demona написа:
Edit: Сега се сетих.. бе само при мен ли е бъгав Циклопа снощи кат бих един уж на 50 кръв остана и сичката ми немъртва паплач му се изреди /кой квото се сеща/ и оня седи че даже отвръща и чак кат му дойде новия рунд се гътна но играта си отчете колко единици съм загубил при неговите удари когато тряяше да е пукнал отдавна
Вземи прочети уменията на циклопа и може да ти светне.
Работата е там, че губят бройки, чак когато им дойде реда, а не като всички останали единици - когато ги ударят.
Абе necromancy умението как работи в тая игра? Само като heal/ressurect на собствените купчини единици ли работи? Т.е. не като на предишни игри след битката (или по време на нея?) да ти прави нови единици? Аз не можах да направя второто, та се зачудих аз ли не виждам нещо или то прсто е такова.
И защо толкова бързо решихте, че Некропола бил много небалансиран? В предишните игри точно постоянното вдигане на скелети ги правеше може би най-силната раса, но сега положението не е такова (ако горното ми предположение е вярно).
Харесва ми, че вече дори да пуснеш някакви неутрални единици, които бягат от войската ти, пак получаваш XP. Преди беше досадно, че ако искаш максимален XP, биеш всичко наред и губиш много време в безсмислени битки, само и само за да направиш героя си малко по-мощен.