Painkiller още от начало беше като това от трейлърите, докато DooM по това време беше клаустрофобичен jumpscare коридорен шутър.
От този жанр това ми е любимата игра, заради разнообразните декори, убийствената атмосфера и саундтрак, както и havok физиката, която не знам защо все още не се слага във всички нови игри.
Помня когато за първи път видях как хвърчат карнтии като хвърлиш граната в навалица от чудовища. Или пък закоковаването на гадовете с колчета, нещо което до ден днешен съм виждал само в HL2 и Killzone 3. Изродска работа са тия неща за мен

Новата игра ще се пробва по някое време, ама нито ме вълнува много, нито имам каквито и да е очаквания, сигурно щото съм вече дърт за тия работи, знам ли
![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)