Първи впечатления след 1 час с recon-a(sniper)
1.ОГРОМНО разнообразие-доста по-голямо и от MW2 оръжията са на СТРАНИЦИ....
2.НАЙ-ДОБРИЯТ МУЛТИПЛЕЪР ФПС който съм играл!
-картата(в бетата е 1) е с феноменален дизайн- 1 магистрала пълна с отломки заобиколена от скали, която води до малка база с 15-на сгради.
-неусетно преминаване от снайп отдалече в CQC
-доста по изпипана
-единтственото, което ме притеснява е че можеш да се reswpawn-неш до твой съотборник- демек един снайпер може да се крие в тяхната база и всички да се spawn-ват при него...
-малкооо нечестно атакуващите са фъкед отвсякъде- пуцат ги танкове, снайпват ги а a пробърнатите коли и автобуси не дават мн. добро прикритие.
-БЪГИТО OWNS!Няма такъв кеф просто да изпозлваш кола за рампа и да се хвърлиш при лошите скачайки от бъгито и да мяташ експлозиви наляво-надясно
оverall-10 out of fucking 10
Едит 2:Та да кажа 2 думи за картата-тя е
ОГРОМНА(дори по стандарта за BF)-разделена е на 4 средни по големина карти като се играе атакуващи-защита
-всеки сектор има 2 сгради в които атаката трябва да постави експлозиви и да взриви-ако упеят да взривят 2те играта се пренася в следващият сектор.
Започва се с открита магистрала към нещо като outpost(10-15 сгради), следва еинд
ОГРОМЕН град(мислете си 2 карти на CoD със също толкова добър дизайн) след това е битка за вагони на мост(епик) и завършва с пристанище пълно с контейнери.
Ако се унищожат контейнерите се пранся към своеобразен LAST STAND-един строеж на 5-6 етажа с 3 места за унищожение-тук ако защитата е добра могат да държат атаката 20-30 мин(което най-често става), защото е АДСКИ трудна за превземане.
Заеби L4D2, Bioshock и MW2 ТОВА ще се купува!
ЕДИТ:това с spawn-a е само за хора в squad-а ти
ЕДИТ3:Утре ще кажа 2 думи за
оръжията и
класовете П.С. бетата е до
22 ФЕВРУАРИ така че 100% до тогава ще съм последно ниво на всички класове