Автор |
Съобщение |
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 07 Ное 2010 03:19
Draksis написа: Самия Лукас го каза, бе! То на Лукас му обясняват едно нещо, той разбира второ, опитва се да го обясни като трето и накрая от думите му излиза четвърто.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 07 Ное 2010 03:31
Шегувах се, бе! Ще го каже той и аз ще му повярвам...
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 12 Ное 2010 23:55
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 13 Ное 2010 00:44
Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 13 Ное 2010 04:19
На мен лично много ми хареса всичко, което прочетох Във всички игри на BioWare ме е дразнела мисълта какво точно правят спътниците, които не са с мен. Белотче ли праскат, купонче ли си спретват... Кой ги знае? Идеята да съм мениджър вместо черноработник ми допада И, честно, след всичкото мрънкане, че играта няма нищо иновативно - еми ето иновации, пак мрънкане
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 13 Ное 2010 05:44
Jedi Knight написа: Във всички игри на BioWare ме е дразнела мисълта какво точно правят спътниците, които не са с мен. Белотче ли праскат, купонче ли си спретват... Кой ги знае? Идеята да съм мениджър вместо черноработник ми допада Моля те, не започвай да задаваш логични въпроси що се отнася до екипажа и собствения ти герой в игрите, защото ако тръгнем по този път са валидни въпросте "Защо, по дяволите, ме следват 10 напълно непознати човека, с които се познавам от двадесет минути?", "Къде спат всичките тези хора?", "Кога спат?", "Кога ядат?" и най-страхотния въпрос "А бе защо героят ми никога не ходи до тоалетна?". Винаги съм си мислил, че хорицата, които не са с мен, си имат собствени занимания, хобита, въобще дейности, които вършат, а не са безмозъчни роботи, които съществуват само за да ми служат. Пък и някой все трябва да върши готвенето, чистенето, храненето на конете/поддръжката на двигателя и т.н., нали? Все едно, на мен никога не ми е правело впечатление. Иначе за иновативността - виждал съм подобни системи и не съм впечатлен
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 13 Ное 2010 15:24
Sentry написа: Моля те, не започвай да задаваш логични въпроси що се отнася до екипажа и собствения ти герой в игрите Point taken Цитат: Иначе за иновативността - виждал съм подобни системи и не съм впечатлен Аз лично не съм виждал досега такава система и съм доста впечатлен
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 19 Ное 2010 19:09
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 26 Ное 2010 17:33
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 03 Дек 2010 21:16
http://swtor.com/news/news-article/20101203 Официално смениха името на Jedi Wizard. Според мен и така е глупаво, идеално би било базовия клас да е Jedi Adept с подкласове Consular и Shadow. Нейсе. http://swtor.com/news/blog/20101203 - още информация за Crew Skills
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 18:59
Ново timeline видео И анализ от Darth Hater, все още незавършен.
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 19:18
Мен Wizard ме кефеше
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 19:51
Бе да излиза най-накрая, бе, какво само ни мъчат с петъчни ъпдейти... А, да - искам Blood Dragon роба или броня.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 19:59
Аз въобще се чудя дали да я играя вече. Особено с тоя бета event на Rift, дето ми изкара мозъка през ушите и ми пребоядиса стаята с него. Как да е де, на никой не му пука, ама аз да си дрънкам
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 20:01
Така, понеже съм адски мързеливо копеле и < ме мързи > да търся информация за Rift, ще обясниш ли с две кратки думи с какво точно те е впечатлила?
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 20:22
Sentry написа: Аз въобще се чудя дали да я играя вече. Особено с тоя бета event на Rift, дето ми изкара мозъка през ушите и ми пребоядиса стаята с него. Как да е де, на никой не му пука, ама аз да си дрънкам По коментари на хора играли hands on и на двете игри, TOR е много по-динамична и като цяло предпочитана
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 20:39
Ще видим. Досега е глътнала над 300 милиона, така че очакваме да е нещо феноменално, но място за провал винаги има. И моля, недей добавя "Ама това са BioWare", знам си го и аз.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 20:43
Извинявам се за offtopic-а на феновете на SW ама голяма работа, може пък да ви стане и интересно.
Така, Rift... Rift: Planes of Telara е еволюция на идеите, представени в Everquest и доразвити по-късно в WoW и в други MMOта. На кратко - ако WoW е Everquest 2.0, то Rift е Everquest 5.0. Базовият геймплей и контрол и не се отличават съществено и всеки пипвал MMO се чувства веднага у дома си. И до там е стандартното.
Първото интересно нещо в Rift, което те връхлита от първият момент, в който си пуснеш играта, е че нямаш класове в същинският смисъл на думата, а архитипове. Те са четири на брой - Warrior, Rogue, Mage и Cleric и определят какви item-и можеш да носиш и съответно какви души можеш да имаш. Душите са skill tree-тата на героите и можеш да имаш до три души наведнъж. Душите, които срещнах за mage до level 20 бяха около 10-12. Като се има предвид, че level 20 е нисък level мога само да си представя какво ще стане на max level.
Самите skill tree-та действат по такъв начин - короната е customization частта, в която избираш кои skill-ове да направиш по-силни и можеш да научиш още няколко скила. За всеки две точки инвестирани в короната, расте коренът на дървото и получаваш нови скилове. Интересно е, че skill-овете от едно дърво винаги следват някаква определена логика и работят заедно. Като пример ще дам Stormcaller дървото, което е базирано на вода и светкавици, които работят заедно за максимален damage и crowd control. Ако удариш mob със светкавица, той става наелектризиран, ако го хакнеш с ледена магия, става заледен. Най-добрата, комбинация, която намерих беше да пуснеш три светкавици, след това замразяваща магия, която boost-ва lighting и water damage-а за всеки наелектризиращ ефект и да започеш да биеш с water магия без casting time, която си boost-ва damage-а от наелектризиращите ефекти. Допълнително много от тези скилове правят pushback, което ти помага да стоиш настрана от директна комфронтация. За да покажа колко са различни различните дървета ще дам пример с Хлоромансъра - идеята на класът е, че heal-ваш цялото парти с част от damage-а, който правиш като можеш да избереш един човек от party-то, при който boost-ваш този heal и допълнително го лекуваш с някои skill-ове, или можеш да пуснеш вампирски curse върху противник, с който всеки, който го удари, лекува част от живота си. Общо взето с този Mage можеш да минеш без cleric, а играта определено е по-интересна от повечето стандартни лечители, които ще видиш.
Любимото ми за класовата система е, че за един герой можеш да имаш едновременно до четири различни build-а с най-различни души и разпределения на skill точките в тях, които можеш да превключиш бързо, когато си извън битка. Тоест кеф ти да си crowd control, кеф ти да си DPS, кеф ти да си healer - всичко е на един click разстояние.
Освен класовете, другият feature, който ме грабна са rift-овете. Навсякъде по света се отварят портали, през които навлизат нашественици от различните елементални измерения на Телара. Има Death, Life, Water, Fire, Earth и Air rift-ове, които се опитват да завземат света. Теренът се променя в зависимост от това какъв е елементът и различните елементи, освен че атакуват играчите и градовете с армиите си, воюват и помежду си. Когато се биеш с тези нашественици получаваш специална валута, с която търгуваш с някои специализирани търговци, както и елементи, които дават stat-ове и можеш да затвориш в амулет и да използваш. Други неща, които можеш да получиш са артефакти, които ти дават някакъв скил за еднократна употреба(примерно 200 vampire damage или 5 секунден stun). В терените на различните елементи има и различни mini игри, например в water можеш да вземеш от определени кристали boost на damage или armor, докато при death можеш да си призовеш умрял помощник от гробовете, които се появяват по земята. Освен шестте елементни фракции, има и две фракции на играчите, така че в по-висок level зоните се получава една постоянна война между осем различни фракции. До level 20 имаше само 2 нашестващи фракции и можеше да се играе само от едната страна на хората и беше невероятно хаотично и забавно да защитаваш света, мога само да си представям какво ще стане с 8-way war.
За explorer играчите, като мен, има специални колекции от артефакти или книги, които ти дават различни награди, когато ги събереш. Crafting системата също е интересна и е малко по-сложна от стандартните в ММОтата, където обикновено за crafting на 1 тип предмети ти трябват материали от 1 gathering професия. Тук е малко по-сложно и обикновено ти трябват по 2 събиращи професии и една crafting, ако искаш да си автономен, а излишните материали можеш да продадеш за пари, които ти трябвят.
Историята също ме хвърли в джаза. Започваш с това, че те съживяват с помощта на някаква забранена технология и общо взето си едно high tech zombie, казват ти, че света свършва и след малко те завират в машина на времето и те пращат в миналото а ла Terminator style и това е само началото на WTFто.
Има и много други малки неща, които просто ме радват(маг с меч и книга FTW!), но това са основните. Надявам се да съм заинтригувал някого.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 20:49
Само като каза "взаимодействие между магии" и ми се наелектризираха ушите. В куп друго ММО-та просто правиш "няк'ъф демидж" и полезността на уменията се изчерпва дотам. Има, разбира се, определени наченки в тази посока, но от това, което чета, мога да си извадя заключението, че от бойната система в Rift се изпитва не само визуална, а и душевна наслада. От това, че си развил героя си по един, а не по друг начин. Култ, ако продължат и нататък все така. Хм, ще я видя тази Rift по-обстойно. Иначе казано, ще се разровя. Сентри ме вдъхнови да зарежа мързела си за малко. Данке аригато, Сен!
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 10 Дек 2010 20:50
Мен ме заинтересова Отворена ли е бетата и кога се очаква да излезе играта?
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|