Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
31 Яну 2010 10:54
Мнения: 51
Местоположение: Джибути.
В момента играе: Halo:Combat Evolved,Team Fortress 2.
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 06 Фев 2010 18:12


ИГРАТА Е ВЕЛИКА!

___________________________________
Бум..бабата!


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
17 Мар 2009 15:55
Мнения: 268
Местоположение: Illium
В момента играе: Minecraft, Mass Effect 2, Saints Row The Third
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 06 Фев 2010 18:54


Най-накрая я свърших! Малко ме е яд за Самара и Тейн, но, какво да се прави...

___________________________________
meh.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
20 Авг 2009 21:20
Мнения: 768
В момента играе: нищо, мързи ме
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 07 Фев 2010 23:26


http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2010/ ... houl71.jpg

Който е играл ще разбере.
:lol: :lol: :lol:


http://img341.imageshack.us/img341/3259 ... hepard.jpg
:lol:

___________________________________
:O


Профил

Аватар
Регистриран на:
11 Окт 2001 20:18
Мнения: 1122
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 10 Фев 2010 03:18


Въртя играта сега на insanity, бая трудничко си е. Особено големите мекове направо си ебава майката докато сваля щит, после броня пък после кръвта.

Дайте пикове на вашите Шепърди ;)

Теса Шепърд (с дълга червена коса на опашка е, макар да не личи много) :

В началото:


Изборите почнаха да се отразяват, любимият ми шот:


Очите ме кефеха максимално:

___________________________________
Though they sink through the sea they shall rise again; Though lovers be lost love shall not; And death shall have no dominion.


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Яну 2009 12:53
Мнения: 125
В момента играе: Mass Effect, Mass Effect 2, Mass Effect 3
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 10 Фев 2010 16:23


Много добре ти се е получила. :)

Ето го моя:
John Shepard, Vanguard, Earth Born, Ruthless.
Импортнат от 1цата:



/на последната попогрешка съм го хванал като си отваря устата./



Иначе за играта:
Стана ми любимата игра. В момента я превъртам за 3ти път. Велика е.

___________________________________
"Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim."


Профил

Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 10 Фев 2010 17:30


Моя си е с лицето по default, и без това ме кефи.


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8452
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 10 Фев 2010 19:15


WidowmakeR написа:
Моя си е с лицето по default, и без това ме кефи.

Определено.

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 10 Фев 2010 20:44


WidowmakeR написа:
Моя си е с лицето по default, и без това ме кефи.

+1

Cerberus Assault Armor & M-22a Eviscerator Shotgun DLC

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7925
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 00:32


Жал ми стана за тази игра. Такъв безсрамен позор отдавна не бях виждал. Не защото играта е зле. Точно обратното. Защото е толкова добра, но недовършена. Не разбрах защо BioWare си изневеряват на традицията относно RPG-тата. Получило се е нещо между шутър и RPG, ама на практика нито едно от двете. Цели 19 оръжия в играта, разбираш ли. Ама като ги разделиш по клас се получават по 3 от вид. Пускат ти DLC-та с оръжия. Значи не е трудно да се направят. Просто е...недовършено. Пуснаха 3 видя DLC брони, цели, изпипани, лъскави, шарени, готини, ама в играта се сдобиваш с по 3 елемента за N7 бронята ти и си ги менкаш като селяк. Някой е нямал време да рисува брони и да ги сложи на пазарите ли? Дори само компоненти да бяха, дразнещо малко са. RPG елемента е убит. Жалко. И несполучливо.

Някой спомена макото. Забелязахте ли Vehicle секцията в Key mapping-а и нито едното управляемо превозно средство в играта? Естествено, че преди да почна играта си прегледах всички настройки, видях и тях, очаквах да покарам нещо цялата игра, пък тя взе че свърши а аз останах с пръст в уста и кур в гъза. Оказва се, че ще има превозно средство след месец-два като DLC, за което да си платиш и да се повозиш за някоя-друга мисия. Да "пробваш" DLC-та е едно. Да ги имаш докато още играеш играта е друго. BioWare сами си затварят пазара с този очевидно преждевременен релийз на играта.

Бях изумен от гениалното изпълнение на някои мисии, като например мисиите за лоялност на Тейн и Самара. Което обаче се балансира с малоумността на последната мисия. Рийпър с формата на човешки скелет? Seriously? Sovereign от първата игра, умрелия рийпър от втората, армадата рийпъри на края на играта - всички еднакви... и някакъв огромен скелет между тях, който трябва да е страшен. Сигурно ще лети в космоса с двигатели стърчащи от задника му. И защо по дяволите единия рийпър се опитва да строи нов рийпър чрез буболечки, с които ние да се занимаваме цяла игра, след като наближава цяла армада от рийпъри?! И e положено толкова старание да се обясни всяко явление в играта, за да няма аркадни безсмислици, а финалния бос е огромен скелет с вързани тръби към него, които от време на време, чат пат, от дъжд на вятър, решават да се покрият с метал? Аз да не играя Devil May Cry? На колекторите им е било интересно вечер след работа да гледат колко красиво се влива човешка слуз в рийпъра, та са сложили подвижни кепенца, които докато спят да затворят, защото... са с режим на тока? Или? Безумно е. Като го видях се зачудих дали същата игра играя. Тъпа работа.

Подразни ме праволинейността на играта. От началото до края се знаеше къде ще отидеш и какво ще направиш, и о, ужас, как ще измрат хора от екипажа ти. Играта беше намери тоя, направи го лоялен, repeat. Интересната част беше в подробностите. Главното беше...безвкусно. Нямаше ги обратите от първата. Нямаше го незнанието къде по дяволите отиваш и чий го дървиш там. Имаше дразнеща праволинейност, толкова силна, че те изпълваше с желание да видиш какво ще се обърка, защото на никой не му се вярва наистина да се случи точно това, което са ти казали 5 минути след началото на играта. Евала за нахлуването на колектори в Нормандията, изключително се накефих, но това беше само отклонение, не обрат. Недостатъчно.

Имаше и неяснота. Тази игра зададе повече въпроси, отколкото даде отговори. Не става така. Половината от тези въпроси ще съм ги забравил до следващата седмица. Колко ще помня след две години? Не се кефя и на такъв отворен край, особено когато имаше място да се затвори сюжета на тази игра подобаващо, но пак с безкрайно много място за развитие в продължение. Можехме да не гледаме наближаваща армада рийпъри. Поредната тирада на Шепърд как ще спасим света щеше да свърши по-добра работа от кимването при подадената му от Джоукър рисунчица на рийпърче. Това на практика не е "отворен край". Това е директно "to be continued..." в стил на венецуелска сапунка. Ще разберете след година и половина-две, ако въобще помните какво се е случило в тази игра тогава. А и да помните, няма да помните всички идеи, всички съмнения, които историята й поражда. Няма да помните решенията си тук, на какво са базирани и какви евентуални последствия ще имат. Няма да помните дори и всичките си squad member-и, какво остава за дали сте казали на куорианците да не войуват и на Лийджън и гетите дали да затрият цялата база или да препрограмират вируса да направи "лошите гети" (поредния plothole) добрички.

BioWare са се осрали да създават диалози и възможности играещия да прави ИЗБОРИ. Важното е да избираш! Важното е да измират героите ти в последната мисия на произволен принцип, но ти все пак да избираш кого да пратиш! Сравнено с първата игра, в която трябваше умишлено да пратиш единия към смъртта му, това тук ми се вижда жесток провал. От толкова диалози и ИЗБОРИ, явно е нямало време за усъвършенстване на геймплея, главната сюжетна линия, и купища подробности, които създават един дразнещ масов ефект на недовършеност, недоизпипаност и т.н., което в story-driven игра е силно неподходящо.

Нямаше да изпиша всичко това, ако играта не струваше. Това е една от онези игри, които са толкова добри, че отнемат от съня ти, за да ги играеш, но пък накрая те оставят с неприятен привкус в устата. Такъв огромен потенциал, толкова обещания...и така опозорени... Играта е на косъм да бъде шедьовър. Ама тоя косъм ми избоде очите. Разочарован съм.

Проба на Уран. Готин easter egg.

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
04 Юни 2004 15:50
Мнения: 4407
Местоположение: Taina
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 00:56


Добро мнение евала.Изцяло съвпада с моито, просто ме мързеше да го напиша.Играта е адски добра,преди малко я врътнах за 2ри път (ще има и 3ти най-вероятно), и в същото време биоуер се изложиха много.От километри се вижда как са я претупали с цел по-бърза печалба...Още няколко месеца да бяха поработили,верно щяхме да почакаме,но пък щеше да е нещо уникално


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2009 01:41
Мнения: 3442
В момента играе: COD: MW, HotS, Heroes 3, DooM 2, Diablo 2, Killing Floor 2
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 02:20


Аз си мисля че точно за това DLC-тата са безплатни - че да си довършат играта,да добавят всички оръжия,всички брони и превозни средства които са си решили и после изведнъж всичко ще секне.Следва оправданието ем ние пускахме яко DLC,чакайте МЕ3 и така.Иначе забелязахте ли че дори има магазин за нови кораби? Но пак са си казали meh и са го отебали като няма меню ами само разговор с продавача :?

___________________________________
a.k.a Frosty


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
31 Яну 2003 12:18
Мнения: 1408
Местоположение: София
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 03:15


Spoonkiller написа:
...


Щях да ти отговоря сериозно и да ти кажа какво си пропуснал в играта от сюжетна гледна точка (а и от други), но...

Spoonkiller написа:
RPG елемента е убит. Жалко. И несполучливо.


Spoonkiller написа:
Да ги имаш докато още играеш играта е друго. BioWare сами си затварят пазара с този очевидно преждевременен релийз на играта.


Spoonkiller написа:
Което обаче се балансира с малоумността на последната мисия. Рийпър с формата на човешки скелет? ... И защо по дяволите единия рийпър се опитва да строи нов рийпър чрез буболечки, с които ние да се занимаваме цяла игра, след като наближава цяла армада от рийпъри?!


Spoonkiller написа:
Аз да не играя Devil May Cry?


Spoonkiller написа:
А и да помните, няма да помните всички идеи, всички съмнения, които историята й поражда. Няма да помните решенията си тук, ...


Spoonkiller написа:
От толкова диалози и ИЗБОРИ, явно е нямало време за усъвършенстване на геймплея,


...I realized I got trolled! 10/10, GJ OP.


___________________________________
Come, my raven, it could be a lark.


Профил

Аватар
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686
Местоположение: Дискотека
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 11:47


Аз пък съм на мнението на Фирзен, евала на пича. Сетинга на играта не предполага задълбочени анализи на скиловете и свръх интелектуални комбота помежду им. Историята е разказана прекрасно, ако някой се оплаче точно от този аспект, да ми яде кура. В единицата, не можех, просто не можех да понасям инвентара, макото и начина по който беше реализирана историята. Имаше повече хляб в нея, тъй като е първа игра, но за миг не ми е пукало за нищо и никого, освен за Рекс. Байоуер, слушат своите фенове и резултата е на лице - няма мако, по - кинематографична, интересни съекипници и по-добра графика и анимации. Единственото, от което страда играта е малкото на брой оръжия, но това не пречи на играта да ми е в личния топ 10. Да Dragon Age ми хареса повече, но това вероятно е просто защото не си падам по sci-fi.


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7925
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 12:37


Фирз, напълно сериозен съм, заповядай и ми обясни какво съм изпуснал.

Ако обаче смяташ да ми се направиш на ощипан и да се хванеш за изказа ми, не си губи времето с глупости.

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
04 Юни 2004 15:50
Мнения: 4407
Местоположение: Taina
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 12:52


DJ Cat написа:
Историята е разказана прекрасно, ако някой се оплаче точно от този аспект, да ми яде кура.
Ква история бе пич хаха ? Тази дето беше разказана още в първите 15 минути и след тва цяла игра не претърпя ГРАМ развитие?


Профил ICQ Skype

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7925
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 13:49


Момчето малко бърка понятията. Играта наистина има добър сюжет, с прекрасни куестове, но повечето странични. Главния такъв (и единствения, имаш нещо общо с "история") в равносметка се оказа доста...сух. Събери екип и иди да се биеш. И това е. Иначе спор няма, откъм сюжет играта е доста богата.

Сега пак преиграх последната мисия, за да имам сейв със всички от екипажа ми живи. Някак ми е по-весело. Цяла сесия седях и учех, мечтаейки си как ще мина последния изпит, ще се прибера и ще разцъкам играта. И може би заради това се оказах толкова хайпнат и с такива очаквания, че всяко малко несъвършенство в тази игра ме дразнеше много. Но това си е мой проблем, не проблем в играта. Отстоявам си критиките към играта, но предишното ми мнение създава впечатление, че едва ли не не ми е харесала. А сега, като прекарах 3 дена от живота си в нея, някак...ми липсва. Ще почна да гледам BSG. ^^

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Цар
Аватар
Регистриран на:
31 Яну 2003 12:18
Мнения: 1408
Местоположение: София
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 14:49


I'll bite.

Не знам как може да си играл първата част, след това втората, и да кажеш, че втората не е по-добра в геймплея. Махнати са излишните skills, махнати са пасажите с каране на Мако (не бяха добре изпълнени в първата част - обикаляш скучни планети с copy/paste бази сложени на тях), страничните мисии в 2 са разнообразни (или поне различни една от друга, което е стъпка напред) и най-вече - екшън елемента е къде-къде по-добре направен.

Не съм съгласен за убития RPG елемент, защото не възприемам многообразието от оръжия и брони като императив за добрата RPG игра.

Бих добавил и своите аргументи по сюжета, но искам първо да разбера кое ти се струва неуместно/нелогично и т.н.:
- Human Reaper?
- Действията на Harbinger?
- Действията на the Collectors?
Или?

P.S. Терминатора има кепенци, за да го застреляме в тях. ;D Общо взето. In-game начин да се разнообрази битка като ти дава някакви странични цели, които да завършиш паралелно с екшъна. Не знам защо те учудва толкова, това е разпространен похват в boss fight-овете?

P.S.2 Аз вече не живея с илюзията, че ще ни продават съвсем цели игри. DLC е актуалният начин да се печелят пари и нито една от големите компании не остават назад с това.

___________________________________
Come, my raven, it could be a lark.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 14:51


Рийпъра беше с човешка външност, защото е недовършен. Един вид ембрион. Всеки рийпър си има ядро/централна част, която носи облика на расата, от която е създаден и външна обвивка, която почти не се различава от останалите. Ако беше довършен, човешкия рийпър нямаше да лети с двигатели, стърчащи от задника му, а щеше да си е подобен на Sovereign.

Относно защо Рийпърите строят Human-Reaper, a не нападат директно - еми защото не могат ;] Всъщност това, което виждаме накрая не е директна инвазия, а по-скоро hype builder за третата част. Не случайно Harbringer казва - You have failed.We will find another way. Какво пак са намислили ще разберем едва в третата част.

Целта на Human-Reaper-a бе да замести Sovereign. След ролята на Алианса при защитата на Citadel-a, рийпърите са впечатлени от хората. Затова решават да построят човешки рийпър, който да наследи качествата им, чрез абсорбиране на човешко ДНК. Не напразно Harbringer искаше да използва ДНК-то на Шепърд при създаването му. Все пак, той има основната заслуга за провала на атаката.
Ако беше завършен, Human-Reaper-a и колекторите нямаше да имат проблем с активирането на Citadel-a, тъй като почти всички хора щяха да са harvest-нати. А без Алианса, Council-a няма никакъв шанс срещу повторна атака. Да не говорим, че те дори отричаха съществуването на рийпърите, за да не породят паника. :/

П.С. Ако съдим по официалния форум, BioWare са казали, че Hammerhead DLC-то ще е безплатно. Най-вероятно, защото първоначално танка е трябвало да си е в играта, но поради притискане за срокове от страна на ЕА не са успели да го включат. Just my 2 cents...

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7925
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 15:45


Firzen написа:
I'll bite.

Не знам как може да си играл първата част, след това втората, и да кажеш, че втората не е по-добра в геймплея. Махнати са излишните skills, махнати са пасажите с каране на Мако (не бяха добре изпълнени в първата част - обикаляш скучни планети с copy/paste бази сложени на тях), страничните мисии в 2 са разнообразни (или поне различни една от друга, което е стъпка напред) и най-вече - екшън елемента е къде-къде по-добре направен.

Не съм съгласен за убития RPG елемент, защото не възприемам многообразието от оръжия и брони като императив за добрата RPG игра.

Бих добавил и своите аргументи по сюжета, но искам първо да разбера кое ти се струва неуместно/нелогично и т.н.:
- Human Reaper?
- Действията на Harbinger?
- Действията на the Collectors?
Или?

P.S. Терминатора има кепенци, за да го застреляме в тях. ;D Общо взето. In-game начин да се разнообрази битка като ти дава някакви странични цели, които да завършиш паралелно с екшъна. Не знам защо те учудва толкова, това е разпространен похват в boss fight-овете?

P.S.2 Аз вече не живея с илюзията, че ще ни продават съвсем цели игри. DLC е актуалният начин да се печелят пари и нито една от големите компании не остават назад с това.


Не казвам, че геймплея на втората е по-лош от на първата. Главната ми критика като минус на втората спрямо първата е праволинейността на сюжета. Критиките ми към геймплея са главно относно липсата на оръжия и брони и няколко технически дразнители по време на битка (ако Шепърд не ти е със снайпер, абсолютно безмислено е да слагаш снайпер на друг, не прихваща целите докато не са достатъчно близо, за да ги стреля с по-ефективно за разстоянието си оръжие). Аз си харесвах инвентара и loot-а и не разбирам защо във втората така се олизаха задниците на конзолните потребители. Този клас игри не са пригодени за глупави конзоли, и всеки опит да се пригодят разваля чара им. Опростява ги. А не трябва.
Макото беше абсолютен минус на първата игра, тук спор няма. Но все пак имаше няколко момента в основната сюжетна линия, в които макото беше използвано, и то доста умело. Бъркаш за DLC-тата. Те са успешен начин да включат някоя екстра в играта за тези, които желаят, но не и начин да си платиш допълнително, за да си чувстваш играта завършена. С други думи, играта трябва да ти идва цяла. Обратното е просто глупав пазарен план. Очевидно е тук, че пускането на играта е избързано с няколко месеца, заради което изглежда недовършена, и ще се довършва с DLC-та, които обаче няма да се интегрират в играта със същия потенциал, защото нещо основно като превозното средство тук ще бъде просто нещо странично. Макото не е усъвършенствано, а премахнато, но поне има няколко странични мисийки, които са доста по-добре направени от еднообразното подскачане по планети в първата игра.

До момента не се усеща еднообразие от оръжия и брони в играта, а техния силен дефицит. Виждаш колко нови оръжия и брони пуснаха като DLC. Ясно ти е и на теб, че е недовършен елемент, който ще се оправя в последствие - след като главната група от фенове, купили си играта още топла, се разочароват от липсата на разнообразие в този елемент. Разбира се, не очаквам diablo style предмети в хиляди, искам просто да се радвам на типичното, не прекалено, разнообразие от предмети, характерно във всяка RPG игра. Да сменяш видовете оръжия спрямо амунициите си е типичен шуутър елемент. Да специализираш в клас оръжия и да го подобряваш е типичен RPG елемент. Ако приема, че изказа ми за "убит" RPG елемент е грешен, бих го нарекъл просто потиснат. Което отново не ми се нрави.

Нелогичен ми се вижда човешкия рийпър. Маринзо, това че този щял да бъде сърцевината на рийпър с формата на Sovereign е просто... и да не е нелогично, е нелепо за една sci-fi история. И тъй като в играта е изградена една солидна, стабилна научно-фантастична вселена, такива глупави недомислици изключително ме дразнят. Да, и аз разбрах от диалога в мисията, че рийпърите се правели във формата на видовете, от които се правят, но питам ЗАЩО? Това може да е нормално в игра с по-силен културен, митолоичен, религиозен аспект, но в толкова добра научна фантастика е просто нелепо.
Harbinger-а ми е ясно, че се опитва да строи рийпъри. Не ми е ясно защо. Но тук има място за последващо обяснение, въпреки че съм убеден, че ще забравя за този въпрос (сред стотиците), които играта породи и не отговори. Ако продължението щеше да излезе след месец, щеше да е нормално. Да залагаш толкова на сюжета, като следващата игра излиза след година и половина може да се окаже лоша идея, тъй като и най-закоравелите фенове трудно ще помнят всичко, към което са имали съмнения в предишната игра. Аз лично започвайки тази се чудех кой беше тоя Wrex, после разбрах, че е кроган, та се чудех дали е този кроган в партито ми, или някой друг. Не помня въобще къде съм го спасявал, но понеже играх парагон предположих, че съм го спасил. Помнех кого съм сложил в консулството (помнех само, че беше военен и не беше толкова мазен колкото другия), но не му помнех името, та Удина нищо не ми говореше. Разбрах какво съм направил в предишната игра с консула след като отидох в Цитаделата и видях за какво става въпрос. В моята памет ли е проблема?
За Collector-ите мисля ми е ясно. Там няма и много съмнения. Пичовете са под контрола на Harbinger и действат като насекоми. Ако съм изпуснал нещо, обясни.

Разбира се, че Треминатора има кепенци, за да го застреляме в тях. Още повече, тези кепенци бяха толкова лесни, че с един адреналин ръш докато са отворени ги свалих всичките. По-добре да не ги бяха слагали. Прав си, че е разпространен похват. Но е разпространен най-вече в аркадни игри. Аз съм се радвал на качествен sci-fi досега, а те ми изплескали на boss fight-a някаква изсмукана от пръстите детинска глупост. Не мисля, че беше подходящо. Weak spot-овете в очите му бяха добре направени и подходящи спрямо сетинга на играта. Кепенците бяха просто малоумни. :)

Май очаквах от тази игра някакво съвършенство, та всеки малък и незначителен за други дразнител на мен ми идваше болезнен. ;)

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
04 Юни 2004 15:50
Мнения: 4407
Местоположение: Taina
Заглавие: Re: Mass Effect 2
Публикувано на: 11 Фев 2010 15:59


Firzen написа:
Не съм съгласен за убития RPG елемент, защото не възприемам многообразието от оръжия и брони като императив за добрата RPG игра.

Е кое тогава? За мене най-важното в едно рпг е да можеш да си костумизираш героя,да го изграждаш. Няма статове,само некви си 5-6 скила дето дигаш.Няма и предмети.Е кое го прави рпг тогава? 1000-та избора,който взимаш имат значение за развитието на сюжета, не и на героя ти...


Профил ICQ Skype
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2025 PC Mania | Реклама | Контакти Хостинг от Actiefhost