Till Lindemann написа:
аве стига с тоя прехвален Дзифт
никой не е очаквал кой знае какво от него, както и от другите му там Източни пиеси, шифачки и тн
то и затова не се е бучало толкова около тях, пък тваси скача с реклама на хит
Скача с абсолютно тъпа реклама, заради която дори нямаше да го гледам на кино ако не бяха мнения като на баце ви Рийд. Освен това заради парите за реклами филма е ОСРАН с продуктово позициониране през 20 сек. На Холивудските продукции се дразним като веднъж се появи знака на Епъл, а в тоя филм изглежда цяла България ползва само една марка лаптопи и банкира само в една банка. Ако некой от вас ми извади това като плюс - да си го навре отзад.
Дзифт беше изключителен кинематографичен напредък за българското кино, какъвто тоя love.net, за момента изглежда пълнометражната версия на Стъклен дом, няма да бъде. Голямата рекламна кампания нищо не значи, пичове. Абсолютно нищо.
Освен това ако скоро се роди български филм, който да задмине Източни пиеси, тогава ще призная българското кино да се надига. Засега само си продаваме задниците. На бас че с парите хвърлени за реклама и ученички раздаващи флайери по метрото тоя филм можеше да се направи още по-добър. Ще го гледам тия дни.