Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 02 Яну 2011 18:34


Jedi Knight написа:
Oбърни внимание, че качеството на графиката и анимациите продължава да се подобрява...


Space station Lightsabers!

Честно, как можаха в ранните дни да ни покажат скрийншотове с такива огромни оръжия, не ми бе ясно... :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 05 Яну 2011 16:17


Две приятелчета от Англия имаха късмета да влязат в последния бета тест от 01 до 23 декември. Показаха ми геймплей записи и играта си изглежда съвсем добре и направо готова за играене. Разбира се бетата е била само до 35-то ниво, а изглежда, че максимумът ще е 50. Вероятно следващия тест ще обхване последните стадии на играта.

Засега единствените неща, които изглеждат проблемни са балансът между двете воюващи страни и между различните класове. Републиката е ориентирана към PvE, докато Ситовете са по-добри в PvP. Което довело до това, че Ситовете печелели около 80 % от Battlegrounds. И също така Smuggler е абсолютно доминиращ клас, докато Jedi Consular е на последно място. Общо взето джедайските класове засега се оказват най-слаби.


Профил

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 05 Яну 2011 17:23


Capo написа:
Общо взето джедайските класове засега се оказват най-слаби.


Виж, това е лошо. Особено като се вземе предвид факта, че джедаите са едни от най-иконичните представители на вселената на Star Wars, и като минем през най-малко дванадесетте клипа с обещания, че ще получим "йебати кефа и екшъня, братле" от играта с последователите на джедаиските догми. Все пак, целта на бета тестването е именно отстраняването на тези проблеми, така че не се съмнявам, че всичко накрая ще е наред.

Въпреки че е логично Консулът да е най-назад, поне за момента. И в двете KOTOR игри той беше с три стъпки напред в сравнение със Сентинелът и Пазителят и, поучавайки се от този горчив опит (честно - беше толкова силен, че играта с другите два класа до определен момент беше безсмислена), BioWare са го отслабили. Макар и малко.

Смятам, че всичко е въпрос на коректната нагласа на нумерически стойности и тук-таме изискването за saving throws и така нататък.

Защото когато излезе играта, искам Консул/Сянката ми да убива с един удар от стелт. :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 05 Яну 2011 17:39


Ами както изглежда засега, стелтът не е кой знае колко силно умение. Ако играчът е близо до твоето ниво, то има голям шанс да станеш видим за него. Зависи и от разстоянието помежду ви.

А иначе няма никакъв проблем с класовете в PvE, всеки един от тях е достатъчно силен и интересен. Един играч се бие с поне 4-5 гадинки наведнъж, има достатъчно умения да държи няколко от враговете зашеметени, докато се разправя с останалите. Като цяло играта има високо ниво на трудност и често се умира, но единственото, което губиш при смърт е издръжливост на бронята, което лесно се купува обратно.


Профил

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 05 Яну 2011 17:53


Значи трябва да се поучат в този аспект от WoW. Rogue-овете там са си жив bane of all life.

Нека да могат да те усещат, но ако са наливали бая точки в Awareness. Та докато сме на тази нота - имаш ли вътрешна информация дали разпределянето на скил точки и самите умения се завръщат и до каква степен? Говоря за Stealth, Awareness, Persuade и така нататък. Сам ли разпределяш точки или става автоматично в зависимост от класа?

Естествено, ако не е по подразбиране, а имаш избор, може много лесно да си прецакаш класа, но това е и занимавката по принцип.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 05 Яну 2011 18:07


Не са ми казали да има точно подобни скил точки, но има като че ли умения, които покриват този аспект. Всеки клас си има т.нар. дърво (tree) с най-различни разклонения и много възможности за построяване на героя ти. Общо тези дървета са две за subclass.

Bounty Hunter, който единият от приятелите ми си беше направил, основно разчиташе на Rail Gun разклонение, в което беше наблъскал всички свои точки и си изглеждаше като машина във всеки Battleground, защото имаше допълнителен критичен удар и още куп бонуси ако противникът падне до 1/3 здраве. На практика почти веднага довършваше враг, който е на половин точки живот.


Профил

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 05 Яну 2011 18:15


За дърветата с умения се знае. Питах за скиловете, понеже ми писна всеки път да играя в игра, в която прогресът на персонажа ти се изразява в това да вземеш всички "магии" до които успееш да се докопаш и геймплеят на практика е един и същ.

Искам възможността да налея всички точки, които ми се дадат в примерно Security. Да стана ултимейт h4x0rr примерно.

А това, че имаш избор за скиловете (т.е. различни билдове) звучи добре.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 05 Яну 2011 19:18


Трудно може да вземеш всички видове "магии", защото точките ти за умения са ограничени, а умения има много. Така че трябва да решиш къде и какво предпочиташ да ползваш и кои умения никога няма да придобиеш. На всяко ниво получаваш по 1 точка, а на всеки 5 точки се отваря следващата част от дървото.

Геймплеят със сигурност ще е различен за всеки клас, а и всеки клас има поне 3 вида начини да бъде развит. Например един Imperial Agent може да е основен лечител, или пък да е стелт снайпер специалист, или да е CC (crowd control) майстор. Един клас, три различни вида геймплей.


Профил

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 05 Яну 2011 20:20


Capo написа:
Трудно може да вземеш всички видове "магии"...


Говорех за други игри, не за TOR специфично. :)

Това, което ме блазни мен е, че няма да можеш да вземеш всички скилове от дървото си (надявам се), а хитро да избираш тези, които ти трябват и които акцентират на специфичният за теб геймплей.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 06 Яну 2011 00:21


Capo написа:
И също така Smuggler е абсолютно доминиращ клас

duh :wink:

Draksis написа:
Говоря за Stealth, Awareness, Persuade и така нататък.


Такова изобщо ще има ли ? :? То си е по-скоро белег на разните д20 адаптации, в ММО не вярвам нещо подобно да сложат, но знам ли :? Поне досега не мисля Bioware да са казвали, че такива умения ще има в играта :roll:

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 06 Яну 2011 05:40


Дади написа:
Capo написа:
И също така Smuggler е абсолютно доминиращ клас

duh :wink:


Радвай се, докато не са заредили nerf gun-a. Smuggler-a ще е първия, който ще обстрелят.

Относно скиловете, аз се надявам да ги има, защото за мен е удоволствие да имам по-голям контрол върху героя си. Макар и да внася неточности в баланса.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 06 Яну 2011 16:30


Може и да има подобни умения, не знам. Но вероятно ще се отнасят само до взаимоотношенията ти със спътниците и NPC персонажите. Не изключвам подобна възможност, тъй като в самата бета не са вкарали абсолютно всички механики на играта. Например е имало само по един флашпойнт за всеки клас, а едва в следващата бета са обещали да пуснат останалите.

Самите диалози ползват системата на Mass Effect. В зависимост от това колко пъти си използвал "добри" или "лоши" опции може да имаш възможност за специални "persuade" разклонения. И съответно си получваша Light/Dark точки.

Аз лично се зарадвах на PvP механиките. Може да влизаш в Warzones още от съвсем рано и автоматично статистиките ти се качват все едно си 50-то ниво. Така че може да играеш срещу всекиго почти на равностойни начала. Има неутрални планети, където се биеш с вражеската фракция постоянно. Ще има и PvP сървъри, където се очаква да може да се биеш по всяко време и навсякъде и срещу собствената си фракция.


Профил

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 06 Яну 2011 18:04


Capo написа:
Ще има и PvP сървъри, където се очаква да може да се биеш по всяко време и навсякъде и срещу собствената си фракция.


Нямаш абсолютно никаква представа колко ми стопли душата с тези думи. :)

Относно диалоговото колело - ще има ли допълнителни диалогови опции (т.е. като Inspect, Persuade/Intimidation), които се поместени в останалите три секции на кръгчето или само това, което виждаме по трейлърите?

Защото ако се ограничат до три възможни избора всеки път, когато подхванеш разговор, и оставят колелото само като естетика, а не с реална полезност...

Все пак, това може и да е оправдано с масивната работа, която влагат в играта си. Fully-voiced MMO - кой ти го дава?

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

но с големо съ̀рце
Аватар
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847
Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 06 Яну 2011 18:57


Capo написа:
Ще има и PvP сървъри, където се очаква да може да се биеш по всяко време и навсякъде и срещу собствената си фракция.

Бях се поотказал да я играя, но с това изречение ми върна желанието :D

___________________________________
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.


Профил Skype

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 06 Яну 2011 20:13


Tiny написа:
Capo написа:
Ще има и PvP сървъри, където се очаква да може да се биеш по всяко време и навсякъде и срещу собствената си фракция.

Бях се поотказал да я играя, но с това изречение ми върна желанието :D


Някой почне да ти вика "OMZGOLOLZ, mai Truper's gnna pWN u, n00b" и ти с добре премерен Slam от Консулът си му вкарваш акъл в простата тиква. Безценно. :)

По-добре така, отколкото faction lock (за PVP говоря). Защото в WoW често-често ми се е искало да пребия разни малоумници, а не мога, защото сме "от един отбор".

Само едно се чудя. Както личи (и се надявам), ще сменяме кристалите в светлинните мечове. Чудно ми е ще е позволено ли джедаи да използват червени кристали като фокус или не. Защото от геймплей гледна точка - 'що не, от lore и roleplay гледна точка - о, не.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 06 Яну 2011 22:05


Опция за Investigate е нямало в бетата. Persuade/Intimidate си има. Кристалите на мечовете се сменят, но в бетата е нямало джедай да намери червен кристал. Но все пак говорим до 35-то ниво и едва около 1000 тестери.

Не знам дали засега ще можеш да натупаш някой Trooper, тъй като класовете по сила са Smuggler, Bounty Hunter, Imperial Agent, Sith Inquisitor, Trooper, Sith Warrior, Jedi Knight, Jedi Consular.


Профил

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 06 Яну 2011 23:55


Естествено, че говоря за финалната версия, не за бетата...

Въпреки че ако държах играта в ръцете си и Консулът пак беше най-слабия клас, щях да се присъединя към хилядите онеправдани фенове и да рева в официалните форуми. :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Супер Марио или Смърт
Аватар
Регистриран на:
01 Фев 2002 23:43
Мнения: 4868
Местоположение: Demented Mind
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Яну 2011 00:08


Трябва да има превъзходен баланс м/у класовете. Явно са решили да тръгнат от "джедайте са имби, дай ще направим другите класове имби и те ще служат за ориентир". Надявам се в крайния продукт да имаме баланс, който да е максимално съобразен с lore-a.

___________________________________
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Яну 2011 16:07
Мнения: 358
Местоположение: София
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Яну 2011 00:15


Omega-x написа:
. Надявам се в крайния продукт да имаме баланс, който да е максимално съобразен с lore-a.


Е, да де, но в такъв случай ще са нужни сигурно 10 Smugglers да се справят с един Sith ако спазваме lore. Класовете трябва да са равностойни, все пак е игра. Дано се поучат от глупостта на SWG, където джедаите бяха направени безумно силни в сравнение с другите класове.


Профил

Супер Марио или Смърт
Аватар
Регистриран на:
01 Фев 2002 23:43
Мнения: 4868
Местоположение: Demented Mind
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Яну 2011 00:18


нене, не става дума да спазват лоре-а 1:1, а просто всеки клас да може да се противопостави на всеки друг клас и да не ползва схемата 'камък ножица хартия', а да се разчита на player skills, ама май се размечтах много. А и дано не е центирана около предметите.

___________________________________
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com