Аз съм правил със SolidEdge разни джанти, рендета, някакви машинни части, пак заради някакви такива университетски проекти
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Като му свикнеш на тоя софтуер много лесно могат да се моделират всякакви детайли, ама е предназначен за техническа документация и симулация, а не за компютърни игри.
Иначе най-известните инструменти за 3d моделиране са разните 3dsmax, Blender, Maya 3d, бъкано е в нета с туториали за тия програми.
Можеш да си моделираш някаква местност с различни обекти и да я импортнеш в някой безплатен енджин като Unity3D и там вече ако знаеш малко програмиране можеш да се помъчиш да си направиш просто игра
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ама не е проста работа де.
Всъщност за разработката на дадена видео игра, няма начин да не се търсят и музиканти
То и аз не мога да се отърва от тая детскка мечта да правя игри. Може някога да запиша някъде някаква такава магистратура, макар че ще е на дърти години
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Българските университети яко съкс...