Автор |
Съобщение |
Дади
|
|
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965 Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 12:35
Мое мнение по въпроса за Реван? По време на Мандалорианските войни е чист сив джедай. Не е съгласен с Ордена и Съвета, и тяхните действия, затова собственоръчно се заема да се бори с мандалорианците и да събира подкрепа из джедаите. Към края на войната обаче като че ли попада в клопката на Джейсън Соло/ Дарт Caedus ( /kie'duss/). Опитвайки се да се бори за "Голямото добро"™ - да разбие мандалорианците, да създаде нова ситска империя, с която да предизвика Републиката и в крайна сметка да я направи по-силна - в крайна сметка не издържа на Тъмнината и става чистокръвен сит. Когато Бастила го залавя и Ордена промива паметта му, той отново се връща към Светлината и отрича ситската си титла и принадлежност. После се отправя към Неизвестните региони, за да се бори с Истинските сити :- ) my 2 cents
___________________________________ "Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 13:24
Вярно е, че в началото на Мандалорианските войни Реван е сив джедай. По-късно обаче става чистокръвен сит. Това което ме дразни е фактът, че хората превъзнасят Реван като джедай и го игнорират като сит, претендирайки, че тогава е по-слаб и заслепен от Тъмната страна. В действителност, Реван тогава е на върха на силата си.
Да си сит не означава да си някакъв ревящ от ярост маниак с кървави очи, който коли всички на пътя си. Не че няма и такива, но истинските ситски лордове са пресметливи, хладнокръвни и аристократични - Реван, Дуку, Сидиъс, Каедъс, Уърлок и т.н. - и използват въпросните разярени идиоти като пионки. Малак НЕ Е пример за ситска добродетел.
"Връща се към Светлината" е глупост. Той не се завръща по собствено желание - джедаите промиват мозъка му. Това не е Реван, а някаква изкуствено създадена личност с фалшиви чувства и спомени.
Интересното е, че няколко месеца след събитията в KOTOR, Реван започва да възвръща спомените си. Естественият развой при възвръщането на старата му личност е завръщането на чувствата, убежденията, мъдростта и начина на мислене на предишната му персона, което дефакто означава възкресение на Дарт Реван. Когато Реван възвърне паметта си напълно и осъзнае, че е бил с промит мозък, унищожил е собствените си хора, служил е на заклетите си врагове, погребал е мечтата си за чиста и свята република, бил е кукла на конци за хората, които са оставяли собствените си приятели да мрат по бойните полета, когато осъзнае всички престъпления извършени срещу него от джедаите и Републиката... над Галактиката ще се разрази буря, уверявам те. Никак не бих се учудил, ако се окаже, че един от лордовете в Ситския Съвет е той.
И честно казано не разбирам къде слагаш Каедъс. Цялата идея на Legacy of the Force беше да се покаже как един човек може да е сит, да служи на Тъмната страна и пак да не бъде "зъл". Каедъс си беше просветен ситски лорд, подобно на Реван.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
Дади
|
|
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965 Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 13:45
Цитат: В действителност, Реван тогава е на върха на силата си. Но Малак го изненадва и побеждава, отнемайки му по този начин титлата на Върховен сит? И преди да кажеш, че това пак е победа за Реван, тъй като ученикът му го надминава и побеждава - Малак в този момент в никакъв случай не е по-могъщ от учителя си. И това ще го разберем малко по-късно, когато Реван се завръща и побеждава Малак :- ) Истината е обаче, че всички спорове за Реван са малко или много спекулация. Не знаем началото, нито края и имаме само бегла информация за средата. Истинските му мотиви и подбуди никога не са били разкривани, думите на Крея са само предположение. Също така никой не знае защо напуска Републиката след разрушението на Звездната наковалня. За връщането към светлината може и да си прав - той по-скоро се връща към старото си "аз", сивият джедай, който вижда голямата картина и който е готов да защити Републиката на всяка цена. Но това са само догадки и където аз виждам изкупление, ти виждаш повторна поквара, защото няма достатъчно доказателство за нито едно от двете ;- ) Пък за Соло - абсолютна утрепка в моите очи. В началото всичко е ок - ще изкорени проблемите в Републиката, ще се погрижи за сепаратистите, ще се възцари мир. После обаче се поддава на емоциите си, спира да действа разумно и в крайна сметка се превръща в хулиган с голяма флота. Да отричаш, че в края е "зъл" е смешно. Това, че все още обича дъщеря си е пренебрежимо доказателство, на фона на мъката, която причинява на останалия свят. :- )
___________________________________ "Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 14:22
Цитат: Но Малак го изненадва и побеждава, отнемайки му по този начин титлата на Върховен сит? И преди да кажеш, че това пак е победа за Реван, тъй като ученикът му го надминава и побеждава - Малак в този момент в никакъв случай не е по-могъщ от учителя си. И това ще го разберем малко по-късно, когато Реван се завръща и побеждава Малак Колега, забравяш, че по това време Реван е зает да се бие с трима джедаи, а и Дарт Ворен, неговият началник по сигурността, го предава! Просто него ден съдбата се е усмихнала на Малак. Какво да правиш, някои неща просто не могат да бъдат предвидени... Цитат: Истината е обаче, че всички спорове за Реван са малко или много спекулация. Не знаем началото, нито края и имаме само бегла информация за средата. Истинските му мотиви и подбуди никога не са били разкривани, думите на Крея са само предположение. В КОТОR комикса разкриват доста неща за миналото на Малак и Реван. Думите на Крея не са чак предположения, но не мога да отрека, че тя до известна степен идолизира Реван и затова нейните оценки не са съвсем безпристрастни. Цитат: Също така никой не знае защо напуска Републиката след разрушението на Звездната наковалня. За да търси True Sith. Чети енциклопедиите. И буквалният превод на Star Forge е Звездната ковачница, не наковалня Цитат: За връщането към светлината може и да си прав - той по-скоро се връща към старото си "аз", сивият джедай, който вижда голямата картина и който е готов да защити Републиката на всяка цена. Не се завръща - връщат го. Интересно ми е какво ли би казал той за такова "завръщане" когато осъзнае какво са му направили. Цитат: Но това са само догадки и където аз виждам изкупление, ти виждаш повторна поквара, защото няма достатъчно доказателство за нито едно от двете Не казвам, че това е канон. Казвам, че това е логичният завършек от завръщането на старата му личност. Но от друга страна, кога ли в Star Wars някой се е грижил за логиката и здравия смисъл - все пак във филмите някакви мечета биха най-смъртоносните войници в Галактиката с прашки и копия Цитат: Пък за Соло - абсолютна утрепка в моите очи. В началото всичко е ок - ще изкорени проблемите в Републиката, ще се погрижи за сепаратистите, ще се възцари мир. После обаче се поддава на емоциите си, спира да действа разумно и в крайна сметка се превръща в хулиган с голяма флота. Да отричаш, че в края е "зъл" е смешно. Това, че все още обича дъщеря си е пренебрежимо доказателство, на фона на мъката, която причинява на останалия свят. Говорил съм лично с Трой Денинг и той каза, че разминаванията между неговите книги и книгите на Арън Алстън са предимно заради факта, че двамата са имали различни виждания за това какво трябва да представлява Дарт Каедъс. Алстън смятал, че Каедъс трябва да е заблуден от Тъмната страна фанатик, а Денинг го смятал за просветен ситски лорд, който може да контролира Тъмната страна и да не й се поддава. Сю Ростони и Лилънд Чи официално потвърдиха, че "просветеният деспот" е каноничната идея за Дарт Каедъс. Ето и откъс от мислите на "истинския" Каедъс. Чети внимателно подчертания текст. Legacy of the Force: Invincible написа: HE HAD MADE A FEW MISTAKES. CAEDUS COULD SEE THAT NOW. He had fallen to the same temptation all Sith did, had cut himself off from everything he loved - his family, his lover, even his daughter - to avoid being distracted by their betrayals. He could see now how blinding himself to his pain had also blinded him to his duty, how he had begun to think only of himself, of his plans, of his destiny... of his galaxy.
Self-absorption.
That was the downfall of the Sith, always. He had studied the lives of the ancients - such greats as Naga Sadow, Freedon Nadd, Exar Kun - and he knew that they always made the same mistake, that sooner or later they always forgot that they existed to serve the galaxy, and came to believe that the galaxy existed to serve them.
And Caedus had stepped into the same trap. He had forgotten why he was doing all this, the reason that he had picked up a lightsaber in the first place and the reason that he had given himself over to the Sith, the reason that he had taken sole control of the Galactic Alliance.
To serve.
Caedus had forgotten because he was weak. After Allana had betrayed him by sneaking off the Anakin Solo with his parents, his pain had become a distraction. He had been unable to think, to plan, to command, to read the future... to lead. So he had shut away his feelings for Allana, had convinced himself that he was not really doing this for her and the trillions of younglings like her, that he was doing this for destiny - for his destiny.
It had all been a lie. Even after what Allana had done, Caedus still loved her. He was her father, and he would always love her, no matter how much she hurt him. He had been wrong to try to escape that. Caedus needed to hold on to that love whatever it cost him, to cling to that love even as it tore his heart apart.
Because that was how Sith stayed strong. They needed pain to keep the Balance, to remind them they were still human. And they needed it so they would not forget the pain they were inflicting on others. To make the galaxy safer, everyone had to suffer - even Sith Lords.
And so there would be no angry outbursts when he confronted the Moffs over their unauthorized adventures, no demonstration killings, no Force chokings or threats to have his fleets attack theirs, no intimidation of any sort. There would be no consequences at all, for how were they to know of the worrisome things he had been seeing in his Force visions lately -- the Mandalorian maniacs and the burning asteroids, his uncle's inescapable gaze -- if he failed to tell them? Whether blunder or master stroke, the taking of the Roche system was as much his doing as the Moffs', Caedus saw now, and he was beyond punishing others for his mistakes. Starting today, Darth Caedus was going to rule not through anger or fear or even bribery, but as every true Sith Lord should, through patience, love... and pain. И аз мислех Каедъс за идиот, но след като прочетох това и поговорих с Денинг ми стана любимец. Да не забравяме и факта, че той умира, за да спаси хората, които обича
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
Tiny
|
но с големо съ̀рце |
|
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847 Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 15:51
Стига lore, да се върнем малко към класовете ^^ Значи имаме: Sith empire ---- RepublicSith warrior ---- ??? ??? ---- Trooper Bounty hunter ---- ??? ??? ---- Smugler ??? ---- ??? Срещу сит warrior-a ще седи jedi, спор няма. Империята има нужда от редови пехотинец, който се съмнявам да бъде нещо друго от Sith trooper. Еквивалент на BH при републиката не ми идва наум. Сетих се за Republic commando, откъдето ми идва идеята за командос. Специални части, специално обучавани в убиването на Ситове (отказвам да ги наричам сити -.-), но пък и изглежда малко прекалено близко до trooper-a. Mercenаry за class? Републиката има клас, който ползва cover, едва ли няма да има такъв и за империята. Sith assassin? Едва ли Bioware използват герои от филмите като определящи за класовете. За друго освен пилот и политик/дипломат не се сещам. Но не виждам каква мотивация ще има дипломат/политик да се бие на предните редици. Иначе става за buffer. Пилотът ще е интересна идея за големите открити PvP-та, но с какво би допринесъл за мисия като тази в е3 видеото :
___________________________________ A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Сеп 2009 15:59
Има подозрения, че всяка страна ще има по два Форс-юзърски класа, взети от филмите, грубо отговарящи на KOTOR-ските класове Guardian и Consular. Първият ще се специализира с меча, а вторият - със Силата.
Guardian: Sith Warrior (Darth Maul, Darth Vader), Jedi Knight (Mace Windu, Anakin Skywalker).
Consular: Sith Lord (Darth Sidious, Count Dooku), Jedi Master (Yoda, Obi-Wan Kenobi).
Ситският отговор на Trooper-a е очевадно Bounty Hunter-ът - и двамата са войници, ranged damage dealer-и.
За последният имперски клас виждам Officer - ще пуска бъфове, ще води и ще хийлва, подобно на Officer-a в Star Wars Galaxies. Хем имаме много примери за офицери из филмите.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
radi_bomb
|
|
Регистриран на:
14 Апр 2009 19:27
Мнения: 424
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 17:21
Всъщност, има слухове, че ситската версия на Smugler, ще е Infitrator.Иначе и аз мисля, че ще има по два вида jedi/sith.Мнението на Ядосания Джо: http://angryjoeshow.com/?p=5743
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 18:37
radi_bomb написа: Всъщност, има слухове, че ситската версия на Smugler, ще е Infitrator.Иначе и аз мисля, че ще има по два вида jedi/sith.Мнението на Ядосания Джо: http://angryjoeshow.com/?p=5743Лол Тоя е звяр Задължително изгледайте клипчето!
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
Дади
|
|
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965 Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 18:42
Tiny, класовете в играта ще са само 8. Освен това Bioware малко или много се стремят да избягнат mirror-ването на класовете и искат всеки герой да има свое собствено индивидуално и уникално усещане. Затова и надали ще има четири Force User класове. Sith Warrior и Jedi Knight, като най-вероятно с таланти/фийтове ще се разграничават в такива, ползващи предимно Силата или предимно мечовете. Трупърът и Ловецът си приличат, но пък войникът е танк, докато BH клони повече към DPS Освен това от връзката Боба Фет - Хан Соло стигаме до извода, че е много по-логично Ловецът на глави да се противопоставя на контрабандист :- ) Но според мен трите класа имат достатъчно разлики помежду си, за да можем спокойно да отречем, че вървят две по две :Р Оставащите класове - аз много искам да видя мандалорианец за ситите, но тъй като Bioware се стремят по-скоро да емулират филмите и вселената на играта да е лесно разпознаваема, за тези без знание за Разширената вселена, ми се струва мало вероятно и по-скоро ще имаме някакъв имперски офицер. Или пък нещо като наемник, съдейки по този шот? :-0 За последният имперски клас пък искам някакъв престъпник :О Може да играе ролята на infiltrator, да снийква на воля и да се прикрива подобно на смуглера и т.н. :Д Инак защо си мисля тъй - щот' в един от уебкомиксите имаше нещо за престъпници А, и заради ето този скрийншот, с надпис отдолье : "It takes skill to avoid detection by the Jedi." Пък за Републиката най-логичен ми се струва някакъв Noble клас, тип Лея и Падме. Какво точно ще прави обаче не знам. Цялата концепция за бъф-ориентиран клас ми звучи някак странно - системата работи ок в УоУ, където проста кастват някакви магии или се надъхват с викове, ама тук ? Minotaur King, някаква представа бъф системата в Galaxies как работи?
___________________________________ "Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 18:55
radi_bomb написа: Всъщност, има слухове, че ситската версия на Smugler, ще е Infitrator.Иначе и аз мисля, че ще има по два вида jedi/sith.Мнението на Ядосания Джо: http://angryjoeshow.com/?p=5743Драги ми Ситски лордове, току-що видяхте новия си Император!! Не, Ядосания Джо си е пич. Много ме кефи.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 19:39
Цитат: Bioware малко или много се стремят да избягнат mirror-ването на класовете и искат всеки герой да има свое собствено индивидуално и уникално усещане. Затова и надали ще има четири Force User класове. Sith Warrior и Jedi Knight, като най-вероятно с таланти/фийтове ще се разграничават в такива, ползващи предимно Силата или предимно мечовете. Е то е ясно, че класовете няма да са огледални копия един на друг, но приликата е неизбежна. Trooper, Bounty Hunter - все говеда с големи пушкала и дебела броня Относно Форс-юзърите - не мисля така. Прочети ревюто в IGN относно Warrior-a. Той е конструиран да бъде специалист с меча и не владее Силата особено добре. Може да направят и по два Форс-класа, въпреки, че и аз съм против идеята. Но пък може да го направят и със специализация по избор, кой знае... Цитат: Освен това от връзката Боба Фет - Хан Соло стигаме до извода, че е много по-логично Ловецът на глави да се противопоставя на контрабандист Ловците на глави преследват онези, за които им е платено. Контрабандата няма нищо общо. Ако Вейдър беше платил на Боба Фет да преследва другите ловци на глави, той с радост щеше да го направи. Хубаво ще е да има избягали престъпници, за главата на които има награда и могат да бъдат преследвани от Bounty Hunter-a. Това го имаше в Galaxies, но беше леко недоклатено. Цитат: Оставащите класове - аз много искам да видя мандалорианец за ситите. "Мандалорианец" не е клас, а култура. Ако толкова ти се играе мандалорианец - правиш Trooper или Bounty Hunter (в зависимост от желаната фракция) и роулплейваш. Цитат: За последният имперски клас пък искам някакъв престъпник :О В какъв смисъл "престъпник"? Цитат: Пък за Републиката най-логичен ми се струва някакъв Noble клас, тип Лея и Падме. Какво точно ще прави обаче не знам. Цялата концепция за бъф-ориентиран клас ми звучи някак странно - системата работи ок в УоУ, където проста кастват някакви магии или се надъхват с викове, ама тук ? Minotaur King, някаква представа бъф системата в Galaxies как работи? Noble класът работеше перфектно в Star Wars D20, не виждам защо, с малко донатъкмяване, да не работи и тук. Бъф системата в Galaxies си работи както тази в WoW, само дето в дескрипцията на умението не пише "заклинание за повдигане на духа", а "надъхваща реч" Ефектът обаче е същият - +30 defense на всички наоколо, в продължение на 30 мин. И един личен въпрос: Кой точно е този клас "прост" в УоУ? Така де, те сите са прости, но на мен ми е интересно ти кой точно имаш предвид
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 19:43
според мен е искал да каже прийст (priest).
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 19:47
the_presator написа: според мен е искал да каже прийст (priest). Знам, ебавам се
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 19:51
а знае ли се нещо за гилдиите/клановете в играта на този етап от играта? как ще се организират, какви плюсове ще има, особенности?
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 19:56
the_presator написа: а знае ли се нещо за гилдиите/клановете в играта на този етап от играта? как ще се организират, какви плюсове ще има, особенности? Гилдиите/клановете ще се организират при наличие на поне шестима желаещи (вкл. guildmaster-ът). В зависимост от броя на включените в гилдията играчи, гилдията ще преминава през фази и рангове, които определят какви сгради могат да се строят в града на гилдията. Вече какви рангове ще си направите в гилдията ин-гейм - това зависи от основателя.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 20:02
лол и градове ли ще имаме
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 20:05
the_presator написа: лол и градове ли ще имаме Да. Вероятно ще могат да се организират и нападения между гилдиите и респективните им градове. Вече си представям как с приятели ръшваме града на вражеския клан - 40 души алианс с мечове, бластери и кораби - и превземаме мизерното им селище
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 20:09
aз искам космически битки. всяка гилдия да има своя флотилия и няколко бойни крайцера. да стават епични мелета като в филма после ще взимаме на абордаж противниковите кораби, ще избиваме противниците и ще си делим плячката
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 20:13
the_presator написа: aз искам космически битки. всяка гилдия да има своя флотилия и няколко бойни крайцера. да стават епични мелета като в филма после ще взимаме на абордаж противниковите кораби, ще избиваме противниците и ще си делим плячката Космически битки със сигурност ще има, при положение, че още в Star Wars Galaxies от 2001-а ги имаше. И крайцери и звездолети. Само дано не стане като във филмите, че няколкостотин изтребителя излитащи от кораб-майка, барабар със специалните ефекти и боя, ще причинят минимум 10,000 милисекунди лаг.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
SWfan
|
|
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
|
|
Заглавие: Re: SW: The Old Republic Публикувано на: 01 Сеп 2009 20:50
the_presator написа: aз искам космически битки. всяка гилдия да има своя флотилия и няколко бойни крайцера. да стават епични мелета като в филма после ще взимаме на абордаж противниковите кораби, ще избиваме противниците и ще си делим плячката Космически битки ако няма то тва ще бъде ли Star Wars? А колкото до превзимането на градовете се чудя дали те ще остават за нашта страна докато другата не си ги върне?Minotaur King ти очевидно си най-мъдрият от нас по Star Wars въпросите,така че с удоволствие бих искъл да разбера какво милиш по въпроса.
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|