Аз съм в бетата на Mythos. Няколко неща не ми харесват:
1. Един чарм за идентифициране струва 30 купър, а 90% от предметите, които индентифицираш струват между 1 и 6 купър, което означава, че често си на загуба след продажба, ако си луутнал повече unidentified
Като напреднеш се оправят нещата, но е много досадно в началото.
2. Някои skill trees са много по-силни от други. Примерно моят Pyromancer на fireball изразходва 10-20 поушъна при един бос и ми трябваха 5-6 минути да го кайтвам, а с gadgeteer tinker на tesla widgets пада за 10на секунди без да ползвам поушън.
3. Всички stat points се блъскат в един stat. Ако играш на магии - wisdom; за лъкове и пушки се дига dexterity, мелетата дигат strength(при тях може да вдига и малко vitality за хелт, но не съм играл все още меле и не съм сигурен). Хибридните варианти са далеч по-слаби или поне с такива наблюдения съм останал.
Другите неща са на ниво. Харесва ми, че и трите героя има големи възможности за развитие. Pyromancer-а може да се развие на меле, aoe магии или single target магии. И трите героя имат summons.
Става за разцъкване докато излезне dia]|[blo.