Автор |
Съобщение |
Nomad519
|
|
Регистриран на:
12 Ное 2009 22:04
Мнения: 9 Местоположение: Burgas
В момента играе: ArmA 3, Witcher 3, Rainbow Six Siege, Fallout, Borderlands
|
|
Заглавие: Notch vs. Bethesda Най-добрият начин да се реши спора Публикувано на: 17 Авг 2011 19:59
Както вероятно знаете, наскоро компанията Bethesda реши да съди Notch, създателят на продалата милиони копия indie игра Minecraft заради авторски права засягащи името на наскоро обявената игра на име Scrolls. Разработва се от Notch и студиото му Mojang. Според адвокатите на Bethesda името Scrolls наподобява прекалено много тяхната небезизвестна поредица The Elder Scrolls. В отговор Notch (Marcus Persson) предизвика с наглед сериозен тон Bethesda на мач 3 vs 3 в Quake 3. Тримата най-добри бойци на двете страни ще премерят сили на две избрани от всяка страна карти. Ако Mojang спечелят, Bethesda се отказва от намерението си да съдят. В случай че вторите победят, името на Scrolls ще бъде сменено. От Bethesda се очаква отговор. Четете повече на личния блог на Notch: http://notch.tumblr.com/post/9038258448 ... ettle-this .
|
|
|
|
|
Kirilicata2012
|
|
Регистриран на:
14 Сеп 2010 11:24
Мнения: 235
В момента играе: 4chan
|
|
Заглавие: Re: Notch vs. Bethesda Най-добрият начин да се реши спора Публикувано на: 17 Авг 2011 20:04
Ти сериозно ли мислиш, че така ще се реши спора. Ако пък Ноч си вярва, за пореден път доказва, че вече е изперкал напълно. Дано Бетфесда да му вземат всичките пари на тоя алчен, мързелив еврейн и да фалира. След това Jeb да поеме Minecraft и най-накрая да направи нещо хубаво от играта.
___________________________________ Im back
|
|
|
|
|
Nomad519
|
|
Регистриран на:
12 Ное 2009 22:04
Мнения: 9 Местоположение: Burgas
В момента играе: ArmA 3, Witcher 3, Rainbow Six Siege, Fallout, Borderlands
|
|
Заглавие: Re: Notch vs. Bethesda Най-добрият начин да се реши спора Публикувано на: 17 Авг 2011 20:18
Kirilicata2012 написа: Ти сериозно ли мислиш, че така ще се реши спора. Ако пък Ноч си вярва, за пореден път доказва, че вече е изперкал напълно. Дано Бетфесда да му вземат всичките пари на тоя алчен, мързелив еврейн и да фалира. След това Jeb да поеме Minecraft и най-накрая да направи нещо хубаво от играта. Не съм съгласен. Съмнявам се Bethesda да приемат, но все пак е забавно да видим такъв нетрадиционен начин за решаване на спора. Може би нямаш чувство за хумор, или просто си с консервативни възгледи. Лично аз си мисля, че ако наистина стане, колкото и да не е вероятно, все пак ще покаже, че може би има някой останал който не вижда игрите като индустрия и начин за печелене на пари, и навъсените чичковци с костюми може би не са забравили чак толкова какво означава думата забавление. А относно мнението ти, че играта не е хубава, ами числата не са на твоя страна.Откъде ти хрумна, че Notch е мързелив? Алчен е любимеца на народа Mr. Kotick, а не Notch. За напълно приемлива цена можеш да се насладиш на на практика безкраен геймплей. Вярно, засега survival режима не е кой знае какво, но играта е постоянно поддържана безплатно, за разликата от отрочетата на Activision. А да не говорим, че възможностите за строене на всякакви неща за мен са повече от достатъчни. Толкова много креативност, и то не от създателя, а от играчите, досега не бях виждал. Потърси в Гуглето, виж какви неща са мислили хора с прекалено много време на разположение.
|
|
|
|
|
Kirilicata2012
|
|
Регистриран на:
14 Сеп 2010 11:24
Мнения: 235
В момента играе: 4chan
|
|
Заглавие: Re: Notch vs. Bethesda Най-добрият начин да се реши спора Публикувано на: 17 Авг 2011 22:17
Къде съм казал, че МайнКрафт не ми харесва. Бас държа, че съм навъртял повече часове от тебе и съм направил една от най-сваляните Custom Maps (+11000 сваляния). А относно Ноч, дори не си прави труда да го защитаваш. Мод комюнитито му рита гъза отвсякъде. Докато Ноч сложи някакви мизерни вълци, някакви аматиори сложиха неща, които уж били невъзможни за програмиране според него. Дебелака си взима почивка всяка седмица и оставя Джеб (другия програмист) да работи. Докато Ноч пръска пари по проститутки, Джеб си требе гъза, за да направи нещо оригинално, което в крайна сметка бива орязано от дебелака, защото не съвпада с неговите възгледи за играта. Да не говорим, че с всеки ъпдейт играта става все по-чупена и по-бъгава. Ноч е тлъст еврейн, който трябва да изгори на клада.
___________________________________ Im back
|
|
|
|
|
Nomad519
|
|
Регистриран на:
12 Ное 2009 22:04
Мнения: 9 Местоположение: Burgas
В момента играе: ArmA 3, Witcher 3, Rainbow Six Siege, Fallout, Borderlands
|
|
Заглавие: Re: Notch vs. Bethesda Най-добрият начин да се реши спора Публикувано на: 17 Авг 2011 23:04
Kirilicata2012 написа: Къде съм казал, че МайнКрафт не ми харесва. Бас държа, че съм навъртял повече часове от тебе и съм направил една от най-сваляните Custom Maps (+11000 сваляния). А относно Ноч, дори не си прави труда да го защитаваш. Мод комюнитито му рита гъза отвсякъде. Докато Ноч сложи някакви мизерни вълци, някакви аматиори сложиха неща, които уж били невъзможни за програмиране според него. Дебелака си взима почивка всяка седмица и оставя Джеб (другия програмист) да работи. Докато Ноч пръска пари по проститутки, Джеб си требе гъза, за да направи нещо оригинално, което в крайна сметка бива орязано от дебелака, защото не съвпада с неговите възгледи за играта. Да не говорим, че с всеки ъпдейт играта става все по-чупена и по-бъгава. Ноч е тлъст еврейн, който трябва да изгори на клада. Да си мерим на кой му е по-голям map-а няма смисъл. Съгласен съм, че Ноч постъпи много глупаво с подръжката на модовете, и също, че Джеб работи повече от него. А това, че реже неща, които не съвпадат с възгледите му с играта е нормално. Играта е негова. Нека кажем, че аз ти помагам да създадеш твой custom map. И двамата работим по отделни части, примерно отделни препядствия. Ти си ми казал да работя по мои идеи. Аз тези идеи ги правя, но ти не ги харесваш, защото не съвпадат с това което искаш картата да бъде. Е, какво правиш в такъв случаи?(Забележка - не намеквам че си Ноч )А и не съжалявай Джеб, защото на него за това му плащат. Но, да ти кажа не бях гледал от твоята перспектива. Наистина е вярно, че Ноч наи-малко работи по играта. А играта е в бета версия, така че с всеки ъпдейт да става по бъгава е нормално, защото със всеки има нови неща, които, естествено, са пълни с бъгове. Затова е бета. Затова още не са обявили дата за цялото излизане на играта.Май казаха нещо към края на август. Но, да съгласен съм че Ноч не работи толкова, колкото когато играта не беше придобила такава популярност. Парите и славата променят човека, предполагам...
|
|
|
|
|
D3v1r0
|
|
Регистриран на:
28 Май 2010 18:01
Мнения: 159
В момента играе: Ace of Spades, Minecraft, Battlefield 3, Skyrim
|
|
Заглавие: Re: Notch vs. Bethesda Най-добрият начин да се реши спора Публикувано на: 18 Авг 2011 15:26
Предупреждение - не е мое мнение: Indie games have always been the industry’s black sheep in terms of game design and respect. From even before Steam was there to coddle the would-be developers, indie games still filled a niche that was only recognized by a tiny group of consumers. It was lent mainly towards the simulation crowd because of its incredibly niche market but soon that little group of indie developers would burgeon into a multimillion dollar business led by the heels of Markus Persson, or better known as Notch but is there an ulterior motive in this hunt? Is Notch, the stocky descendent of Vikings, really on the hunt to actuate the minds of millions of consumers into despising a singular race of people while at the same time trying to create a narcotic that coerces the mind of an individual? With the 1.8 Update, it looks as though Notch is about to transcend the values of the accepted decorum in a way that seems too Freudian to be true. For anyone that has been living under the biggest rock since the Jurassic Age, Minecraft is a popular 3D FPS/RPG hybrid that functions in a procedurally generated world based on a mysterious algorithm that only the most notable of Mojang know. While similar to the voxel type of simulation that is gaining popularity, Minecraft’s type of voxels don’t follow a rigid physics simulation like other projects but is made in a way that allows the player shape the world to his liking without being impeded by the many facets of mobs that traverse the gamescape, that is, if they so choose based on the options that is given. It’s inherently different in that its Creator has allowed the player to choose if he wants to play as a solitary “dwarf” character that mines the many minerals of the game, an explorer to charts the far lands, or if they just want to create the best pixel art; it’s all there. But this is where the game stops being a game and starts being an OCD tipped spear that seems to send off addictive pheromones. To some people, going into a virtual world, trying to collect pixelated minerals seems like a waste of time that can be better spent doing something productive. This can also be said about most of life’s activities but Minecraft deliberately puts these game mechanics in to snare the player on a web of barbs so that they just can’t give it up and before they know what hit them, they are spending hours on end hoarding the gold from that mineral vain they hit. Most people may be familiar with similar such games that are on Facebook that let them set up a farming operation and collect crops for no real reason other than to “succeed”, if you will. Minecraft has no real reason for the player to run amok and collect these pixels because there is no use for them. They are simply an aesthetic that lets the player feel as though they are being rewarded without being rewarded. Drugs do the same thing to a person; at first they feel a surge of grandeur then they realize that it was all for nothing but they keep on going back to find the same feeling so whenever the player hits a another vein, it quite literally goes to their brain and cause a chemical reaction that in most cases force them to continue. This is on the same level that games like the Call of Duty series do to hook the player down. Call of Duty does it with popping achievement after XP ridden achievement in the player’s interface so that they feel the surge and with the Adventure Update, as it’s been dubbed, the player will fall more in line with this way of thinking and become, as clinical psychologists say, addicted to the illusion of achievement rather than achievement itself. Addiction is not the only form of actuation that is going on with Minecraft. As most of the backwater internet communities, such as 4chan, SomethingAwful, and maybe a contingent of educated Reddit might know, Notch has, in the past, relayed some quite negative views on people that are a different pigmentation then he is. His views have never caused controversy but if one is to think about the new mob that is about to be introduced, then someone can connect the dots and realize a whole new conspiracy theory under the ponies and fluff that run rampant on Minecraft. Enderman, as it’s been named by Reddit, is a play on words from the old SomethingAwful meme of Slenderman as in its uncreatively cutting out the first two letters and acting like it’s something new. In all reality, it looks similar to the cult phenomenon because the mob is around three meters tall, with long, lengthy limbs and, in a first for the game, it steals blocks from a player’s structures. If someone happens to look at it then they will stare at that person then teleport when that player looks away the mob will start to stalk the player. This doesn’t seem odd at first until you realize that this plays into a select stereotype for a group of people that happen to be of dark pigmentation; Enderman is of dark pigmentation. Notch, the lovable Viking, is sublimely instilling into his players a sense of dread whenever they see these tall, thieving, and dark figures coming towards them and in a Freudian sense, this can translate into real life as well so that the player will attribute this to people of similar pigmentation. No one wants the relive the frightful times when they have to be scared of people that are dark. It’s quite obvious what Enderman represents but it seems it has taken this to bring it to people’s attention. This takes us to a new topic of interest that will surely affect the way Minecraft is perceived. It is quite known that, according to the stereotype, humans of that pigment inherently like chicken and watermelon which is malicious and unfounded but wouldn’t it be weird of Notch added these two things along with “Enderman”? Then it should noted that these exact two things will be in the Adventure update so that the average player can reinvigorate the stereotype that is deep seated from years of predisposition. Maybe all of this is a Freudian slip in the grand scheme of things but these shouldn’t be taken lightly. Indie gaming is one of the best gateways into the one of the most competitive industries in the world but when it is used to project views, however subtle or subliminal, then it is inherently wrong. Markus Persson has showed his views on race before so when there is a good contrast between reality and the game then it goes to show that he is trying to push his views onto an unsuspecting consumer that will take it in stride, not knowing what it will do their subconscious. This is nothing but brazen lunacy on part of Persson but it had to be said. Is Minecraft going too far this time? http://tackled.wordpress.com/2011/07/30 ... ch-racist/
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|