Абе и двете са ми безинтересни. По принцип идеята ме кефи - вълни от гадове и някакъв як герой ги прави на кайма по 20 наведнъж и си минава спокойно през някакви препядствия осеяни с гадове като през завески.
Но и DNF, и Serious Sam 2 просто ми омръзват след не повече от половин час като разбереш, че липсата на разнообразие ще си остане все такава до финалните надписи. Трепеш, взривяваш, пуцаш и най-накрая писва. Декорите не се променят, няма интересен сюжет и през цялото време убиваш едни и същи единици по един и същи начин е те падат по един и същи анимиран начин. Така де, няма някакъв физичен енджин, нито яка графика, нито интересна история. Не, не казвам, че тези неща са от първостепенна важност, но все нещо, мамка му, трябва да има което да те задържи пред монитора/телевизора. Поне аз така възприемам Serious Sam. Чудно ми е какво феновете намират в тази игричка.
Painkiller може би, според мен, е единствената пуцалка от този тип която е реализирана идеално - има си атмосферата, има си и Havok, колосалните босове и не на последно място - якия инструментал. По новите модове... ъъъ така де, продължения нещо не ми допаднаха, защото нещо взеха много да наблягат на тези вълшебни ръце и музиката промениха, а аз си искам оръдията и хеви метъла