Току що се появи и я започнах...
До мисията с рейсъра, обаче.....
Както и друг път съм писал, някои изпълнения на разработчиците може да ти вгорчат впечатлението от цялата игра.
Според мен МОХ трябва да е военен (стратегически) шутър. Поне такива бяха всички предишни епизоди.
Сега какво се случва. Стреляш си ти, минаваш поредната мисия и ... изведнъж в сюжета някой кретен е решил да сложи един доста продължителен и сложен какво .... РЕЙСЪР!
Преследваш по улиците на Карачи или някъде там, в Пакистан, някакъв джип, като щом изостанеш на 50 м. си до тук. Оня взема завоите със 200 км. в час а ти лавираш в сложната география на града, с всичите му криволичещи улици и улички и ... е направо вбесяаващо!!!
Така успях за около 2 часа блъскане по клавишите да мина няколко чекпоинта само и ... се отказах.
Кой ги решава тези комбинации не зная, но трябва да си пълен идиот, при линейна игра да прекъснеш хода на играта, която пак казвам е ШУТЪР, като вложиш част от Need for Speed вътре... Ами утре сигурно, поредния разработчик-кретен ще реши да ни вкара я тайкун, я някой сложен математически куестов пъзъл, гордеейки се, че така е "разнообразил" играта...
Аз не съм силен в рейсърите и никога не ме е влечала тази разновидност на компютърните игри. Добре, че не съм и дал пари за нея и ето ви едно доказателство ЗА това, че на някои въобще не трябва да се дават пари... Както и да ви звучи това!
Само че там, където ги дават, могат и да им ги връщат за неизъпълнени условия. Така, в миналото имаше много протести и за други такива случаи в онези страни.
Явно не им увират кратуните на продуцентите и издадетлите.
Жалко! А иначе игрицата си е хубава.
И ако някой е минал някак този епизод и има начин да се изпрати някакъв safe от играта след него, моля да ми обади тук.
Успех на онези, които са по-чевръсти в пръстите и могат да я продължат!