Значи момчета не започвайте тепърва след 2 часа ми айде да играеме от 9 до 12 примерно незнам или нещо такова.
Отностно катерицата трябва да я оправят. Портал зимаш блинкваш се в мелето Резачки Кал спамиш Ракети и поне един умира другите ако не се мръднат от резачките и тях тва ги чака. Тва говориме само ти а някой друг от отбора примерно един Пебълс да ги натропа и той с портал целият тийм е доло. А относно криенето зад крипове мога да ти кажа че не е толкова лесно аз няколко игри играх те само там се криеха и пак си намирам начин да ги наблъскам. Примерно крипа остава на 1/3 кръв а тоя е зад него. Спамя 3 ракети първата убива крипа и след това другите 2 му отнасят на него главата. Другото тия ракети са ефтини и ако нещо те съмнява много забавно разкриват. 1 път не успяха да ме ганкнат.
А тия които не и знаят магиите още.
1. Ракети. Летят на посока като стрелата на Валкирията. Последен левел 180 демидж. Работят като първата на Кунг-фу пандата само че тука са 3 чарджа и зареждат на 4 сек 1. 95 мана последен левел.
2. Кал. Мята се на земята в кръгче. Който бъде уцелен му стаква повече чарджове и колкото повече седи още повече. За всеки чардж не помня колко забавя ама май максимум 80% move 40% attack. Ако има кал и му тропнеш ракета докато калта го държи е подпален за по 50 демидж на секунда.
3. Щит. Анти магически щит. 10 секунди зарежда 20 седи. 20% магически демидж се премахва и се връща на всички в 600 range.
4. Резачки. Значи тука на мене ми беше малко сложно да разбера как се пускат
. На магията пише Target Vector и кой да се сети че трябва ти да си го чертаеш. Фактически задържаш ляво копче и чертаеш вектора където ще се пуснат резачките. Те са една линийка и си седят там достатъчно време че сичко да умре
. На последен левел 300 начален демидж и 170 на секунда след това.
Иначе си е интелект герой 600 range нормален move speed само че малко повечко мана ще трябва да се спами първата магия.
Та така. И относно часа на игра сериозно по рано моля ви се на училище съм все пак