Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 24 Ное 2009 20:18


Сега, след като и осемте класа са известни, предлагам да направим един конферентен чат, в който да изясним кой с какъв клас ще играе.

Байоуеър изнесоха и обложката на играта, но виждам, че никой не я е постнал. Можете да я свалите ОТТУК (6 MB).

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 24 Ное 2009 20:27


Честно казано, дори да бяха оставили по 1 force user, пак поне половината играчи щяха да играят със Sith Warrior и Jedi Knight. Погледнете го от добрата страна - сега поне разнообразието при тези 50-60% играчи ще е по-голямо :lol:

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 24 Ное 2009 20:29


Айде, организирах чата. Влизайте.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
15 Окт 2009 18:55
Мнения: 193
В момента играе: Star Wars KOTOR 2
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 24 Ное 2009 20:39


Супер ! Не бих могъл да бъда по-доволен от това... Все пак даджайте и ситите са символа на Star Wars.

___________________________________
Vermic написа:
Само да ти кажа че Лотро е къде по-голяма икона от стар ти ворса : /

Минотавъра написа:
Свестен американец или германец се намира сравнително лесно, българин - не.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 24 Ное 2009 20:47


Те хубаво са символ, но по-клиширано едва ли може да стане. От осемте класа, половината са Форс-юзъри. Това показва ужасяваща липса на разнообразие - освен джедаи и сити, друго в тая игра буквално няма.

Да не говорим, че с толкова много Силови класове никой няма да иска да играе като войник, контрабандист или каквото и да е друго. Все пак масите се кефят на евтиния екшън със светлинни мечове, не на няк'ви там сюжети и комплексна игра...

Аз смятах да правя сит, но след това фиаско зае*авам всички Форс-юзъри и правя агент. Не ми пука.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 24 Ное 2009 21:02


Нищо не им пречи в последствие да добавят още класове.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 24 Ное 2009 21:07


Така е, но няма да е същото. Никой няма да си изостави вече изградения герой, за да си направи нов.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 24 Ное 2009 21:37


А, знаеш ли ги цикльорчетата - веднага ще ги пробват.

Иначе за тези от нас, които нямаме време по цял ден да кибичим пред компа, си прав - правя джедай и не развивам друга героиня, няма да има смисъл.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
24 Юни 2009 11:47
Мнения: 550
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 24 Ное 2009 22:12


Не зная защо ,но изпитвам садистично удовлетворение и наслада от тази новина ,или най-вече от всеобщото прибързано ,безсмислено и преувеличено недоволство породено от нея :twisted: Не мога да разбера вас к'во ви бърка ,че 90% от играчите ще играят джедаи/сити??? Нима т'ва ще ви провали играта с другите класове? При положение ,че всички класове са равностойни по сила ,аз не виждам къде е проблема.Кеф ти контрабандист ,кеф ти войник ,играете си с къв'то си искате ,без да ви пука особено за масата лапета ,които не правят разлика между банта и ууки...Толкова ли не сте свикнали вече от други подобни заглавия???А и съм сигурен ,че много хора първоначално избрали да играят с джедай/сит ,сега са си променили решението (както Минотавъра),така че ,не се притеснявайте - хората играещи с нечувствителни към Силата класове ще са малко ,но (в процентно отношение) сред тях ще има повече качествени играчи(по фенщина поне).

P.S. JEDI CONSULAR RULZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!1!!!!!!!едно!!!!!1!!!!!!!1


Профил

Аватар
Регистриран на:
23 Ное 2009 21:46
Мнения: 40
Местоположение: София
Заглавие: SW: The Old Republic
Публикувано на: 24 Ное 2009 23:28


Съгласен съм с Minotaur King. Вместо да турят един Sith Officer, Sith Trooper, някакъв Engineer или нещо от сорта, те решиха да направят дубликати на другите класове...


Профил

Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 24 Ное 2009 23:42


Щеше да е по-добре само по един джедайски/ситски клас и от там специализация
Не че ме бърка де, аз съм решил да играя агент


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 16:20


Демоне, видиш ли, бърка ни.

Не е реалистично ситите и джедаите да са най-обичайното нещо в играта. Те са редки и екзотични, а тук ще са повече от обикновените войници. Да ти напомня ли за SWG, където, макар че джедаите са изчезнали, хиляди от тях се размотаваха безпрепятствено? Нищо не може да провали епиката на Силата като тривиализирането й.

И не, не можем да играем с каквото си искаме. С двата нови Силови класа буквално ни отнемат възможността на избор. Да речем, че ми е втръснало да гледам джедаи и искам да си направя друг герой. И какво се получава? Мога да избирам само между два класа - войник и контрабандист. Това е.

Ще ме извиняваш, но избор само измежду два класа не е никакъв избор. Абсолютният минимум е три. В Играта-която-не-бива-да-се-назовава са дори девет.

А най-лошото е причината поради която са избрани тези класове. Не знам дали някой от вас е гледал клипчето от централата на BioWare, където спорят кои да са последните два класа. Аз го гледах и само дето не се разревах. Прилагам съкратена транскрипция на диалога между Джеймс Олен и Шон Далберг - главни дизайнери на играта.

* * *

Джеймс Олен: Дами и господа, време е да изберем последните два класа, които да бъдат представени на немското изложение. Някои от вас препоръчват още два Силоусещащи класа, а други предлагат различни идеи. От всичко представено одобрихме четири класа - Senator, Officer, Jedi Consular и Sith Inquisitor. И четирите функционират като support персонажи.

Шон Далберг: Господин председател, още два джедайски класа ще отнемат голяма част от избора на играчите. Предлагам да сложим Сенатора и Офицера, а за джедаите и ситите да предвидим някакви специализации, чрез които всеки играч ще може да модифицира героите си.

Джеймс Олен: Проблемът с тях, г-н Далберг, е, че нямаме време да изчисляваме и програмираме изключително сложните алгоритми, необходими за балансирането им. За историята да не говорим. Ще отнеме месеци.

Шон Далберг: Че бързаме ли за някъде?

Джеймс Олен: Да, за сроковете!

Шон Далберг: Господин Олен, до рилийза има още година, а ние и без това сме преизпълнили плана - 80% от играта е завършена. На всички ни е ясно, че играта ще е готова месеци преди излизането, но ще я забавим нарочно, за да хванем разпродажбите. Ще имаме време за доизкусуряване, уверявам ви.

Джеймс Олен: Прекалено много труд, г-н Далберг. По-добре да не се мъчим с такива сложнотии, а да сложим Съветника и Инквизитора.

Шон Далберг: Да видим дали съм разбрал правилно. Помислили сте си, че работата е почти свършила и ви мързи да тръгнете да работите здраво точно когато сте се настроили за почивка? Така ли?

Джеймс Олен: Това е малко прекалено, г-н Далберг. Просто екипите ни са заети и нямаме достатъчно кадри за построяване на два уникални класа.

Шон Далберг: Имаме три отдела, които стоят без работа!

Джеймс Олен: Все пак не виждам причина да си създаваме излишен труд.

Шон Далберг: Излишен труд? Това ни е работата, за Бога!

Джеймс Олен: Трудът трябва да се съкрати до минимум, за да спазим сроковете.

Шон Далберг: Г-н Олен, аз бях дизайнер на KOTOR II. Хората там разсъждаваха по същия начин и притискаха разработчиците за крайни срокове и бърза печалба. Последствията са печално известни - по-недовършена игра трудно може да се намери на пазара. По-добре да закъснеем със сроковете и да пропуснем шибаните разпродажби, но да поднесем на потребителите една завършена игра.

Джеймс Олен: KOTOR II не е имала онлайн-пачване. Трябва ли да ви напомням, че тази игра, като всяка друга, се прави за пари?

Шон Далберг: Демек да пуснем недовършената игра за лесни пари, а после ще я оправяме с ежеседмични пачове? Така ли мислите да направим, г-н Олен?

Джеймс Олен: Да. Ако не ви харесва, можем да подложим въпроса на гласуване.

(Гласуването завършва. Резултатът е 8:4 в полза на Олен. Далберг изругава нещо под носа си и разгневено напуска заседанието)

Джеймс Олен: Въпросът е решен. Да минем към следващата точка на днешното заседание: планетата Дромунд Каас.

* * *

Има ли нужда от коментар? Хората си го казват просто и ясно - мързи ни да си свършим работата, така че нека изберем по-лесното и да не се морим. Кой ще страда от това е ясно - ние феновете.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51
Мнения: 760
Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 17:52


A такаа, браво на Bioware, браво --- всеки 2-ри джедай/сит...




P.S: ще помоля за линкче към видеото

___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 18:20


Agent написа:
A такаа, браво на Bioware, браво --- всеки 2-ри джедай/сит...


То пък щото ако бяха 2 force user-a, всеки с по guardian/sentinel/consular build, нямаше пак да е така, нали?! -.-

Какво са ти виновни BioWare, че повечето играчи ще предпочетат jedi/sith клас? Hell, дори почти всички играчи от форума щяха/ще играят със sith/jedi...

В случая BioWare ощетяват по-малката част от играчите, предлагайки им само по 2 non force user класа, и предоставят по-голям избор на останалата(съответно по-голяма) част.
По този начин поне няма да се стига до безумието половината популация на сървара да играе с 2 класа - jedi knight и sith warrior.

Има ли прецакани? Има. Но е политика на всяко MMO да угоди на по-голяма част от играчите си. Ако някой се е надявал на нещо друго - негов си проблем.

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:07


Не, ако имаше само 2 Силоизползващи класа, нямаше да е така. Погледни официалните форуми - там процентът играчи, които щяха да играят джедаи/сити беше около 50, а сега е около 70. Ми естествено - те с тая липса на класове буквално ти отнемат възможността да играеш каквото и да е друго.

За нашата гилдия също си погрешно информиран - всъщност, след това фиаско с 4-те Форс-юзърски класа е трудно да намерим сит или джедай от какъвто и да е вид. Имаме един инквизитор, трима агенти и двама ловци на глави.

Тъпото в решението на Байоуеър е, че всъщност можеха да оставят и вълка сит и агнето цяло, без да ощетяват никого. Работата е там, че екипът на г-н Олен вече е запразнил и не му се работи, та търси на баницата мекото и на работата лекото.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:17


70% от играчите - 4 класа(което са си 50% от класовете) е много по-добре от 50% играчи - 2 класа(25% oт класовете), нали?

И не се заблуждавай - дори само 1 force user да имаше в цялата игра, пак солидно количество от играчите щяха да играят с него. Просто jedi/sith са си черешката на тортата в StarWars и е нормално те да са най-играните класове, дори да има още 10 други :/

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:19


Глупости. Я ми кажи тогава защо в Galaxies джедаите са само около 30% (а са само един клас)? Защото има осем други класа и всеки от тях прибира процент от играчите. Така че - възможно е.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:26


30% от играчите играят с 1 от общо 9 класа и за теб това е нормално?! Дай тогава да наблъскаме 20 non force класа, па току виж тогава процента на джедаите спадне до нормалното...

Както казах:
Цитат:
дори само 1 force user да имаше в цялата игра, пак солидно количество от играчите щяха да играят с него.

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51
Мнения: 760
Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:27


Проблемът всъщност е, че Bioware така отнемат разнообразието при избора - за това става въпрос --- някой беше постнал в официалните форуми:

"Това доказва, че играят на сигурно"


Не е нормално, да... По-добре е да има още класове. А пак толкова игри има с джедаи, че не вярвам някой да не иска да пробва нещо ново.

P.S: Minotaur king - аре дай линк за видеото де

___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:31


@MARiNZ0: Не гледай индивидуалното, а глобалното съотношение. То сочи, че в TOR 6/10 героя ще са джедаи, а в SWG са 3/10. Виждаш ли разликата сега?

@Agent: Точно.

Диалогът е груб превод от клипче - естествено, не го казват със същите думи, но общият смисъл е същият. Пратиха ми го по Скайп.

P.S. За тези, които все още не са разбрали, Дромунд Каас, стара познайница от игрите с Кайл Катарн, ще присъства в играта :D

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com