Автор |
Съобщение |
hyper'
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Exanima Публикувано на: 01 Авг 2015 05:03
http://store.steampowered.com/app/362490/Някой играе ли я? За незапознатите - ако Dark Souls и Chivalry си направят бебе, но по-реалиситчно заради физиката навсякъде, ще се получи това. Игра в която всяка битка е интересна заради непредвидимостта си и доброто AI. Говорим си за демидж, зависещ от силата на удара, частта на оръжието и дали мястото на удара е предпазаено от армор - според девовете "ако не виждаш да е, значи не е защитено". Аз лично съм влюбен в това как на всяко оръжие се усеща тежестта по анимациите и се чувства различно. Плюс можеш да се буташ в противника за да му смекчиш или даже прекъснеш удара. На арената един моб, дето умира от 5-6 удара, го убих веднъж с два, защото вторият ми беше върхът на меча директно в гръкляна му. + "you give the undead some space before you get close they will slowly begin to trust you and not be hostile." Just awesome. Забравете уж толкова великото разчленяване в Blade of Darknes, this right here, gentlemen, is the future.
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 12:51
hyper`, от колко време я играеш? Ако е от началото можеш ли да направиш сравнение между сегашния state на combat системата и началния, защото в началото беше много на късмет дали ще удариш нещо или не, защото контролите и поведението на героя бяха меко казано отвратителни.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
hyper'
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 12:56
За съжалние не, но ми е интересно дали наистина има голяма разлика, гледам, че в пиратския залив има и по-стари версии обаче; аз реших да дам едно рамо на девовете и я подкрепих в стийм и то само преди 5 дена, та се чудя дали няма да конфликтне, ако сложа първата версия от там...
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 13:08
Не знам, по-добре не рискувай. Като гледам patch-овете в steam сега видях, че са правили преди седмица някъде update с преработена система на анимациите. Ще я инсталирам довечера като се прибера и ще видя как е.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
hyper'
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 13:24
Точно влизам, за да кажа същото, че и аз проверих пач ноутовете на 0.5.3, ще се радвам да кажеш усещаш ли промяна с преди. Бтв и да няма, аз съм много доволен на състоянието в момента, с малките забележки, че някои удари са може би мааалко по-бавни от нужното и че понякога героят ми или мобът малко пияно си намират пак баланса, ма то и в GTA V с уж добрата Euphoria е същото, като се блъснеш в някого. P.S. Май коментарът на девовете в Стийм най-точно отговаря на въпроса ти: Друг коментар: THE HYPE IS REAL
|
|
|
|
|
DarkAvenger89
|
|
Регистриран на:
01 Мар 2014 12:54
Мнения: 307
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 18:58
Все още не съм пробвал играта, но впечатленията ми от видеото : Първото нещо, което веднага ми се наби в очите или по-скоро се вряза в тях като метеорит са сенките. 0.25 - сериозно, какво по дяволите е това ?!? Особено, че по-нататък във видеото са си съвсем нормални. Второ 3.25 ъъъъ ? Това или разкрива счупено АИ не моменти или много лош едитинг в клипа.Защо зомбито(?)не атакува като очевидно персонажът е в зрителното му поле ? или атакува, но просто са решили да изрежат този момент по някаква причина ? Трето, защо всички размахват оръжията все едно се опитват да изтупат някой невидим килим седящ точно пред противника им ? Четвърто - защо това, което виждам доста често създава впечатление в мен, че collision detection-a в играта не работи ? Edit : Първоначално си мислех, че настина на моменти не работи, но след 10минутно зверене във всяка една битка осъзнах,че това просто се дължи на факта, че явно дори и скелетите са прекалили с с твърдият алкохол, преди да вземат участие в тази игра.(виж "трето")
|
|
|
|
|
hyper'
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 20:33
Предполагам за видеото в стийм говориш - 0:25 какъв е проблемът? 3:25 мисля, че идеята е да покаже механиката как не всяко зомби е лошо. Играта е по-сървайвъл в началото от повечето сървайвъл инди игри в момента и девовете съветват - първо обикаляйте да си намерите екипировка и заобикаляйте зомбитата. Някои от тях ще ви запомнят и няма да се бият с вас, ако не ги предизвикате. Това е игра за мислеюи хора, ситуациите тук се approach-ват както би направил в реалния живот.
Комбатът тук - благодаря, че ми насочи вниманието към това видео, защото разбрах Сентри какво има предвид - е така, защото играта е създадена със собствен енджин и всичко се базира на физика. Примерно можеш да натрупаш столове някъде, да започнеш битка и да тръгнеш да бягаш, майсторски заобикаляйки столовете точно на някой ъгъл, карайки зомбито да не ги види и да се спъне в тях. Бързо завъртане и докато е на земята го налагаш. Всичко това е skill-based. Никакви click to attack with pretty magic схеми. Dis some future shit right here. Но играта е в процес на разработка още, в последната версия за момента нещата са с една идея по-стегнати, но това RPG прави неща като Диабло и дори така любимата ми Torchlight 2 да изглеждат като пикни за нуубове.
Послушай съвета ми - играй я първо. Поне 2-3 часа, за да разбереш как работят нещата. После ела и ако искаш я оплюй на макс. Аз обаче няма да спра да се дрогирам с това нещо скоро.
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 21:22
Ами спрямо първата версия, която играх(няколко дена след като влезе в early access) има малко подобрение - анимациите за париране са по-добри и контролът е малко по-добър. Въпреки това контролите са все още меко казано отвратителни и въпреки че бойната система е елементарна трябва да се бориш с тях за да направиш нещо елементарно.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
hyper'
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 23:40
Е точно щото всяко движение трябва да го опишеш. Са разбирам те, вроятно 10+ години си играл като всички нас click to attack игри и са тва изисква нов mindset, аз съм готов да си променя моя, за да изпитам нещо ново. Гледах и кикстартер видеото на играта от интерес (на 3 години е), и един доста голям рицар шибна нашия на земята и почна без милост да го млати докато не го уби. Усещам как ще има много rage quit-ове като се появи Sui Generis.
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 03 Авг 2015 23:55
Не знам колко си играл, но не, не трябва да опишеш движението, а то зависи от това колко дълго задържаш мишката, а опцията за променяне на посоката на атаката е да swipe-неш с курсора от рамото на героя, от където искаш да замахме. Другото движение е double click hold, при което се получава атака отгоре.
Sui Generis го следя от kickstarter кампанията им още, главно защото ми напомняше на Revenant, но реализацията на бойната система е много разочароващо.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
DarkAvenger89
|
|
Регистриран на:
01 Мар 2014 12:54
Мнения: 307
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 05 Авг 2015 12:46
Aaaand no. Тая игра очевидно не е за мен. Изискват се пръсти от стомана, очи от диамант и нерви от адамантий. За 1 час ослепях от зверене, пръстите ме болят от отчаяни опити да кликам по работи.Даже в един момент, докато ме гониха се отказах и просто почнах да се бутам в нещата и получих доста по-добри резултати. Предполагам, че не е толкова в играта проблема, колкото в мен. Въпреки това, ми беше доста забавно да си играя с физиката на играта, която наистина е доста добра.Първите 5 минути само се спъвах в работи и се тръшках(да съм честен, просто се пробвах да вдигна факлата от земята)
|
|
|
|
|
hyper'
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 05 Авг 2015 23:23
@DarkAvenger89 и аз 10 минс се чудех какво как се взима а-у, доста е лесно, ма малко няма туториали още, та най-лесно е бърза справка в нета.
@Sentry, вече 7+ часа имам, говорех за това, че като плъзнеш, вместо само да задържиш, замахва с по-голяма арка и ако уцели, много боли и просто може и с описване на дъга да се постигне това.
Не мога да си представя иначе и аз да я бях видял като е била в Кикстартер, понеже щях да изтрещя 3 години без нищо playable. И на видеото пичът си личи, че е бил от онези леко странни типове, аутсайдери, дето са имали малко социални контакти, но глави пълни с фентъзи и невероятни идеи и евала, че след 20 години е седнал да превърне мечтата си в цел. Това, че е написал енджина, тууловете и разни други начални неща сам е нещо, което като го видят на CV ще го вземат айде да не кажа навсякъде, но на доволно много места. Много искам да видя как ще се развият нещата, аз не съжалявам за левовете, най-малкото за да подкрепя един адски амбициран човек с визия.
|
|
|
|
|
iddqd
|
|
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 07 Авг 2015 13:29
Тука битките ми приличат на Die by the sowrd. Жалко че за близо 20 години този тип бойна механика не почти не се е подобрила.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
|
|
|
|
|
hyper'
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 08 Авг 2015 02:41
Свалих и пробвах играта от любопитство. 1. Евала на Treyarch за това постижение, нямам идея защо не е по-известна играта. 2. Наистина ли бутоните в играта са с логото на компаняита big LOL here 3. Сравнена с Exanima е доста по-clunky, по-малко се различават оръжията, не се усеща тежестта им и, разбира се, я няма цялата прекрасна физика във всичко, но не отричам, че има немалко прилика.
Чета в ръководството на Die By The Sword: "The VSIM technology is really the future of animation and character control. Die by the Sword will become a classic and be forever known as the game that set the standard." Силни думи, наистина към това трябваше да се премине отдавна, но не, дай да се базираме на анимации с хитбоксове и готови 5 удара, че е по-лесно. Ей затова подрепих хората зад Exanima, както писах по-горе.
|
|
|
|
|
iddqd
|
|
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 08 Авг 2015 12:58
Е нормално е да има разлики все пак са минали близо 20 години и едното е търд пърсън а другото е некво като диабло. Едното има физичен енджин на другото може да ползваш търд пъсън перспективата за да скачаш и тн. Просто идеята на битките е същата, но за жалост все още изглежда не както трябва. Прилича на бой на некви мега алкохолици или зомбита. Физичните енджини още не са дорасли за реалистичен тип геймплей механики. За това в енджини като ънриал 4 приемрно физикса се ползва за допълнителни партикал ефекти симулации на флуиди мъгла и тн, ако трябва дирктно да късае геймплея единствено бих го ползвал за интеракция с някви обекти приемрно падащи камани тухли и тн, но за нещо повече още не е дорасло. Поне да ползват тази физика за да фърчат крака раце глави нещо. Мен лично в метал гиър райзинг ме изкефи как е вкарано свободното движение на меча в играта без това да разваля битките.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
|
|
|
|
|
hyper'
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 08 Авг 2015 13:16
Да, съгласен съм, че има какво да се желае от краката на персонажите, но няма да прогресираме, като си казваме, че нещо не е дорасло, просто нищо на този свят не става от самосебе си, така че някой трябва да бута нещата. А когато нещо ми вземе повече от 10 часа (засега) от Уичера, то поне (за някои от нас) има достатъчно fun factor. Да видим как ще се развият нещата, все пак си е незавършена още.
|
|
|
|
|
iddqd
|
|
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
|
|
Заглавие: Re: Exanima Публикувано на: 08 Авг 2015 13:26
Еми виж как се развиват от дай бай д суор до сега лично според мен не особенно добре.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|