2014 12:54 Мнения: 307
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 22 Ное 2015 01:15
Еми знам за вас, ама аз отново съм на 8 години и играта буди същото чувство, което беше и когато за първи път си я пуснах tears of joy
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 26 Ное 2015 15:48
Да си кажа мнението от кампанията на LOTV. Краят беше клише, но ми хареса. Мисля, че всички очакваха точно такъв край след 17 години StarCraft. Голям минус е, че нямаше Epic CGI Cinematic за финал, което е запазена марка на Blizzard. Фейл. Иначе кампанията на самите протоси беше скучновата, а сторито все едно е писано от 10-годишен. Плоски реплики, едноизмерни герои и твърде малко запомнящи се моменти. Добавени са ненужни герои и подсюжети, вместо да доразвият старите такива. (Например в „In Utter Darkness на WOL се появяват няколко протоски героя, които така и не виждаме повече. И къде е Калдалис от трейлърите??) За пореден път ще си запълваме времето с глупостите на Талдаримите и Мобиус, докато стигнем до дългоочаквания епичен Епилог, за който всички чакаме от 10 години. Но дори и историята не успява да ни разтърси, напротив - тя наподобява бледо копие на Mass Effect 3: Leviathan. Който го е играл, ще ме разбере какво имам предвид. Явно двата франчайза са се слели в един, защото сега Артанис има Mass Relay на гърба си (сарказъм). Амон е въжможно най-тъпият, най-скучният, най-клишираният и най-лошо написаният герой в цялата сага на SC. Историята, която разказваше BroodWar – предателство, интриги и политика, сега е облечена с плот брони, плот предмети и Deus Ex Machina похвати, което говори за ниското ниво на писане в Blizzard. Музиката в HoS беше крачка назад. но този път отново е на ниво! Епична и протоска! Даже са вплетени и музикални мотиви, познати ни от стария Старец . Иначе мисиите като геймплей са супер интересни. Те даже са по-интересни от сторито. Да, както виждате, аз съм един от малкото хора, които играят SC, заради сторито, не за мултито, ladder-ите и турнирите. Мултито със сигурност е ок, просто мен не ме интересува. LOTV е ОК игра, но не е велика игра. Може би грешката беше, че се опитаха да ни цакат 3 пъти с една и съща игра, вместо да пуснат едно пълно и мощно заглавие, което да бележи 2010г. като една от култовите години на гейминга. (А с WOW май цакат геймърите 7 пъти, но тук ще замълча, понеже WOW не играя и не разбирам.) Откакто Activision Blizzard се обединиха в икономическа група, сякаш творчеството на последните нещо загуби предишния си блясък. Поне най-сетне видяхме края на една епична и дълга сага. Сега ако излезне и HL3, ще можем да си умрем спокойно.
Corvo
Регистриран на:
09 Яну 2015 18:55 Мнения: 121
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 26 Ное 2015 17:09
Няма значение, че мисията е видение. Надявах се hero единиците в него да бъдат показани и развити в експанжъна. И Селендис е във видението, но си я има в LOTV. За мисиите - говорих като геймплей, че са интересни. А сторито на протосите в голямата си част издишаше. На въпросите ти: 1.Появява се. 2.Да. 3.Мобиус е фондацията, която първоначално е собственост на Валериан, но в последствие е под контрола на Наруд. С две думи - терани лошковци.
Corvo
Регистриран на:
09 Яну 2015 18:55 Мнения: 121
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 26 Ное 2015 23:06
Глупости са изписали ПЦМ. Самите мисии са ок. Можеш да прочетеш и външни ревюта за тях. Има си от всичко. Мисии с развитие, стратегически обекти, тайминг, hero мисии. Финалната мисия като композиция и мен не ме изкефи, но не беше и много лесна. Това с Калата и Амон не е голям спойлер. Това става след втората мисия.
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 26 Ное 2015 23:42
Мисиите са еднообразни. Точка по въпроса. Хайде, убеди ме в обратното.
И стига мрънка за "дълбоки" герои. Кала-протосите са най-праволинейните същества евър - това е била и си остава най-отличителната им черта, така че бих казал, че добре са представени в опита си да живеят без Кала принудително. Дарковете кефят и не се отдалечават от стереотипа изграден в BW. Талдаримите са твърде праволинейни и лоялни. Purifier-ите трябваше да са по-сложни като поведение. Ако аз разбера, че всъщност цялото ми съзнание, това което мисля, че съм е всъщност копие на нечие друго съзнание - не бих го приел толкова праволинейно и кротко.
Phasesmith-a е хем готин, хем ненужен.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 26 Ное 2015 23:49
нелегален написа:
Появява ли се д-р Наруд/Дуран? Има ли го the Dark One? кой беше Мобиус, който ти спомена? Говори ми нещо името...
Spoiler for :
Да, във втората мисия на Епилога инфестнатия Стуков в кътсцената го убива, отмъщавайки си за предателството в BroodWar.
Dark One или Amon - появява се в последната мисия на централната кампания, при заключителната битка за Айур, а накрая, в последната мисия на епилога, Кериган, погълнала есенцията на Ксел Нага, трябва да унищожи защитните му блокове, за да свали щита му, а в синематика му вижда сметката за нула време, без никаква кой знае каква зрелищна битка.
Мобиус Корпс са терански части, които са обладани от Амон и осигуряват охрана на лабораториите в които се отглеждат зерг/протос хибридите.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
Corvo
Регистриран на:
09 Яну 2015 18:55 Мнения: 121
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 27 Ное 2015 12:24
Точно подсюжетната линия с Purifier-ите е жaлък опит да се копира една до болка изтъркана тема за синтетики-създатели, която вече присъства в почти всяка sci-fi игра - Mass Effect, Fallout 4, SOMA, you name it.
Spoiler for :
А връщането на Феникс беше най-жалкия опит за носталгия и fan service
Абсолютно ненужен слюжет, вместо да се концентрират върху основната нишка - ЗАЩО Амон прави това, което прави? Какво го мотивира? Как мисли? Защо така мисли? Защо управлява Калата? Как е добил контрол над нея? Няма, братче. "Всички ще умрете, чака ви забвение, вечна тъмнина бля бля бля..." Или Аларак: "вижте ме колко съм зъл и лош. Говоря мазно и отблъскващо и в случай, че не сте разбали, че съм лош, облечен съм в черно." Ами ще си мрънкам, след като нивото на писане е на ниво 5ти клас, а преди не беше така. Подобен беше казусът и с Диабло 3. Тези недостатъци не ги забелязвам само аз, а хората основателно се оплакват. Няма вече многопластови герои като "праведния", но подмолен партизанин Менгск, няма го противоречивия водач на Конклава Алдарис итн, итн. Текстът на Pandar3n под ревюто също е много изчерпателен. Човек, който познава материята и lore-а на играта. За Дарковете нищо не мога да кажа. Харесаха ми. А cinematic-а "Alone" е просто велик! Мисиите си бяха точно това, което бяха и в предните кампании. Ни повече, ни по-малко. Представяне на нови единици и тяхното стратегическо използване за минаване на мисията. Основният компонент на повечето мисии беше ВРЕМЕТО, което е нормално. Все пак основните компоненти в RTS игрите са ресурсите и тяхното преразпределение във времето. И разбира се нищо общо с мултито. Да, мисиите в Brood War бяха култови, тук са същия дол дренки, каквито са в SC2 като цяло. Седнах да играя протоската кампания с ясното съзнание, че не трябва да имам твърде високи очаквания, но дори и непредубедеността не можа да спаси слабото писане. И защо няма EPIC FINAL CGI CINEMATIC!?!
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: StarCraft 2- настоящия изолатор от реалността(Updated:28
Публикувано на: 27 Ное 2015 19:25
Spoiler for :
Съгласен съм за Феникс, но къде си спал по време на кампанията? Мотивите на Амон са изложени вътре - Ксел Нага са създали живота на Айур, но Амон е този, който в борбата си срещу останалите от Ксел Нага превръща протосите от просто живи същества в цивилизация. Само че тяхното развитие надхвърля неговите очаквания и те се отскубват от неговия контрол (без дори да подозират мотивите му или присъствието му) и не след дълго започват Aeon of Strife. А Амон, за да ликвидира грешката с протосите създава Overmind-a и зергския рояк, чрез които побеждава Ксел Нага. Ето тук вече има ключов момент, който не е ясен - какво става с тялото му, той загива ли в битката и при условие, че е такъв могъщ телепат защо му е изобщо тяло? И изобщо как точно "загива"? За протосите от тук нататък - ясно, Aeon of Strife свършва, като те създават Кала, чрез която обединяват съзнанията си, а тези които не искат прерязват нервните си връзки, в следствие на които биват прокудени от Айур. Така неволно, макар да излизат от "кризата", Калай протосите сами създават най-голямата си слабост. Овърмайнда от своя страна, който подозира за част от мотивите за съществуването си действа както е програмиран - той трябва да погълне колкото се може повече генетичен материал за да се осъвършенства. Ето тук обаче се проявява и отклонението при него - осъзнавайки, че може да е инструмент в нечии ръце (това мисля беше загатнато с една-две думи в първия StarCraft) създава Кериган, а загивайки тя постепенно придобива контрола над Зергите, изтръгвайки го от ръцете на Амон. По този начин и двете раси създадени от него излизат извън контрола му и за това говори за corrupted cycle, на който трябва да се сложи край.
Що се касае до неяснотите - не разбрах точно какви са мотивите на Амон да се обърне срещу Ксел Нага.
И какъв е произхода на Тераните, тъй като за тях знам, че нямат нищо общо с Ксел Нага. Това дали означава, че има още една суперраса нейде в дълбокия космос?
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения