Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
02 Юни 2011 23:11
Мнения: 175
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 09:58


=SpeC= написа:
Gipo написа:
Излез малко от райдовете и пак ще говорим. 5 скила? Ти наистина не знаеш нищо за гу2.

ми не как ще знам, аз не я играя точно сега... питах поне 10 човека и всички точно това ми казват, няма тактики, влизате и биете кат откачени, и просто гледаш да не умреш, ТОВА Е. Къде е в това нещо големия потенциал?


айде моля да не даваш мнения, гледайки "GW2 GAMEPLAY" в тубата. Ясно е, че не сте отделили повече от 2 часа на играта и бързате да правите изводи. А ей това, което цитирах е върховната глупост.
Ще помоля ако ще говорите за GW2, да се пренесете в нейната тема


Профил

Супер Марио или Смърт
Аватар
Регистриран на:
01 Фев 2002 23:43
Мнения: 4868
Местоположение: Demented Mind
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 10:22


http://www.uo.com/

___________________________________
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 11:40


Две страници обяснявам по какъв начин trinity-то ограничава интеракцията с групата, опростява gameplay-а и ограничава възможността за role playing в RPG и накрая ми се излиза с твърдението, че ми били сложни точно тези неща и съм искал да ги опростят...

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 16:17


Сентри,аз две страници виждам само личен негативизъм към системата със някакви супер ограничени изказвания от рода на стоене и наливане а не някакви конкретни аргументи.Значи извода е,че на теб лично не ти харесва тази система(ок,разбираемо)но в момента няма измислена по-добра и по-комплексна такава(за съжеление).Иначе съм сигурен,че всеки има някаква по-добра визия за нещата.

Омега,да речем,че ултимата важи ама поне за мен това е много старо,ще е хубаво да го видим преработено в съвременна визия.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 18:01


Какъв личен негативизъм - обяснявам и аргументирам по всевъзможни начини три основни твърдения:
1. Trinity-то е само една тактика, а не система. При това проста тактика.
2. Когати ти е наложена една тактика, тогава RPG елементите се обезсмислят, тъй като накрая винаги трябва да изпълняваш една от три предварително зададени роли.
3. Организацията на играчите в една игра не е обвързана по никакъв начин с trinity-то и интересните моменти в битките в едно MMO идват от нуждата за нарушаване на trinity тактиката в боя с разнообразни несвързани с tank/dps/healer фактори.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215
Местоположение: Maina Town
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 18:08


Значи доколкото разбирам, ти подкрепяш тезата, че трябва героите да са независими един от друг, всеки да може да прави всичко, и да няма нужда да следваш повтаряеми тактики? Май на тебе и на другите ви се губи идеята на ММО...

___________________________________
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 18:54


Oh, ffs! Толкова ли е трудно да си представиш, че може да има интеракция между хора и кооперативна работа, която не се изчерпва с healing, tanking и DPSing?

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 19:01


Сентри,стига човек,пишеш безумия.Тринитито е точно система,как можеш да я наречеш тактика е отвъд мен.РПГ-то е точно това,да имаш дефинирани роли и ти да ги играеш.Сега разбирам,че тая система не ти харесва-ок ама пак ти казвам,тези неща които ти допадат на тебе нямат място в мморпг жанра,защото още не измеслен такъв АИ и всичко свършва като фейсрол дпс зергфест.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 06 Окт 2013 19:24


Не знам дали е от инат или просто не можете въобще да си представите за какво говоря. Система е health система, mana система, skill система, combat система. Тактика е 1 човек tank-ва, 1 heal-ва, 1 бичи damage.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 07 Окт 2013 07:53


http://www.wowhead.com/forums&topic=173356/the-holy-trinity

http://www.gamasutra.com/view/feature/132607/rethinking_the_trinity_of_mmo_.php?print=1

:roll:

Даже и в уикито на гу2 тринитито е наречено система :arrow: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Frequently_Asked_Questions Третия абзац от General Questions.

Пак казвам,рабирам,че не ви допада тази система-ок.Но не я изкарвайте дебилна,лесна или че има нещо по-добро и комплексно в жанра от нея.


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 07 Окт 2013 08:09


Тринитито за мен е най-несъвършената система.
На времето системата в Л2 беше в пъти по-яка. Там партито се състоеше от 9 човека, като имаше представители на класове тип - танк, няколко различни бъфера (4+), дебъфер, хилър, речарджер (позволяващ на партито да бие нон-стоп, без проблеми с маната), множество видове DPS. Като абсолютен минимум, партито се състоеше от DPS, поне два вида бъфери, хилър и речарджер. Това са 5 различни класа, в абсолютния минимум. А на много места се изискваше, танк и още бъфове. Няма повече да хваля игра като Л2, най-малкото заради смотаните и производители (слава богу, единствения им досег с ГУ2 е това, че само я разпространяват), но там системата в социален аспект беше доста по-интересна. Друг е въпроса, че там нямаше как да биеш соло.
Тринитито е крайно опростен вариант на това отгоре.
В игра като ГУ2 също имаш тип класове, които се допълват добре и би било добре да ги имаш в партито. Там играта трудно ти позволява да си glass cannon, защото няма кой да яде боя вместо теб. Трябва да намериш перфектен баланс. Танк не е необходим, защото с додж системата и добро управление на героя - ти нямаш нужда от танк. Всеки е танк, всеки е дпс, всеки е хилър. Според личните предпочитания изразени в билда, героя клони малко повече към някое от горепосочените. Защо ми е някой да ме хийлва, след като играта ми позволява реално да избегна някой удар с добро управление? Защо ми е някой да ме хийлва, след като играта ми позволява да се хийлна до някаква степен, ако не съм успял да избегна всички удари?
В общи линии, в ГУ2 се съсредоточаваш едновременно във всички роли от тринитито. Хийлваш, без да ти липсва правенето на дпс. Правиш дпс, без да чувстваш геройчето ти безпомощно без танк и хийл. Танкваш, без да чувстваш липсата на дпс възможности...
Изиграл съм адски много ММО игри (доста от тях са били с въпросното тринити). Ама друга игра, която да ти позволява да задобрееш толкова с геройчето и да чувстваш, че мачкаш, не защото имаш IMBA екипировка, а защото си много добър - няма. Особено в PvP и WvWvW(не зерг фест). Очаквам да добавят още PvP и WvW благинки, за да се превърне от една добра игра в една мега добра игра :D

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 07 Окт 2013 09:06


Гипо,абсолютно съгласен съм с теб относно частта за л2.Това е и моето мнение за системата.Колкото повече класове добавиш към уравнението-толкова по-добре.За съжеление енкаунтъри за тази ситема се правят трудно.Аз думата тринити я ползвам като общо понятие,нямам впредвид,че е само танк,хийлър и дпс.За гу2,който си го кефи-ок,лошо няма.Знам,че доста хора ги влече аркадния елемент аз обаче предпочитам друг тип механики.To each their own дето се вика.


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 07 Окт 2013 10:06


Ами странно ми е, че хората казват, че имало малко скилове и тн.
Как ще са малко? Нали всеки уепън си има свои скилове, по време на битка сменяш уепъните според ситуацията, доста по-често сменяш билдовете, отколкото в повечето други игри. Примерно един дпс герой в УоУ със сигурност не ползва повече скилове по време на битка, отколкото ползват класовете на гу2 със сменянето на оръжията. Пък да не говорим за инженера и елементалиста, които нямат смяна на оръжията, но имат други скилове, които ползват (повече от на другите класове).
Вероятно само хилър с всичките им малки-средни-големи хийлове + бъфове + мана мениджмънт и тн имат повече скилове от класовете в гу2. Отделно, че трябва да се набираш яко и на ASDW заради нуждите да доджваш, за да не умреш... В общи линии оплакванията на ПвЕ играчите са, че примерно след 3 месеца активна игра - няма какво толкова да правиш (защото играта е с ПвП насоченост) и че добавяния нов контент е примерно със срок 1 месец, после се добавя друг, а не, че няма тринити.

Иначе що се отнася до предпочитания - всеки си има някакви, то е ясно. Но да кажеш, че ГУ2 била много проста, нямало скилове и тн. си е чисто и просто невежество в очита на тези, които са я играли, защото всъщност е точно обратното :. Аз нямаше да съдя тринитито, ако не бях играл поне една игра с такова.

От ESO не съм се интересувал никога, защото нямам желание да влагам повече в игри и тн. Но сега от вас разбирам, че системата му ще е повече в стил ГУ2, отколкото тринити. Та това доста ми повиши интереса :)

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Аватар
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 07 Окт 2013 14:21


кат стане фрее да си плайкаш ке избие ЛОЛ ВОВ и сичко засега ревютата са 9.7/10 от всички големи сайтове така че да 8)


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215
Местоположение: Maina Town
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 07 Окт 2013 19:29


Gipo написа:
Защо ми е някой да ме хийлва, след като играта ми позволява реално да избегна някой удар с добро управление? Защо ми е някой да ме хийлва, след като играта ми позволява да се хийлна до някаква степен, ако не съм успял да избегна всички удари?

Защо ти е тогава да играеш ММО изобщо? Нали точно там е идеята на MULTIPLAYER игрите, да играете заедно, кооперативно, и да зависиш от някого

___________________________________
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 07 Окт 2013 19:48


Ако trinity-то беше game система, а не тактика, тогава не би трябвало да могат да се посочат примери за съществуването на тази тактика в игри, които не имплементират "системата", нали така? Тогава как една от най-популярните сред новаците тактики за Terran за защита в Starcraft 1 беше да се запуши входа с 2 къщи, да се сложат няколко marines зад тях и да се прати едно SCV за да поправя къщите, когато си под атака от melee противници? Supply Depot играе ролята на танк, който поема атаките, маринките зад него имат малко живот, но правят damage и са DPS ролята, а SCVто попрвавя къщичките, като по този начин ги heal-ва, което го прави healer-а.

Въпреки че тактиката е възможна в SC, тя не е trinity игра. По такъв начин искам да работят и MMORPG-тата - да предлагат много възможни тактики, с които да можеш да се справиш с някакъв проблем, било то в party или самостоятелно. Докато изкуствено се налага trinity-то като единствена възможна тактика за игра, това няма да стане.

AIто в MMORPGтата с trinity е изключително просто - атакувай този, който е генерирал най-много thread и естествено всяко едно действие на играча генерира различно количество thread. Това е възможно най-простата система, която някога може да бъде измислена. AIто в игрите като цяло отдавна е минало това ниво, мисля че дори мога да кажа, че това е станало преди 20тина години с появата на игри като Dune 2 и Warcraft, чието AI се е изчислявало на 16 МHz процесор. Тоест AIто е лошо защото иначе trinity-то няма да работи, а не защото има някакви небивали технически ограничения и мисля, че е обида за интелекта на играещите, когато ти се предостави толкова елементарна система.

RPG значи role playing game, но role е в смисъл на роля, както например в театъра или филмите, а не в смисъл на tank/dps/healer/cc/buffer/debuffer и т.н. В киното и театъра харесвам комплексни герои, а не стереотипи. Защо тогава в една игра трябва всичко да бъде забито в стереотип, когато ние играем дадена роля?

MMORPGто се играе заради интеракцията с други хора. Това значи разговори, взаимна помощ или убиване на други хора, измисляне на тактики, проваляване на планове и още много неща, каквото и да се каже, предполагам, че някой може да добави още нещо. Това, че не си забит да вършиш някакво скучно действие отново и отново не значи, че не играеш с други хора.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 00:21


=SpeC= написа:
Gipo написа:
Защо ми е някой да ме хийлва, след като играта ми позволява реално да избегна някой удар с добро управление? Защо ми е някой да ме хийлва, след като играта ми позволява да се хийлна до някаква степен, ако не съм успял да избегна всички удари?

Защо ти е тогава да играеш ММО изобщо? Нали точно там е идеята на MULTIPLAYER игрите, да играете заедно, кооперативно, и да зависиш от някого

Ти пак зависиш и пак играеш кооперативно, с тая разлика, че героя ти не е спънат от система, на която и мина времето :) Играта пак изисква кооп усилие, но самите класове и системата не изискват някой да е танк, а друг хилър.

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 07:55


Е,Сентри аз ти дадох линкове в интернет,където дори аренанет казват,че тринитито е система ти пак си знаеш твоето с тактиките и даваш някакви смешни примери със стар крафта.Сега като ти е ниска игралната култура аз няма как да те просветя.Незнам,колко ограничен трябва да си да твърдиш,че тринитио е разбираш ли толкова просто.От този тип ммо-та съм играл уоу,лотро,конан,уар,айон,рифт,сутор и други и има толкова различни енкаунтъри дето са на светлинни години от това което си написал за танк и спанк,че мога да те замерям с клипчета в тубата от тук до нова година.Разбери-тринитито не е тактика танк и спанк а комплексна система от класове с различни игрални механики и енкаунтъри за минаването на които е нужна интеракция между механиките на тези класове.И ако според теб тази система е толкова проста в кое ммо е реализирана по-добре,че не се сещам?Иначе мморпг-то вярно,че се играе заради интеракция с други хора ама тези неща които си ги написал са социалния аспект а не геймплейният.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 09:29


Мороел, дори в линковете, които беше дал преди, казват, че trinity-то е популярно, защото е просто, както за имплементация, така и за разбиране от играчите. Както казах преди това, което прави различните encounter-и интересни са различните awareness и reflex check-ове по време на бой, а не основата на trinity-то.

Trinity-то не е система. Може да се каже, че бойната система е оптимизирана за trinity, но като цяло trinity-то е лесна за разбиране тактика, която може да се използва не само в игри оптимизирани за нея. Още веднъж, ако беше прочел това, което даваш за пример, би забелязал, че самата идея игра да се оптимизира за тази тактика идва от честото и използване в D&D.

Мисля, че на този етап само идиот не би ме разбрал, затова нямам намерение да обяснявам повече тези изключително прости концепции.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 10:04


Ок,ясно,че ти си над тези неща ама така и не ми даде пример за по-сложна и по-комплексна система.Защото ако няма база за сравнение незнам как я наричаш проста тази система.Сега вече ако в твоите фантазии има някаква феноменална система,друг въпрос.


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com